Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вимикач
Очікувана вартість
8 717,28 UAH
UA-2020-06-03-000680-c e1d572dfb6ba41bf92088765bf806858
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Чорноштан Ольга Вікторівна

+380634601032 CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ФІЛІЯ "ЦЕНТР ДІАГНОСТИКИ ЗАЛІЗНИЧНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ"
Код ЄДРПОУ: 41303988
Вебсайт: http://www.uz.gov.ua
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Святошинський район, ВУЛИЦЯ СВЯТОШИНСЬКА, будинок 13
Контактна особа: Чорноштан Ольга Вікторівна
+380634601032
CHORNOSHTAN@UZ.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Замовником було двічі відмінено тендер (оголошення № UA-2020-04-17-003022-b та № UA-2020-05-13-003164-b) через те, що було подано для участі менше двох тендерних пропозицій

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 16 червня 2020 10:50
Оскарження наміру укласти договір: 27 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31210000-1: Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл


Вимикач
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
97 шт
Вимикач
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31210000-1 — Електрична апаратура для комутування та захисту електричних кіл

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець здійснює оплату поставленого Товару протягом 30(тридцяти) банківських днів з дня поставки Товару та отримання Покупцем належним чином оформленої видаткової накладної та рахунку-фактури, але не раніше реєстраціїподаткових накладних/розрахунків коригування з операцій по наданомуТовару, які підлягають реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН) у встановлені чинним законодавством строки. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

03 червня 2020 10:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 10:03
ПРОТОКОЛ вимикач обрання переговорів.docx

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Інтер Електро Лайф"
#33750957
Переможець 6 428,00
UAH
16 червня 2020 10:50

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 червня 2020 10:50

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "Інтер Електро Лайф"
#33750957
6 428,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 жовтня 2020 10:45
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:44
Дод. уг. 20-48.pdf укладений
01 липня 2020 14:44
Дог. 20-48.pdf укладений
01 липня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 7 713,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 285,60 UAH)