48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001805-c 705048a6cb6341de9b898e8030e0e622
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:10
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

11 червня 2020 19:36
Електронний цифровий підпис
11 червня 2020 19:35
Таблиця змін.docx
11 червня 2020 19:35
Зміни ТД 39.doc
03 червня 2020 11:51
Проєкт договору (7).doc
03 червня 2020 11:51
ТД 39.doc
11 червня 2020 19:36
Електронний цифровий підпис
03 червня 2020 11:51
Електронний цифровий підпис
11 червня 2020 19:35
Таблиця змін.docx
11 червня 2020 19:35
Зміни ТД 39.doc
03 червня 2020 11:51
Проєкт договору (7).doc
03 червня 2020 11:51
ТД 39.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 червня 2020 13:30
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:34
Для уточнення технічних питань, просимо надати контактний телефон технічного спеціаліста.
Відповідь: Ініціатором даної закупівлі є Управління інформаційно-комунікаційних технологій виконкому Криворізької міської ради. Телефон начальника управління - 0564 92 24 21.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 24 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-001805-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 08 червня 2020 15:28
Вимога на внесення змін
Доброго дня,
Прохання виключити з тендерної документації вимоги до технологій програмування (зокрема мов програмування та бібліотек), які з-поміж іншого, містять помилки у назвах.
Виходячи з суті предмету закупівлі Замовник купує функцію контакт-центру, а не бібліотеки чи мови програмування. Такі бібліотеки є прихованим інструментом у кожного виробника та жодним чином не впливають на кінцевий продукт.
Крім того, виконання даних вимог не може бути перевірене Замовником та не впливає на предмет закупівлі ні ціновими характеристиками, ні витратами на володіння.
Вимоги щодо використання конкретних технологій програмування не мають місце в документації державних закупівель, а лише обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.4 ст.23 ЗУ “Про публічні закупівлі” :
“Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прохання виключити з тендерної документації дискримінаційні та обмежувальні вимоги та привести документацію у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2020 15:45
З метою максимального врахування вимог потенційних учасників дану вимогу буде задоволено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-03-001805-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 08 червня 2020 15:49
Внесення змін до ТД
Звертаємось з вимогами на внесення змін до Тендерної документації:
1. Недопустима вимога використання Windows Server 2012. Відповідно до інформації з сайту Microsoft життєвий цикл продукту завершено. Розширена підтримка продукту буде завершена 10.10.2023. Прохання вказати актуальну версію продукту.
https://support.microsoft.com/uk-ua/lifecycle/search/1163
2. Недопустима вимога використання конкретного типу веб-серверу, зокрема Nginx. Це обмежує технології, які можуть бути використані при проектування рішення.
Також використання СУБД MySQL, яка має подвійну систему ліцензування, за якої розробник зобов’язаний здійснювати поставку свого продукту по ліцензії GLP або купувати відповідну ліцензію Oracle. Крім того, така вимога обмежує можливість використання продукту з вищою продуктивністю та відмовостійкістю.
3. При описі вимог до режимів функціонування системи вказано 24/7 без уточнення критерію доступності SLA (до прикладу SLA 99,7), відповідно до якого проводиться аналіз архітектури для оцінки тендерної пропопозиції учасника. Прохання надати уточнення.


Просимо внести зміни та привести у відповідність до законодавства Тендерну документацію зважаючи на принципи ефективності закупівлі та недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2020 15:47
З метою максимального врахування вимог потенційних учасників дану вимогу буде задоволено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000022 ● e8ef6839367f49e5be970ea03642b0fd
  • Статус: здійснення моніторингу
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2020-07-03
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2020-07-03 13:36:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.07.2020 № 127

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1


UA-2020-06-03-001805-c
03.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169)
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний цифровий підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА 1 994 000,00
UAH з ПДВ
1 981 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТРАТЕГ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 19:18
sign.p7s
23 червня 2020 19:18
Пропозиція.pdf
23 червня 2020 19:18
Довідка про договір.pdf
23 червня 2020 19:18
МВС 1.pdf
23 червня 2020 19:18
МВС.PDF
18 червня 2020 18:04
sign.p7s
18 червня 2020 18:04
Витяг.pdf
18 червня 2020 18:04
Витяг з реєстру.pdf
18 червня 2020 18:04
Паспорт.pdf
18 червня 2020 18:04
Система оцінки якості.pdf
18 червня 2020 18:04
Мобільні додатки.pdf
18 червня 2020 18:04
Енергосервыс.pdf
18 червня 2020 18:04
_Черга на квартиру.pdf
18 червня 2020 18:04
_БІГ ДАТА.pdf
18 червня 2020 18:04
ст.17.pdf
18 червня 2020 18:04
Лист пояснення.pdf
18 червня 2020 18:04
Договір.pdf
18 червня 2020 18:04
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 18:04
Довідка про учасника.pdf
18 червня 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 18:04
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 15:11
sign.p7s
16 червня 2020 15:00
12 Копія Статуту.pdf
16 червня 2020 15:00
10 Проект договору.pdf
16 червня 2020 15:00
9 Гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 15:00
8 Довідка ліцензування.pdf
16 червня 2020 15:00
4_2 Технічні вимоги.pdf
16 червня 2020 15:00
4_1 Лист-гарантія.pdf
16 червня 2020 15:00
3 Довідка стаття 17.pdf
16 червня 2020 15:00
2-3 Довідка досвід.pdf
16 червня 2020 15:00
2_2 Довідка персонал.pdf
16 червня 2020 15:00
2_1 Довідка обладнання.pdf
16 червня 2020 15:00
1 Тендерна пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА
#1933208027
Переможець 1 981 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА
#1933208027
1 981 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
03 липня 2020 16:37
Договор Толстопятова.pdf укладений
03 липня 2020 16:36

Актуальні тендери

До пошуку