Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Надання послуг з поточного ремонту пасажирських ліфтів, розташованих за адресою: бульвар Будівельників, будинок 40 (1,2,3,4 під’їзди)
Очікувана вартість
239 743,84 UAH
UA-2020-06-02-010322-b 26432270d8864910861143ef33e8f26d
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Василенко

+380986127404 bulvarbud40@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ОБ'ЄДНАННЯ СПІВВЛАСНИКІВ БАГАТОКВАРТИРНОГО БУДИНКУ "БУЛЬВАР БУДІВЕЛЬНИКІВ"
Код ЄДРПОУ: 40559331
Місцезнаходження: 51939, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кам’янське, БУЛЬВАР БУДІВЕЛЬНКІВ, буд. 40
Контактна особа: Тетяна Василенко
+380986127404
bulvarbud40@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 21:54
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 11:09
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 11:09
Початок аукціону: 30 червня 2020 12:43
Очікувана вартість: 239 743,84 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 198,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Надання послуг з поточного ремонту пасажирських ліфтів, розташованих за адресою: бульвар Будівельників, будинок 40 (1,2,3,4 під’їзди)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51939, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам'янське, бульвар Будівельників, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Попередня оплата у розмірі 30% від суми договору для придбання необхідного матеріалу Аванс 30 Банківські 30
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється на підставі акту виконаних робіт форми КБ-2В та довідки про вартість і витрати форми КБ-3, форма оплати безготівкова. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за надані послуги здійснюється з дати отримання Замовником бюджетних коштів на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 21:54
Оголошення закупівлі, додаток 1.doc
02 червня 2020 21:54
Технічні вимоги до закупівлі, додаток 2.rtf
02 червня 2020 21:54
Договір - фабула.docx
02 червня 2020 21:54
Додаток 3 ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc
18 червня 2020 11:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 21:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 21:54
Оголошення закупівлі, додаток 1.doc
02 червня 2020 21:54
Технічні вимоги до закупівлі, додаток 2.rtf
02 червня 2020 21:54
Договір - фабула.docx
02 червня 2020 21:54
Додаток 3 ФОРМА ЦІНОВОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо вимог ТД
Дата подання: 03 червня 2020 12:08
Дата відповіді: 18 червня 2020 22:18
Доброго дня! у тендерній документації вказано, що учасник повинен надати "Довідку у довільній формі про досвід виконаних аналогічних робіт у м. Кам'янському впродовж останніх 3-х років", оскільки брати участь в тендері мають право учасники зі всієї території України, вважаємо даню вимогу не коректною. Оскільки даною вимогою йде дискримінація будь-яких учасників які не знаходяться в м.Кам'янському. А це є грубим порушенням законодавства. Пришу розглянути це питання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий вечір. Стосовно Вашого запитання щодо довідки про досвід виконаних аналогічних робіт у місті Кам'янському впродовж останніх 3-х років. Якщо Ви читали уважно, то мова йшла не про будь-яких учасників, які знаходяться в місті Кам'янському, а які мають досвід аналогічних робіт у місті Кам'янському, оскільки багато учасників з подібним досвідом і кваліфікацією працюють по всій території України. Але, якщо Ви вважаєте дану вимогу не коректною, ми погоджуємося внести зміни до цієї вимоги в наступній редакції: "Довідку у довільній формі про досвід виконаних аналогічних робіт впродовж останніх 3-х років".

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 13:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ЯКІСТЬ 365 239 743,84
UAH
238 543,12
UAH
Документи
ТОВ EЛ-ЕКСПРЕС 239 743,84
UAH
239 743,84
UAH
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 16:20
Документи 3.rar
16 червня 2020 16:20
Документи 2.rar
16 червня 2020 16:10
Документи 1.rar

Публічні документи

17 червня 2020 10:38
документы-эл.zip
17 червня 2020 10:38
1часть-el.zip
17 червня 2020 10:38
статут-el.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ЯКІСТЬ 365

ТОВ EЛ-ЕКСПРЕС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ЯКІСТЬ 365
#40732360
Переможець 238 543,12
UAH
01 липня 2020 06:22

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 06:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ЯКІСТЬ 365
#40732360
238 543,12
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 23:50
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2021 11:40
Додаткова угода №4.jpg зміни до договору
14 липня 2021 10:21
Електронний підпис зміни до договору
22 березня 2021 11:36
Додаткова угода №3.jpg зміни до договору
22 березня 2021 11:34
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 07:21
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
12 січня 2021 07:18
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 10:04
Додаткова угода №1.jpg зміни до договору
30 грудня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 12:19
Договірна ціна стор.1 Додаток 2.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Дефектний акт Додаток 1.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Локальний кошторис стор.2 Додаток 4.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Протокол узгодження догов.ціни Додаток 3.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Договірна ціна стор.2 Додаток 2.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Локальний кошторис стор.1 Додаток 4.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Договір сторінка 2.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Договір сторінка 3.jpg укладений
14 липня 2020 12:18
Договір сторінка 1.jpg укладений
14 липня 2020 12:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 13/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження,
Номер договору про закупівлю: 13/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 13/07-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 238 543,12
UAH