Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із технічного обслуговування, ремонтування офісної техніки, надання каналу виходу в інтернет, адміністрування файлового серверу, організації резервного копіювання, обслуговування локальної мережі, обслуговування парка комп’ютерної техніки, наявності підмінного фонду, технічного обслуговування техніки, відновлення даних, перевірка дискових розділів, інше)
Очікувана вартість
67 800,00 UAH
UA-2020-06-03-000748-c ● 6fd883de44144ccaad1addb00a5d7443
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25680355 |
Вебсайт: | http://www.medgorodok.org.ua |
Місцезнаходження: | 03680, Україна , Київська обл., Київ, проспект Любомира Гузара, 3 |
Контактна особа: |
Острянко Ганна Петрівна 380444972011 medgorodok.kmkl6@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 червня 2020 10:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 червня 2020 18:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 червня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 15 червня 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 67 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 339,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із технічного обслуговування, ремонтування офісної техніки, надання каналу виходу в інтернет, адміністрування файлового серверу, організації резервного копіювання, обслуговування локальної мережі, обслуговування парка комп’ютерної техніки, наявності підмінного фонду, технічного обслуговування техніки, відновлення даних, перевірка дискових розділів, інше)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03126, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Любомира Гузара, 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 червня 2020 10:10 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
03 червня 2020 10:10 |
Оголошення Обслуговування комп'ютерної техніки.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-03-000748-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ, Код ЄДРПОУ:40895862
Дата подання: 17 червня 2020 11:36
Скарга
Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №6» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) 15 червня 2020 року було проведено закупівлю індентифікатор закупівлі UA-2020-06-03-000748-c на закупівлю послуг з 50310000-1 - Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (послуги із технічного обслуговування, ремонтування офісної техніки, надання каналу виходу в інтернет, адміністрування файлового серверу, організації резервного копіювання, обслуговування локальної мережі, обслуговування парка комп’ютерної техніки, наявності підмінного фонду, технічного обслуговування техніки, відновлення даних, перевірка дискових розділів, інше).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
2. Фізична особа-підприємець Іщенко Людмила Василівна
Ціна учасника ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція була відхилена згідно протоколу №3 тендерного комітету від 16.06.2020 року у зв'язку з відсутністю на думку Замовника кількох документів у складі пропозиції ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ.
Маємо зазначити, що дане рішення є безпідставним.
1. У складі пропозиції ТОВ «Укрмайстер-ІТ» відсутні документи про те , що вартість правочину перевищує або не перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу тому що по-перше: цієї вимоги не було у складі документації до закупівлі, а по -друге: дані документи формуються і передаються замовнику під час укладення договору, так як до моменту закінчення аукціону не відомо, буде перевищувати вартість правочину 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу чи ні.
2. Згідно пункту 5 Додатку 2 Замовником встановлений вичерпний перелік копій документів для підтвердження юридичної особи та повноважень посадової особи Учасника закупівлі, а саме: копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом.
ТОВ «Укрмайстер-ІТ» у складі своєї пропозиції надало наступні копії документів для підтвердження даного пункту:
1. Копію протоколу загальних зборів
2. Копію наказу про призначення директора
3. Копію Статуту підприємства
Таким чином ТОВ «Укрмайстер-ІТ» повністю виконав вимоги даного пункту Документації.
При цьому Замовник визначає переможцем Учасника, який має фактичну адресу в іншому місті України, що для даного виду послуг є досить ризикованим в частині оперативного реагування на можливі екстренні випадки.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції «Укрмайстер-ІТ»та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники:
1. ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ
2. Фізична особа-підприємець Іщенко Людмила Василівна
Ціна учасника ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ була визначена електронною системою закупівель, як найбільш економічно вигідна, однак, пропозиція була відхилена згідно протоколу №3 тендерного комітету від 16.06.2020 року у зв'язку з відсутністю на думку Замовника кількох документів у складі пропозиції ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ.
Маємо зазначити, що дане рішення є безпідставним.
1. У складі пропозиції ТОВ «Укрмайстер-ІТ» відсутні документи про те , що вартість правочину перевищує або не перевищує 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу тому що по-перше: цієї вимоги не було у складі документації до закупівлі, а по -друге: дані документи формуються і передаються замовнику під час укладення договору, так як до моменту закінчення аукціону не відомо, буде перевищувати вартість правочину 50% вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу чи ні.
2. Згідно пункту 5 Додатку 2 Замовником встановлений вичерпний перелік копій документів для підтвердження юридичної особи та повноважень посадової особи Учасника закупівлі, а саме: копія виписки, витягу з протоколу зборів засновників, наказу про призначення директора, президента, голови правління, довіреність керівника учасника у разі підписання договору про закупівлю особою, чиї повноваження не визначені статутом.
ТОВ «Укрмайстер-ІТ» у складі своєї пропозиції надало наступні копії документів для підтвердження даного пункту:
1. Копію протоколу загальних зборів
2. Копію наказу про призначення директора
3. Копію Статуту підприємства
Таким чином ТОВ «Укрмайстер-ІТ» повністю виконав вимоги даного пункту Документації.
При цьому Замовник визначає переможцем Учасника, який має фактичну адресу в іншому місті України, що для даного виду послуг є досить ризикованим в частині оперативного реагування на можливі екстренні випадки.
Виходячи з вищевикладеного,
ПРОШУ:
1. Скасувати рішення щодо відхилення пропозиції «Укрмайстер-ІТ»та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Рішення замовника: Вимога відхилена
18 червня 2020 09:56
Повідомляємо, що Замовник формує розуміння щодо Учасника виключно на підставі наданих у складі пропозиції документів. Умовами закупівлі було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження на підписання договору за результатами закупівлі. При цьому зазначено перелік документів, які можуть бути підтвердженням відповідних повноважень. У складі пропозиції не було надано документу (відповідно до установчих документів учасника – витягу з протоколу зборів засновників (учасників)), який би підтверджував повноваження на підписання договору за результатами закупівлі.
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Розгорнути
Згорнути
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Повідомляємо, що Замовник формує розуміння щодо Учасника виключно на підставі наданих у складі пропозиції документів. Умовами закупівлі було передбачено надання документів, що підтверджують повноваження на підписання договору за результатами закупівлі. При цьому зазначено перелік документів, які можуть бути підтвердженням відповідних повноважень. У складі пропозиції не було надано документу (відповідно до установчих документів учасника – витягу з протоколу зборів засновників (учасників)), який би підтверджував повноваження на підписання договору за результатами закупівлі.
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Одночасно у складі пропозиції Учасника надано документи, що підтверджують повноваження на підписання документів пропозиції, проте не було надано документів, що підтверджують особу, що не відповідає вимогам п. 5 Додатку 2 Оголошення.
Пропозиція не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення закупівлі. Замовник не може, згідно вимог ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» прийняти дану пропозицію.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ УКРМАЙСТЕР -ІТ #40895862 |
Відхилено |
60 900,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 10:04
|
Фізична особа-підприємець Іщенко Людмила Василівна #2206206420 |
Переможець |
61 599,00
UAH з ПДВ
|
16 червня 2020 10:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 14:30
|
Звіт про виконання Договору.pdf | укладений |
29 січня 2021 14:29
|
Електронний підпис | укладений |
26 червня 2020 09:10
|
Звіт про укладений договір Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки.pdf | укладений |
26 червня 2020 09:09
|
Договір 12.pdf | укладений |
26 червня 2020 09:09
|