Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання робіт з проєктно - кошторисної документації (стадійність проєктування: проєкт (П), робоча документація (Р)) по об’єкту: «Будівництво комплексу з переробки та утилізації рослинних відходів у м. Києві (в тому числі проєктні роботи)» (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)
Очікувана вартість
2 998 310,00 UAH
UA-2020-06-02-009751-b 4d1a02552530448bbf561664d06dddeb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарморос Олена Олексіївна

+380442723536 kievzelenbudtender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київське комунальне об’єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "Київзеленбуд"
Код ЄДРПОУ: 03362123
Вебсайт: http://kievzelenbud.com
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Кудрявська, 23
Контактна особа: Дарморос Олена Олексіївна
+380442723536
kievzelenbudtender@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:28
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 18:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 14:20
Очікувана вартість: 2 998 310,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 991,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 14991.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Виконання робіт з проєктно - кошторисної документації (стадійність проєктування: проєкт (П), робоча документація (Р)) по об’єкту: «Будівництво комплексу з переробки та утилізації рослинних відходів у м. Києві (в тому числі проєктні роботи)» (ДК 021:2015 (CPV): 71320000-7- Послуги з інженерного проектування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Кудрявська, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються «Замовником» протягом 14 (чотирнадцяти) робочих днів після підписання актів виконаних робіт та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Пiсляоплата 14 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 20:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:28
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 05 червня 2020 11:34
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:32
Згідно з п. 36 статті 25 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» до ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності» до проектної документації на будівництво об’єктів, що підлягають оцінці впливу на довкілля згідно із Законом України «Про оцінку впливу на довкілля», додаються результати оцінки впливу на довкілля». Так як, об’єкт «Будівництво комплексу з переробки та утилізації рослинних відходів у м. Києві» відноситься до першої категорії планованої діяльності згідно ст.3 ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля», то для подальшого узгодження проектних документів на будівництво необхідно здійснити процедуру ОВД. Мінімальна тривалість процедури отримання висновку з ОВД й рішення про впровадження про плановану діяльність становить 115 робочих днів: - Повідомлення про плановану діяльність – 10 робочих днів; - Отримання уповноваженим органом зауважень щодо Повідомлення – 20 робочих днів; - Розробка звіту з ОВД – 21 робочий день; - Коригування Звіту з ОВД з урахуванням зауважень – 10 робочих днів; - Подача документів для отримання Висновку з ОВД – 4 робочі дня; - Проведення громадського слухання – 25 робочих днів; - Отримання Висновку з ОВД - 25 робочих днів. На основі даних нормативних термінів проект не може бути виконаний згідно умов Замовника строком у 90 робочих днів. Просимо внести зміни до п.19 «Завдання на проектування» щодо розширення розділу ОВНС та збільшення терміну виконання проекту до 180 робочих днів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з ЗУ «Про оцінку впливу на довкілля» п. 8, ч. 2, ст. 3 «поводження з відходами» абзац 2-й передбачає: «операції у сфері поводження з побутовими та іншими відходами (оброблення, перероблення, утилізація, видалення, знешкодження і захоронення) обсягом 100 тонн на добу або більше».
Орієнтовний обсяг переробки рослинних відходів не перевищує 4000 т в рік (11 т на добу), що значно менше 100 т на добу. Тому, Замовник не вбачає необхідність віднесення об’єкту проєктування та будівництва до першої категорії планованої діяльності та збільшення терміну виконання проєктних робіт з цих підстав.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-009751-b.a1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ ГРІНЕКС ЕКО, Код ЄДРПОУ:40107752
Скарга
скарга
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 14:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО 1 985 352,00
UAH з ПДВ
1 985 352,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕМСІЕЛ ІНЖИНІРИНГ" 2 846 890,80
UAH з ПДВ
2 846 890,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 червня 2020 17:10
Електронний підпис
18 червня 2020 15:38
Електронний підпис
18 червня 2020 15:36
Санкції.pdf
18 червня 2020 15:36
довідка Укргазбанк.pdf
18 червня 2020 15:36
Про субпідрядників.pdf
18 червня 2020 15:36
Лист НБУ по ліцензії.pdf
18 червня 2020 15:36
Щодо статусу платника.pdf
18 червня 2020 15:36
Пояснення.pdf
18 червня 2020 15:36
Кошторис.7z
18 червня 2020 15:36
Кошторис РП.pdf
18 червня 2020 15:36
ГП_Паспорт.pdf
18 червня 2020 15:36
Кошторис П.pdf
18 червня 2020 15:36
Надання коду.pdf
18 червня 2020 15:36
Опис_Статут.pdf
18 червня 2020 15:36
Статут ТОВ ГРІНЕКС ЕКО.pdf
18 червня 2020 15:36
Тендерна пропозиція.pdf
18 червня 2020 15:36
Відгук КП.pdf
18 червня 2020 15:36
Витяг ПДВ Грінекс Еко.pdf
18 червня 2020 15:36
протокол правочин.pdf
18 червня 2020 15:36
Додаткова угода 5.pdf
18 червня 2020 15:36
Рішення 11062020.pdf
18 червня 2020 15:36
Рішення_06032020.pdf
18 червня 2020 15:36
додаткова угода 4.pdf
18 червня 2020 15:36
Наказ.pdf
18 червня 2020 15:36
Витяг з ЄДР.pdf
18 червня 2020 15:36
додаткова угода 3.pdf
18 червня 2020 15:36
Додаткова угода 2.pdf
18 червня 2020 15:36
додаткова угода 1.pdf
18 червня 2020 15:36
Довідка МТБ.pdf
18 червня 2020 15:36
Відомості.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 12:38
Електронний підпис
18 червня 2020 12:11
Ліцензія ДАБІУ СС3.pdf.p7s
18 червня 2020 12:11
Статут.pdf(1).p7s
18 червня 2020 12:11
Кошторис.pdf.p7s
18 червня 2020 12:11
Договірна ціна.pdf.p7s
18 червня 2020 12:11
Лист-згода Додаток 3.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ГРІНЕКС ЕКО

ТОВ "ЕМСІЕЛ ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ ГРІНЕКС ЕКО
#40107752
Відхилено
1 985 352,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 18:37
Обґрунтування аномально низької ціни
до 22 червня 2020 14:41
ТОВ "ЕМСІЕЛ ІНЖИНІРИНГ"
#42375236
Відхилено 2 846 890,80
UAH з ПДВ
24 червня 2020 18:44

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

24 червня 2020 18:36
Електронний підпис
24 червня 2020 18:31
протокол

Документи

24 червня 2020 18:44
Електронний підпис
24 червня 2020 18:43
протокол

Інформація про відміну

Дата відміни
24 червня 2020 18:44
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі