Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Виконавчий комітет Криворізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04052169 |
Місцезнаходження: | 50101, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, пл. Молодіжна, 1, |
Контактна особа: |
Личана Тетяна Володимирівна 0564920308 vdzue@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 11:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 13:10 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 13:10 |
Очікувана вартість: | 2 600 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48210000-3: Пакети мережевого програмного забезпечення
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 червня 2020 19:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 червня 2020 19:35 |
Таблиця змін.docx | |
11 червня 2020 19:35 |
Зміни ТД 39.doc | |
03 червня 2020 11:51 |
Проєкт договору (7).doc | |
03 червня 2020 11:51 |
ТД 39.doc |
11 червня 2020 19:36 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 червня 2020 19:35 |
Таблиця змін.docx
|
|||
11 червня 2020 19:35 |
Зміни ТД 39.doc
|
|||
03 червня 2020 11:51 |
Проєкт договору (7).doc
|
|||
03 червня 2020 11:51 |
ТД 39.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Крім того, повідомляємо, що відповідно до ч.1 ст. 24 Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Вимоги про усунення порушення
Прохання виключити з тендерної документації вимоги до технологій програмування (зокрема мов програмування та бібліотек), які з-поміж іншого, містять помилки у назвах.
Виходячи з суті предмету закупівлі Замовник купує функцію контакт-центру, а не бібліотеки чи мови програмування. Такі бібліотеки є прихованим інструментом у кожного виробника та жодним чином не впливають на кінцевий продукт.
Крім того, виконання даних вимог не може бути перевірене Замовником та не впливає на предмет закупівлі ні ціновими характеристиками, ні витратами на володіння.
Вимоги щодо використання конкретних технологій програмування не мають місце в документації державних закупівель, а лише обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Звертаємо вашу увагу, що відповідно до п.4 ст.23 ЗУ “Про публічні закупівлі” :
“Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".
Прохання виключити з тендерної документації дискримінаційні та обмежувальні вимоги та привести документацію у відповідність до ЗУ “Про публічні закупівлі”.
1. Недопустима вимога використання Windows Server 2012. Відповідно до інформації з сайту Microsoft життєвий цикл продукту завершено. Розширена підтримка продукту буде завершена 10.10.2023. Прохання вказати актуальну версію продукту.
https://support.microsoft.com/uk-ua/lifecycle/search/1163
2. Недопустима вимога використання конкретного типу веб-серверу, зокрема Nginx. Це обмежує технології, які можуть бути використані при проектування рішення.
Також використання СУБД MySQL, яка має подвійну систему ліцензування, за якої розробник зобов’язаний здійснювати поставку свого продукту по ліцензії GLP або купувати відповідну ліцензію Oracle. Крім того, така вимога обмежує можливість використання продукту з вищою продуктивністю та відмовостійкістю.
3. При описі вимог до режимів функціонування системи вказано 24/7 без уточнення критерію доступності SLA (до прикладу SLA 99,7), відповідно до якого проводиться аналіз архітектури для оцінки тендерної пропопозиції учасника. Прохання надати уточнення.
Просимо внести зміни та привести у відповідність до законодавства Тендерну документацію зважаючи на принципи ефективності закупівлі та недискримінації учасників.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000022 ● e8ef6839367f49e5be970ea03642b0fd
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 13:36 |
03.07.2020 № 127
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
1
UA-2020-06-03-001805-c
03.06.2020 Виконавчий комітет Криворізької міської ради (код ЄДРПОУ 04052169)
Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-07-27 16:43:52
Повідомлення щодо номеру провадження у справі
Згідно реєстру судових рішень за позовною заявою виконкому Криворізької міської ради було призначено склад суду (Юхно І.В.) та присвоєно справі №160/8482/20
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Аргументовані заперечення до висновку Щодо порушення вимог ст. 22: П. 11 частини 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) передбачено зазначення в тендерній документації відомостей про строк дії тендерної пропозиції, протягом якої тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. П. 29 ч. 1 ст. 1 Закону дано визначення: строк дії тендерної пропозиції - установлений замовником у тендерній документації строк, після закінчення якого тендерна пропозиція вважається недійсною та відхиляється. В п. 4 розділу ІІІ тендерної документації Замовника визначено що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів. У додатку 1 тендерної документації, що є невід'ємною частиною тендерної документації, вказано з якого періоду починається перебіг строку тендерної пропозиції, та зазначено "Наша пропозиція залишається дійсною протягом 90 днів з дня розкриття". Одночасно, Замовником визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій та призначено його на 0000 19.06.2020, розкриття тендерних пропозицій відбулося о 1331 19.06.2020. Тобто, фактично дата розкриття та кінцевого строку подання тендерних пропозицій в даній закупівлі є однаковою, а кінцевим терміном дії тендерних пропозицій є 17.09.2020 в обох випадках. До того ж, Законом не передбачено викладення Замовником у тендерній документації п. 11 ч.1 ст. 22 саме у редакції Закону, а передбачено лише встановлення термінів, що будуть дорівнювати або перевищувати 90 днів з кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Таким чином, замовником дотримано вимоги пункту 11 ч. 2 ст. 22 Закону. Необхідно також зазначити, що Законом передбачено хронологію подій, а саме те, що розкриття тендерних пропозицій відбувається у будь-якому випадку після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Тобто у разі неспівпадіння дати подання та дати розкриття тендерних пропозицій призведе до збільшення терміну дії пропозиції. Щодо порушення вимог ст. 31 Закону: У висновку Держаудитслужби зазначено: "відповідно до частини 3 розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо: не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції. Таким чином, пропозиція учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА не відповідає умовам тендерної документації в цій частині та підлягає відхиленню на підставі вимог пункту 1 частини першої статті 31 Закону". Оголошенням про проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: "48210000-3, Пакети мережевого програмного забезпечення (право користування програмним забезпеченням (ліцензія) для впровадження онлайн систем, комунікаційних сервісів)" та п. 2 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника вимог щодо надання учасниками тендерного забезпечення та вимог до його оформлення не визначено, таким чином Замовник не може відхилити пропозицію учасника з відповідних підстав та не порушив законодавство в цій частині. Крім того, відповідно до ч. 2 ст.22 Закону тендерна документація повинна містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. П. 1 розділу ІІІ тендерної документації визначено перелік формальних (несуттєвих) помилок, серед яких: - відсутність інформації в одних документах, однак наявність цієї інформації в інших документах у складі тендерної пропозиції; - інші формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції. В тендерній пропозиції учасника ФОП ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА у файлі "Довідка про укладені договори.pdf» 18.06.2020 о 18:04" надано у відповідності до вимог тендерної документації довідку в довільній формі про виконання договору/договорів, що відповідають за змістом визначеному предмету закупівлі, яка повинна включати відомості про замовників предмету закупівлі, їх контактної інформації (адреса, № телефону); копії усіх договорів (із додатками), що вказані у довідці та копію акта/актів наданих послуг до кожного наданого договору, що свідчить про його виконання; позитивні листи-відгуки від замовників (контрагентів) про належне виконання аналогічних договорів, що були укладені з учасником, але без зазначення номеру та дати укладання договорів. Враховуючи те, що листи-відгуки надані тими ж самими замовниками на ті ж самі договори, що надані у складі тендерної пропозиції, тобто у складі тендерної пропозиції учасника наявна інформація про дати та номери договорів а також ця інформація не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, та беручи до уваги те, що листи-відгуки складаються безпосередньо іншою стороною договору, а не учасником, Замовником прийнято рішення про віднесення такої помилки до формальної (несуттєвої), такої що не впливає на зміст тендерної пропозиції та відповідність пропозиції вимогам тендерної документації.
2020-07-13 16:55:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | 22.07.2020 до Дніпропетровського окружного адміністративного суду була надіслана позовна заява про визнання недійсним та скасування висновку про результати моніторингу Держаудитслужби від 08.07.2020 |
Дата публікації: | 22 липня 2020 |
Документи:
22 липня 2020 16:39
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА |
1 994 000,00
UAH з ПДВ
|
1 981 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТРАТЕГ" |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 990 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТОЛСТОПЯТОВА ІННА ВАСИЛІВНА #1933208027 |
Переможець |
1 981 000,00
UAH з ПДВ
|
22 червня 2020 16:02
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2021 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 липня 2020 15:48
|
Додаткова угода Толстопятова (1).pdf | зміни до договору |
10 липня 2020 15:48
|
Електронний підпис | укладений |
03 липня 2020 16:37
|
Договор Толстопятова.pdf | укладений |
03 липня 2020 16:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | внесено зміни до реквізитів |
Номер договору про закупівлю: | 346 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |