Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49
Очікувана вартість
4 206 812,80 UAH
UA-2020-06-02-010049-b 8706e109c42547a686a94c00d85efea7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Василівна

+380442067433 drrgkh_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 21467647
Вебсайт: http://www.drrzkg-koda.gov.ua
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Юрія Іллєнка, 40
Контактна особа: Юлія Василівна
+380442067433
drrgkh_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:40
Очікувана вартість: 4 206 812,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 206,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,10%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, м. Іванків, Іванківський район, вул. Івана Проскури, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умов відстрочення платежу на термін до 150 (ста п’ятидесяти) календарних днів. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Аванс 150 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом поетапної оплати Замовником по факту виконаних робіт, при умові надходження коштів з джерел фінансування на даний Об’єкт на умов відстрочення платежу на термін до 150 (ста п’ятидесяти) календарних днів. Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. № 1764 та згідно п.2 постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070, може перераховувати Підряднику аванс в розмірі 30% вартості річного обсягу робіт. Пiсляоплата 150 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 18:26
Додаток 7.pdf
02 червня 2020 18:26
ТД ЗОШ Іванків.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-010049-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО", Код ЄДРПОУ:33640685
Дата подання: 30 червня 2020 16:40
Вимога щодо скасування рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (Протокол №634 від 26 червня 2020 р.)


Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації було оголошено та проведено торги на закупівлю на Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49) (№ оголошення UA-2020-06-02-010049-b). По результату аукціону ТОВ «ВК ТЕПЛО» (код ЄДРПОУ 33640685) запропонувало найнижчу ціну, а саме 3 795 000 (три мільйони сімсот дев’яносто пять тысяч) 00 коп. з ПДВ. Проте, протоколом №634 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 26 червня 2020 р. пропозиція ТОВ «ВК ТЕПЛО» була відхилена. Вважаємо рішення про дискваліфікацію безпідставним з наступних причин:
1. ТОВ «ВК ТЕПЛО» у складі своєї пропозиції надав лист № 06-16/06/2020 від16.06.2020 року про відсутність ВСІХ підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» , відповідно до змін, внесених Законом України 19.09.2019 р. № 114-IX.
2. Відсутність Витягу із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», тому що це документ, який знаходиться у вільному доступі (на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та самостійно перевіряється Замовником, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 17, п. 5.
3. Неякісне відображення печатки та підпису уповноваженої особи листа №07-16/06/20 від 16.06.2020 р. «Довідка про дотримання заходів запобігання забруднення навколишнього середовища (захисту довкілля)» відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, сканований документ не містить накладених печаток та підписів, згідно інструкції з підготовки тендерної документації по процедурі закупівлі Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49) (№ оголошення UA-2020-06-02-010049-b).
Зважаючи на все вищевикладене наполягаємо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВК ТЕПЛО» у зв’язку з відсутністю суттєвих підстав.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 липня 2020 16:08
Доброго дня! Тендерний комітет розглянув Вашу вимогу на повідомляє наступне.
1. Відповідно до п.1 додатку №2 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати гарантійний лист учасника в довільній формі, про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі (із їх зазначенням), що визначені ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі». Так, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО" в складі тендерної пропозиції надало вищезазначений гарантійний лист №06-16/06/2020 від 16.06.2020 про відсутність всіх підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ч.1 та ч.2 ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до змін внесених Законом України 19.09.2019 №114-IX. Наступними довідками за №№06/1-16/06/2020, 06/2-16/06/2020, 06/3-16/06/2020, 06/4-16/06/2020, 06/5-16/06/2020, 06/6-16/06/2020, 06/7-16/06/2020 та 06/8-16/06/2020 було конкретизовано перелік підстав щодо не відмови в участі у процедурі закупівлі та відхилення тендерної пропозиції, а саме по пунктам 1, 2, 3, 4, 6, 7, 8, 9 та 13 частини першої. Згідно частини третьої ст.17 учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 6, 12 та 13 частини першої та частиною другою статті 17. Виходячи з вищезазначеного, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО" не підтвердив відсутність підстав передбачених п.12 частини 1 та частиною 2, що не відповідає вимогам тендерної документації та діючому законодавству.
2. Згідно п.6 додатку 2 до тендерної документації учасником в складі тендерної пропозиції надаються відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. В складі тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО" не були надані відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України. Що стосується витягу із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України, який знаходиться у вільному доступі (на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та самостійно перевіряється Замовником, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 17, п. 5., то Замовником в даному випадку не вимагалося його надання в складі тендерної пропозиції Учасника, а тому витяг та відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України не є тотожними документами і видаються різними організаціями.
3. Відповідно до п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати окрему довідку про те, що під час виконання робіт, які є предметом закупівлі ним будуть застосовуватись заходи із захисту довкілля з чітким переліком заходів, що будуть застосовуватися. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО" в складі тендерної пропозиції надало вищезазначену довідку №07-16/06/2020 від 16.06.2020, але надана скан-копія є неякісно відсканованою без печатки та підпису уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції. Замовником в тендерній документації в п.1 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції було визначено, що всі визначені тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді скан-копій, виготовлених з оригіналів документів, складених безпосередньо учасником (довідки в довільній формі, інші документи), надання яких вимагається згідно з вимогами цієї документації, а так само з оригіналів документів, виданих учаснику іншими установами, підприємствами та організаціями або з копій документів у разі якщо така можливість передбачена вимогами документації саме для конкретно визначеного документу. Усі сторінки тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі повинні містити власноручний підпис уповноваженої посадової особи учасника процедури закупівлі, а також відбитки печатки*. (Ця вимога не стосується засвідчення документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису). Сканований варіант пропозицій не повинен містити різних накладень, малюнків (наприклад, накладених підписів, печаток) на скановані документи.
Відповідно до п.6 Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Формальні (несуттєві) помилки, що пов'язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, не є підставою для відхилення тендерної пропозиції Учасника. Приклади формальних (несуттєвих) помилок, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції і не впливають на зміст пропозиції, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозиції, а саме: відсутність підписів, печаток (за наявністю) на окремих документах, крім тих, що підлягають засвідченню Учасником; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, які підготовлені безпосередньо учасником та надані в складі пропозиції (наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгові слова, описок або технічних помилок); зазначення неправильної назви документа, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документа повністю відповідає вимогам цієї документації (наприклад: учасник надає документ, який містить невірну (неповну) назву, яка встановлена вимогами тендерної документації); зазначення в документах учасника старої назви вулиці, міста, підприємства (установи) тощо, які підпадають під дію Закону України «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки» №317- VIII 09/04/2015, інші. Замовник залишає за собою право не відхиляти тендерної пропозиції при виявленні формальних помилок незначного характеру, що описані вище, при цьому замовник гарантує дотримання всіх принципів, визначених статтею 5 Закону. Вихрдячи з вищезазначеного у Замовника є право не відхиляти тендерну пропозицію при виявленні формальних помилок, а не обов'язок. В даному випадку, вищезазначена підстава для відхилення є як доповнення до двох попередніх, а тому не була визначальною при прийнятті рішення.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-010049-b.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО", Код ЄДРПОУ:33640685
Скарга на рішення тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації (Протокол № 634 від 26 червня 2020 р.)
Скарга на рішення про дискваліфікацію учасника Департаментом регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації було оголошено та проведено торги на закупівлю на Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49) (№ оголошення UA-2020-06-02-010049-b). По результату аукціону ТОВ «ВК ТЕПЛО» (код ЄДРПОУ 33640685) запропонувало найнижчу ціну, а саме 3 795 000 (три мільйони сімсот дев’яносто пять тысяч) 00 коп. з ПДВ. Проте, протоколом №634 засідання тендерного комітету Департаменту регіонального розвитку Київської обласної державної адміністрації від 26 червня 2020 р. пропозиція ТОВ «ВК ТЕПЛО» була відхилена. Вважаємо рішення про дискваліфікацію безпідставним з наступних причин: 1. ТОВ «ВК ТЕПЛО» у складі своєї пропозиції надав лист № 06-16/06/2020 від16.06.2020 року про відсутність ВСІХ підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно частини першої та частини другої статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» , відповідно до змін, внесених Законом України 19.09.2019 р. № 114-IX. 2. Відсутність Витягу із Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України не є порушенням Закону України «Про публічні закупівлі», тому що це документ, який знаходиться у вільному доступі (на сайті https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch) та самостійно перевіряється Замовником, згідно Закону України «Про публічні закупівлі» ст. 17, п. 5. 3. Неякісне відображення печатки та підпису уповноваженої особи листа №07-16/06/20 від 16.06.2020 р. «Довідка про дотримання заходів запобігання забруднення навколишнього середовища (захисту довкілля)» відноситься до формальних (несуттєвих) помилок, яка не впливає на зміст тендерної пропозиції, сканований документ не містить накладених печаток та підписів, згідно інструкції з підготовки тендерної документації по процедурі закупівлі Реконструкція системи теплопостачання та гарячого водопостачання Іванківської загальноосвітньої школи №2 Київської області, м. Іванків, вул. Івана Проскури, 49) (№ оголошення UA-2020-06-02-010049-b). Зважаючи на все вищевикладене наполягаємо відмінити рішення про дискваліфікацію ТОВ «ВК ТЕПЛО» у зв’язку з відсутністю суттєвих підстав.
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 13:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО" 4 099 468,57
UAH з ПДВ
3 795 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 4 109 611,87
UAH з ПДВ
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМА СТРОЙ" 4 100 000,00
UAH з ПДВ
3 998 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 21:23
Електронний підпис
17 червня 2020 21:20
ДЦ.imd
17 червня 2020 21:20
9_3 ПРОТОКОЛ.pdf
17 червня 2020 21:20
9_2 НАКАЗ.pdf
17 червня 2020 21:20
9_1 Паспорт директора.zip
17 червня 2020 21:20
8 Свідоцтво ПДВ.PDF
17 червня 2020 21:19
6 iнформацiя_по_ст_17.PDF
17 червня 2020 21:18
5_1 Фінансова звітність.PDF
17 червня 2020 21:17
4_9 КБ-3 по Дог 158.PDF
17 червня 2020 21:17
4_8 КБ-3 по Дог 186.PDF
17 червня 2020 21:17
4_7 Договір 158.PDF
17 червня 2020 21:17
4_6 Дод угода 5.PDF
17 червня 2020 21:17
4_5 Дод угода 4.PDF
17 червня 2020 21:17
4_4 Дод угода 3.PDF
17 червня 2020 21:17
4_3 Дод угода 2.PDF
17 червня 2020 21:17
4_2 Дод договір 1.PDF
17 червня 2020 21:17
4_10 Лист відгук.pdf
17 червня 2020 21:17
4_1 Договір 186.PDF
17 червня 2020 21:16
16 Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 21:16
12_2 Дозвіл ВК ТЕПЛО.pdf
17 червня 2020 21:16
12_1 Ліцензія ВК ТЕПЛО.pdf
17 червня 2020 21:16
10 СТАТУТ.pdf

Публічні документи

09 липня 2020 10:06
Електронний підпис
09 липня 2020 10:05
Документи переможця.pdf
17 червня 2020 21:56
Електронний підпис
17 червня 2020 21:54
Розрахунки.pdf
17 червня 2020 21:54
Протокол НР.7Z
17 червня 2020 21:54
Проєкт договору.pdf
17 червня 2020 21:54
Опис до Статуту.pdf
17 червня 2020 21:54
Опис до виписки ЄДР.pdf
17 червня 2020 21:54
Наказ Фролова Ю.М.7Z
17 червня 2020 21:54
Ліцензія ЕйБіДі 2017р..pdf
17 червня 2020 21:54
Лист для клієнтів.7z
17 червня 2020 21:54
Лист від Банку.pdf
17 червня 2020 21:54
Довідка ціноутворення.pdf
17 червня 2020 21:54
Довідка ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 21:54
Дипломи працівників.pdf
17 червня 2020 21:54
Гарантія 4966-20.7z
17 червня 2020 21:54
Витяг із Статуту.7z
17 червня 2020 21:54
Виписка з ЄДР.pdf
17 червня 2020 21:54
Банківська ліцензія.7z
17 червня 2020 21:54
oledata.mso
17 червня 2020 21:54
Cтатут.pdf
17 червня 2020 21:54
125.rar

Публічні документи

18 червня 2020 01:05
Статут.pdf
18 червня 2020 01:04
Статистика.pdf
18 червня 2020 01:04
Протокол.pdf
18 червня 2020 01:04
Наказ директор.pdf
18 червня 2020 01:04
Ліцензія.pdf
18 червня 2020 01:04
витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО"

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛЬМА СТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВК ТЕПЛО"
#33640685
Відхилено 3 795 000,00
UAH з ПДВ
26 червня 2020 11:31
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
Переможець 3 800 000,00
UAH з ПДВ
07 липня 2020 16:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 липня 2020 16:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"
#37013701
3 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 14:25
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2021 16:00
Додаткова угода №2 до Договору №339-20 від 22.07.2020.PDF зміни до договору
11 листопада 2021 15:59
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:56
Додаткова угода № 1 від 28.12.2020_ №339-20.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 13:51
Додаткова угода № 1 від 28.12.2020_ №339-20.PDF зміни до договору
28 грудня 2020 13:49
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 15:27
Договір № 339-20 від 22.07.2020.PDF укладений
23 липня 2020 15:24

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №339-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: №339-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток №2 до договору викласти в новій редакції, доповнити Договір Додатком №3-21 "Протокол погодження договірної ціни на 2021 рік"
Номер договору про закупівлю: №339-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 800 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 633 333,33 UAH)