Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
889 086,90 UAH
UA-2020-06-02-010090-b a5075a8824ed4f7894e043e27820dbaa
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Познанський Роман Орестович

+380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25253009
Місцезнаходження: 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54
Контактна особа: Познанський Роман Орестович
+380322457832
SADLO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 18:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 21:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 21:00
Початок аукціону: 06 липня 2020 14:46
Очікувана вартість: 889 086,90 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 445,43 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 26672.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме 26 672, 60 грн. (двадцять шість тисяч шістсот сімдесят дві грн. 60 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області»
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надані послуги з урахуванням Календарного графіку надання послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності фінансування. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-010090-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2803010279
Дата подання: 22 липня 2020 09:38
Незаконне визначення Замовником переможця торгів
Служба автомобільних доріг у Львівській області (далі-Замовник) 02.06.2020р. оголосила процедуру закупівлі в системі Prozorro за номером UA-2020-06-02-010090-b, предмет закупівлі якої є «Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Львівській області від 13.07.2020р. № 373 тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Гал Інжиніринг Груп» визначено, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та відповідно Товариство з обмеженою відповідальністю «Гал Інжиніринг Груп» визначено переможцем вищезазначеної закупівлі. Проте, Фізична особа – підприємець Сало Юрій Володимирович не погоджується з даним рішенням, оскільки воно є упередженим та таким, що порушує чинне законодавство у сфері закупівель.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 11:49
Рішення від 24.07.2020 № 14368 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 11:49
Рішення від 18.08.2020 №15728.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:59

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" 403 052,73
UAH
332 900,00
UAH
Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 695 000,00
UAH
333 000,00
UAH
Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 540 000,00
UAH
499 000,00
UAH
Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 657 000,00
UAH
500 000,00
UAH
Документи
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг 567 000,00
UAH
530 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 16:20
Електронний підпис
17 липня 2020 16:19
Електронний підпис
17 липня 2020 15:58
28.Протокол зборів.pdf
17 липня 2020 15:58
Довідка МВС (2).pdf
17 липня 2020 15:58
28.Протокол зборів 2.pdf
17 липня 2020 15:58
довідка ДПС.pdf
10 липня 2020 15:40
Електронний підпис
10 липня 2020 15:17
Лист відгук ОДА.pdf
10 липня 2020 15:17
ЦПУ Лаврішко Є.О..pdf
10 липня 2020 15:17
лист - пояснення.pdf
10 липня 2020 15:17
12.довідка працівники.pdf
07 липня 2020 16:17
Електронний підпис
07 липня 2020 16:02
Електронний підпис
07 липня 2020 15:56
обгрунтування ціни.pdf
03 липня 2020 15:48
Електронний підпис
03 липня 2020 15:36
Банківська гарантія1.rar
03 липня 2020 15:36
32.СТАТУТ.pdf
03 липня 2020 15:36
27.проект договору.pdf
03 липня 2020 15:36
Сертифікати.rar
03 липня 2020 15:36
Накази+ЦПХ.rar
03 липня 2020 15:36
кошторис.pdf
03 липня 2020 15:36
достовірність інфо.pdf
03 липня 2020 15:36
34.довідка відомості.pdf
03 липня 2020 15:36
33.Витяг з ПДВ.pdf
03 липня 2020 15:36
35.лист субпідряд.pdf
03 липня 2020 15:36
28.Протокол зборів.pdf
03 липня 2020 15:35
21.технічне завдання.pdf
03 липня 2020 15:35
22.гл додаток 4.pdf
03 липня 2020 15:35
28.Протокол зборів 2.pdf
03 липня 2020 15:35
20.стаття 17.pdf
03 липня 2020 15:35
8.Метрологія.pdf
03 липня 2020 15:35
7.основні засоби-2.pdf
03 липня 2020 15:35
5.довідка мтб.pdf
03 липня 2020 15:35
12.довідка працівники.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 14:37
Електронний підпис
03 липня 2020 14:35
техзавдання.pdf
03 липня 2020 14:35
розрах_вартості.pdf
03 липня 2020 14:35
ПРАЦІВНИКИ.7z
03 липня 2020 14:35
МТБ.7z
03 липня 2020 14:35
Лаборат_догов.7z
03 липня 2020 14:35
ДОСВІД.7z
03 липня 2020 14:35
Додаток_7.7z
03 липня 2020 14:35
дод4_Проект договору.7z
03 липня 2020 14:35
дод_9.pdf
03 липня 2020 14:35
дод_8.pdf
03 липня 2020 14:35
дод_6.pdf
03 липня 2020 14:35
дод_4_Гарантії.pdf
03 липня 2020 14:35
дов_ст_17.pdf
03 липня 2020 14:35
дов_дозволи.pdf
03 липня 2020 14:35
банк_договір_довідка.7z
03 липня 2020 14:35
банк_гарантія_зміни.7z
03 липня 2020 14:35
банк_гарантія.zip

Публічні документи

03 липня 2020 15:23
Електронний підпис
03 липня 2020 15:21
4. Досвід.pdf
03 липня 2020 15:21
3. Працівники.pdf
03 липня 2020 15:21
2. Лабораторія.pdf
03 липня 2020 15:21
1. Обладнаня.pdf
03 липня 2020 15:21
статут.pdf
03 липня 2020 15:21
Середич довіреність.pdf
03 липня 2020 15:21
Середич А. паспорт.pdf
03 липня 2020 15:21
Гарантія Сало Ю.В..pdf
03 липня 2020 15:21
виписка по рахунку.pdf
03 липня 2020 15:21
Rishennia-170-RNBV-Lvov.pdf
03 липня 2020 15:21
Rishennia-169-Lvov.pdf
03 липня 2020 15:21
License.PDF
03 липня 2020 15:21
02-07-2020-1(1).zip

Публічні документи

03 липня 2020 14:27
Електронний підпис
03 липня 2020 14:25
Звіт 1 ДФ 4 кв. 2019.pdf
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 9.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 8.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 7.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 6.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 5.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 4.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 3.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 2.jpg
03 липня 2020 14:25
Додаток - Аркуш 1.jpg
03 липня 2020 14:25
договір Родатичі (2).pdf
03 липня 2020 14:25
Договір (приміщення).pdf
03 липня 2020 14:25
Договір (АВК).pdf
03 липня 2020 14:25
довідка 5_.pdf
03 липня 2020 14:25
Статут_.pdf
03 липня 2020 14:25
форма пропозиція.pdf
03 липня 2020 14:25
Фінансовий звіт 2019.pdf
03 липня 2020 14:25
Сертифікат003.JPG
03 липня 2020 14:25
Диплом.jpg
03 липня 2020 14:25
проект договору.pdf
03 липня 2020 14:24
Опис до Статуту.pdf
03 липня 2020 14:24
витяг.pdf
03 липня 2020 14:24
витяг ЄДР.pdf
03 липня 2020 14:24
Акти Родатичі.pdf
03 липня 2020 14:24
Акт Новояворівськ.pdf
03 липня 2020 14:24
img20200625_14183455.pdf
03 липня 2020 14:24
Epson_24062020113814.pdf
03 липня 2020 14:24
ідентифікаційний.jpg
03 липня 2020 14:24
1593695326464841.pdf
03 липня 2020 14:24
2020-07-03_114626.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"
#41445841
Переможець
332 900,00
UAH
13 липня 2020 19:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 19:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп», поданій на торги «Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)» ПРИМІТКА! Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. 1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» надано Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід Вих. № 015 від 17.06.2020, у якій зазначено про наявність серед інших, наступних працівників: Хомина Євгенія Михайловича (головний інженер), Макара Степана Івановича (інженера-кошторисника) та Лаврішко Євгена Олексійовича (інженера-геодезиста). У якості документального підтвердження наявності зазначених у Довідці працівників Учасником надано наступні документи – наказ на Хомина Євгенія Михайловича №1 від 26.10.2017 про прийняття на посаду директора (в той час, як у довідці зазначено посаду головного інженера); наказ на Макара Степана Івановича №2 від 26.10.2017 про прийняття на посаду заступника директора (в той час, як у довідці зазначено посаду інженера-кошторисника); Договір №01.20-01 на інженерно-геодезичні роботи, Виконавцем по якому виступає ТзОВ ГЗГ «Мірничий», в особі директора Лаврішко Є.О. (тобто Учасником підтверджено правовідносини з ТзОВ ГЗГ «Мірничий», а не з Лаврішко Є.О., якого Учасник зазначає у Довідці як інженера-геодезиста). 2) У складі поданої тендерної пропозиції Учасником ТзОВ «Гал Інжиніринг Груп» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих. №018 від 17.06.2020. - У Довідці Вих. №018 від 17.06.2020 серед іншого зазначено договір №59-08/19 від 27.08.2019 «Технічний нагляд за об’єктом «Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого нагляду Жидачівського та Миколаївського районів Льівської області», який не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника, згідно яких аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір з технічного нагляду за роботами з поточного середнього ремонту / капітального ремонту / будівництва / реконструкції та якістю їх виконання на автомобільній дорозі загального користування місцевого або державного значення та/або договір, в складі якого надавались послуги з технічного нагляду за роботами з поточного середнього ремонту / капітального ремонту / будівництва / реконструкції та якістю їх виконання на автомобільній дорозі загального користування місцевого або державного значення. Як вбачається із зазначеного вище договір на здійснення технічного нагляду за об’єктом по поточному дрібному ремонту не є аналогічним в розумінні вимог тендерної документації Замовника. - У наданій Довідці Вих. №018 від 17.06.2020 також зазначено Договори №54-08/19 від 14.08.2019, №05-05/19 від 06.05.2019 та №91-09/19 від 13.09.2019, у якості документального підтвердження надано сканкопії цих договорів та надано лист-відгук від Замовника за цими договорами №1-1/262-6 від 24.06.2020, у якому найменування предметів закупівель за заначеними вище договорами відрізняється від найменування предметів закупівель цих договорів, що зазначене у самих договорах та довідці про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) Вих.№018 від 17.06.2020. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1) Відповідно до пп. 2.1. п.2 Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3) у кількості не менше, ніж зазначено нижче, а саме: - головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю організації - 1 особа; - сертифікований інженер з технічного нагляду, який має право виконувати технічний нагляд за виконанням робіт з поточного середнього ремонту автомобільних доріг - 1 особа; - інженер-геодезист - 1 особа; - інженер з кошторисної роботи (інженер-кошторисник), який має досвід перевірки актів виконаних робіт форми КБ-2в в частині відповідності вимогам кошторисного ціноутворення – 1 особа. Наявність в учасника працівників, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, документально підтверджуються в складі тендерної пропозиції серед іншого наступними документами: - сканкопіями трудових книжок та/або наказів про призначення на посаду або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці (на кожного працівника, який відображений учасником в Довідці). 2) Відповідно до пп. 3.1. п.3. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. * Аналогічним за предметом закупівлі буде вважатись договір з технічного нагляду за роботами з поточного середнього ремонту / капітального ремонту / будівництва / реконструкції та якістю їх виконання на автомобільній дорозі загального користування місцевого або державного значення та/або договір, в складі якого надавались послуги з технічного нагляду за роботами з поточного середнього ремонту / капітального ремонту / будівництва / реконструкції та якістю їх виконання на автомобільній дорозі загального користування місцевого або державного значення. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) актів приймання-передачі наданих послуг (виконаних робіт) по договору(ах), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору, iнформацiя про якiсть наданих послуг, дотримання термінів надання послуг, відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог пп.2.1. п.2 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – виконати вимоги пп.2.1. п.2. тендерної документації на цю закупівлю, включивши у Довідку працівників, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі відповідно до Технічного завдання (Додаток № 3) у кількості не менше, ніж зазначено у тендерній документації та надати документальне підтвердження наявності саме таких працівників, які зазначені в довідці, згідно вимог, зазначених у тендерній документації. 2) На виконання вимог пп.3.1. п.3 Додатка №1 до тендерної документації на цю закупівлю – надати лист-відгук (листи-відгуки) за договорами, зазначеними у довідці Вих. №018 від 17.06.2020 із зазначенням достовірних даних відповідно до поданих сканкопій договорів, зокрема, найменування предмету закупівлі у відповідності до поданих договорів.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 липня 2020 19:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп"
#41445841
332 900,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 червня 2021 17:04
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2021 15:03
Додатковий договір 2 від 31.05.2021 (1).pdf зміни до договору
03 червня 2021 15:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 20:17
Додатковий договір №1 від 28.12.2020р. на продовження (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 20:16
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 15:16
Договір 125-08-20 від 25.08.20.pdf укладений
27 серпня 2020 15:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 125-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 125-08/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 304 460,38
UAH