Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів
Очікувана вартість
40 000,00 UAH
UA-2020-06-02-009672-b fd02c1402c684e20a8d627f0a6f78230
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шост Олексій Федорович

+380472639470 Dushok@ckocz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Черкаський обласний центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 02771598
Місцезнаходження: 18008, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Володимира Ложешнікова, 56
Контактна особа: Шост Олексій Федорович
+380472639470
Dushok@ckocz.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:19
Звернення за роз’ясненнями: до 09 червня 2020 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 15 червня 2020 14:45
Очікувана вартість: 40 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з заправки та відновлення картриджів до принтерів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата проводиться на підставі підписаного та оформленого належним чином акту надання послуг, та виставленого рахунку протягом 5-ти робочих днів з дня їх отримання Замовником Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:20
Документація спрщеної закупілі ТО картріджів 2.docx
02 червня 2020 17:20
Протокольне рішення картридж.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 13:04
Прохання усунути дискримінаційні умови
Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 14:09
Добрий день! Прошу Вас уважніше розглянути оголошення спрощеної закупівлі, а саме: пунктом 1 Додатку 1 визначено - "Сервісний центр за можливістю має бути знаходитись в м. Черкаси та мати розгалужену систему надання послуг в районах Черкаської області." Також, відповідно до вимог пунктів 2.1., 2.6.1., 2.6.2 проекту договору виконавець здійснює доставку картриджів до сервісного центру та від сервісного центру за власний рахунок. Також, згідно вимог договору об’єм партії картриджів не визначено та надає можливість їх доставки партіями по 1 шт. Для інформації: доставка Новою поштою 1-го або 5 -ти картриджів коштує від 50 грн., що збільшує витрати Виконавця в сотні разів. Тому, Вашу вимогу вважаю не доцільною та висунутою з метою навмисного гальмування здійснення закупівлі послуг державною установою та вимагання від замовника отримання неправомірного доходу шахрайським шляхом.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 14:39
Прохання усунути дискримінаційні умови
Шановний замовнику.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 15:41
Шановний! Ще раз повторюю: Уважно читайте слова "МОЖЛИВО В м. ЧЕРКАСИ". Що стосується пересилки поштою, Вам також, особисто необхідно уважно прочитати ще раз оголошення, в якому визначена максимальна вартість послуг. Зазначена вартість не передбачає зайве використання державних коштів. Якщо бажаєте прийняти участь в закупівлі - ласкаво просимо. Тому, що згідно умов оголошення про спрощену закупівлю (а не тендерної документації) участь має право прийняти учасник з будь-якого регіону України. Ваша вимога свідчить про те, що Ви не тільки не ознайомлені з оголошенням, а ще і не ознайомлені з діючим Законом про публічні закупівлі в частині уповноваженої особи (а не тендерного комітету). І навмисно вимагаєте внесення необгрунтованих змін, які тягнуть за собою продовження терміну надання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 14:39
Вимога
Шановний замовнику.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 15:41
Шановний! Ще раз повторюю: Уважно читайте слова "МОЖЛИВО В м. ЧЕРКАСИ". Що стосується пересилки поштою, Вам також, особисто необхідно уважно прочитати ще раз оголошення, в якому визначена максимальна вартість послуг. Зазначена вартість не передбачає зайве використання державних коштів. Якщо бажаєте прийняти участь в закупівлі - ласкаво просимо. Тому, що згідно умов оголошення про спрощену закупівлю (а не тендерної документації) участь має право прийняти учасник з будь-якого регіону України. Ваша вимога свідчить про те, що Ви не тільки не ознайомлені з оголошенням, а ще і не ознайомлені з діючим Законом про публічні закупівлі в частині уповноваженої особи (а не тендерного комітету). І навмисно вимагаєте внесення необгрунтованих змін, які тягнуть за собою продовження терміну надання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 14:41
Вимога
Шановний замовнику. На даний момент Ваше припущення про якесь незрозуміле затягування процедури закупівлі чи припущення про стосовно отримання доходу шахрайським шляхом - цілком не відповідають дійсності.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 15:42
Шановний! Ще раз повторюю: Уважно читайте слова "МОЖЛИВО В м. ЧЕРКАСИ". Що стосується пересилки поштою, Вам також, особисто необхідно уважно прочитати ще раз оголошення, в якому визначена максимальна вартість послуг. Зазначена вартість не передбачає зайве використання державних коштів. Якщо бажаєте прийняти участь в закупівлі - ласкаво просимо. Тому, що згідно умов оголошення про спрощену закупівлю (а не тендерної документації) участь має право прийняти учасник з будь-якого регіону України. Ваша вимога свідчить про те, що Ви не тільки не ознайомлені з оголошенням, а ще і не ознайомлені з діючим Законом про публічні закупівлі в частині уповноваженої особи (а не тендерного комітету). І навмисно вимагаєте внесення необгрунтованих змін, які тягнуть за собою продовження терміну надання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 14:47
ВИМОГА
Шановний замовнику. На даний момент Ваше припущення про якесь незрозуміле затягування процедури закупівлі чи припущення про стосовно отримання доходу шахрайським шляхом - цілком не відповідають дійсності.
А саме на поточний час саме Ви порушуєте мої права. Стосовно вартості доствки новою поштою чи будь-яким іншим перевізником, а також власним транспортом я добре розумію. При тому усього якщо вартість послуги разом з цими Вашими незрозумілими 50 гривнями буде дешевшою ніж у конкурентів то на якій підставі Ви не задовільняєте вимогу? Паралельно з цим повідмляю, що отримання доходу шахрайським шляхом при співпраці з державною організацією карається законом та являється корупцією чим займаються відповідні органи. Але будь які порушення з моєї сторони не можливі, по причині того, що Замовник оплачує надані послуни лише після підписання акту виконаних робіт. Можливо у Вас і передбачено такий шахрайський метод і Ви уже заздалегідь домовились з майбутнім учасником? Нагадую - усуньте невідповідність, цитую: Шановний тендерний комітет, відповідно до частини першої статті 23 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) звертаємо Вашу увагу про внесення змін та усунення дискримінаційних умов, які містяться у тендерній документації. Тендерна документація замовника містить вимогу, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, що суперечить частині четвертій статті 22 Закону. Дискримінаційні умови встановлені замовником у технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації, та полягають у наступному: територіальна обмеженість місця знаходження сервісного центру. Вважаємо, що виклавши тендерну документацію у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав вказані дискримінаційні умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками, що містить ознаки корупційних проявів та зловживань. Зважаючи на вищевикладене, просимо замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону. Просимо видалити строку про територіальність з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 15:40
Шановний! Ще раз повторюю: Уважно читайте слова "МОЖЛИВО В м. ЧЕРКАСИ". Що стосується пересилки поштою, Вам також, особисто необхідно уважно прочитати ще раз оголошення, в якому визначена максимальна вартість послуг. Зазначена вартість не передбачає зайве використання державних коштів. Якщо бажаєте прийняти участь в закупівлі - ласкаво просимо. Тому, що згідно умов оголошення про спрощену закупівлю (а не тендерної документації) участь має право прийняти учасник з будь-якого регіону України. Ваша вимога свідчить про те, що Ви не тільки не ознайомлені з оголошенням, а ще і не ознайомлені з діючим Законом про публічні закупівлі в частині уповноваженої особи (а не тендерного комітету). І навмисно вимагаєте внесення необгрунтованих змін, які тягнуть за собою продовження терміну надання пропозицій.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c6
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 16:06
Вимога
Я ще раз Вам пояснюю. Участь має право приймати будь-хто і будь-коли в будь якому тендері чи це допорогова закупівля чи ні. Але після закінчення тендеру і перемоги Ви відхилите мене за недотримання умов. Встановлена Вами вимога є неправомірною і якщо Ви її не усунете Вимуший буду скаржитись. Паралельно з цим повідомляю і не розумію яке зайве використання державних коштів. Якщо я як виконавець доставлятиму картриджі за власний рахунок Новою поштою чи Укрпоштою і моя пропозиція буде переможною - то як Вас це має хвилювати? Прошу задовільнити і це не вимагає додаткових кардинально довгих продовжень термінів. Тому мови про затримку тут не має.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 16:33
Також, ще раз наголошую: - такої вимоги в оголошенні НЕМАЄ!!! Жодного учасника за такою вимогою протягом 20 років не було відхилено. Ласкаво просимо прийняти участь в закупівлі.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-009672-b.c7
Статус:
Не задоволена
Учасник: МАТКОВСЬКИЙ ОЛЕГ ЛЮБОМИРОВИЧ, Код ЄДРПОУ:3161301295
Дата подання: 03 червня 2020 16:46
Прохання
Долучаю Вам скрін-шот Вашої документації де чітко зазначена ВИМОГА. Змініть будь-ласка цю вимогу
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 червня 2020 08:25
Читаємо уважніше! "Сервісний центр за МОЖЛИВІСТЮ має бути знаходитись в м. Черкаси та мати розгалужену систему надання послуг в районах Черкаської області."
Що означає слово МОЖЛИВО? Надайте відповідь на мою електронну адресу, визначену в оголошенні.

Документи подані скаржником

03 червня 2020 16:46
Скрін-шот.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 червня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ" 37 071,00
UAH з ПДВ
31 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС" 37 123,00
UAH з ПДВ
31 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА 39 030,00
UAH з ПДВ
32 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:22
Договір новий.pdf
11 червня 2020 09:11
Витяг з РПЄП.pdf
11 червня 2020 09:11
Виписка з ЭДР.pdf
11 червня 2020 09:11
Щодо доставки.pdf
11 червня 2020 09:11
Ціннова пропозиція.pdf
11 червня 2020 09:11
статут с подписями.pdf
11 червня 2020 09:11
Специфікація.pdf
11 червня 2020 09:11
ДОГОВІР.pdf
11 червня 2020 09:11
Довідка про персонал.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:14
Статут від 21.08.15.pdf
12 червня 2020 16:14
протокол № 2 від 15.07.2014.pdf
12 червня 2020 16:14
Пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:14
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 16:32
цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 16:32
транспорт.pdf
12 червня 2020 16:32
сервісний центр.pdf
12 червня 2020 16:32
працівники.pdf
12 червня 2020 16:32
паспорт4.pdf
12 червня 2020 16:32
паспорт3.pdf
12 червня 2020 16:32
паспорт2.pdf
12 червня 2020 16:32
паспорт1.pdf
12 червня 2020 16:32
код.pdf
12 червня 2020 16:32
договір.pdf
12 червня 2020 16:32
витяг3.pdf
12 червня 2020 16:32
витяг2.pdf
12 червня 2020 16:32
витяг1.pdf
12 червня 2020 16:32
виписка2.pdf
12 червня 2020 16:32
виписка1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"

ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ГЛАДКИХ ЛЮДМИЛА МИХАЙЛІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МАЙСТЕР ПРИНТ"
#41912883
Відхилено 31 899,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:04
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"
#38646304
Переможець 31 900,00
UAH з ПДВ
17 червня 2020 15:14

Документи

17 червня 2020 15:04
Електронний підпис
17 червня 2020 15:02
Протокольне рішення

Документи

17 червня 2020 15:14
Електронний підпис
17 червня 2020 15:12
Протокольне рішення

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 червня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МАКЛАУТ ОФІС"
#38646304
31 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

17 червня 2020 15:14
Електронний підпис
17 червня 2020 15:12
Протокольне рішення

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
19 червня 2020 15:21
Договір Маклаут.pdf укладений
19 червня 2020 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 19 червня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 31 900,00
UAH (в тому числі ПДВ 5 316,67 UAH)