Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Продукція для чищення
Очікувана вартість
38 515,00 UAH
UA-2020-06-03-000978-c 43b1bb28abbe4264ba04d1e4743f0c51
Спрощена закупівля    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

Устянська Ганна

380993871274 ustianska@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Київський міський центр нефрології та діалізу" Виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Місцезнаходження: 02125, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Контактна особа: Устянська Ганна
380993871274
ustianska@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 10:32
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 11:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 червня 2020 11:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 12:46
Очікувана вартість: 38 515,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 192,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39830000-9: Продукція для чищення


Згідно з додатком
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
990 штуки
Продукція для чищення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02125, Україна, Київська область, Київ, вул. Петра Запорожця, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 червня 2020
ДК 021:2015: 39830000-9 — Продукція для чищення

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Фасовка товару
Дата подання: 03 червня 2020 17:36
Дата відповіді: 04 червня 2020 09:20
Підкажіть, будь ласка, чи можливо пропонувати товар в іншій фасовці з перерахуванням по кількості?
Відповідь: Доброго дня. можливо, за наявності порівняльної технічної характеристики. Дякуємо
Кількість поставок
Дата подання: 04 червня 2020 10:02
Дата відповіді: 04 червня 2020 10:52
Доброго дня. Яку кількість поставок плануєте?
Відповідь: Доброго дня. Одноразову. Дякуємо

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-03-000978-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ", Код ЄДРПОУ:41925714
Дата подання: 17 червня 2020 18:16
Звернення про усунення порушення при визначенні переможця закупівлі
Суб’єкт оскарження (учасник закупівлі):
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
Код ЄДРПОУ: 41925714
Адреса: 03061, м.Київ, вул. Шепелєва Миколи, буд. 6
тел: +380968574193, e-mail: ecoprom_s@ukr.net

Замовник закупівлі:
Комунальне некомерційне підприємство
"Київський міський центр нефрології та діалізу"
Виконавчого органу Київської міської ради
(Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 42751893
Адреса: 02125, Україна, Київська область,
Київ, вулиця Петра Запорожця, будинок 26
Відомості про процедуру закупівлі:
UA-2020-06-03-000978-c
Офіційне джерело інформації: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-03-000978-c
Вид процедури закупівлі – Спрощена закупівля.
Предмет закупівлі: Продукція для чищення

Звернення про усунення порушення при
визначенні переможця закупівлі

Документом «ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ» №46 від 17 червня 2020 р. визначено, що Уповноважена особа Г.Устянська вирішила відхилити нашу пропозицію, дискваліфікувавши нас як учасника, натомість, визнавши переможцем закупівлі учасника з найдорожчою ціновою пропозицією та такого, пропозиція якого не відповідає вимогам замовника. А саме, по-перше: замовник вимагає «Мило рідке Olis або еквівалент відповідної якості», до цього ж, вимагає, щоб дана продукція була відповідної якості «Густе крем-мило для рук, розфасоване в пляшки об'ємом по 5 літрів. Аромат – різне Показники якості : рівень рН не більше 7од. , умовна в`язкість не менше 150сек , пінне число не менше 150мм». Натомість, ФОП Бабій С.П., якого необ’єктивно визнано переможцем даної закупівлі, пропонує «Крем-мило рідке «Армоні» для рук, 5л» з такими, зазначеними ним же і більше ніким та нічим не підтвердженими, як того вимагає замовник в Додатку 2 тендерної документації – абсолютно іншими характеристиками, що не є еквівалентом предмета закупівлі: «Густе крем-мило для рук, розфасоване в пляшки об’ємом по 5 літрів. Аромат – різне Показники якості: рівень рН 5,5 од., умовна в’язкість 190 сек, пінне число 158мм.». Наголошуємо – ніким і нічим не підтвердженими такими характеристиками, як того вимагав замовник в Додатку 2 тендерної документації.
По-друге: нашу пропозицію відхили, зокрема і за те, що у наданому нами документі про якість, цитуємо: «У Висновку №05.03.02-04/119166 від 04.02.2012р. відсутній засіб, що відповідав би засобу «Сантік» (кахель, фаянс), що зазначений у Декларації постачальника.
Натомість, Замовник визнає переможцем закупівлі ФОП Бабій С.П., який пропонує «Освіжувач повітря «Standart», 300мл», а подає копію документа про якість, де об’єктом експертизи був, цитуємо: «Освіжувач повітря в аерозольному пакуванні» - і ні про який освіжувач Standart 300 мл, в зазначеному документі не прописано і слова.
Стверджуємо, що рішення Уповноваженої особи є необ’єктивним, упередженим, дискримінаційним щодо інших учасників даної закупівлі та таким, що потребує перегляду.
Зауважуємо, що ст.5 Закону Про публічні закупівлі (далі – Закон) визначає Принципи здійснення публічних закупівель, а саме: «1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.».
Звертаємо особливу увагу, що п.6 ст.11 Закону зобов’язує, що «Уповноважена особа під час організації та проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі повинна забезпечити об’єктивність та неупередженість процесу організації та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель в інтересах замовника.»; та, згідно п.10 ст.11 Закону Уповноважена особа «4) забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі».
Зазначаємо, що згідно п.11 ст.14 «Спрощені закупівлі» Закону «Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною…». Також, звертаємо увагу, що згідно п.13 ст.14 Закону «Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі…».
Інформуємо, що кодексом України про адміністративні правопорушення передбачена адміністративна відповідальність, а саме: якщо здійснюється оцінювання пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації.
Стаття 164-14 КУпАП. Порушення законодавства про закупівлі.
«Здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг без застосування визначених законодавством процедур закупівель; оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), тендерної пропозиції, що міститься в документації конкурсних торгів (кваліфікаційній документації), тендерній документації; укладення з учасником, який став переможцем торгів, договору про закупівлю за цінами і обсягами, що не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації), тендерної документації; неоприлюднення або порушення порядку оприлюднення інформації про закупівлі відповідно до вимог законодавства; ненадання інформації, документів та матеріалів у випадках, передбачених законом, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від семисот до тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Ті самі дії, вчинені повторно протягом року після накладення адміністративного стягнення за одне з правопорушень, зазначених у частині першій цієї статті, -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб від тисячі до тисячі п’ятисот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.»
Замовником закупівлі було визначено предмет закупівлі та умови надання пропозицій, відповідно предмету закупівлі. ФОП Бабій С.П. не дотримався визначених вимог. Уповноважена особа Г.Устянська, перевищивши свої повноваження, оскільки діяла всупереч ст.5; п.6 ст.11; п.11 ст.14; п.13 ст.14 закону України Про публічні закупівлі, вирішила визнати ФОП Бабій С.П. переможцем закупівлі.

Керуючись викладеним та п.20 ст.14 Закону, просимо:

1. Переглянути рішення Уповноваженої особи Г.Устянська про визначення переможцем закупівлі ФОП Бабій С.П.;
2. Прийняти дисциплінарні рішення щодо Уповноваженої особи Г.Устянська та повідомити нам про прийняті дисциплінарні засоби.
17 червня 2020 року
Директор - Кісіль І.В.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 19 червня 2020 14:47
Причина: cancelled
Рішення замовника: Вимога задоволена
19 червня 2020 14:45
Перегляд рішення про визначення переможця

Документи подані скаржником

17 червня 2020 18:16
Скарга Бабій.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 13:13

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ" 29 832,96
UAH з ПДВ
29 832,96
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 35 626,20
UAH з ПДВ
32 970,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Бабій С.П. 37 120,20
UAH з ПДВ
32 976,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 10:50
Електронний підпис
11 червня 2020 10:50
Згода з договором.pdf

Публічні документи

11 червня 2020 10:58
Електронний підпис
11 червня 2020 10:58
Паспорт і код.pdf
11 червня 2020 10:58
Витяг з ПДВ.pdf
11 червня 2020 10:58
Витяг з ЄДР.pdf
11 червня 2020 10:58
сертифікати.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

ФОП Бабій С.П.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АВЕРС КАНЦЕЛЯРІЯ"
#39417349
Відхилено 29 832,96
UAH з ПДВ
16 червня 2020 16:20
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"
#41925714
Відхилено 32 970,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 13:49
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Очікує рішення 32 976,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:47
ФОП Бабій С.П.
#2452014059
Рішення скасоване 32 976,00
UAH з ПДВ
19 червня 2020 14:47

Документи

16 червня 2020 16:20
протокол 45.pdf

Документи

17 червня 2020 13:48
протокол 46.pdf

Документи

17 червня 2020 16:10
протокол 47.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 19 червня 2020 16:16
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
19 червня 2020 16:16
Електронний підпис
19 червня 2020 16:14
протокол 49.pdf