Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні за адресою: Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського, 1»
Очікувана вартість
178 960,00 UAH
UA-2020-06-03-000985-a e44190f21e9c4672bf7e97d5e4b100ce
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рішовська Оксана Валентинівна

+380935580925 oksanarishovska2018@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області
Код ЄДРПОУ: 41903554
Місцезнаходження: 08335, Україна , Київська обл., Бориспільський район село Іванків, вулиця Центральна, 2А
Контактна особа: Рішовська Оксана Валентинівна
+380935580925
oksanarishovska2018@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю через настання підстав передбачених Законом
Обґрунтування
Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини 3 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: розірвання договору про закупівлю з вини учасника на строк, достатній для проведення тендеру, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника. Згідно з частиною 10 статті 3 Закону Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом. В частині 1 статті 40 Закону зазначено, що Переговорна процедура закупівлі використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Враховуючи вищевикладене та на підставі пункту 3 частини 2 статті ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі», уповноваженою особою як виняток прийнято рішення, за результатами переговорів про можливість укладення договору про закупівлю, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі про закупівлю, який розірваний з вини такого учасника, з Фізична особа-підприємець Гирич Вадим Георгійович з ціновою пропозицією 178 960,00 грн. 18.10.2019р. був заключний договір №2019/10/18-01 з Фізична особа-підприємець Воронюк Юрій Іванович на закупівлю робіт по технічному нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні» на суму 996 547,20 грн. Сума оплати за договором становить 78 214,69 грн. ДУ №3 від 15.05.2020 року договір№2019/10/18-01 від 18.10.2019 був розірваний в зв'язку з невиконанням взятих на себе зобов'язань виконавцем. https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-25-000878-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 12:51
Оскарження наміру укласти договір: 09 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Ціна за одиницю: 178960UAH з ПДВ
Технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні за адресою: Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського, 1»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08301, Україна, Київська область, м.Бориспіль, вулиця Котляревського, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

03 червня 2020 12:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-03-000985-a.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ДП "Науково-дослідний та конструкторсько-технологічний інститут міського господарства", Код ЄДРПОУ:03363588
Скарга на рішення замовника про намір укласти договір
Замовник вказав недостовірні відомості про підстави застосування переговорної процедури закупівлі
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-03-000985-a.b2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ФОП "ВОРОНЮК ЮРІЙ ІВАНОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2869023654
Скарга на дії та рішення замовника у переговорній процедурі
замовник безпідставно застосував переговорну процудуру, приховав факти про те, що предмет закупівлі вже виконується іншим виконавцем, договірні відносини з яким не припинено
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

06 червня 2020 11:14
Скарга.pdf
06 червня 2020 13:55
платіжне доручення.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000032 ● b81467cb90454c3cb98bf11f1e8eaaaa
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:24
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2020-06-03-000985-a 03.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-24 11:07:33

Запит про надання пояснень

1. Якими документами підтверджується невиконання зобов'язань за договором від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 Фізичною особою-підприємцем Воронюк Юрій Іванович?
2. Яку відповідальність понесла Фізична особа-підприємець Воронюк Юрій Іванович відповідно до пунктів 6.1, 6.2 договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01?
3. Чи вносились зміни 02.04.2020 до договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 в частині зміни пункту 8.2?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-28 18:32:20

Пояснення

Номер оголошення UA-2020-06-03-000985-a
Пояснення щодо документально підтверджених об’єктивних обставин щодо розірвання №2019/10/18-01 від 18 жовтня 2019 року на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні»
Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі - управління) повідомляє наступне:
Договір №2019/10/18-01 від 18 жовтня 2019 року на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні» (далі – Договір) був розірваний в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням ФОП Воронюк Ю.І. взятих на себе зобов’язань по договору.
Загальна оплата згідно договору №2019/10/18-01 від 18 жовтня 2019 року становить – 78 214,69 грн. без ПДВ (сімдесят вісім тисяч двісті чотирнадцять гривень 69 коп.), а саме:
30 000,73 грн. без ПДВ (тридцять тисяч гривень 73 коп.) – оплата в 2019 році:
- 2094,75 грн. без ПДВ (дві тисячі дев’яносто чотири грн. 75 коп.) згідно акту №ОУ-000137 від 13.12.2019 р.,
- 27 905,98 грн. без ПДВ (двадцять сім тисяч дев’ятсот п’ять гривень 98 коп.) згідно акту№ОУ-000140 від 13.12.2019р.
48 213,96 грн. без ПДВ (сорок вісім тисяч двісті тринадцять гривень 96 коп.) – оплата в 2020 році:
- 26 750,12 грн. без ПДВ (двадцять шість тисяч сімсот п’ятдесят гривень 12 коп.) згідно акту№ОУ-000145 від 14.02.2020 р.,
- 13 518,72 грн. без ПДВ (тринадцять тисяч п’ятсот вісімнадцять гривень 72 коп.) згідно акту №ОУ-000147 від 14.02.2020р.
- 7945,12 грн. без ПДВ (сім тисяч дев’ятсот сорок п’ять гривень 12 коп.) згідно акту №ОУ-000156 від 14.02.2020 р.
Листом вих.№48/30/01-29-76 від 09.04.2020 року ФОП Воронюк, був повідомлений про не належне виконання робіт з технічного нагляду. Листом вих.№48/30/01-29-92 від 14.04.2020 року відповідно до п.8.2. розділу 8 Договору, ФОП Воронюк Ю.І. було повідомлено про те, що управлінням прийняте рішення розірвати вказаний договір, а 15.05.2020 року на електронну адресу ФОП Воронюк Ю.І. була направлена додаткова угода № 3 від 15.05.2020 року до Договору №2019/10/16-01 від «16» жовтня 2019 р. Копія вказаної додаткової угоди, супровідного листа та доказів їх направлення на електронну пошту та поштову адресу виконавця. Договір розірвано в односторонньому порядку.

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-10-09 12:26:44

Запит про надання пояснень повторно

У межах проведення моніторингу закупівлі послуги з технічного нагляду на об’єкті: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні за адресою: Київська область, м. Бориспіль, вул. Котляревського, 1», замовником якої є Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-03-000985-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, у зв’язку з тим, що Замовником не надано чіткої на запитання органу державного фінансового контролю, постала потреба у повторному отриманні пояснень.
1. Якими документами підтверджується невиконання зобов'язань за договором від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 Фізичною особою-підприємцем Воронюк Юрій Іванович?
2. Яку відповідальність понесла Фізична особа-підприємець Воронюк Юрій Іванович відповідно до пунктів 6.1, 6.2 договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01?
3. Чи вносились зміни 02.04.2020 до договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 в частині зміни пункту 8.2?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-10-13 15:49:23

Пояснення

ПИСЬМОВІ ПОЯСНЕННЯ
щодо документально підтверджених об’єктивних обставин щодо розірвання №2019/10/18-01 від 18 жовтня 2019 року на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні»

Управління регіонального розвитку Бориспільської районної державної адміністрації Київської області (далі - управління) повідомляє наступне:
Договір №2019/10/18-01 від 18 жовтня 2019 року на виконання технічного нагляду по об’єкту: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні» (далі – Договір) був розірваний в односторонньому порядку у зв’язку з невиконанням ФОП Воронюк Ю.І. взятих на себе зобов’язань по договору.
Щодо невиконання своїх зобов'язань за Договором №2019/10/18-01 ФОП Воронюк Ю.І. був повідомлений листом №48/30/01-29-79 від 09.04.2020 року, в якому зазначено, що саме не виконав виконавець та був попереджений про неналежне виконання свої зобов’язань згідно договору. В свою чергу, не виконання вимог зазначених в листі, стало підставою про попередження, а в подальшому і розірвання договору.
В зв’язку з тим, що виконавець зазначених робіт не виконав вимогу замовника і не надав:
- виконавчу документації на акти виконаних робіт;
- накопичувальну відомість об’ємів робіт за весь період виконання будівельних робіт;
- акти прихованих робіт відповідно до актів виконаних робіт;
- інформацію про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів відповідно до актів прихованих робіт;
- перелік актів робіт виконаних з недоліками і дефектами.
Щодо відповідальність, яку понесла Фізична особа-підприємець Воронюк Юрій Іванович відповідно до пунктів 6.1, 6.2 договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 відносимо розірвання договору в односторонньому порядку.
Зміни 02.04.2020 до договору від 18.10.2019 № 2019/10/18-01 в частині зміни пункту 8.2 не вносилися, всі додаткові угоди оприлюднено.
Додатковою угодою № 3 від 15.05.2020 року до Договору №2019/10/16-01 від «16» жовтня 2019 р. був розірваний договір в односторонньому порядку.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гирич Вадим Георгійович
#2576511517
Переможець 178 960,00
UAH
03 червня 2020 12:51

Документи

03 червня 2020 12:51
Електронний підпис
03 червня 2020 12:50
15 Протокол .doc

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 червня 2020 12:51

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Гирич Вадим Георгійович
#2576511517
178 960,00
UAH
Документи

Документи

03 червня 2020 12:51
Електронний підпис
03 червня 2020 12:50
15 Протокол .doc

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 12:51
ДУ_1.pdf укладений
30 жовтня 2020 12:49
Електронний підпис укладений
12 червня 2020 10:48
Тех нагляд 6_10.06.2020.pdf укладений
12 червня 2020 10:46

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Технічний нагляд на об’єкті: «Капітальний ремонт пологового відділення Бориспільської центральної районної лікарні за адресою: Київська область, м.Бориспіль, вул.Котляревського, 1» 1 роб 178 960,00
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: у зв'язку з істотними змінами обставин