Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
9 461 086,40 UAH
UA-2020-06-02-009375-b ● cb6753c5c75f4b719865e21444513c3d
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 01993776 |
Місцезнаходження: | 01030, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Тараса Шевченка,17 |
Контактна особа: |
Гермашева Наталія Олександрівна 380442340220 viddil18@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 червня 2020 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 липня 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 13 липня 2020 11:06 |
Очікувана вартість: | 9 461 086,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 47 305,43 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 47305.43 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Капітальний ремонт будівель Київської міської клінічної лікарні №18 з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення персоналу.Тендерні пропозиції учасників викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівель Київської міської клінічної лікарні №18 з улаштуванням системи автоматичної пожежної сигналізації та систем оповіщення персоналу. Джерело фінансування закупівлі -кошти місцевого бюджету
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01030, Україна, Київська область, Київ, бульвар Тараса Шевченка,17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України шляхом оплати Замовником вартості робіт, після їх отримання та згідно пред"явленого учасником акту виконаних робіт протягом 5 банківських днів з дати отримання замовником на свій реєстраційний рахунок призначення на фінансування закупівлі за вказаним напрямком. | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 03 червня 2020 09:36
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:23
Шановний Замовник прохання прибрати ДИСКРИМІНАЦІЙНУ ВИМОГУ, а саме в частині: про виконання аналогічного договору (капітальний ремонт та/або реконструкція системи пожежної сигналізації)
дана вимога зменшує потенційну кількість учасників закупівлі.
Відповідь: Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміну “аналогічний договір”.
Перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Щодо фін звітності
Дата подання: 03 червня 2020 09:39
Дата відповіді: 03 червня 2020 11:52
Прохання до Замовника відповідсти норму чинного законодавства щодо встановлення вимоги:
Подання підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше , ніж 50% очікуваної вартості даної процедури закупівлі, у вигляді копій форм фінансової звітності. Тим паче в період падемії та карантину зазначення таких вимог вважаємо дискримінацією.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику звертаємо Вашу увагу , що відповідно до додатку 2 тендерної документації , щодо подання підтвердження обсягу річного доходу за період, що передує поданню фінансової звітності, на суму не менше , ніж 50% очікуваної вартості даної процедури закупівлі, є за звітний період 2019 рік та останній квартал з початку звітного періоду 2020 року ( 1 квартал 2020 року). Тому вимога не є дискримінаційною.
??
Дата подання: 03 червня 2020 12:17
Дата відповіді: 03 червня 2020 14:11
Замовник не має права вимагати надання підтвердження обсягу РІЧНОГО доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі.
ЩОДО "...останній квартал з початку звітного періоду 2020 року ( 1 квартал 2020 року) ЯК ПРАВИЛО ВСІ ПІДПРИЄМСТВА В ПЕРШОМУ КВАРТАЛІ ЗБИТКОВІ, що і вібображається в звітності.
Відповідь: В ДОДАТКУ 2 ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ ЗАЗНАЧЕНО,ЩО ОБСЯГ РІЧНОГО ДОХОДУ (ТОБТО ЗВІТНИЙ ПЕРІОД 2019Р.) ПОВИНЕН СТАНОВИТИ НЕ МЕНШЕ 50%ОЧІКУВАНОЇ ВАРТОСТІ ДАНОЇ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-02-009375-b.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ", Код ЄДРПОУ:42142359
Дата подання: 11 червня 2020 15:38
Дата подання: 11 червня 2020 15:38
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 червня 2020 12:08
Рішення від 15.06.2020 № 11741 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 червня 2020 12:08
Про перенесення розгляду скарги UA-2020-06-02-009375-b.c1 .pdf
Дата публікації: 23 червня 2020 22:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 24.06.2020 №12492.pdf
Дата публікації: 25 червня 2020 18:40
Рішення від 24.06.2020 № 12492.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 22:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: КОМУНАЛЬНИМ НЕКОМЕРЦІЙНИМ ПІДПРИЄМСИВОМ «КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 18» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) внесено зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі 45453000-7 «Капітальний ремонт і реставрація» , оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-02-009375-b з метою усунення порушень , зазначених у мотивувальній частині рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме:
-Внести зміни до Додатку 2 тендерної документації та викласти його у наступній редакції:
1.Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) на кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації.
2.У складі тендерної пропозиції Учасник надає гарантійний лист, у якому гарантуватиме можливість проведення перевірки відповідності систем протипожежного захисту відповідно до вимог ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту» з залученням відповідної організації або інспекційного органу виконавчої влади, який має повноваження контролю і нагляду у сфері пожежної безпеки. На підтвердження учасник повинен надати письмову згоду такої організації або органу на проведення робіт з інспектування.
3. Завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги, (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19) керівника робіт та кожного з виконавців робіт, що матимуть безпосереднє відношення до виконання договору.
Дата виконання рішення замовником: 03 липня 2020 16:13
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 липня 2020 11:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" |
6 262 462,50
UAH з ПДВ
|
6 100 598,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! |
7 282 832,82
UAH з ПДВ
|
6 100 599,06
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "АПС-КИЇВ" |
6 446 992,73
UAH з ПДВ
|
6 446 992,73
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ УА-СИСТЕМИ |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Укртехнобез |
8 041 923,00
UAH з ПДВ
|
8 041 923,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ВІТЯЗЬ-КБ" |
9 370 265,84
UAH з ПДВ
|
9 370 265,84
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КУРС ІНТЕРВАЛ" |
9 461 086,40
UAH з ПДВ
|
9 461 086,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ПОЖЕЖНИХ ПОСЛУГ" #42142359 |
Відхилено |
6 100 598,00
UAH з ПДВ
|
20 липня 2020 11:33
|
ТОВ ЕЛЕКТРО ПЛЮС! #39138281 |
Відхилено |
6 100 599,06
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 12:08
|
ТОВ "АПС-КИЇВ" #36251341 |
Відхилено |
6 446 992,73
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 15:45
|
ТОВ УА-СИСТЕМИ #41210946 |
Переможець |
7 900 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2020 10:15
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 07 вересня 2020 11:46 |
Кінець періоду оскарження: | 18 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 18 вересня 2020 00:04 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | КНП "КМКЛ№ 18" зменшено видатки на капітальний ремонт.Отже, Замовник визнав процедуру відкритих торгів такою, що не відбулася , відповідно до ч.5 ст. 32 Закону України "Про публічні закупівлі" |
Документи:
07 вересня 2020 11:44
|
Електронний підпис |
07 вересня 2020 11:42
|
Протокол № 292 від 07.09.2020 року.pdf |