Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
Очікувана вартість
3 200 000,00 UAH
UA-2020-06-03-000922-c c3ceae4661c647faace674c9aa0e057e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кривцова Леся Валеріївна

380567446299
380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02012674
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпропетровськ, пр. Д.Яворницького, 75А
Контактна особа: Кривцова Леся Валеріївна
380567446299,380667106709
krivtsova.gorzdrav@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 14:30
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 14:30
Початок аукціону: 22 червня 2020 11:26
Очікувана вартість: 3 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 32 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79340000-9: Рекламні та маркетингові послуги


79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
(Послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення - в мережі інтернет, на радіо, в пресі)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1526 послуга
79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги
(Послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення - в мережі інтернет, на радіо, в пресі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 03 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг 79340000-9 - Рекламні та маркетингові послуги (Послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення - в мережі інтернет, на радіо, в пресі) Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-16-000033 ● 4ed0eb9d84ad4cd881b1437f80cef3a1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 16 липня 2020 16:22
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

16.07.2020 № 138

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ

Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 16.07.2020 № 138
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
15 UA-2020-06-03-000922-c 03.06.2020 Департамент охорони здоров′я населення Дніпровської міської ради
(код за ЄДРПОУ 02012674) Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-17 12:24:25

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-000922-с) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Пояснити причину невідповідності тендерної документації вимогам Закону, а саме: за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у пункті 3 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, крім того у пункті 5 Додатку №8 форми «Тендерна пропозиція» зазначено вимоги щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 11 частини другої статті 22 Закону (У тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій);
2. Чому не було оприлюднено в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю – протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі, чим порушено вимоги пункту 8 частини першої статті 10 Закону. (Дата прийняття рішення про визначення Переможця за результатами оцінки пропозиції. 23.06.2020р.);
3. Чому тендерна пропозиція учасника, що за результатами оцінки визначена 22 червня 2020 найбільш економічно вигідною, опублікована в електронній системі закупівель 16 липня 2020 як «Очікує рішення», чим порушено вимоги пункту 10 статті 29 Закону в частин того, що строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-17 16:41:44

Пояснення на запит

Департамент охорони здоров’я населення Дніпровської ради (далі - департамент) надає пояснення на запит від 17.07.2020р. Східного офісу Держаудитслужби в системі закупівель щодо закупівлі товару ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2020-06-03-000922-с).
1. У пункті 3 розділу III. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій, також у пункті 5 Додатку №8 форми «Тендерна пропозиція» зазначено вимоги щодо дотримання умов тендерної пропозиції протягом 90 календарних днів з дня розкриття тендерних пропозицій, замість «…не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій», як визначено вимогами пункту 11 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що є технічною помилкою при складанні тендерної документації.
В подальшому формування тендерної документації здійснюється з дотриманням вимог пункту 11 частини другої статті 22 Закону.
2. Стосовно оприлюднення в системі електронних закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю зазначаємо наступне.
Аукціон за вищевказаною закупівлею завершився22.06.2020 року, за результатами якого кандидатом-переможцем було визначено ФОП Костін Ігор Вікторович (ЄДРПОУ 2792310379). Документи кандидата були розглянуті департаментом та 23.06.2020р. прийнято рішення про оголошення його переможцем. Технічно дані етапи в системі електронних закупівель ДП «ПРОЗОРРО» реалізовано наступним чином: після прийняття рішення про визначення Переможця, в системі після натискання в діалоговому вікні «Оцінка документів Кандидата» надається можливість прикріпити рішення про визначення Переможця, і після публікації якого в Центральній базі даних (далі - ЦБД) з’являється можливість визначити Кандидата Переможцем. Одночасно в системі ДП «ПРОЗОРРО» технічно реалізовано автоматичне формування та публікація в системі електронних закупівель «Повідомлення про намір укласти договір». Про що департамент було повідомлено в консультації 17.06.2020р. за телефоном гарячої лінії системи електронних закупівель ДП «ПРОЗОРРО» (0-800-30-77-55). Крім того, інформацію з питання повідомлення про намір укласти договір можна знайти за посиланням https://infoboox.prozorro.org/
Таким чином департаментом не може бути порушено термін оприлюднення повідомлення про намір укласти договір в електронній системі закупівель.
3. Стосовно п.3 запиту повідомляємо наступне, що в період з 23.06.2020р. по 16.07.2020р. ФОП Костін Ігор Вікторович (ЄДРПОУ 2792310379) обліковувався «Переможцем».
Відповідно до ст.33 Закону України «Про публічні закупівлі», в термін не раніше, ніж через 10 днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, але не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір, з Переможцем мав укластись договір. Згідно з ст. 10 Замовник має опублікувати договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення, технічно в системі ДП «ПРОЗОРРО» договір прикріпляється в діалоговому вікні «Інформація про договір».
Оскільки Переможець відмовився від підписання договору в зазначені терміни, 16.07.2020р. було прийняте рішення про його дискваліфікацію та розпочату процедуру по скасуванню. Процедура скасування в електронній системі завершується натисканням діалогового вікна «Дискваліфікувати» після публікації в ЦБД Рішення про скасування Переможця.
Таким чином, з моменту початку процедури в електронній системі (16.07.2020р.) до моменту її закінчення ФОП Костін Ігор Вікторович (ЄДРПОУ 2792310379) змінив статус «Переможець» на «Очікує рішення», а станом на 17.07.2020р. його остаточно дискваліфіковано.
Станом на 17.07.2020р., у зв’язку з дискваліфікацією ФОП Костін Ігор Вікторович (ЄДРПОУ 2792310379), електронною систему визначено Кандидатом ФОП Олейников Олексій Олеговичович (ЄДРПОУ 3389500490), розгляд пропозиції якого розпочато.
Відповідно до консультації, отриманої за гарячою лінією ДП «Прозоро», відображення вище перелічених етапів відбувається в реальному часі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

За результатами проведеного моніторингу, Департамент охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради надає інформацію про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель. Станом на 23.07.2020р триває період прийому оскаржень щодо кваліфікації учасника. Дата завершення: 28.07.2020 00:00. Відповідно до зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель після закінчення періоду оскаржень щодо кваліфікації учасника, департаментом охорони здоров’я населення Дніпровської міської ради будуть вжиті заходи,передбачені частиною першою статті 32 Закону щодо закупівлю послуг за ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення - в мережі інтернет, на радіо, в пресі) (ID: UA-2020-06-03-000922-с), а саме:28.07.2020р тендер UA-2020-06-03-000922-с щодо закупівлі послуг за ДК 021:2015: 79340000-9 — Рекламні та маркетингові послуги (Послуги підтримки взаємодії із засобами масової інформації щодо діяльності департаменту охорони здоров’я населення - в мережі інтернет, на радіо, в пресі) буде відмінено згідно ч.1 ст. 32 ЗУ «Про публічні закупівлі».

2020-07-23 12:12:30


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 22 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 06 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (- річний план закупівель не містить інформації про місцезнаходження Замовника; - оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову якою, повинні готуватися тендерні пропозиції.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 червня 2020 11:47

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Костін Ігор Вікторович 3 128 050,00
UAH з ПДВ
3 128 050,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Олейников Олексій Олегович 3 148 900,00
UAH з ПДВ
3 148 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 18:12
Електронний підпис
18 червня 2020 18:09
Паспорт .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 11 додаток 3.pdf
18 червня 2020 18:09
2 Листи Інтернет.pdf
18 червня 2020 18:09
1 Листи Радіо.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 16 додаток 8.pdf
18 червня 2020 18:09
3 Листи Преса.pdf
18 червня 2020 18:09
Свідоцтво платника ЄП.pdf
18 червня 2020 18:09
ІНН .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 25 санкції.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 14 додаток 6.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 23 додаток 1.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 15 додаток 7.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 22 2 ч 2 ст 17 зак .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 13 додаток 5.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 12 додаток 4.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 2 кадри .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 9 реквізити .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 8 без статуту.pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 10 печатка .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 5 АМКУ .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 1 м.база .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 3 підпис .pdf
18 червня 2020 18:09
Довідка 4 підпис .pdf
18 червня 2020 18:09
Витяг ЄДР від 11.06.2020.pdf

Публічні документи

19 червня 2020 08:39
Паспорт .pdf
19 червня 2020 08:39
ІПН .pdf
19 червня 2020 08:39
Виписка з ЄДР.pdf
19 червня 2020 08:39
ДОДАТОК 7 не надається .pdf
19 червня 2020 08:39
15 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
Витяг 17.06.2020.pdf
19 червня 2020 08:39
14 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
ДОДАТОК 1 Пропозиція.pdf
19 червня 2020 08:39
13 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
16 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
17 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
12 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
2 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
1 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
10 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
8 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
5 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
6 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
3 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
11 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
4 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
9 Лист.pdf
19 червня 2020 08:39
7 Лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Костін Ігор Вікторович

ФОП Олейников Олексій Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Костін Ігор Вікторович
#2792310379
Рішення скасоване 3 128 050,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 17:39
ФОП Олейников Олексій Олегович
#3389500490
Очікує рішення 3 148 900,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:12
ФОП Костін Ігор Вікторович
#2792310379
Відхилено 3 128 050,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 10:12

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 28 липня 2020 09:31
Кінець періоду оскарження: 08 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 08 серпня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: згідно п.1 ст. 32 Закону
Документи:
28 липня 2020 09:31
Електронний підпис
28 липня 2020 09:29
Протокол_Рішення відміна торгів.pdf