Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Очікувана вартість
2 654 826,00 UAH
UA-2020-06-02-010172-b ● 710a1e7b1bd342fc891f936cad43f507
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 19:31 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 14:22 |
Очікувана вартість: | 2 654 826,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 274,13 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 13274 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Примітка. Цей предмет закупівлі є роботами в розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" відповідно до п.27 ч.1 ст.1 Закону (роботи - це послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт). Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 0,5% очікуваної вартості закупівлі, а саме 13 274,00 грн. (тринадцять тисяч двісті сімдесят чотири гривні 00 копійок). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
«Технічний нагляд за будівництвом на об’єкті «Будівництво автомобільної дороги державного значення Т-14-02 Східниця – Пісочна на ділянці км 16+100 – км 21+700, Львівська область»
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані Послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надання послуг з урахуванням Календарного графіку надання Послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 12:46 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 12:46 |
Проект Договору зі змінами від 25.06.2020.docx | |
25 червня 2020 12:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 25.06.2020 Тендерна документація+технічне завдання.doc | |
25 червня 2020 12:46 |
Перелік змін від 25.06.2020.docx | |
17 червня 2020 19:03 |
Перелік змін від 17.06.2020.docx |
25 червня 2020 12:46 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2020 12:46 |
Проект Договору зі змінами від 25.06.2020.docx
|
||||||
25 червня 2020 12:46 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 25.06.2020 Тендерна документація+технічне завдання.doc
|
||||||
25 червня 2020 12:46 |
Перелік змін від 25.06.2020.docx
|
||||||
17 червня 2020 19:03 |
Перелік змін від 17.06.2020.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-02-010172-b.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 16 липня 2020 16:48
Щодо відсутності інформації про прицини відхирелення тендерної пропозиції
Вимога в частині недостатньої аргументації (відсутня інформація) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Незалежна інжинірингова компанія"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 20:22
Відповідь на вимогу міститься у вкладенні.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-02-010172-b.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 20 липня 2020 18:18
Дата подання: 20 липня 2020 18:18
Щодо порушення принципів відкритості та прозорості
Замовником порушено строки публікації інформації встановлені Законом України "Про публічні закупівлі"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 23 липня 2020 20:15
Рішення від 23.07.2020 № 14230 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 23 липня 2020 20:15
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.08.2020 №14876.pdf
Дата публікації: 04 серпня 2020 14:52
Рішення від 03.08.2020 №14876.pdf
Дата публікації: 06 серпня 2020 19:45
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 14:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" |
1 769 884,00
UAH з ПДВ
|
1 769 884,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД" |
1 946 872,40
UAH з ПДВ
|
1 933 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
КОНСОРЦІУМ "ІНСІ" |
2 389 343,40
UAH з ПДВ
|
2 389 343,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія #42163379 |
Відхилено |
1 499 000,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 16:15
|
|
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" #41445841 |
Переможець |
1 769 884,00
UAH з ПДВ
|
17 липня 2020 20:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 липня 2020 15:31
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 грудня 2023 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:00
|
ДУ 10 від 25.12.23.pdf | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 травня 2023 09:27
|
ДУ 9 до Дог 111-08-20.pdf | зміни до договору |
15 травня 2023 09:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:57
|
ДУ 8 від 19.12.2023_111-08-20_прод.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2022 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:43
|
ДУ7 від 29.11.20.21 продовження.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 20:43
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 19:50
|
Договір 111-08-20 від 07.08.2020.pdf | укладений |
12 серпня 2020 19:50
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 111-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 111-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 травня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 15 травня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку з прийняттям рішення уповноваженим органом Замовника (Наказ Державного агентства відновлення та розвитку інфраструктури України від 31.03.2023 № Н-127/08-02) 05.04.2023 до Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань були внесені зміни, сторони дійшли згоди змінити найменування – з Служби автомобільних доріг у Львівській області на Службу відновлення та розвитку інфраструктури у Львівській області |
Номер договору про закупівлю: | 111-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 111-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |