Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Офісний папір, формату А4
Очікувана вартість
395 200,00 UAH
UA-2020-06-02-007938-b 409462037ca743e593ca16a16eba7991
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Бовгар

+380372591677 zakupkilmtzcv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Національної поліції в Чернівецькій області
Код ЄДРПОУ: 40109079
Вебсайт: https://cv.npu.gov.ua/
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., м. Чернівці, вул. Головна, 24
Контактна особа: Віталій Бовгар
+380372591677
zakupkilmtzcv@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:44
Звернення за роз’ясненнями: до 16 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 30 червня 2020 15:20
Очікувана вартість: 395 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 976,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5099 пачка
Офісний папір, формату А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, місто Чернівці, вул. Котляревського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: Кошти державного бюджету Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 червня 2020 16:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 16:48
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
02 червня 2020 15:44
Додаток 4 Технічні вимоги.docx
16 червня 2020 16:48
Додаток 5 Відомість про учасника.docx
02 червня 2020 15:44
Додаток 5 Відомість про учасника.docx
16 червня 2020 16:48
Додаток 6 Проект договору.docx
02 червня 2020 15:44
Додаток 6 Проект договору.docx
16 червня 2020 16:48
Додаток 2 Відповідність учасника.docx
02 червня 2020 15:44
Додаток 2 Відповідність учасника.docx
16 червня 2020 16:48
ТД Офісний папір (Зі змінами).docx
02 червня 2020 15:44
ТД Офісний папір.docx
16 червня 2020 16:48
Додатки 1 Тендерна пропозиція.docx
02 червня 2020 15:44
Додатки 1 Тендерна пропозиція.docx
16 червня 2020 16:48
Додаток 3 Відсутність підстав для відмови.docx
02 червня 2020 15:44
Додаток 3 Відсутність підстав для відмови.docx
16 червня 2020 16:48
Перелік змін.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 червня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 352 748,82
UAH з ПДВ
346 324,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Ромус-Поліграф" 354 890,40
UAH з ПДВ
348 159,72
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:13
Електронний підпис
15 липня 2020 17:13
Акцепт.rar
13 липня 2020 17:17
Електронний підпис
13 липня 2020 17:16
Виправлення 24 год.rar
25 червня 2020 17:29
Електронний підпис

Публічні документи

23 червня 2020 15:46
Електронний підпис
23 червня 2020 15:46
ч.2 ст17.pdf
23 червня 2020 15:46
цп.pdf
23 червня 2020 15:46
тв.pdf
23 червня 2020 15:46
Сертифікат Smart line.pdf
23 червня 2020 15:46
Свідоцтво ПДВ — копия.pdf
23 червня 2020 15:46
Протокол №19 — копия.pdf
23 червня 2020 15:46
Протокол — копия.pdf
23 червня 2020 15:46
проект договору.pdf
23 червня 2020 15:46
п12 ст 17.pdf
23 червня 2020 15:46
п11 ст 17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.9 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.8 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.6 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.4 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.3 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
п.2 ч.1 ст.17.pdf
23 червня 2020 15:46
Опис — копия.pdf
23 червня 2020 15:46
Наказ — копия.pdf
23 червня 2020 15:46
мтб.pdf
23 червня 2020 15:45
Звітність на 25.02.2020р..pdf
23 червня 2020 15:45
довідка про досвід.pdf
23 червня 2020 15:45
довідка про довкілля.pdf
23 червня 2020 15:45
гарантійний лист.pdf
23 червня 2020 15:45
Виписка — копия.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "Ромус-Поліграф"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Рішення скасоване 346 324,08
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 11:39
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:07
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Відхилено 346 324,08
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 11:41
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Рішення скасоване 348 159,72
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:29
ТОВ "Ромус-Поліграф"
#25551379
Відхилено 348 159,72
UAH з ПДВ
18 серпня 2020 16:35

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції на закупівлю послуг офісного паперу, формату А4 (Ідентифікатор закупівлі: UA-2020-06-02-007938-b На вимогу статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» під час розгляду тендерної пропозиції учасника замовником виявлені невідповідності в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, подання яких вимагалось, а саме документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, а саме: 1. Не відповідність Додатку 2 відповідно до п.1.2. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)»: Учасник подав Довідку про виконання аналогічних договорів №55 від 23.06.2020, в якості документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, однак не надано сканований оригінал або належним чином завірену копію договорів, які вказано у довідці, документу (документів) передбаченого умовами договору, що підтверджує його виконання (видаткова накладна, акти виконаних робіт, акти наданих послуг, тощо) та позитивний відгук від контрагента щодо виконання аналогічного договору вказаного, що має бути складений на фірмовому бланку контрагента (якщо такий є), за підписом та печаткою (за наявності) контрагента, містити дату складення відгуку, але не раніше дати оголошення відповідних торгів та вихідний номер. У позитивному відгуку має бути зазначено, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору, а також інформацію про якість та своєчасність наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Просимо виправити вищезазначені невідповідності та надати сканкопії вищезазначених документів в терміни передбачені чинним законодавством. Голова тендерного комітету ГУНП в Чернівецькій області Тарас КРИЛЮК

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

18 серпня 2020 16:35
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
18 серпня 2020 16:35
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі