Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)
Очікувана вартість
2 600 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001805-c 705048a6cb6341de9b898e8030e0e622
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Личана Тетяна Володимирівна

0564920308 vdzue@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Криворізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 04052169
Місцезнаходження: 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1,
Контактна особа: Личана Тетяна Володимирівна
0564920308
vdzue@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 11:50
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:10
Початок аукціону: 19 червня 2020 13:10
Очікувана вартість: 2 600 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення


категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50101, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, пл. Молодіжна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 серпня 2020
ДК 021:2015: 48210000-3 — Пакети мережевого програмного забезпечення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 19:35
Таблиця змін.docx
11 червня 2020 19:35
Зміни ТД 39.doc
03 червня 2020 11:51
Проєкт договору (7).doc
03 червня 2020 11:51
ТД 39.doc
11 червня 2020 19:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 19:35
Таблиця змін.docx
11 червня 2020 19:35
Зміни ТД 39.doc
03 червня 2020 11:51
Проєкт договору (7).doc
03 червня 2020 11:51
ТД 39.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 04 червня 2020 13:30
Дата відповіді: 04 червня 2020 15:34
Для уточнення технічних питань, просимо надати контактний телефон технічного спеціаліста.
Відповідь: Ініціатором даної закупівлі є Управління інформаційно-комунікаційних технологій виконкому Криворізької міської ради. Телефон начальника управління - 0564 92 24 21.
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 24 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-001805-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 08 червня 2020 15:28
Вимога на внесення змін
Доброго дня,
Прохання виключити з тендерної документації вимоги до технологій програмування (зокрема мов програмування та бібліотек), які з-поміж іншого, містять помилки у назвах.
Виходячи з суті предмету закупівлі Замовник купує функцію контакт-центру, а не бібліотеки чи мови програмування. Такі бібліотеки є прихованим інструментом у кожного виробника та жодним чином не впливають на кінцевий продукт.
Крім того, виконання даних вимог не може бути перевірене Замовником та не впливає на предмет закупівлі ні ціновими характеристиками, ні витратами на володіння.
Вимоги щодо використання конкретних технологій програмування не мають місце в документації державних закупівель, а лише обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.4 ст.23 ЗУ “Про публічні закупівлі” :
“Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прохання виключити з тендерної документації дискримінаційні та обмежувальні вимоги та привести документацію у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2020 15:45
З метою максимального врахування вимог потенційних учасників дану вимогу буде задоволено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації
Номер вимоги: UA-2020-06-03-001805-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "Е-КОНСАЛТИНГ", Код ЄДРПОУ:31467680
Дата подання: 08 червня 2020 15:49
Внесення змін до ТД
Звертаємось з вимогами на внесення змін до Тендерної документації:
1. Недопустима вимога використання Windows Server 2012. Відповідно до інформації з сайту Microsoft життєвий цикл продукту завершено. Розширена підтримка продукту буде завершена 10.10.2023. Прохання вказати актуальну версію продукту.
https://support.microsoft.com/uk-ua/lifecycle/search/1163
2. Недопустима вимога використання конкретного типу веб-серверу, зокрема Nginx. Це обмежує технології, які можуть бути використані при проектування рішення.
Також використання СУБД MySQL, яка має подвійну систему ліцензування, за якої розробник зобов’язаний здійснювати поставку свого продукту по ліцензії GLP або купувати відповідну ліцензію Oracle. Крім того, така вимога обмежує можливість використання продукту з вищою продуктивністю та відмовостійкістю.
3. При описі вимог до режимів функціонування системи вказано 24/7 без уточнення критерію доступності SLA (до прикладу SLA 99,7), відповідно до якого проводиться аналіз архітектури для оцінки тендерної пропопозиції учасника. Прохання надати уточнення.


Просимо внести зміни та привести у відповідність до законодавства Тендерну документацію зважаючи на принципи ефективності закупівлі та недискримінації учасників.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 червня 2020 15:47
З метою максимального врахування вимог потенційних учасників дану вимогу буде задоволено шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000022 ● e8ef6839367f49e5be970ea03642b0fd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 13:36
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

03.07.2020 № 127

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:


1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ


Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1


UA-2020-06-03-001805-c
03.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169)
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-07-27 16:43:52

Повідомлення щодо номеру провадження у справі

Згідно реєстру судових рішень за позовною заявою виконкому Криворізької міської ради було призначено склад суду (Юхно І.В.) та присвоєно справі №160/8482/20

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Аргументовані заперечення до висновку Щодо порушення вимог ст. 22: П. 11 частини 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено зазначення в тендерній документації відомостей про строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 29 ч. 1 ст. 1 Закону дано визначення: строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. В п. 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. У додатку 1 тендерної документації, що є невід'ємною частиною тендерної документації, вказано з якого періоду починається перебіг строку тендерної пропозиції, та зазначено "Наша пропозиція залишається дійсною протягом 90 днів з дня розкриття". Одночасно, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та призначено його на 0000 19.06.2020, розкриття тендерних пропозицій відбулося о 1331 19.06.2020. Тобто, фактично дата розкриття та кінцевого строку подання тендерних пропозицій в даній закупівлі є однаковою, а кінцевим терміном дії тендерних пропозицій є 17.09.2020 в обох випадках. До того ж, Законом не передбачено викладення Замовником у тендерній документації п. 11 ч.1 ст. 22 саме у редакції Закону, а передбачено лише встановлення термінів, що будуть дорівнювати або перевищувати 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 11 ч. 2 ст. 22 Закону. Необхідно також зазначити, що Законом передбачено хронологію подій, а саме те, що розкриття тендерних пропозицій відбувається у будь-якому випадку після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Тобто у разі неспівпадіння дати подання та дати розкриття тендерних пропозицій призведе до збільшення терміну дії пропозиції. Щодо порушення вимог ст. 31 Закону: У висновку Держаудитслужби зазначено: "відповідно до частини 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, пропозиція учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону". Оголошенням про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: "48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)" та п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимог щодо надання учасниками тендерного забезпечення та вимог до його оформлення не визначено, таким чином Замовник не може відхилити пропозицію учасника з відповідних підстав та не порушив законодавство в цій частині. Крім того, відповідно до ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. П. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, серед яких: - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. В тендерній пропозиції учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА у файлі "Довідка про укладені договори.pdf» 18.06.2020 о 18:04" надано у відповідності до вимог тендерної документації довідку в довільній формі про виконання договору/договорів, що відповідають за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовників предмету закупівлі, їх контактної інформації (адреса, № телефону); копії усіх договорів (із додатками), що вказані у довідці та копію акта/актів наданих послуг до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання; позитивні листи-відгуки від замовників (контрагентів) про належне виконання аналогічних договорів, що були укладені з учасником, але без зазначення номеру та дати укладання договорів. Враховуючи те, що листи-відгуки надані тими ж самими замовниками на ті ж самі договори, що надані у складі тендерної пропозиції, тобто у складі тендерної пропозиції учасника наявна інформація про дати та номери договорів а також ця інформація не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, та беручи до уваги те, що листи-відгуки складаються безпосередньо іншою стороною договору, а не учасником, Замовником прийнято рішення про віднесення такої помилки до формальної (несуттєвої), такої що не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.

2020-07-13 16:55:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 08 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 23 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: 22.07.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду була надіслана позовна заява про визнання недійсним та скасування висновку про результати моніторингу Держаудитслужби від 08.07.2020
Дата публікації: 22 липня 2020

Документи:

22 липня 2020 16:39
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА 1 994 000,00
UAH з ПДВ
1 981 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТРАТЕГ" 2 500 000,00
UAH з ПДВ
1 990 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 червня 2020 19:18
Електронний підпис
23 червня 2020 19:18
Пропозиція.pdf
23 червня 2020 19:18
Довідка про договір.pdf
23 червня 2020 19:18
МВС 1.pdf
23 червня 2020 19:18
МВС.PDF
18 червня 2020 18:04
Електронний підпис
18 червня 2020 18:04
Витяг.pdf
18 червня 2020 18:04
Витяг з реєстру.pdf
18 червня 2020 18:04
Паспорт.pdf
18 червня 2020 18:04
Система оцінки якості.pdf
18 червня 2020 18:04
Мобільні додатки.pdf
18 червня 2020 18:04
Енергосервыс.pdf
18 червня 2020 18:04
_Черга на квартиру.pdf
18 червня 2020 18:04
_БІГ ДАТА.pdf
18 червня 2020 18:04
ст.17.pdf
18 червня 2020 18:04
Лист пояснення.pdf
18 червня 2020 18:04
Договір.pdf
18 червня 2020 18:04
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 18:04
Довідка про учасника.pdf
18 червня 2020 18:04
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 18:04
Технічні вимоги.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 15:11
Електронний підпис
16 червня 2020 15:00
12 Копія Статуту.pdf
16 червня 2020 15:00
10 Проект договору.pdf
16 червня 2020 15:00
9 Гарантійний лист.pdf
16 червня 2020 15:00
8 Довідка ліцензування.pdf
16 червня 2020 15:00
4_2 Технічні вимоги.pdf
16 червня 2020 15:00
4_1 Лист-гарантія.pdf
16 червня 2020 15:00
3 Довідка стаття 17.pdf
16 червня 2020 15:00
2-3 Довідка досвід.pdf
16 червня 2020 15:00
2_2 Довідка персонал.pdf
16 червня 2020 15:00
2_1 Довідка обладнання.pdf
16 червня 2020 15:00
1 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА

ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТРАТЕГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА
#1933208027
Переможець 1 981 000,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА
#1933208027
1 981 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 13:56
Електронний підпис укладений
10 липня 2020 15:48
Додаткова угода Толстопятова (1).pdf зміни до договору
10 липня 2020 15:48
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 16:37
Договор Толстопятова.pdf укладений
03 липня 2020 16:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесено зміни до реквізитів
Номер договору про закупівлю: 346
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 981 000,00
UAH