Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали для ремонту приміщень навчальних закладів Обухівського району)
Очікувана вартість
540 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001870-a 5f7074cb64b246e3abfd0bf8fd0e9fb1
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Якименко Анна Юріївна

+380457253980 vidilosvitudogovir@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., місто, м.Обухів, вул.Володимира Чаплінського №7
Контактна особа: Якименко Анна Юріївна
+380457253980
vidilosvitudogovir@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 15:53
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 15:53
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:58
Очікувана вартість: 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2629 шт
Будівельні матеріали для ремонту приміщень навчальних закладів Обухівського району
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 44110000-4 — Конструкційні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 13:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:08
Перелік змін до ТД.docx
05 червня 2020 13:08
Додаток_3_Технічні характеристики зі змінами.docx
03 червня 2020 15:49
Додаток_3_Технічні характеристики.docx
03 червня 2020 15:49
Додаток_5_Дислокація і кількість поставки.xlsx
03 червня 2020 15:49
Додаток_4_Проект_договору.doc
03 червня 2020 15:49
Додаток_2_Кваліфікаційні критерії.docx
03 червня 2020 15:49
Додаток_1_Тендерна пропозиція.docx
03 червня 2020 15:49
ТД .doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товари
Дата подання: 05 червня 2020 08:55
Дата відповіді: 05 червня 2020 13:01
Доброго дня! Прошу надати наступні уточнення: 1. Чи можливо пропонувати замість пігменту фіалкового- колір вереск? замість малиновий-бордовий? оскільки у кожного виробника назви різні, а колір аналогічний. 2. Чи можливо пропонувати фасування вапна гашеного 5 кг, а негашеного 20 кг у перерахунку на необхідну кількість? 3. Поз 52 в тех. завданні - пензлі - потрібно 251 уп по 4 шт, тобто 1004 шт одного розміру 2,5? Дякую!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Так можна пропонувати іншу назву кольору, якщо він є аналогічним
2. Фасування вапна гашеного має бути 10 кг і не гашеного 10 кг, так як при іншому фасуванні буде мінятися кількість по цим позиціям. Кількість одиниць товару має відповідати кількості зазначеної в технічних характеристиках.
3. Позиція 52 Набір малярних пензлів (4 шт), мається на увазі набір з 4-х пензлів, кількість наборів 251 шт. Щодо розміру, тендерним комітетом будуть внесені зміни до тендерної документації у цій частині.
Дякуємо за запитання.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шуляк Тетяна Сергіївна 319 746,00
UAH з ПДВ
319 746,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД" 415 436,10
UAH з ПДВ
399 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 20:46
Електронний підпис
25 червня 2020 08:44
Електронний підпис
25 червня 2020 08:42
Довідка стаття 17.pdf
25 червня 2020 08:42
Давідка МВС.pdf
23 червня 2020 17:25
Електронний підпис
23 червня 2020 17:23
Накладна до договору.pdf
23 червня 2020 16:56
Дислокація.pdf
23 червня 2020 16:56
Відгук Деснянский р-н.jpg
23 червня 2020 16:16
Накладна ТМО.pdf
23 червня 2020 16:16
Лист -відгук ТМО.pdf
16 червня 2020 18:45
Електронний підпис
16 червня 2020 18:42
Довідка.pdf
16 червня 2020 18:42
Паспорт Шуляк Т.С..pdf
16 червня 2020 18:42
Інд КОД.pdf
16 червня 2020 18:42
Виписка ФОП.pdf
16 червня 2020 18:42
Витяг ЕП.pdf
16 червня 2020 18:42
Тех опис.pdf
16 червня 2020 18:42
скан сертифікації.JPG
16 червня 2020 18:42
IMG_022.pdf
16 червня 2020 18:42
Договір 40.pdf
16 червня 2020 18:42
Проект договору.pdf
16 червня 2020 18:42
Договір 47.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_023.pdf
16 червня 2020 18:42
Довідка стаття 17.pdf
16 червня 2020 18:42
Витяг з ЄДР.pdf
16 червня 2020 18:42
довідка.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0016.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0014.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0015.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0013.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0012.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0001.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0008.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0009.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0004.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0005.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0007.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0010.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0006.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0011.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0003.pdf
16 червня 2020 18:42
IMG_0002.pdf
16 червня 2020 18:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 18:49
Електронний підпис
17 червня 2020 18:48
сертифікати 3.rar
17 червня 2020 18:48
сертифікати 1.rar
17 червня 2020 18:48
сертифікати 2.rar
17 червня 2020 18:48
досвід.rar
17 червня 2020 18:48
Статут ПБФ_ІНБУД.pdf
17 червня 2020 18:48
Паспорт_код.pdf
17 червня 2020 18:48
Наказ .PDF
17 червня 2020 18:47
досвід.rar
17 червня 2020 18:47
Довідка учасника.pdf
17 червня 2020 18:47
Довідка не корупція.pdf
17 червня 2020 18:47
Довідка АБ.PDF
17 червня 2020 18:47
Виписка .PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Шуляк Тетяна Сергіївна

ПП "ПРИВАТНА БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "ІНБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Фізична особа-підприємець Шуляк Тетяна Сергіївна
#2974710220
Переможець 319 746,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 13:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 13:36

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника в процедурі відкритих торгів «UA-2020-06-03-001870-a», Код ДК 021:2015: 44110000-4 - Конструкційні матеріали (Будівельні матеріали для ремонту приміщень навчальних закладів Обухівського району), виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасник не надав у складі тендерної пропозиції файл, назва якого: Файл № 5 «Дислокація», (заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації). Учасник не надав всі необхідні документи відповідно Додатку 2 до тендерної документації «ПІДТВЕРДЖЕННЯ УЧАСНИКІВ КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ». 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - Відповідно до Розділу ІІІ, пункту 1 тендерної документації «Зміст та спосіб подання тендерної пропозиції», Учасники завантажують файли в наступній послідовності «…5. Файл № 5 «Дислокація»: 5.1. Учасник повинен надати заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації. - Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації Учасник надає: «…3.1. Довідку, що містить інформацію про досвід поставки аналогічного товару (зразок довідки додається). Невід’ємною частиною цієї довідки повинні бути підтверджуючі документи – копії раніше виконаних договорів (не менше 1-го) відповідно до предмета закупівлі (протягом 2-х останніх років), скан-копії з оригіналів видаткових накладних та скан-копії з оригіналів листів-відгуків від Замовників до зазначених у довідці договорів (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором).» 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: -Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції файл, назва якого: Файл № 5 «Дислокація», (заповнений та завізований Проект договору згідно з Додатком 5 до тендерної документації). - Учасник повинен надати скан-копії з оригіналів видаткових накладних та скан-копії з оригіналів листів-відгуків від Замовників до зазначених у довідці договорів (з усіма додатками, специфікацією, додатковими угодами, якщо вони передбачені договором).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 13:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Шуляк Тетяна Сергіївна
#2974710220
319 746,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 січня 2021 14:13
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 16:50
Договір 280.pdf укладений
06 липня 2020 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 06 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 319 746,00
UAH