Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Поточний ремонт санвузлів на другому поверсі в Жуківцівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області".
Очікувана вартість
2 466,00 UAH
UA-2020-06-03-000875-c f347901164b94aac9d05f36fbadfd4fe
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лобода Наталія Володимирівна

+380457253491 osvita_dogovir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 03 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Обухівської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143732
Місцезнаходження: 08700, Україна , Київська обл., Обухів, вул. Володимира Чаплінського, 7
Контактна особа: Лобода Наталія Володимирівна
+380457253491
osvita_dogovir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Поточний ремонт санвузлів на другому поверсі в Жуківцівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області". 14.1. Джерело фінансування: місцевий бюджет.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з технічного нагляду по об'єкту: "Поточний ремонт санвузлів на другому поверсі в Жуківцівській загальноосвітній школі І-ІІ ступенів Обухівської районної ради Київської області".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП Обухівської районної ради - відділ капітального будівництва
#32448826
Переможець 2 466,00
UAH з ПДВ
03 червня 2020 10:26

Документи

03 червня 2020 10:26
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 січня 2021 21:51
Електронний підпис укладений
03 червня 2020 10:31
Договір 30.242.pdf укладений
03 червня 2020 10:30

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 466,00
UAH (в тому числі ПДВ 411,00 UAH)