Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-06-02-009800-b e551692da0f0488b93a9a30030ad2d52
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000000000000000

000000000000 0000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000000, 0000000000000
Контактна особа: 0000000000000000000000000000
000000000000
0000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 червня 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Тендерна документація

22 червня 2020 16:13
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 16:49
00000000
04 червня 2020 16:35
000000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 16:35
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
02 червня 2020 17:39
000000000000000000000000
22 червня 2020 16:13
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 16:49
00000000
02 червня 2020 17:45
00000000
04 червня 2020 16:35
000000000000000000000000000000000000000000000
04 червня 2020 16:35
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
02 червня 2020 17:39
00000000000000000000000000000000000000000000
02 червня 2020 17:39
000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-04-000054 ● d89f325928dc4e4b948e2cb409e269f3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 червня 2020 17:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

04.06.2020 № 34

Чернігів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 04.06.2020 № 34

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-02-009800-b 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-25 18:11:32

Обгрунтування ознак порушень.

Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації тендерної документації по закупівлі №UA-2020-06-02-009800-b, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.06.2020 року. Повідомлення про оприлюднення до військової частини А1624 не надходило, позначка на сайті Уповноваженого органу (на майданчику e-tender) відсутня. Дізналися про інформацію лише з телефонного дзвінка представника Держаудитслужби в 15.29 25.06.2020 року. На Ваше повідомлення надаємо наступну інформацію. У річному плані за номером ID: UA-P-2020-02-25-001540-b, відповідно вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону місцезнаходження Замовника та його категорія були вказані, але на сайті Уповноваженого органу вказана інформація не висвітлилася у зв'язку недопрацьованими технічними можливостями сайту (інформація отримана за номером "гарячої лінії" 0800-503-400). У тендерній документації вказана вся необхідна інформація щодо процедури закупівлі, в тому числі: інформація про мову - у розділі 1 пункті 7 тендерної документації, інформація по пунктам 11-13 статті 17 Закону - у розділі 3 та додатках 4,5, крім цього Переможець закупівлі надає довідку про не судимість; порядок відхилення тендерних пропозицій - у розділі 5 пункті 3. Решта вказаних Вами ознак порушень передбачено тендерною документацією у відповідних розділах без порушень Закону. Дублювання інформації на електронну поштову скриньку Законом не заборонено. Крім цього, дата публікації Вашого висновку про результати проведення моніторингу - 18.06.2020 року після 16.00, хоча період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2020 , 00:00 - закінчився; період подачі вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2020, 00:00 - закінчився! Якщо Ви вважаєте, що вказані Вами ознаки порушень можуть істотно вплинути на наслідки укладання договору з переможцем закупівлі, прошу Вас до 03.07.2020 року оскаржити рішення про підписання договору військової частини А1624 з переможцем закупівлі. Нагадуємо Вам, що йдеться про економію державних коштів. З повагою.

Відповідь на звернення щодо висновку

Дата: 2020-07-01 15:58:19

Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку

Перелік інформації у річному плані закупівель визначено статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а перелік інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів регламентується статтею 21 Закону, наявність інформації у тендерній документації регламентується статтею 22 Закону.
Зазначення такої інформації в тендерній документації не спростовує факту порушень вимог статей 4 та 21 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.
Також повідомляємо, що інформація про відповідність тендерної документації вимогам Закону, наведена у зверненні за роз’ясненням щодо висновку, не спростовує факту порушень вимог частини третьої та шостої статті 17, пунктів 2, 14 частини другої та частини третьої статті 22 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 03 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: 0000000000000000000000
Опис предмету закупівлі:
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Статус: Скасований
Очікувана вартість: 0,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 0,00 UAH з ПДВ
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

measures.000.symbol
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
ДК 021:2015: 30190000-7 — 0000000000000000000000000000000000000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, 0000000, 00000000000000000000, 00000000, 000000000000
Дата доставки: 01 листопада 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 червня 2020 14:25
00000000
20 червня 2020 14:25
000000000000000000000000000
20 червня 2020 14:25
0000000000000000000000000000000
20 червня 2020 14:25
000000000000000000000000000
20 червня 2020 14:25
0000000000000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000

Інформація про відміну