Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
889 086,90 UAH
UA-2020-06-02-010090-b ● a5075a8824ed4f7894e043e27820dbaa
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25253009 |
Місцезнаходження: | 79053, Україна , Львівська обл., Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Контактна особа: |
Познанський Роман Орестович +380322457832 SADLO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 18:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 червня 2020 21:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 липня 2020 21:00 |
Початок аукціону: | 06 липня 2020 14:46 |
Очікувана вартість: | 889 086,90 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 445,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 26672.6 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Львівській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі безумовної та безвідкличної електронної банківської гарантії (далі — банківська гарантія) з накладеним електронним цифровим підписом / кваліфікованим електронним підписом гаранта (далі — Банк-гарант) відповідно до вимог чинного законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис / кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП / КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково повинен надати такий договір разом з банківською гарантією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням ЕЦП / КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, повинна бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням ЕЦП/КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає 3% очікуваної вартості закупівлі, а саме 26 672, 60 грн. (двадцять шість тисяч шістсот сімдесят дві грн. 60 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії банківської гарантії) – не менше 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Забезпечення тендерної пропозиції повинне бути чинним впродовж дії тендерної пропозиції. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему банківську гарантію. Гарантія повинна передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати — заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання / надсилання Замовнику. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг у Львівській області, IBAN UA968201720355179011088001058 у ГУДКСУ у Львівській області, МФО – 820172, ЄДРПОУ – 25253009.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області»
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
(ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться Замовником на підставі належним чином оформлених звітів про надані послуги з урахуванням Календарного графіку надання послуг протягом 5 (п’яти) банківських днів при наявності фінансування. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 червня 2020 12:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 червня 2020 12:48 |
Проект договору зі змінами від 17.06.2020.docx | |
25 червня 2020 12:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 25.06.2020 Тендерна документація+технічне завдання.doc | |
25 червня 2020 12:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.06.2020.docx | |
17 червня 2020 19:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.06.2020.docx |
25 червня 2020 12:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
25 червня 2020 12:48 |
Проект договору зі змінами від 17.06.2020.docx
|
||||||
25 червня 2020 12:48 |
НОВА РЕДАКЦІЯ ВІД 25.06.2020 Тендерна документація+технічне завдання.doc
|
||||||
25 червня 2020 12:48 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 25.06.2020.docx
|
||||||
17 червня 2020 19:00 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН від 17.06.2020.docx
|
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-02-010090-b.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2803010279
Дата подання: 22 липня 2020 09:38
Дата подання: 22 липня 2020 09:38
Незаконне визначення Замовником переможця торгів
Служба автомобільних доріг у Львівській області (далі-Замовник) 02.06.2020р. оголосила процедуру закупівлі в системі Prozorro за номером UA-2020-06-02-010090-b, предмет закупівлі якої є «Технічний нагляд за ремонтно-будівельними роботами та якістю їх виконання на об’єкті «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141003 Мостиська-Краковець Львівської області» (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)»
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Львівській області від 13.07.2020р. № 373 тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Гал Інжиніринг Груп» визначено, як таку, що відповідає вимогам тендерної документації та відповідно Товариство з обмеженою відповідальністю «Гал Інжиніринг Груп» визначено переможцем вищезазначеної закупівлі.
Проте, Фізична особа – підприємець Сало Юрій Володимирович не погоджується з даним рішенням, оскільки воно є упередженим та таким, що порушує чинне законодавство у сфері закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 липня 2020 11:49
Рішення від 24.07.2020 № 14368 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 27 липня 2020 11:49
інформація про перенесення дати розгляду скарги №11774.pdf
Дата публікації: 05 серпня 2020 13:15
інформація про перенесення дати розгляду скарги №12378.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 15:35
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2020 №15728.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 13:51
Рішення від 18.08.2020 №15728.pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 22:59
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 липня 2020 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" |
403 052,73
UAH
|
332 900,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія |
695 000,00
UAH
|
333 000,00
UAH
|
Документи |
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" |
540 000,00
UAH
|
499 000,00
UAH
|
Документи |
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович |
657 000,00
UAH
|
500 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ Глобал Інжиніринг Консалтинг |
567 000,00
UAH
|
530 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "Гал Інжиніринг Груп" #41445841 |
Переможець |
332 900,00
UAH
|
13 липня 2020 19:37
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 19:06
Обґрунтування аномально низької ціни
до 08 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 червня 2021 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2021 15:03
|
Додатковий договір 2 від 31.05.2021 (1).pdf | зміни до договору |
03 червня 2021 15:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 20:17
|
Додатковий договір №1 від 28.12.2020р. на продовження (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 20:16
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 15:16
|
Договір 125-08-20 від 25.08.20.pdf | укладений |
27 серпня 2020 15:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 125-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 125-08/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |