Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб (туристичний автобус)
Motor vehicles for transportation of 10 or more persons (tourist bus)
Очікувана вартість
10 500 000,00 UAH
UA-2020-06-03-001089-c 841bcd7729e84bb8af027ecb2862c4c3
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Коротких Анна Володимирівна

380954013659 dush.sokil@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ХОКЕЮ "СОКІЛ"
Код ЄДРПОУ: 43197718
Місцезнаходження: 04119, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вулиця Юрія Іллєнка (Мельникова), будинок 46
Контактна особа: Коротких Анна Володимирівна
380954013659
dush.sokil@gmail.com
Додаткові контактні особи: Сімчук Костянтин Миколайович
380675040077
dush.sokil@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Dytyacho-yunatska sportyvna shkola z hokeyu "SOKIL"
National ID: 43197718
Contact point: Korotkykh Anna Volodymyrivna
380954013659
dush.sokil@gmail.com
Additional contacts: Simchuk Kostyantyn Mykolayovych
380675040077
dush.sokil@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 03 червня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 14 липня 2020 12:39
Очікувана вартість: 10 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 105000 UAH
Publication date: 03 червня 2020 10:42
Enquiries until: 26 червня 2020 12:00
Complaints submission until: до 02 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 06 липня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 10 500 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 52 500 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34120000-4: Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Туристичний автобус
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04119, Україна, м. Київ, м. Київ, Юрія Іллєнка (Мельникова), 46
ДК 021:2015: 34120000-4 — Мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб

Tourist bus
CPV: 34120000-4
Період постачання: по 31 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 червня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:53
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
04 червня 2020 15:52
Перелік змін, що вносяться до ТД.pdf
04 червня 2020 15:52
Тендерна документація в новій редакції..docx
04 червня 2020 15:51
Тендерна документація в новій редакції.pdf
03 червня 2020 10:47
Announcement.pdf
03 червня 2020 10:45
протокол №18-05,02.pdf
04 червня 2020 15:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 11:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 червня 2020 15:53
Протокол про внесення змін до ТД.pdf
04 червня 2020 15:52
Перелік змін, що вносяться до ТД.pdf
04 червня 2020 15:52
Тендерна документація в новій редакції..docx
04 червня 2020 15:51
Тендерна документація в новій редакції.pdf
03 червня 2020 10:44
Тендерна документація.pdf
03 червня 2020 10:47
Announcement.pdf
03 червня 2020 10:45
протокол №18-05,02.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-04-000053 ● d0b8701f5afd41639a1228ec601206ce
  • Статус: вирішено ● Дата: 06 грудня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 вересня 2020 14:16
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


07.09.2020 № 252

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
65 UA-2020-06-03-001089-c 03.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-09-25 12:49:57

Роз'яснення змісту висновку

Доброго дня!
Повідомляю, що незважаючи на бажання Тендерного комітету ДЮСШ з хокею "Сокіл" усунути виявлені порушення, наразі відсутня технічна можливість усунути порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) та вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.
Окрім того, хочу зазначити, що на момент публікації плану та оголошення на електронному майданчику була відсутня технічна можливість (відповідні поля) для розміщення в річному плані категорії замовника, а в оголошенні - мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції та умов надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (розмір і вид в оголошенні наявні). Звертаю Вашу увагу, що відповідні відомості містяться в документі ПДФ-формату, який прикріплено у відповідному полі.
Таким чином, відповідно до частини 8 статті 8 Закону, прошу роз'яснити висновок та зобов'язання, визначені у висновку, зокрема, яким чином ми можемо виправити виявлені порушення та як вони мають бути оформлені. Дякую.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-09-29 14:45:36

Про надання роз’яснень щодо висновку

Державна аудиторська служба України відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» здійснила моніторинг закупівлі мототранспортних засобів для перевезення 10 і більше осіб (туристичний автобус) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-001089-c), проведеної дитячо-юнацькою спортивною школою з хокею «Сокіл» (далі – Замовник).
За результатами моніторингу установлено порушення Замовником вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі».
Зазначені порушення відображено у висновку про результати моніторингу закупівлі, який опубліковано в електронній системі закупівель 24.09.2020.
Відповідно до пункту 3 частини першої статті 8 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні»
та підпункту 9 пункту 4 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 03 лютого 2016 року № 43, Держаудитслужба вживає в установленому порядку заходів щодо усунення виявлених під час здійснення державного фінансового контролю порушень законодавства.
Так, з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язала Замовника здійснити заходи направлені на недопущення таких порушень в подальшому та повідомити орган державного фінансового контролю в установленому законом порядку про такі заходи.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Тендерний комітет ДЮСШ з хокею "Сокіл" (далі - комітет) вирішив вжити заходи, направлені на недопущення порушень, виявлених за результатами моніторингу закупівлі UA-2020-06-03-001089-c, в подальшому. Так, комітет вирішив звернутися до Державного підприємства "Прозорро" з пропозицією про розширення технічних можливостей майданчика електронної системи публічних закупівель України ProZorro, зокрема створити нові поля для зазначення таких відомостей як: категорія замовника (у річному плані) та мови (мов), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції й умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати) (в оголошенні). Про відповідне рішення було проінформовано директора ДЮСШ з хокею "Сокіл", який, в свою чергу, звернувся в відповідним листом-пропозицією до ДП "Прозорро". На підтвердження вищезазначеного надаємо: Протокол №30-09/01 від 30 вересня 2020 р., службову записку від 30.09.2020 р. та лист № 078/42-51 від 30 вересня 2020 р. до ДП "Прозорро".

2020-09-30 15:19:43


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 24 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 09 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Порушення усунуто

2020-12-06 22:26:00

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 08 липня 2020
UA-2020-06-03-001089-c841bcd7729e84bb8af027ecb2862c4c3
Найменування: ДИТЯЧО-ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА З ХОКЕЮ "СОКІЛ"
Код ЄДРПОУ: 43197718
Місцезнаходження: 04119, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вулиця Юрія Іллєнка (Мельникова), будинок 46
Учасник Документи Рішення
ТОВ "Сучасні вантажівки" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 18:18
Електронний підпис
03 липня 2020 18:18
Електронний підпис
03 липня 2020 18:18
016-001-24096-2020.zip
03 липня 2020 18:18
технічна частина_2.pdf
03 липня 2020 18:18
технічна частина_1.pdf
03 липня 2020 18:18
тендерна пропозиція.pdf

Документи

Публічні документи

20 липня 2020 18:01
Електронний підпис
20 липня 2020 18:01
Електронний підпис
20 липня 2020 17:51
Dovidka_20191350360140525438.pdf
20 липня 2020 17:51
public_doc.pdf
20 липня 2020 17:51
Dovidka_20191350360140525438.pdf.p7s
20 липня 2020 17:51
public_doc.p7s
06 липня 2020 11:40
Електронний підпис
06 липня 2020 11:40
Електронний підпис
06 липня 2020 11:38
Гарантія 1973-20.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Сучасні вантажівки"

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН" 10 498 500,00
UAH з ПДВ
10 446 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Сучасні вантажівки" 10 500 000,00
UAH з ПДВ
10 447 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 липня 2020 18:01
Електронний підпис
20 липня 2020 18:01
Електронний підпис
20 липня 2020 17:51
Dovidka_20191350360140525438.pdf
20 липня 2020 17:51
public_doc.pdf
20 липня 2020 17:51
Dovidka_20191350360140525438.pdf.p7s
20 липня 2020 17:51
public_doc.p7s
06 липня 2020 11:40
Електронний підпис
06 липня 2020 11:40
Електронний підпис
06 липня 2020 11:38
Гарантія 1973-20.zip

Публічні документи

03 липня 2020 18:18
Електронний підпис
03 липня 2020 18:18
Електронний підпис
03 липня 2020 18:18
016-001-24096-2020.zip
03 липня 2020 18:18
технічна частина_2.pdf
03 липня 2020 18:18
технічна частина_1.pdf
03 липня 2020 18:18
тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВТО-РЕГІОН"

ТОВ "Сучасні вантажівки"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
Переможець 10 446 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 12:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 12:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АВТО-РЕГІОН"
#32982101
10 446 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 16:13
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 10:22
Банківська гарантія.pdf укладений
04 серпня 2020 10:21
Договір 9.20 (автобус).pdf укладений
04 серпня 2020 10:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 10 446 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 1 741 000,00 UAH)