Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво мережі водопостачання житлових будинків по вул.Шкільна в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Очікувана вартість
8 800 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001848-a 79c607a46c664743bb768fb1c3d7f46e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Леся Іванівна

+380444064539 pbrada@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПЕТРОПАВЛІВСЬКО-БОРЩАГІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА КИЄВО-СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 04362489
Місцезнаходження: 08130, Україна , Київська обл., село Петропавлівська Борщагівка, Київська обл., Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, вул. Ярослава Мудрого,1-А
Контактна особа: Василенко Леся Іванівна
+380444064539
pbrada@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 15:45
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 16:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:14
Очікувана вартість: 8 800 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Будівництво мережі водопостачання житлових будинків по вул.Шкільна в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08129, Україна, Київська область, c. Петропавлівська Борщагівка, вулиця Шкільна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт на підставі акту виконаних робіт (форма №КБ-2в), довідки про вартість виконаних підрядних робіт (форма №КБ-3) Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-20-000002 ● 4014e16bdcb3412882c6e60dd885b54a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 21 липня 2020 09:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.07.2020 № 122

Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.07.2020 № 122
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
24 UA-2020-06-03-001848-a 03.06.2020
інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до інформації розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу (prozorro.gov.ua), Змовником - Петропавлівсько-Борщагівською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області (надалі-Замовник) проводилася процедура закупівлі – відкриті торги, вид предмета закупівлі – закупівля робіт, Будівництво мережі водопостачання житлових будинків по вул. Шкільна в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області ( код ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), (надалі – Процедура закупівлі). За результатами розгляду та оцінки Тендерних пропозицій, Замовник 25.06.2020 року оприлюднив на веб-порталі Уповноваженого органу Протокол про обрання переможцем та про намір укласти договір з Учасником ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ». Після чого, 17.07.2020 року ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ винесла рішення про проведення моніторингу процедури закупівлі. 05.08.2020 року Північним офісом Держаудитслужби викладено Висновок за результатами проведеного моніторингу. Яким встановлено порушення Замовником норми пункту 1 та 2 ч. 1, пункту 2 ч. 2 статті 31 Закону № 922-VIII. У висновку Північного офісу Держаудитслужби зазначено, що за результатами аналізу встановлено невідповідність пропозиції Переможця умовам Тендерної документації, саме. По-перше: Згідно пункту 7 розділу 1 Тендерної документації передбачено, що всі документи, що мають відношення до Тендерної пропозиції, складаються українською мовою. Якщо в складі Тендерної пропозиції подається документ, що складений на іншій мові, учасник надає переклад цього документу на українській мові. Однак, в порушення даної вимоги Переможцем надано паспорт на апарат для стикового зварювання поліетиленових труб російською мовою без перекладу українською, чим не дотримано вищевказану вимогу Тендерної документації. З цього приводу хочемо пояснити, що Тендерною документацією вимагалося надання Учасниками інформації про наявність обладнання, матеріально – технічної бази та технологій, а також для документального підтвердження наявності обладнання, машин і механізмів учасники повинні були надати у складі своєї Тендерної пропозиції оригінали чи засвідчені належним чином копії документів, що підтверджують право власності або користування обладнання. Учасником ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» на виконання умов Тендерної документації було надано довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій №17/06-2 від 17.06.2020 року, та договори оренди обладнання. В тому рахунку Договір оренди на апарати для стикового зварювання поліетиленових труб. Хочемо звернути увагу, що надання Учасниками конкретно паспортів на обладнання тендерною документацією не вимагалося. Відповідно до п.1.10 розділу ІІІ «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» Замовник не заперечує щодо надання Учасником за його бажанням будь-яких додаткових документів про досвід учасника, його технічні можливості тощо, щодо виконання робіт, що є предметом закупівлі. Тому, Учасник ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» за власним бажанням долучило до своєї Тендерної пропозиції паспорт на апарат для стикового зварювання поліетиленових труб. У зв’язку з тим, що даний документ не є обов’язковим, та надання його російською мовою жодним чином не вплине на хід виконання Учасником робіт, Замовник вважає, що це не є порушенням вимог Тендерної документації. Також у висновку Північного офісу Держаудитслужби зазначено, що Замовник відповідно до пункту 2 ч. 2 ст. 31 Закону № 922-VIII повинен відхилити Тендерну пропозицію Учасника із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо Тендерна пропозиція Учасника викладена іншою мовою (мовами), аніж мова (мови), що вимагається Тендерною документацією. З цього приводу зазначаємо, що пунктом 2 ч.2 ст.31 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено відхилення Учасника, якщо його Тендерна пропозиція викладена не мовою визначеною Тендерною документацією. Але, даною нормою не передбачене відхилення Учасника, якщо він долучив до своєї Тендерної пропозиції додаток на іншій мові. Тендерна пропозиція ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» була надана саме українською мовою, яка була передбачена Тендерною документацією. По-друге: Що стосується тверджень викладених у висновку з приводу порушення Переможцем підпункту 3.2 пункту 3 частини 5 розділу 3 Тендерної документації, а саме надання у складі своєї Тендерної пропозиції інформації про застосування при виконанні робіт апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 315 мм до 630 мм. А не апарату передбаченого Тендерною документацією діаметром 315 мм. З цього приводу хочемо пояснити, що Додатком 2 до Тендерної документації, а саме Технічною специфікацією передбачається укладання трубопроводів iз поліетиленових труб діаметром 315 мм. Зазначений Учасником-Переможцем апарат для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 315 мм до 630 мм. за своїми технічними характеристиками призначений саме для робіт зі зварювання труб діаметром 315 мм. Тому, надання Учасником у складі своєї Тендерної пропозиції саме апарату для стикового зварювання поліетиленових труб діаметром від 315 мм до 630 мм. не є порушенням Тендерної документації. При визначенні Замовником переможця процедури закупівлі були враховані всі принципи здійснення публічних закупівель передбачені статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі». А саме, Тендерна пропозиція ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» визнана найбільш економічно вигідною. Даний учасник надав найнижчу ціну, з великим відривом від інших учасників. Що, є доцільним з економічної точки зору для Замовника. Вважаємо, що Тендерна пропозиція ТОВ «КОММЕРС ЕНЕРДЖИ» повністю відповідає вимогам ст.16, 17 ЗУ «Про публічні закупівлі». На підставі вищевикладеного, просимо прийняти до уваги вищевикладені пояснення.

2020-08-11 12:37:11


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

-

2020-10-26 14:29:32

Оскарження в суді

Опис: Згідно пункту 10 статті 8 Закону "Про публічні закупівлі" Петропавлівсько-Борщагівська сільська рада подала до Київського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування Висновку Північного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу закупівлі №UA-M-2020-07-20-000002, затвердженого 05 серпня 2020 року, стосовно проведення відкритих торгів № UA-2020-06-03-001848-а.
Дата публікації: 19 серпня 2020

Документи:

19 серпня 2020 16:51
Електронний підпис
19 серпня 2020 16:06
Позовна заява

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ 7 413 273,60
UAH з ПДВ
7 413 273,60
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ" 8 519 805,48
UAH з ПДВ
8 240 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО" 8 256 879,60
UAH з ПДВ
8 256 879,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 13:41
Електронний підпис
17 червня 2020 16:31
Електронний підпис
17 червня 2020 16:28
Довідки з банків.7z
17 червня 2020 16:28
Документи на техніку 2.7z
17 червня 2020 16:28
Документи на техніку 1.7z
17 червня 2020 16:28
Техпаспорта на техніку.7z
17 червня 2020 16:28
Договір лізингу.7z
17 червня 2020 16:28
Висновки СЕС насоси, НС.7z
17 червня 2020 16:28
Станц знезал.7z
17 червня 2020 16:28
Сертиф ISO IAC_9001.7z
17 червня 2020 16:27
Свідоцтва ГНБ.7z
17 червня 2020 16:27
Трудові книж та ТУ.7z
17 червня 2020 16:27
Труд книж та ТУ (2 част).7z
17 червня 2020 16:27
накази на прийняття.7z
17 червня 2020 16:27
1ДФ 2019 та квит.7z
17 червня 2020 16:27
Календарний графік.pdf
17 червня 2020 16:27
Баланс (Фін звіт).7z
17 червня 2020 16:27
Оборотн сальд 2019_20.7z
17 червня 2020 16:27
Dovidka_20155393250760157234 (1).pdf
17 червня 2020 16:27
Листи відгук.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ

Товариство з обмеженою відповідальністю "ТДС БУД ІНВЕСТ"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА КОМПАНІЯ "МІСТО"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
Переможець 7 413 273,60
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:18

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОММЕРС ЕНЕРДЖИ
#40256953
7 413 273,60
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ_7_7_07.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 10:52
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 12:35
ДУ_1_7_07.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 12:33
Електронний підпис укладений
17 грудня 2021 19:00
ДУ_5_7_07.pdf зміни до договору
17 грудня 2021 18:59
Електронний підпис укладений
13 квітня 2021 10:39
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
13 квітня 2021 09:11
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:34
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:34
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:30
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 11:20
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
11 серпня 2020 14:30
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 15:32
договір зміни до договору
07 липня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на 1963,60 у т.ч.ПДВ 327,27
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.4.Договору сторони погодилися продовжити термін дії Договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.2.4.Договору сторони погодилися продовжити термін дії Договору до 31.12.2021 року
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились про те, що фінансування на 2021 рік на виконання робіт по будівництву об'єкта складатиме 949 769,60 грн. (дев'ятсот сорок дев'ять тисяч сімсот шістдесят дев'ять грн. 60 коп), у тому числі ПДВ - 158 294,93 грн.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити Договірну ціну на 428 грн. 00 коп. (чотириста двадцять вісім грн. 00 коп.) в тому числв ПДВ 71,33 грн. Пункт договору 3.1 розділу 3 викласти у новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з необхідністю продовження виконання робіт в 2022 році по об'єкту "Будівництво мережі водопостачання житлових будинків по вул.Шкільна в селі Петропавлівська Борщагівка Києво-Святошинського району Київської області" Сторони дійшли згоди внести зміни до договору №7/07 від 07.07.2020 року. Пункт 16.1 Договору змінити і викласти в наступній редакції :"Договір набирає чинності з дати його підписання і діє до 31 грудня 2022 року або до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань."
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовилися про те, що в 2022 році Генеральний підрядник виконає роботи на об'єкті на суму 353 037,60 грн. (триста п'ятдесят три тисячі тридцять сім грн. 60 коп.) у тому числі ПДВ 58839,60 грн.
Номер договору про закупівлю: 7/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML