Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Очікувана вартість
2 654 826,00 UAH
UA-2020-06-02-010172-b 710a1e7b1bd342fc891f936cad43f507
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 19:31
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:22
Очікувана вартість: 2 654 826,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 13 274,13 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13274 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Примітка. Цей предмет закупівлі є роботами в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону (роботи - це послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 13 274,00 грн. (тринадцять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область»
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надання послуг з урахуванням Календарного графіку надання Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-010172-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 16 липня 2020 16:48
Щодо відсутності інформації про прицини відхирелення тендерної пропозиції
Вимога в частині недостатньої аргументації (відсутня інформація) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Незалежна інжинірингова компанія"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 20:22
Відповідь на вимогу міститься у вкладенні.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-010172-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 20 липня 2020 18:18
Щодо порушення принципів відкритості та прозорості
Замовником порушено строки публікації інформації встановлені Законом України "Про публічні закупівлі"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 20:15
Рішення від 23.07.2020 № 14230 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:15
Рішення від 03.08.2020 №14876.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 19:45

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 1 499 000,00
UAH з ПДВ
1 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" 1 769 884,00
UAH з ПДВ
1 769 884,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД" 1 946 872,40
UAH з ПДВ
1 933 598,00
UAH з ПДВ
Документи
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" 2 389 343,40
UAH з ПДВ
2 389 343,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:48
Електронний підпис
22 липня 2020 16:25
28.Протокол зборів.pdf
22 липня 2020 16:25
Довідка МВС (2).pdf
22 липня 2020 16:25
28.Протокол зборів 2.pdf
22 липня 2020 16:25
довідка ДПС.pdf
16 липня 2020 11:57
Електронний підпис
16 липня 2020 11:51
Документи на вимогу.pdf
16 липня 2020 11:51
Лист відгук ОДА.pdf
03 липня 2020 15:23
Електронний підпис
03 липня 2020 15:23
Електронний підпис
03 липня 2020 15:09
Банківська гарантія.rar
03 липня 2020 15:09
Сертифікати.rar
03 липня 2020 15:09
36.СТАТУТ.pdf
03 липня 2020 15:09
Накази+ЦПХ.rar
03 липня 2020 15:09
29.проект договору.pdf
03 липня 2020 15:09
21.технічне завдання.pdf
03 липня 2020 15:09
кошторис.pdf
03 липня 2020 15:09
достовірність інфо.pdf
03 липня 2020 15:09
22.гл додаток 4.pdf
03 липня 2020 15:09
38.довідка відомості.pdf
03 липня 2020 15:09
37.Витяг з ПДВ.pdf
03 липня 2020 15:09
39.лист субпідряд..pdf
03 липня 2020 15:09
31.Протокол зборів.pdf
03 липня 2020 15:09
31.Протокол зборів 2.pdf
03 липня 2020 15:09
20.стаття 17.pdf
03 липня 2020 15:09
12.довідка працівники.pdf
03 липня 2020 15:09
7.Повірка Метрологія.pdf
03 липня 2020 15:09
6.основні засоби-1.pdf
03 липня 2020 15:09
5.довідка мтб.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 15:48
Електронний підпис
03 липня 2020 15:39
1.1.6.5 Шаблон повірка.pdf
03 липня 2020 15:39
Наказ Заріцький.pdf
03 липня 2020 15:39
2.1.5 Наказ Гель.pdf
03 липня 2020 15:39
2.1.2 Наказ Кіндзера.pdf
03 липня 2020 15:39
Статут ЄВРО.pdf
03 липня 2020 15:39
2.1.6 Договір Поліщук.pdf
03 липня 2020 15:39
3.1.3 Відгук.pdf
03 липня 2020 15:39
Протокол згода.pdf
03 липня 2020 15:39
16. Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 15:39
1.2.2 Свідоцтво ISO.pdf
03 липня 2020 15:39
14. підписант.pdf
03 липня 2020 15:39
IG-20727-600_зміни 1.pdf.p7s.p7s.p7s
03 липня 2020 15:39
5. стаття 17.pdf
03 липня 2020 15:39
2.1.12 Лист-згода Гель.pdf
03 липня 2020 15:39
1.2.4 Гарантійний лист.pdf
03 липня 2020 15:39
17. Проект договору.pdf
03 липня 2020 15:39
2.1.8 Наказ Заріцький.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 19:38
Електронний підпис
03 липня 2020 19:37
Електронний підпис
03 липня 2020 19:34
звіт про прибутки.pdf
03 липня 2020 19:34
Баланс.pdf
03 липня 2020 19:31
Т-14-02 Східниця.rar
03 липня 2020 19:29
Обладнання.pdf
03 липня 2020 19:29
офіс, обладнання.rar
03 липня 2020 19:29
Довідка_лабораторія.pdf
03 липня 2020 19:29
Довідка_працівники.pdf
03 липня 2020 19:29
Договір_Mega-Adabag (1).pdf
03 липня 2020 19:29
працівники.rar
03 липня 2020 19:29
ст 17.pdf
03 липня 2020 19:29
Сертифікат.pdf
03 липня 2020 19:29
Т.С..rar
03 липня 2020 19:29
ІНСІ.rar
03 липня 2020 19:29
Розрахунок.pdf
03 липня 2020 19:29
Погодження.pdf
03 липня 2020 19:29
Довідка_гарантії.pdf
03 липня 2020 19:29
листи -гарантії.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД"

КОНСОРЦІУМ "ІНСІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Відхилено 1 499 000,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 16:15
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"
#41445841
Переможець 1 769 884,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 20:33
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:31

Документи

10 липня 2020 16:15
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп», поданій на торги «Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 015 від 17.06.2020, у якій зазначено про наявність серед інших, наступних працівників: Хомина Євгенія Михайловича (головний інженер), Макара Степана Івановича (інженера-кошторисника) та Ощепкову Валерію Миколаївну (інженера-проектувальника). У якості документального підтвердження наявності зазначених у Довідці працівників Учасником надано наступні документи – наказ на Хомина Євгенія Михайловича №1 від 26.10.2017 про прийняття на посаду директора (в той час, як у довідці зазначено посаду головного інженера); наказ на Макара Степана Івановича №2 від 26.10.2017 про прийняття на посаду заступника директора (в той час, як у довідці зазначено посаду інженера-кошторисника); Договір б./н. від 20 січня 2020 р. на надання послуг з технічного нагляду (в частині виконання інженерних вишукувань) Ощепковою Валерією Миколаївною, в той час, як в довідці зазначено про те, що Ощепкова Валерія Миколаївна є інженером-проектувальником (тендерною документацією вимагалося наявність інженера-проектувальника (в частині інженерних вишукувань). Окрім цього, на Ощепкову Валерію Миколаївну надано кваліфікаційний сертифікат №014354 від 11.05.2018, яким підтверджено спроможність виконання наступних робіт: інженерно-будівельне проектування доріг щодо об’єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) СС2 (середні наслідки), в той час, як тендерною документацією вимагалася наявність інженера-проектувальника в частині виконання інженерних вишукувань. 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих. №018 від 17.06.2020. - У Довідці Вих. №018 від 17.06.2020 серед іншого зазначено договір №59-08/19 від 27.08.2019 «Технічний нагляд за об’єктом «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого нагляду Жидачівського та Миколаївського районів Львівської області», який не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника, згідно яких аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір з технічного нагляду за будівництвом / роботами з капітального ремонту / роботами з реконструкції та якістю виконаних робіт на автомобільній дорозі загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2 та/або договір, в складі якого надавались послуги з технічного нагляду за будівництвом / роботами з капітального ремонту / роботами з реконструкції та якістю виконаних робіт на автомобільній дорозі загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2. Як вбачається із зазначеного вище договір на здійснення технічного нагляду за об’єктом по поточному дрібному ремонту не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника. - У наданій Довідці Вих. №018 від 17.06.2020 також зазначено Договори №54-08/19 від 14.08.2019, №05-05/19 від 06.05.2019 та №91-09/19 від 13.09.2019, у якості документального підтвердження надано сканкопії цих договорів та надано лист-відгук від Замовника за цими договорами №1-1/262-6 від 24.06.2020, у якому найменування предметів закупівель за заначеними вище договорами відрізняється від найменування предметів закупівель цих договорів, що зазначене у самих договорах та довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№018 від 17.06.2020. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3) у кількості не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - 1 особа; - інженер з технічного нагляду, сертифікований на виконання відповідних робіт щодо об'єктів класу наслідків (відповідальності), не нижче СС2 - 1 особа; - інженер-проектувальник в частині виконання інженерних вишукувань – 1 особа; - інженер з кошторисної роботи (інженер-кошторисник), який має досвід перевірки актів виконаних робіт форми КБ-2в в частині відповідності вимогам кошторисного ціноутворення – 1 особа. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). 2) Відповідно до пп. 3.1. п.3. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір з технічного нагляду за будівництвом / роботами з капітального ремонту / роботами з реконструкції та якістю виконаних робіт на автомобільній дорозі загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2 та/або договір, в складі якого надавались послуги з технічного нагляду за будівництвом / роботами з капітального ремонту / роботами з реконструкції та якістю виконаних робіт на автомобільній дорозі загального користування державного значення класу наслідків, не нижче СС2. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору, iнформацiя про якiсть наданих послуг, дотримання термінів надання послуг, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп.2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – виконати вимоги пп.2.1. п.2. тендерної документації на цю закупівлю, включивши у Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3) у кількості не менше, ніж зазначено у тендерній документації та надати документальне підтвердження наявності саме таких працівників, які зазначені в довідці, згідно вимог, зазначених у тендерній документації. 2) На виконання вимог пп.3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати лист-відгук (листи-відгуки) за договорами, зазначеними у довідці Вих. №018 від 17.06.2020 із зазначенням достовірних даних відповідно до поданих сканкопій договорів, зокрема, найменування предмету закупівлі у відповідності до поданих договорів.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 20:33

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"
#41445841
1 769 884,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 грудня 2023 16:03
Електронний підпис зміни до договору
25 грудня 2023 16:00
ДУ 10 від 25.12.23.pdf зміни до договору
25 грудня 2023 16:00
Електронний підпис зміни до договору
15 травня 2023 09:27
ДУ 9 до Дог 111-08-20.pdf зміни до договору
15 травня 2023 09:26
Електронний підпис зміни до договору
19 грудня 2022 15:57
ДУ 8 від 19.12.2023_111-08-20_прод.pdf зміни до договору
19 грудня 2022 15:57
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 20:43
ДУ7 від 29.11.20.21 продовження.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 20:43
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 19:50
Договір 111-08-20 від 07.08.2020.pdf укладений
12 серпня 2020 19:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 111-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 111-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
12 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
15 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Замовника (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02) 05.04.2023 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, сторони дійшли згоди змінити найменування – з Служби автомобільних доріг у Львівській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області
Номер договору про закупівлю: 111-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
25 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 111-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 951 303,54
UAH (в тому числі ПДВ 158 550,59 UAH)