Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель)
Очікувана вартість
1 800 000,00 UAH
UA-2020-06-02-008963-b ● bcec56eca7aa4de8954f2006634bbcd0
Відкриті торги
Торги не відбулися
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області |
Код ЄДРПОУ: | 02141779 |
Вебсайт: | http://st-lg-osvita.at.ua/ |
Місцезнаходження: | 93600, Україна , Луганська обл., смт Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А |
Контактна особа: |
Олена Кєнюк +380508471646 st_roop2@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 15:23 |
Очікувана вартість: | 1 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 комплект
Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 серпня 2020
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 червня 2020 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 червня 2020 16:28 |
ОГОЛОШЕННЯ про проведення панелі.doc | |
02 червня 2020 16:28 |
ТД панелі 02.06 нове.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Тендер
Дата подання: 03 червня 2020 14:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:25
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Згідно Додатоку №1 до тендерної документації, товар має бути змонтований, підключений та налагоджений для використання у місця згідно адресної довідки. Також Учасник надає в складі тендерної пропозиції гарантійний лист про встановлення запропонованого товару та навчання представників Замовника.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-06-02-008963-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ГОНЧАРОВ Д.В., Код ЄДРПОУ:2802012432
Дата подання: 07 червня 2020 23:35
Дискримінаційні умови ТД
Шановний замовнику!
Вважаємо недопустимим наявність в тендерній документації специфічних вимог, обмежуючих конкуренцію, і утворюючих дискримінацію.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Ч. 4 ст. 5 саме передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», в якому передбачило всі ключові вимоги до обладнання, аналогічного до предмету даної закупівлі.
Проте, технічними характеристиками до товару, що є додатком № 1 до тендерної документації, замовник вимагає таку сукупність характеристик, яку мають лише товари, які продаються під торгівельною маркою INTBOARD, що фактично обмежує конкуренцію до учасників, які пропонують товар лише однієї торговельної марки і є протиправною.
Також, вважаємо дискримінаційною вимогу щодо вільного доступу користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років, оскільки таке програмне забезпечення зазвичай має закуповувалися окремим лотом чи закупівлею. Крім цього, надання копії договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення є також необґрунтовано дискримінаційною, оскільки усуває учасників, які придбали на законних підставах такі навчальні видання, але не отримали статус авторизованого партнера видавництва. Додатково зазначаємо, що відповідно до сайту https://intboard.com.ua/pidtrimka/programi/ лише товари торгівельної марки INTBOARD мають такі договори та авторизаційні листи.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію в частині технічних та якісних характеристик до недискримінаційних, керуючись, зокрема, Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, а також усунути дискримінаційні технічні характеристики, які відповідають лише товарам під торгівельною маркою INTBOARD. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Станично-Луганської районної державної адміністрації, всіх інших правоохоронних органів та надавати розголосу таким діям замовника в пресі, зокрема, антикорупційним виданням та програмам. Крім того, нагадуємо про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Розгорнути
Згорнути
Вважаємо недопустимим наявність в тендерній документації специфічних вимог, обмежуючих конкуренцію, і утворюючих дискримінацію.
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються, зокрема інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Ч. 4 ст. 5 саме передбачає, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Для уніфікації вимог до обладнання навчального і загального призначення, Міністерство освіти і науки України затвердило Наказ Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій», в якому передбачило всі ключові вимоги до обладнання, аналогічного до предмету даної закупівлі.
Проте, технічними характеристиками до товару, що є додатком № 1 до тендерної документації, замовник вимагає таку сукупність характеристик, яку мають лише товари, які продаються під торгівельною маркою INTBOARD, що фактично обмежує конкуренцію до учасників, які пропонують товар лише однієї торговельної марки і є протиправною.
Також, вважаємо дискримінаційною вимогу щодо вільного доступу користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років, оскільки таке програмне забезпечення зазвичай має закуповувалися окремим лотом чи закупівлею. Крім цього, надання копії договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення є також необґрунтовано дискримінаційною, оскільки усуває учасників, які придбали на законних підставах такі навчальні видання, але не отримали статус авторизованого партнера видавництва. Додатково зазначаємо, що відповідно до сайту https://intboard.com.ua/pidtrimka/programi/ лише товари торгівельної марки INTBOARD мають такі договори та авторизаційні листи.
Враховуючи вищевикладене, просимо привести тендерну документацію в частині технічних та якісних характеристик до недискримінаційних, керуючись, зокрема, Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574, а також усунути дискримінаційні технічні характеристики, які відповідають лише товарам під торгівельною маркою INTBOARD. У іншому випадку, ми будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до Антимонопольного комітету України, Державної аудиторської служби України, Станично-Луганської районної державної адміністрації, всіх інших правоохоронних органів та надавати розголосу таким діям замовника в пресі, зокрема, антикорупційним виданням та програмам. Крім того, нагадуємо про розширення переліку порушень та збільшення сум штрафів а також персональну відповідальність уповноважених осіб замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 червня 2020 15:30
Розглянувши Вашу вимогу щодо умов тендерної документації на закупівлю Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель) код ДК 021:2015 - 32320000-2 «Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» повідомляємо наступне.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» не встановлюється виключний перелік технічних вимог, а лише затверджено мінімальні необхідні вимоги до освітнього обладнання, що жодним чином не обмежує можливості здійснення закупівель обладнання з кращими технічними характеристиками, аніж ті, що передбачено у Наказі. Технічні вимоги тендерної документації Замовника повністю відповідають пп. 1.3 п .6 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Щодо вимоги наявності вільного доступу користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 3 п.3 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, оснащення повинно відповідати вимогам необхідності і достатності матеріального та методичного забезпечення освітнього процесу для повної реалізації освітніх та навчальних програм. Цифрові підручники 1-11 класів саме і включені до вимог до предмета закупівлі, оскільки являються методичним забезпеченням освітнього процесу, яке повинно включати освітнє обладнання.
Щодо Вашого зауваження про статус партнера, просимо уважно читати вимоги тендерної документації Замовника, адже прописано надати: «копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу».
Замовник жодним чином не обмежує чи звужує коло учасників до лише партнерів, як це вами зазначено. Учасники, які придбали на законних підставах такі навчальні видання та мають належні права від Видавництв відповідно умов ТД, але не отримали статус авторизованого партнера видавництва, можуть надати інший документ, який підтверджує право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Таким чином, тендерну документацію складено повністю у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 з дотриманням всіх принципів та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому, вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що не може бути задоволена.
Звертаємо Вашу увагу на те, що Наказом Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 «Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій» не встановлюється виключний перелік технічних вимог, а лише затверджено мінімальні необхідні вимоги до освітнього обладнання, що жодним чином не обмежує можливості здійснення закупівель обладнання з кращими технічними характеристиками, аніж ті, що передбачено у Наказі. Технічні вимоги тендерної документації Замовника повністю відповідають пп. 1.3 п .6 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій.
Щодо вимоги наявності вільного доступу користувачів до не менше 50-ти україномовних ліцензійних цифрових підручників 1-11 класів; підписка (ліцензія) – не менше 3-х років повідомляємо наступне. Відповідно до абз. 3 п.3 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій, оснащення повинно відповідати вимогам необхідності і достатності матеріального та методичного забезпечення освітнього процесу для повної реалізації освітніх та навчальних програм. Цифрові підручники 1-11 класів саме і включені до вимог до предмета закупівлі, оскільки являються методичним забезпеченням освітнього процесу, яке повинно включати освітнє обладнання.
Щодо Вашого зауваження про статус партнера, просимо уважно читати вимоги тендерної документації Замовника, адже прописано надати: «копію договорів або авторизаційних листів з видавництвами, або інших документів на надання Учаснику торгів прав на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення. Такий документ повинен містити повний перелік підручників які є предметом цього документу».
Замовник жодним чином не обмежує чи звужує коло учасників до лише партнерів, як це вами зазначено. Учасники, які придбали на законних підставах такі навчальні видання та мають належні права від Видавництв відповідно умов ТД, але не отримали статус авторизованого партнера видавництва, можуть надати інший документ, який підтверджує право на використання навчальних видань (підручників), які належать видавництву, з метою їх розміщення та надання вільного доступу користувачам спеціалізованого програмного забезпечення навчального призначення.
Таким чином, тендерну документацію складено повністю у відповідності до Наказу Міністерства освіти і науки України від 29.04.2020 № 574 з дотриманням всіх принципів та вимог ЗУ «Про публічні закупівлі». Тому, вважаємо Вашу вимогу безпідставною та такою, що не може бути задоволена.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-008963-b.a3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 07 серпня 2020 12:39
ВИМОГА щодо скасувати рішення про визначення переможцем закупівлі ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» та про намір укласти договір
Виходячи з наведеного, керуючись ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», наполягаємо на дискваліфікації пропозиції учасника - переможця ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН», як такої що не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Антимонопольного комітету України за захистом своїх прав та законних інтересів. Крім звернення до АМКУ, у разі не задоволення нашої Вимоги, ми будемо звертатись до Державної аудиторської служби України, Прокуратури та Засобів масової інформації для висвітлення хронології порушень та упередженого розгляду пропозицій учасників у двох Відкритих торгах.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Очікується
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-06-02-008963-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 10 липня 2020 14:08
Дата подання: 10 липня 2020 14:08
СКАРГА відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати:
ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» (21001, м. Вінниця, вул. Героїв Крут, 4а/4, ЄДРПОУ: 40098570, Банк: АТ «УкрСиббанк», м. Вінниця, р/р: UA383510050000026002591160100, МФО: 351005) бере участь у Відкритих торгах (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-008963-b) за ДК 021:2015 - 32320000-2 Телевізійне й аудіовізуальне обладнання» (Оснащення закладів загальної середньої освіти засобами навчання (Інтерактивна панель) – 15 комплектів), що проводяться Відділом освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації Луганської області (далі - Замовник), адреса: 93600, Україна, Луганська область, смт. Станиця Луганська, вул. Центральна, буд. 17 А. При цьому Замовником були порушені права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, наданим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника. Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Суб'єкта оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 липня 2020 12:15
Рішення від 14.07.2020 №13547.pdf
Дата публікації: 15 липня 2020 12:15
Про перенесення розгляду скарги від 22.07.2020 № 10898.pdf
Дата публікації: 22 липня 2020 21:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.07.2020 №14315.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 14:34
рішення від 23.07.2020 №14315.pdf
Дата публікації: 28 липня 2020 20:19
Номер скарги: UA-2020-06-02-008963-b.a4
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН", Код ЄДРПОУ:41253974
Дата подання: 21 серпня 2020 09:30
Дата подання: 21 серпня 2020 09:30
Щодо оскарження дій Замовника стосовно прийнятого рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
Тендерна пропозиція ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» повністю відповідає умовам Тендерної документації, а тому не мала бути відхилена Замовником на підставі ст.31 Закону Україна «Про публічні закупівлі». Повний текст скрарги додається.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:54
Рішення від 26.08.2020 № 16069 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:54
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.09.2020 № 16600.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:26
Рішення від 03.09.2020 № 16600.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 22:33
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення АМКУ № 16600-р/пк-пз від 03.09.2020р. тендерний комітет відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації було прийнято рішення скасувати протокол тендерного комітету №239 від 14.08.2020р. про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН".
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2020 16:08
Номер скарги: UA-2020-06-02-008963-b.a5
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 24 вересня 2020 13:33
Дата подання: 24 вересня 2020 13:33
Скарга Відповідно до ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами)
Замовником були порушені права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, у зв'язку з чим, користуючись своїми законними правами, наданим ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі», ТОВ «ПОДІЛЛЯ ФІНАНС» подає цю скаргу на наступні дії, бездіяльність, рішення Замовника.
Вважаємо незаконними та такими, що порушують права та законні інтереси Суб'єкта оскарження, дії та рішення Замовника стосовно:
1) Не відхилення всупереч вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам Тендерної документації Замовника пропозиції, поданої ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН».
2) Визнання переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЕДПРО ДИСТРИБЮШН» (Протокол № 277 від 14 вересня 2020 року ) не зважаючи на те, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам, що передбачені Тендерною документацією Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 вересня 2020 23:37
рішення від 28.09.2020 №18179.pdf
Дата публікації: 28 вересня 2020 23:37
інформація про перенесення розгляду скарги від 06.10.2020 №15672.pdf
Дата публікації: 06 жовтня 2020 21:43
інформація про перенесення розгляду скарги від 07.10.2020 №15747.pdf
Дата публікації: 08 жовтня 2020 10:05
інформація про перенесення розгляду скарги від 20.10.2020 №16586.pdf
Дата публікації: 21 жовтня 2020 00:11
інформація про резолютивну частину рішення від 22.10.2020 №19749.pdf
Дата публікації: 23 жовтня 2020 16:38
рішення від 22.10.2020 №19749.pdf
Дата публікації: 27 жовтня 2020 20:20
Коментар замовника щодо усунення порушення: Тендерний комітет відділу освіти Станично-Луганської районної державної адміністрації
Луганської області вирішив скасувати рішення про визначення ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
переможцем за процедурою закупівлі – " ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й
аудіовізуальне обладнання", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі
Уповноваженого органу за № UA-2020-06-02-008963-b. Та було прийнято рішення відхилити пропозицію учасника ТОВ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН"
Дата виконання рішення замовником: 19 листопада 2020 10:19
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 червня 2020 15:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" |
1 643 040,00
UAH з ПДВ
|
1 643 040,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЦСО НІКРОН" |
1 694 988,00
UAH з ПДВ
|
1 694 988,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Cкуловатов Олександр |
1 795 630,00
UAH з ПДВ
|
1 795 630,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Рішення скасоване |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2020 16:20
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 18:53
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Рішення скасоване |
1 643 040,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:59
|
|
ТОВ "ЦСО НІКРОН" #32213386 |
Рішення скасоване |
1 694 988,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:59
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Рішення скасоване |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:59
|
|
ФОП Cкуловатов Олександр #3221912091 |
Рішення скасоване |
1 795 630,00
UAH з ПДВ
|
11 вересня 2020 15:59
|
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Рішення скасоване |
1 643 040,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:30
|
|
ТОВ "ЦСО НІКРОН" #32213386 |
Рішення скасоване |
1 694 988,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:30
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Рішення скасоване |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 13:30
|
|
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" #40098570 |
Відхилено |
1 643 040,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 14:00
|
|
ТОВ "ЦСО НІКРОН" #32213386 |
Відхилено |
1 694 988,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 14:18
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕДПРО ДИСТРИБЮШН" #41253974 |
Відхилено |
1 782 000,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 14:25
|
|
ФОП Cкуловатов Олександр #3221912091 |
Відхилено |
1 795 630,00
UAH з ПДВ
|
06 листопада 2020 14:30
|
Інформація про відміну
Дата відміни
06 листопада 2020 14:30
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі