Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
3 526 658,40 UAH
UA-2020-06-02-010031-b 95513d5b28114a2983df7cc1dae8d200
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гермашева Наталія Олександрівна

380442340220 viddil18@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 01993776
Місцезнаходження: 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Контактна особа: Гермашева Наталія Олександрівна
380442340220
viddil18@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 18:19
Звернення за роз’ясненнями: до 30 червня 2020 19:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 липня 2020 19:00
Початок аукціону: 13 липня 2020 11:53
Очікувана вартість: 3 526 658,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 633,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 17633.29 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт будівель Київської міської клінічної лікарні №18 з улаштуванням системи внутрішнього протипожежного водопостачання з заміною труб до пожежних гідрантів. Тендерні пропозиції учасників викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель Київської міської клінічної лікарні №18 з улаштуванням системи внутрішнього протипожежного водопостачання з заміною труб до пожежних гідрантів.Джерело фінансування закупівлі -кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості робіт, після їх виконання та згідно пред"явленого учасником акту виконаних робіт протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:35
Перелік змін 03.07.2020 року.docx
03 липня 2020 15:33
Тендерна документація зі змінами.docx
02 червня 2020 18:34
Дефектний акт 6 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:34
Дефектний акт 5 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:33
Дефектний акт 4 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:33
Дефектний акт 3 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:32
Дефектний акт 2 додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:32
Дефектний акт 1 Додаток 3.PDF
03 липня 2020 15:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 18:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 липня 2020 15:35
Перелік змін 03.07.2020 року.docx
03 липня 2020 15:33
Тендерна документація зі змінами.docx
02 червня 2020 18:31
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx
02 червня 2020 18:34
Дефектний акт 6 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:34
Дефектний акт 5 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:33
Дефектний акт 4 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:33
Дефектний акт 3 Додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:32
Дефектний акт 2 додаток 3.PDF
02 червня 2020 18:32
Дефектний акт 1 Додаток 3.PDF

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-010031-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 11 червня 2020 15:35
ОСКАРЖЕННЯ ДИСКРИМІНАЦІЙНИХ ВИМОГ
Деталі скарги у вкладеному файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 11:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСИВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внесені зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-02-010031-b з метою усунення порушень , зазначених у мотивувальній частині рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме: 1.Внесено зміни до Додатку 2 тендерної документації та викладено його у наступній редакції: Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги, (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 15:52
Номер скарги: UA-2020-06-02-010031-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 10 серпня 2020 17:27
Скарга
Опис скарги в доданому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 серпня 2020 18:58
рішення від 13.08.2020 № 15495.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 18:58
рішення від 08.09.2020 № 16919.pdf
Дата публікації: 11 вересня 2020 23:30

Документи подані скаржником

11 червня 2020 13:43
АМКУ_UA-2020-06-02-010031-b.pdf

Документи подані замовником

19 червня 2020 11:13
UA-2020-06-02-010031-b.docx
19 червня 2020 11:14
UA-2020-06-02-010031-b.pdf
03 липня 2020 15:42
Інформаційний лист 2.pdf

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 11:47
Протокол 281 20.07.2020-1.pdf
10 серпня 2020 11:47
АМКУ UA-2020-06-02-010031-b.pdf

Документи подані замовником

18 серпня 2020 16:57
Пояснення 18.08.2020 року.docx
18 серпня 2020 16:58
Пояснення 18.08.2020 року.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 12:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" 3 172 667,58
UAH з ПДВ
2 997 655,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Укртехнобез 2 997 659,00
UAH з ПДВ
2 997 659,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" 3 449 600,40
UAH з ПДВ
3 449 600,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ УА-СИСТЕМИ 3 490 334,40
UAH з ПДВ
3 490 334,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ" 3 526 658,40
UAH з ПДВ
3 526 658,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 липня 2020 18:53
Електронний підпис
10 липня 2020 18:52
9. Кошторис1.pdf
10 липня 2020 18:50
17. Сертифікати3.pdf
10 липня 2020 18:50
17. Сертифікати2.pdf
10 липня 2020 18:50
17. Сертифікати1.pdf
10 липня 2020 18:50
9. Кошторис.pdf
10 липня 2020 18:50
1. Пропозиція.pdf
10 липня 2020 18:50
12. Графік.pdf
10 липня 2020 18:50
9. Кошторис.bdcu
10 липня 2020 18:50
Витяг із Статуту.7z
10 липня 2020 18:50
Протокол НР.7Z
10 липня 2020 18:50
Лист для клієнтів.7z
10 липня 2020 18:50
Банківська ліцензія.7z
10 липня 2020 18:50
Наказ Фролова Ю.М.7Z
10 липня 2020 18:50
Гарантія 4970-20.7z
10 липня 2020 18:50
7. Довідки.pdf
10 липня 2020 18:50
11. Проект договору.pdf
10 липня 2020 18:50
10. Технічна частина.pdf
10 липня 2020 18:50
2. Документи.pdf
10 липня 2020 18:50
8. Фінзвіт.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 10:23
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:22
Документи переможця.rar
10 липня 2020 15:01
Електронний підпис
07 липня 2020 10:47
Електронний підпис
17 червня 2020 17:52
Електронний підпис
17 червня 2020 17:49
63 Банк гарантія 17 633 29.rar
17 червня 2020 17:49
61. Кошторис водопровод.rar
17 червня 2020 17:49
38. Домедична+COVID19.pdf

Публічні документи

08 липня 2020 16:57
Електронний підпис
08 липня 2020 16:13
Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 16:04
Електронний підпис
17 червня 2020 15:57
положення ковид.pdf
17 червня 2020 15:57
Фінансовий звіт 2019 рік.pdf
17 червня 2020 15:57
Технічні вимоги.pdf
17 червня 2020 15:57
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 15:57
Проект договору.pdf
17 червня 2020 15:57
Право на власність.pdf
17 червня 2020 15:56
Об_єктні кошториси.pdf
17 червня 2020 15:56
Локальні кошториси.pdf
17 червня 2020 15:56
Ліцензія будівельна.pdf
17 червня 2020 15:56
Лист-згода.pdf
17 червня 2020 15:56
Копія витягу з ЄДР.pdf
17 червня 2020 15:56
Дозвіл_527.17.63.pdf
17 червня 2020 15:56
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 15:56
Договір КОЛОС насоси.pdf
17 червня 2020 15:56
Довіреність Кулебякін.pdf
17 червня 2020 15:55
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
17 червня 2020 15:55
Відомість ресурсів.pdf
17 червня 2020 15:55
Виписка з ЄДР.pdf
17 червня 2020 15:55
Банківська гарантія.zip
17 червня 2020 15:55
Акт огляду.pdf

Публічні документи

16 червня 2020 17:42
2.12. Офшори.pdf
16 червня 2020 17:42
2.18. Довідка без авансу.pdf
16 червня 2020 17:42
2.23. Довідка МВС.pdf
16 червня 2020 17:42
2.22. Додаток 1.p7s
16 червня 2020 17:42
2.17. Довідка експертиза.pdf
16 червня 2020 17:42
2.7. МТБ.pdf
16 червня 2020 17:42
2.9. пояснення.pdf
16 червня 2020 17:42
2.4. витяг ЄДРПОУ.pdf
16 червня 2020 17:42
2.7. МТБ додаток 1.pdf
16 червня 2020 17:42
2.8. Про банкрутство.pdf
16 червня 2020 17:42
2.1. Цінова пропозиця.pdf
16 червня 2020 17:42
2.23. додаток 1.p7s
16 червня 2020 17:42
2.10. Податкова.pdf
16 червня 2020 17:42
2.14. Держ праця.pdf
16 червня 2020 17:42
2.25. Лист-гарантія.pdf
16 червня 2020 17:42
2.20. Фіксація ціни.pdf
16 червня 2020 17:42
2.2. додаток 2_Рішення _1.pdf
16 червня 2020 17:42
2.16..pdf
16 червня 2020 17:42
2.2. додаток 1_СТАТУТ.pdf
16 червня 2020 17:42
2.3. додаток 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"

ТОВ Укртехнобез

ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"

ТОВ УА-СИСТЕМИ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ"
#42142359
Відхилено 2 997 655,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 11:27
ТОВ Укртехнобез
#39299695
Відхилено 2 997 659,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 11:57
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
Переможець 3 449 600,40
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 11:44

Документи

20 липня 2020 11:24
Електронний підпис
20 липня 2020 11:07
Протокол 281 20.07.2020.pdf

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ Укртехнобез #39299695

№ рішення у справі

60/23-р/к

Дата рішення у справі

30.03.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

63/28-р/к

Дата рішення у справі

29.09.2022

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Західного міжобласного ТВ

Документи

27 липня 2020 11:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 11:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ"
#37961573
3 449 600,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 17:38
Додаткова угода № 4 від 22.12.2020.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 17:36
Електронний підпис зміни до договору
03 грудня 2020 16:54
Додаткова угода № 3 01.12.2020.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 16:42
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:28
Графік.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 10:27
Електронний підпис зміни до договору
20 листопада 2020 10:26
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
20 листопада 2020 10:24
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2020 10:38
14_09_кошторис.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:26
додаток до додаткової угоди 1 від 14.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:19
додаткова угода 1 від14.09.2020.pdf зміни до договору
16 вересня 2020 10:17
Електронний підпис укладений
14 вересня 2020 18:31
договір 14_09_01 від 14.09.2020 з додатками.pdf укладений
14 вересня 2020 17:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку зі змінами строків виконання робіт на підставі Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №16919-р/пк-пз від 08.09.2020
Номер договору про закупівлю: 14/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
20 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі змінами строків виконання робіт, внесено зміни до п.4 Договору та викладено його у новій редакції :"Підрядник розпочинає виконання робіт 16 вересня 2020 року або протягом 2-х днів з дня виконання Замовником зобов"язань щодо передачі проєктної документації, і завершує виконання робіт до 23 грудня 2020 року або протягом днів з початку виконання робіт. Графік виконання робіт змінено та викладено у новій редакції (оновлена редакція додається)
Номер договору про закупівлю: 14/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку з виникненням об"єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов"язань у строки, передбачені Договором, термін дії Договору подовжується до 31 грудня 2020 року. Пункт 77 Договору № 14/09-01 від 14.09.2020 року змінено та викладено у новій редакції : "П.77. Цей договір набирає чинності з моменту підписання та діє до 31 грудня 2020 року, але в будь-якому разі до повного виконання Сторонами своїх зобов"язань"
Номер договору про закупівлю: 14/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку із виникненням об"єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов"язань в строки, передбачені договором, внесено зміни до п,3 договору та викладено його у новій редакції: Склад та обсяги робіт, що доручаються до виконання Підряднику,визначені проектною документацією, яка є невід"ємною частиною Договору. Строки виконання робіт (будівництва об"єкта) до 31.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: 14/09-01
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода № 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 3 406 449,63
UAH (в тому числі ПДВ 531 782,56 UAH)