Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область
Очікувана вартість
704 812,00 UAH
UA-2020-06-02-010040-b 67a347f1cc0241c5a641b229c7eed7f7
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мохня Михайло Михайлович

380312643397 tdv.zak@ukravtodor.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Закарпатській області
Код ЄДРПОУ: 25449824
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Собранецька,39
Контактна особа: Мохня Михайло Михайлович
380312643397
tdv.zak@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 18:22
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:43
Очікувана вартість: 704 812,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 933,68 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,70%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Категорія замовника Служби автомобільних доріг у Закарпатській області – відповідно до п.3 ч.1. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020 р. – юридична особа є одержувачем бюджетних коштів. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Місце знаходження замовника - 88000, вул. Собранецька, 39, м. Ужгород, Закарпатська область. Код ЄДРПОУ - 25449824.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за виконанням робіт на об'єкті: Поточний середній ремонт автомобільної дороги державного значення Н-09 Мукачево – Рахів – Богородчани – Івано-Франківськ – Рогатин – Бібрка – Львів на ділянках км 151+400 – км 154+100, км 157+545 - км 157+905, км 159+590 - км 159+720, Закарпатська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (згідно умов договору та Технічного завдання)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Джерело фінансування - державний бюджет. Розрахунки за надані Послуги здійснюються на підставі Актів приймання наданих послуг зі здійснення технічного нагляду та обсягів виконаних будівельних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати їх підписання Сторонами, за наявності коштів на рахунку Замовника на ці цілі. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 червня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:07
Перелік змін Н 09.doc
11 червня 2020 10:06
ТД технагляд Н-09 Нова редакція.doc
11 червня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 червня 2020 10:07
Перелік змін Н 09.doc
11 червня 2020 10:06
ТД технагляд Н-09 Нова редакція.doc
02 червня 2020 18:25
ТД технагляд Н-09.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія 495 000,00
UAH з ПДВ
459 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 634 330,00
UAH з ПДВ
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД" 558 117,89
UAH з ПДВ
519 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 червня 2020 12:25
Електронний підпис
18 червня 2020 12:21
Установчі документи.pdf
18 червня 2020 12:21
Проект договору.pdf
18 червня 2020 12:21
Зміст.pdf
18 червня 2020 12:21
Гарантійний лист.pdf
18 червня 2020 12:21
2 Стаття17.pdf
18 червня 2020 12:21
2 Протокол зборів.pdf
18 червня 2020 12:21
1.3 Відгук.pdf
18 червня 2020 12:21
Пiдписаний_Лiцензiя.pdf
18 червня 2020 12:21
Пiдписаний_Довiренiст_.pdf
18 червня 2020 12:21
Пiдписаний_ГАРАНТIЯ_8261.pdf

Публічні документи

15 серпня 2020 16:38
Електронний підпис
15 серпня 2020 16:32
Електронний підпис
15 серпня 2020 16:32
розрахунок_вартості.pdf
15 серпня 2020 16:32
п13_ч1_ст17_дов_ДФС.pdf
15 серпня 2020 16:31
довідка_МВС.pdf
15 серпня 2020 16:31
дов_ч2_ст17.pdf
15 серпня 2020 16:31
дов_п12_ч1_ст17.pdf
06 серпня 2020 00:01
Електронний підпис
05 серпня 2020 23:57
4. додаток_4.7z
18 червня 2020 09:35
Електронний підпис
18 червня 2020 09:34
Реєстр документів.pdf
18 червня 2020 09:34
9. інші довідки.7z
18 червня 2020 09:34
8. Договір_банк.pdf
18 червня 2020 09:34
7.Гарантія_банк.zip
18 червня 2020 09:34
6. гарант_лист.pdf
18 червня 2020 09:34
5. договір.7z
18 червня 2020 09:34
4. додаток_4.7z
18 червня 2020 09:34
3. Техзавдання_дод3.7z
18 червня 2020 09:34
2. Відповідність ст.17.pdf
18 червня 2020 09:34
1.3. ДОСВІД.7z
18 червня 2020 09:34
1.2.Працівники.7z
18 червня 2020 09:34
1.1.МТБ.7z

Публічні документи

18 червня 2020 12:55
Електронний підпис
18 червня 2020 12:54
IG-20696-600_довідка.pdf.p7s.p7s.p7s
18 червня 2020 12:54
5.1. Статут.pdf
18 червня 2020 12:54
3.3. Наказ Герега.pdf
18 червня 2020 12:54
5. стаття 1.PDF
18 червня 2020 12:54
12. Лист-згода з тз.PDF
18 червня 2020 12:54
1.7. Лізинг Сузукі.pdf
18 червня 2020 12:54
3.2. Наказ Кіндзера.pdf
18 червня 2020 12:54
5.3.1. Протокол.pdf
18 червня 2020 12:54
4. Довідка досвід.PDF
18 червня 2020 12:54
5.2. Статут копія.pdf
18 червня 2020 12:54
4.3. Відгук.pdf
18 червня 2020 12:54
13. Лист договір.PDF
18 червня 2020 12:54
1.1. Договір обладнання.pdf
18 червня 2020 12:54
2. Довідка МТБ офіс.PDF
18 червня 2020 12:54
3.6.1. Наказ Пелех копія.PDF
18 червня 2020 12:54
3.4.1. Наказ Зібровський.pdf
18 червня 2020 12:54
15. Довідка ліцензія.PDF
18 червня 2020 12:54
3.3.1. Наказ Герега.pdf
18 червня 2020 12:54
3.5.1. Наказ Гель.pdf
18 червня 2020 12:54
3.1. Наказ Заріцький.pdf
18 червня 2020 12:54
7. Довідка санкції.PDF
18 червня 2020 12:54
4.3.1. Відгук копія.pdf
18 червня 2020 12:54
3.6. Наказ Пелех.pdf
18 червня 2020 12:54
3.5. Наказ Гель.pdf
18 червня 2020 12:54
1. Довідка МТБ.PDF
18 червня 2020 12:54
11. Гарантійний лист.PDF
18 червня 2020 12:54
1.5. Техпаспорт Сузукі.pdf
18 червня 2020 12:54
Банківська гарантія.rar
18 червня 2020 12:54
6. Технічне завдання.PDF
18 червня 2020 12:54
3.8. Сертифікат Герега.pdf
18 червня 2020 12:54
IG-20696-600.pdf.p7s.p7s.p7s
18 червня 2020 12:54
3.4. Наказ Зібровський.pdf
18 червня 2020 12:54
10. Проект договору.PDF
18 червня 2020 12:54
3. Довідка працівники.PDF
18 червня 2020 12:54
2.1.1. Договір суборенди.pdf
18 червня 2020 12:54
8. Лист зобовязання.PDF
18 червня 2020 12:54
3.10. Сертифікат Гель.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Незалежна інжинірингова компанія

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Незалежна інжинірингова компанія
#42163379
Відхилено 459 900,00
UAH з ПДВ
13 липня 2020 13:24
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
Переможець 460 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 17:01
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 серпня 2020 12:30

Документи

13 липня 2020 13:20
Електронний підпис
13 липня 2020 13:19
Протокол 245.pdf
25 червня 2020 11:26
Протокол №218.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1.Учасником не надано всіх сторінок Статуту, тому не можливо встановити повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інших документів, зокрема Договору, та перевірити можливі наявні обмеження, щодо права підпису договору, та/або тендерної пропозиції. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.Згідно з пп.1.1. п.1 Розділу ІІІ Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Тендерної документації вказано, що Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника Учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та інші документи (надаються згідно з Додатком 4 до цієї документації); Відповідно до пп.1.1. п.1 Додатку 4 Інші документи, які повинен Учасник подати у складі тендерної пропозиції зазначено, що якщо Учасником є юридична особа-резидент, то надає копію Статуту та/або інших установчих документів. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1.Надати копії всіх сторінок Статуту.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 серпня 2020 17:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"
#39592454
460 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 10:23
Дод.угода №31-10.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 10:22
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2023 13:51
д.у.№31.9 від 28.03.23.pdf зміни до договору
29 березня 2023 13:40
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2022 15:29
Дод.угода №31-8.pdf зміни до договору
29 грудня 2022 15:28
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 10:46
Дод.угода №31-7.pdf зміни до договору
31 березня 2022 10:45
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 11:19
Дод.угода №31-6.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 11:18
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2021 11:24
Дод.угода №31-5.pdf зміни до договору
19 жовтня 2021 11:24
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2021 11:53
Додаткова угода 31-4.pdf зміни до договору
13 травня 2021 11:52
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 14:42
Дод.угода №31-3.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 14:42
Електронний підпис зміни до договору
17 грудня 2020 10:54
Дод.угода №31-2.pdf зміни до договору
17 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
13 листопада 2020 10:09
Дод.угода №31-1.pdf зміни до договору
13 листопада 2020 09:43
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 14:48
Дог.№31.pdf укладений
19 серпня 2020 14:47
Дод.угода №3-4.pdf укладений
19 серпня 2020 14:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік, зміна банківських реквізитів
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2020 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини) Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетні зобов'язання на 2021 рік
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.22 року
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та строку дії договору до 31.03.2023 року
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 березня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору.
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: №31/9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження терміну надання послуг та дії договору до 31.12.2024 року
Номер договору про закупівлю: 31
Договір:
Номер додаткової угоди: 31/10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML