ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)
GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)
Очікувана вартість
80 108 582,60 UAH
UA-2020-06-02-009392-b 462695797ee74394ab3521c991f28e44
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій    Наявні скарги без рішення
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування: Служба автомобільних доріг у Житомирській області
Код ЄДРПОУ: 03451526
Вебсайт: http://zt.ukravtodor.gov.ua
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська область обл., Житомир, Покровська, 16
Контактна особа: Рудюк Вікторія Олексіївна
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Motor Road Service in Zhytomyr Oblast
National ID: 03451526
Contact point: Rudyuk Viktoriya Oleksiivna
380412470529
rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 04 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 серпня 2020 15:53
Очікувана вартість: 80 108 582,60 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 801 085,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 542,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 02 червня 2020 16:56
Enquiries until: 04 липня 2020 09:00
Complaints submission until: до 10 липня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 14 липня 2020 09:00

Information

Estimated total value: 80 108 583 UAH including VAT
Minimal lowering step: 400 543 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 801 085,83 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.04.2020 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання.
Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 03451526.
Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029.
Mова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська (відповідно до тендерної документації).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки замовник має право здійснювати попередню оплату послуг у розмірі, що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об'єкт Аванс 5 Робочі 30
Надання послуг бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3 Пiсляоплата 5 Робочі 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

06 липня 2020 19:16
Електронний цифровий підпис
03 липня 2020 08:56
Електронний цифровий підпис
02 липня 2020 17:00
Електронний цифровий підпис
02 червня 2020 17:17
Електронний цифровий підпис
06 липня 2020 19:13
оголошення 2.pdf
06 липня 2020 19:07
перелік змін 2.pdf
06 липня 2020 19:05
Проект договору зі зміною 2.doc
06 липня 2020 19:05
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459 зі зміною 2.doc
06 липня 2020 19:05
Додатки до ТД зі зміною 2.doc
06 липня 2020 19:03
Підсумкова відомість ресурсів М-07 км 91+459 - км 116+459.rtf
03 липня 2020 08:52
оголошення пот. рем. М-07 зі змінами 2.doc
02 липня 2020 16:59
оголошення М-07.pdf
02 липня 2020 17:00
Проект договору зі змінами.doc
02 липня 2020 16:59
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459 зі змінами.doc
02 липня 2020 16:59
Додатки до ТД зі змінами.doc
02 липня 2020 16:59
Перелік змін М-07.pdf
02 червня 2020 17:02
ОГОЛОШЕННЯ М-07.pdf
02 червня 2020 16:57
Проект договору.doc
02 червня 2020 16:57
ТД пот.сер. М-07 км 91+459 - км 116+459.doc
02 червня 2020 16:57
Додатки до ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 11 червня 2020 20:08
Дата відповіді: 16 червня 2020 17:20
В Таблиці 6 додатку 3 тендерною документації для підтвердження кваліфікаційних критеріїв передбачено надання інформації щодо виконання аналогічних договорів, а саме аналогічним договором буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, який(і) містить роботи, подібні за технічним завданням (влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. В зв’язку з тим, що предметом закупівлі є послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування, для запобігання зменшення конкуренції просимо не зазначати контрактні види робіт, що зазначені в технічному завданні а саме "влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші", як обов’язкові для підтвердження виконання аналогічних договорів по даній закупівлі, а натомість вважати аналогічними види робіт, що виконуються підчас надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації щодо визначення аналогічного договору. Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-009392-b.a1
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Код ЄДРПОУ:31481658
Дата подання: 26 червня 2020 13:12
СКАРГА на вимоги тендерної документації зі змінами (в порядку статті 18 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі- Закон))
Відповідно до оголошення, оприлюдненого в ЦБД на веб-порталі Уповноваженого органу з питань публічних закупівель Prozorro, Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-009392-b Службою автомобільних доріг у Житомирській області (далі - Замовник), було розпочато проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою на закупівлю послуг «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг) GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)». Приватне підприємство "АВТОМАГІСТРАЛЬ" (далі – ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ", Скаржник) має багаторічний досвід у наданні послуг, які є аналогічними предмету закупівлі на ринку України та має намір прийняти участь у зазначених торгах. Разом з тим, ознайомившись з вимогами тендерної документації зі змінами, яка затверджена рішенням тендерного комітету Протоколом № 124 від "02" червня 2020 року нами було встановлено, що положення документації містять дискримінаційний характер, що порушує наші права та законні інтереси, як потенційного учасника процедури закупівлі та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції. У відповідності зі статтею 18 Закону Скарги, що стосуються тендерної документації та/або прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, що відбулися до закінчення строку, установленого для подання тендерних пропозицій, можуть подаватися до органу оскарження з моменту оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, але не пізніше ніж за чотири дні до дати, установленої для подання тендерних пропозицій. Якщо до тендерної документації замовником вносилися зміни після закінчення строку, встановленого для подання тендерних пропозицій в оголошенні про їх проведення, не підлягають оскарженню положення тендерної документації, до яких зміни не вносилися. Скаржник має законне право на оскарження умов тендерної документації, до моменту подання своїх тендерних пропозицій. Відповідно до пункту 1 розділу ІІІ Тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів з інформацією та документами, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до частини 5 розділу III Тендерної документації та згідно переліку документів, що викладені в Додатку 3. Згідно з пунктом 5 розділу ІІІ Тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Відповідно до додатку 3 Тендерної документації зі змінами учасник в складі тендерної пропозиції повинен подати інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) за нижченаведеною формою: Таблиця 6 Інформація про виконання аналогічного(их) договору(ів) № п/п Замовник, місцезнаходження, ПIБ відповідальної особи, № телефону, код ЄДРПОУ 1. № договору 2. дата укладання договору 3. предмет договору 4. найменування та місцезнаходження об’єкта 5. категорія а/д 1. Ціна договору, грн 2. Сума виконання договору, грн 3. Відсоток виконання договору Найменува-ння послуг/ одиниця виміру Обсяг послуг Номер та дата підписання акту приймання виконаних будівельних робіт 1 2 3 4 5 6 7 Довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці 6. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - копію(ї) усіх актів приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки (-ок) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного (-них) договору (-рів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг робіт, визначений Замовником в тендерній документації. Аналогічним буде вважатися виконаний договір на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, який(і) містить роботи, подібні за технічним завданням (влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. 1) Замовник в додатку 3 Тендерної документації звужено поняття аналогічності договору до договорів на виконання робіт/надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього та дрібного ремонтів на автомобільних дорогах загального користування та/або на злітно-посадкових смугах, руліжних доріжках та перонах аеродромів, та/або вулиць магістрального значення комунальної власності, який(і) містить роботи, подібні за технічним завданням (ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Зазначена вимога тендерної документації є дискримінаційною по відношенню до Скаржника та в подальшому може призвести до відхилення нашої тендерної пропозиції з причин, які від нас не залежать. Предметом даної закупівлі є «ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-07 Київ – Ковель – Ягодин (на м. Люблін) на ділянці км 91+459 – км 116+459, Житомирська область (45233142-6. Ремонт доріг) GBN G.1-218-182:2011. Services in current mid-life repair of principal motor road in public use M-07 Kiev - Kovel - Yagodin (in Lublin) on the section of km 91+459 - km 116+459, Zhytomyr region (45233142-6. Repair of roads)» Звертаємо увагу, що види робіт/послуг: ремонт поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші є рідкісними для ринку України та відсоток бетонних доріг в Україні є дуже маленьким, не більше 1%. Виконання таких видів робіт можуть підтвердити тільки окремі компанії, які мають досвід будівництва доріг за межами України, однак учасники, які працюють на території України, зокрема Скаржник на сьогоднішній день не може надати документальне підтвердження виконання саме таких видів робіт/послуг, оскільки за останні 5 років служби автомобільних доріг, зокрема Замовник, не проводили закупівлі на виконання подібних видів робіт. Відповідно до частини 2 статті 16 Закону, замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв: наявність обладнання та матеріально-технічної бази; наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. А також, відповідно до частини 3 статті 16 Закону замовник визначає в тендерній документації перелік документів, які підтверджують інформацію про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Законом не передбачено право замовника встановлювати обмеження щодо поняття аналогічного договору, а Замовник має тільки право вимагати підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду. Зокрема, ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має успішний досвід виконання аналогічних договорів на закупівлю послуг з капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, даний факт підтверджується виконаними аналогічними договорами, які додаються до скарги. Однак, зазначена вимога не дозволяє Скаржнику прийняти нам участь у даній процедурі закупівлі оскільки, наявні виконані договори не містить всього переліку робіт/послуг, які вимагає Замовник в своїй тендерній документації, а саме ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Зазначені договори є аналогічними за предметом, та підтверджують наявність у нашої компанії досвіду виконання аналогічних договорів щодо надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення, що і є предметом цієї закупівлі. Скаржник додає, що технічне завдання передбачає виконання робіт/послуг, вказаних у вимогах щодо підтвердження досвіду, але й ці види робіт не є основними, при визначенні кваліфікаційних критеріїв Замовник повинен керуватися не тільки технічним завданням, а й розуміти, що однакових проектів не може бути і такий підхід до визначення кваліфікаційних критеріїв є дискримінаційним по відношенню до учасників, зокрема до Скаржника, який має великий досвід у будівництві, реконструкції, капітальному ремонті, поточному середньому та дрібному ремонтах на автомобільних дорогах загального користування. Варто зауважити, що основні види робіт, досвід виконання яких Замовник вимагає підтвердити, нічим не відрізняються від інших робіт, які виконуються під час надання послуг з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, відмінним є лише техніка, яка застосовується для роботи. ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має цю необхідну техніку, яка потрібна для виконання ремонту поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Наступним повідомляємо, що нами було забезпечено підприємство необхідною технікою, яка необхідна при виконані ремонту поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші, а саме: Найменування техніки Документ, підтверджуючий приналежність Машини плавильно-заливні Свідоцтво про реєстрацію серія ІС№050703 від 24.12.2015р. залученої згідно договору №57 від 17.02.2020р Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№029761 від 03.08.2016р. залученої згідно згідно договору №13/04-1 від 13.04.2020р. Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№029900 від 11.08.2016р. залученої згідно згідно договору №13/04/20 від 13.04.2020р. Свідоцтво про реєстрацію серія ЕЕ№213842 від 10.06.2019р. Установка для прочищення швів Функції даної установки входять в склад плавильно-заливної машини Установка для обробки тріщин Бухгалтерська довідка Вих.№319/ТВ від 16.04.2020р. з основних засобів Машина для влаштування тонкошарових покриттів Свідоцтво про реєстрацію Серія ОМ №038044 від 16.04.2020р. Реєстраційний талон Серія КХС №104533 від 18.12.2001 р. залученої згідно договору №27 від 27.03.2020р. Отже, для виконання основних видів робіт (ремонт поздовжніх та поперечних швів в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші), які встановив замовник в тендерній документації ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" має всю необхідну техніку. Також, працівники ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ" мають необхідний досвід та знання для виконання ремонту поздовжніх та поперечних швів заливанням мастикою в цементобетонному покритті та влаштування тонкошарового покриття з литої емульсійно-мінеральної суміші. Однак, Скаржник, як юридична особа не може документально підтвердити аналогічного досвіду виконання робіт саме вказаних в Тендерній документації, але його працівники мають цей досвід та в змозі його виконати. Позиція Скаржника ґрунтується на аналогічних рішеннях Постійно діючої адміністративної колегії з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які були прийняті щодо скарг на встановлення замовником аналогічних дискримінаційних вимог, зокрема: - Рішення № 4773 -р/пк-пз від 12.03.2020 відповідно до якого: "Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведених вище умов. За таких умов, взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті учасники, які мають досвід виконання аналогічного договору на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту на автомобільних дорогах загального користування державного значення, укладений саме протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі, а також мають досвід виконання аналогічного договору, що виконаний не менш, саме ніж на 85% від загальної ціни договору, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі Скаржника"; - Рішення № 14819 -р/пк-пз від 16.09.2019 відповідно до якого: "Разом з тим, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище умови, в частині переліку робіт (без винятку). Враховуючи викладене, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвіду виконання аналогічного договору відповідно до якого виконувались наведені роботи без винятку, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема, Скаржника". Такі вимоги звужують коло потенційних учасників та прописуються під якогось конкретного суб’єкта господарювання, що всупереч Закону фактично позбавляє закупівлю добросовісної конкуренції. Скаржник зазначає, що взяти участь у процедурі закупівлі зможуть ті суб’єкти господарювання, які мають досвід виконання аналогічного договору щодо всіх без винятку видів робіт, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, зокрема і до ПП "АВТОМАГІСТРАЛЬ". Детальніше в скарзі що додається.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 20:53
Рішення від 30.06.2020 №12703.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 20:53

Актуальні тендери

До пошуку