Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000000, 0000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000000 000000000000 0000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 17:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 червня 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Тендерна документація
22 червня 2020 16:13 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
04 червня 2020 16:49 |
00000000 |
04 червня 2020 16:35 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
04 червня 2020 16:35 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
02 червня 2020 17:39 |
000000000000000000000000 |
22 червня 2020 16:13 |
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
04 червня 2020 16:49 |
00000000
|
||
04 червня 2020 16:35 |
000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
04 червня 2020 16:35 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
02 червня 2020 17:39 |
000000000000000000000000
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-04-000054 ● d89f325928dc4e4b948e2cb409e269f3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 червня 2020 17:13 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
04.06.2020 № 34
Чернігів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20.10.2016 № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області
від 04.06.2020 № 34
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-06-02-009800-b 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-25 18:11:32
Обгрунтування ознак порушень.
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації тендерної документації по закупівлі №UA-2020-06-02-009800-b, оприлюднені в електронній системі закупівель 18.06.2020 року. Повідомлення про оприлюднення до військової частини А1624 не надходило, позначка на сайті Уповноваженого органу (на майданчику e-tender) відсутня. Дізналися про інформацію лише з телефонного дзвінка представника Держаудитслужби в 15.29 25.06.2020 року. На Ваше повідомлення надаємо наступну інформацію. У річному плані за номером ID: UA-P-2020-02-25-001540-b, відповідно вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону місцезнаходження Замовника та його категорія були вказані, але на сайті Уповноваженого органу вказана інформація не висвітлилася у зв'язку недопрацьованими технічними можливостями сайту (інформація отримана за номером "гарячої лінії" 0800-503-400). У тендерній документації вказана вся необхідна інформація щодо процедури закупівлі, в тому числі: інформація про мову - у розділі 1 пункті 7 тендерної документації, інформація по пунктам 11-13 статті 17 Закону - у розділі 3 та додатках 4,5, крім цього Переможець закупівлі надає довідку про не судимість; порядок відхилення тендерних пропозицій - у розділі 5 пункті 3. Решта вказаних Вами ознак порушень передбачено тендерною документацією у відповідних розділах без порушень Закону. Дублювання інформації на електронну поштову скриньку Законом не заборонено. Крім цього, дата публікації Вашого висновку про результати проведення моніторингу - 18.06.2020 року після 16.00, хоча період оскарження умов закупівлі - по 17-06-2020 , 00:00 - закінчився; період подачі вимоги на умови закупівлі - по 11-06-2020, 00:00 - закінчився! Якщо Ви вважаєте, що вказані Вами ознаки порушень можуть істотно вплинути на наслідки укладання договору з переможцем закупівлі, прошу Вас до 03.07.2020 року оскаржити рішення про підписання договору військової частини А1624 з переможцем закупівлі. Нагадуємо Вам, що йдеться про економію державних коштів. З повагою.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2020-07-01 15:58:19
Відповідь на звернення за роз'ясненням щодо висновку
Перелік інформації у річному плані закупівель визначено статтею 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а перелік інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів регламентується статтею 21 Закону, наявність інформації у тендерній документації регламентується статтею 22 Закону.
Зазначення такої інформації в тендерній документації не спростовує факту порушень вимог статей 4 та 21 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу.
Також повідомляємо, що інформація про відповідність тендерної документації вимогам Закону, наведена у зверненні за роз’ясненням щодо висновку, не спростовує факту порушень вимог частини третьої та шостої статті 17, пунктів 2, 14 частини другої та частини третьої статті 22 Закону, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Встановлено порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 та пункту 8 частини другої статті 21 Закону.)
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | 0000000000000000000000 |
Опис предмету закупівлі: |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
Статус: | Скасований |
Очікувана вартість: | 0,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 0,00 UAH з ПДВ |
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 червня 2020 16:37 |
000000000000000000000000000000000000000000000 |
04 червня 2020 16:36 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
02 червня 2020 17:38 |
000000000000000000000000 |
04 червня 2020 16:37 |
000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
04 червня 2020 16:36 |
00000000000000000000000000000000000000000000000000000
|
||
02 червня 2020 17:38 |
000000000000000000000000
|