Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Аптечка
Очікувана вартість
10 906,00 UAH
UA-2020-06-03-001746-b 54c2037eca7f43d889c7c198556be1e4
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер (оголошення № UA-2020-04-24-000038-b та № UA-2020-05-14-000462-b) через те, що було подано для участі менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 11:19
Оскарження наміру укласти договір: 27 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Аптечка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 шт
Аптечка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданому Товару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:55
ПРОТОКОЛ аптечка обрання переговорів.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Фарммедальянс"
#38929750
Переможець 10 710,00
UAH
16 червня 2020 11:19

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 11:19

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Фарммедальянс"
#38929750
10 710,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 14:13
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:47
Дог. 20-49.pdf укладений
01 липня 2020 14:47

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 11 459,70
UAH (в тому числі ПДВ 749,70 UAH)