Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сир м’який «Дніпровський» або еквівалент; Сир твердий
Очікувана вартість
168 000,00 UAH
UA-2020-06-02-009866-b e8c39b6da8ba48b1b2659b2345c124ba
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євгенія Іванівна Кот

+380472641114 chobdz@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад «Черкаський обласний спеціалізований Будинок дитини» Черкаської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 02005438
Місцезнаходження: 18036, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Контактна особа: Євгенія Іванівна Кот
+380472641114
chobdz@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 12 червня 2020 11:51
Очікувана вартість: 168 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 840,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 5000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти


Критерій оцінки пропозиції - ціна. Розмір та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Вид забезпечення тендерної пропозиції – Електронна банківська гарантія з обслуговуючого банку (оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639) (гарантія повинна відповідати вимогам законодавчих та нормативно-правових актів).
Розмір забезпечення тендерної пропозиції – не перевищує 3% очікуваної вартості закупівлі – 5 000,00 (п’ять тисяч) грн.
Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику - Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а у разі здійснення закупівлі юридичними особами (їхніми об’єднаннями) не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких юридичних осіб (їхніх об’єднань).
Крім того, Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям.
На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку.
Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції та у відсутності документу підтверджуючого наявність грошового покриття або забезпечення тендерної пропозиції оформлені не у відповідності з умовами тендерної документації викладеними відхиляються Замовником.
У разі якщо тендерні пропозиції подаються стосовно частини предмета закупівлі (лота), розмір забезпечення тендерної пропозиції встановлюється замовником відповідно до очікуваної вартості предмета закупівлі щодо кожної його частини (лота).
Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – 30 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 кілограми
Сир м’який «Дніпровський» або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти
160 кілограми
Сир твердий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18036, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Пилипенка, буд. 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 17:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:45
Сир_оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 червня 2020 12:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ" 162 030,00
UAH з ПДВ
162 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кобець Віктор Анатолійович 168 000,00
UAH з ПДВ
168 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 червня 2020 20:12
Електронний підпис
11 червня 2020 20:07
27.1.Договор з ХМСБ 2019.pdf
11 червня 2020 20:07
20.Гарантийні листи.pdf
11 червня 2020 20:07
19.финотчет 2019.PDF
11 червня 2020 20:07
19.финотчет 1 кв 2020.PDF
11 червня 2020 20:07
6.1.1ДФ 1 кв 2020.pdf
11 червня 2020 20:07
1.Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"

ФОП Кобець Віктор Анатолійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
Переможець 162 030,00
UAH з ПДВ
15 червня 2020 15:11

Документи

15 червня 2020 15:11
Електронний підпис
15 червня 2020 15:10
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 червня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ЮРІЯ"
#00447853
162 030,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

15 червня 2020 15:11
Електронний підпис
15 червня 2020 15:10
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 квітня 2021 15:08
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 13:30
ДУ 3 до дог.61.pdf зміни до договору
27 січня 2021 13:27
ПОВІДОМЛЕННЯ про внесення змін до договору №61 Сир 20 відсотків.docx зміни до договору
27 січня 2021 13:27
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 14:00
ДУ до дог.61.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
30 листопада 2020 14:16
ДУ до Договору №61.pdf зміни до договору
30 листопада 2020 14:13
Електронний підпис укладений
22 червня 2020 16:35
Договор творог.pdf укладений
22 червня 2020 16:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору на 65330,82 грн.
Номер договору про закупівлю: № 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження дії договору про закупівлю на строк, достатній для проведення процедуризакупівлі на початку наступного 2021 року
Номер договору про закупівлю: № 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку, та сума Додаткової угоди становить 19 282,08 грн. в т.ч. ПДВ – 3 213,68 грн., та діє до 31.03.2021 року.
Номер договору про закупівлю: № 61
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 березня 2021
Сума оплати за договором: 96 699,18
UAH (в тому числі ПДВ 16 116,53 UAH)