Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги діагностичної візуалізації
Очікувана вартість
3 967 500,00 UAH
UA-2020-06-03-000243-c 24dde41b99ed486ba42b75eed7e03f94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Куценко Анастасія Вікторівна

380997107697 fanutka9@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Обласний клінічний онкологічний центр Кіровоградської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 01994959
Місцезнаходження: 25011, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, ВУЛИЦЯ ЯЛТИНСЬКА, будинок 1
Контактна особа: Куценко Анастасія Вікторівна
380997107697
fanutka9@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 червня 2020 09:08
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 15 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 19 червня 2020 00:00
Очікувана вартість: 3 967 500,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85150000-5: Послуги діагностичної візуалізації


Тендерна документація

03 червня 2020 09:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 09:09
ТД Послуги діагностичної візуалізації.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: КТ з контрастом
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 2 835 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 14 175,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 червня 2020 13:35
Закінчення: 19 червня 2020 14:02
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

900 посл
КТ з контрастом (Джерело фінансування закупівлі - кошти НСЗУ)
ДК 021:2015: 85150000-5 — Послуги діагностичної візуалізації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25011, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Ялтинська, буд. 1
Дата доставки: 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги здійснюються за фактом надання, протягом 15 банківських днів, з дня отримання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТОМОТЕРАПІЇ" 2 430 000,00
UAH з ПДВ
1 650 825,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МРТ ЕЛІТ 1 701 000,00
UAH з ПДВ
1 649 925,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МДЦ ЕКСПЕРТ-КІРОВОГРАД" 2 835 000,00
UAH з ПДВ
2 835 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 15:10
Електронний підпис
03 липня 2020 15:02
Електронний підпис
17 червня 2020 15:14
Електронний підпис
17 червня 2020 15:08
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 15:08
Лист про ПДВ.pdf
17 червня 2020 15:08
Довідка про печатку.pdf
17 червня 2020 15:08
Документи лікарів.pdf
17 червня 2020 15:08
Статут10-17.pdf
17 червня 2020 15:08
Статут1-9.pdf
17 червня 2020 15:08
Паспорт.pdf
17 червня 2020 15:08
Ліцензія мед.pdf
17 червня 2020 15:08
Лист_спеціальності_1.pdf
17 червня 2020 15:08
Довідка_20156415560920056724.pdf
17 червня 2020 15:08
Довідка з ДПІ.pdf
17 червня 2020 15:08
Відомості зі стат.pdf
17 червня 2020 15:08
Витяг ПДВ.pdf
17 червня 2020 15:08
Витяг з ЄДР.pdf
17 червня 2020 15:08
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 18:32
Електронний підпис
30 червня 2020 18:08
документи переможець.rar
25 червня 2020 13:39
Електронний підпис
25 червня 2020 12:47
акт квітень.jpg
25 червня 2020 12:46
витяг2.jpg
25 червня 2020 12:46
витяг 1.jpg
25 червня 2020 12:46
декларація.pdf
25 червня 2020 12:46
тех паспорт авто.pdf
25 червня 2020 12:46
Договор_1-2020.pdf
25 червня 2020 12:46
Договор_92.pdf
18 червня 2020 23:37
Електронний підпис
18 червня 2020 18:01
Електронний підпис
18 червня 2020 17:53
Поляков посвідчення.pdf
18 червня 2020 17:53
довідка до акту.pdf
18 червня 2020 17:53
Уралев.pdf
18 червня 2020 17:53
посвідчення Багрієнко.pdf
18 червня 2020 17:53
Поляков спеціалізація.pdf
18 червня 2020 17:53
Могилюк свідоцтво.pdf
18 червня 2020 17:53
Могилюк посвідчення.pdf
18 червня 2020 17:53
Могилюк диплом.pdf
18 червня 2020 17:53
диплом Поляков.pdf
18 червня 2020 17:53
диплом Михальський.pdf
18 червня 2020 17:53
диплом Багрієнко.pdf
18 червня 2020 17:53
інформація.pdf
18 червня 2020 17:53
довідка стаття 17.pdf
18 червня 2020 17:53
довідка печатка.pdf
18 червня 2020 17:53
гарантійний лист ehealth.pdf
18 червня 2020 17:53
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 18:23
Ліцензія ДІЯР 2019.pdf
18 червня 2020 18:23
ІПН Нетребенко.pdf
18 червня 2020 18:23
Паспорт Нетребенко.pdf
18 червня 2020 18:23
дод 7.pdf
18 червня 2020 18:23
дод 6.pdf
18 червня 2020 18:23
Дод 4.pdf
18 червня 2020 18:23
договір госп 2020.pdf
18 червня 2020 18:23
Виписка ЄДР.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ТОМОТЕРАПІЇ"

ТОВ МРТ ЕЛІТ

ТОВ "МДЦ ЕКСПЕРТ-КІРОВОГРАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МРТ ЕЛІТ
#37624269
Переможець 1 649 925,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 08:56
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 червня 2020 13:41

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учаснику, після проведення аукціону, Ваша тендерна пропозиція була визнана найбільш економічно вигідною. Після ретельного розгляду Вашої тендерної пропозиції було виявлено, що інформація подана Вами відповідно до додатку № 1 до тендерної документації не відповідає вимогам, а саме: 1) Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази не містить інформацію стосовно наявності транспортних засобів, якими будуть доправлятися пацієнти центру до місця надання послуг. Також відсутнє підтвердження приналежності приміщення саме учаснику закупівлі, за вказаною в довідці адресою. Відсутнє підтвердження того, що вказаний в довідці комп’ютерний томограф знаходиться на балансі учасника. 2) В довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів є посилання на договір, укладений і не виконаний в повному обсязі, що ставить під питання підтвердження надання послуг відповідно до предмета закупівлі. Відповідно до частини 16 ст. 29 Закону, Замовник має право розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідності в інформації, що підтверджує відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону. Оскільки виявлені невідповідності стосуються інформації в статті 16 Закону, просимо Вас протягом 24 годин усунути дані порушення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 червня 2020 08:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МРТ ЕЛІТ
#37624269
1 649 925,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 лютого 2021 08:40
МРТ 20%.pdf зміни до договору
04 лютого 2021 08:40
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:20
Д.у. 4 МРТ Еліт.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:19
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:18
Д.у. 3 МРТ Еліт.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:17
Електронний підпис зміни до договору
06 серпня 2020 08:31
МРТ Еліт д.у. 1.pdf зміни до договору
06 серпня 2020 08:29
Електронний підпис укладений
07 липня 2020 10:12
МРТ Еліт.pdf укладений
07 липня 2020 10:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Заміна невірно вказаних реквізитів виконавця
Номер договору про закупівлю: 155-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму договору та обсяг закупівлі
Номер договору про закупівлю: 155-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору
Номер договору про закупівлю: 155-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
04 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язк з продовженням терміну дії договору, сторони дійшли згоди збільшити суму договору на 20%
Номер договору про закупівлю: 155-07/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 1 919 412,75
UAH