Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт інженерних мереж ГВП у житловому будинку № 36 на вулиці Клавдіївській в Святошинському районі м. Києва
Очікувана вартість
325 042,00 UAH
UA-2020-06-02-007669-b 4429614920d24123bc6209a559bd6bb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антоненко Андрій

+380931004541 kk_urist@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КЕРУЮЧА КОМПАНІЯ З ОБСЛУГОВУВАННЯ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ СВЯТОШИНСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА"
Код ЄДРПОУ: 39607507
Місцезнаходження: 03134, Україна , Київська обл., Київ, 03134, м.Київ, ВУЛ. СИМИРЕНКА, будинок 17
Контактна особа: Антоненко Андрій
+380931004541
kk_urist@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 17:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:52
Очікувана вартість: 325 042,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Код ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи (поточний ремонт інженерних мереж ГВП у житловому будинку № 36 на вулиці Клавдіївській в Святошинському районі м. Києва)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний ремонт інженерних мереж ГВП у житловому будинку № 36 на вулиці Клавдіївській в Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03164, Україна, Київська область, Київ, Клавдіївська, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 365 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 15:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:33
Тендерна документація. Ремонт.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000049 ● f24c22c318c24c7d9c161fbcd60692f6
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:00
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.



Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2020-06-02-007669-b 02.06.2020
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:19

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "РБСА" 324 042,00
UAH з ПДВ
324 042,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Тиса-Л 324 500,00
UAH з ПДВ
324 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Фішер 325 040,00
UAH з ПДВ
325 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 14:13
Електронний підпис
17 червня 2020 14:10
Акт огляду.pdf
16 червня 2020 14:57
Ліцензія 2ч..Pdf
16 червня 2020 14:57
Ліцензія 1ч..Pdf
16 червня 2020 14:57
Дозвіл.Pdf
16 червня 2020 14:57
Дод.3 3.3 Довідка.pdf
16 червня 2020 14:57
Дод.3 3.2 Довідка.pdf
16 червня 2020 14:57
Дод.2 2.7 Свідоцтво ПДВ.pdf
16 червня 2020 14:57
Дод.2 2.6 Статут.pdf

Конфіденційні документи

16 червня 2020 14:57
Дод.2 2.9Паспорт Басуров.pdf

Обґрунтування конфіденційності

Документ містить персональні дані

Публічні документи

10 липня 2020 09:07
Довідка МВС.pdf
10 липня 2020 09:07
3.2.pdf
10 липня 2020 09:07
3.3.pdf
12 червня 2020 09:37
Цінова пропозиція.pdf
12 червня 2020 09:28
2.6 Статут (ст. 1-10).pdf
12 червня 2020 09:28
2.6 Статут (ст. 11-19).pdf
12 червня 2020 09:27
2.4 Протокол зборів.PDF
12 червня 2020 09:27
2.4 Накази.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "РБСА"

ТОВ Тиса-Л

ТОВ БК Фішер

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "РБСА"
#21486550
Рішення скасоване 324 042,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:00
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 14:25
ТОВ "РБСА"
#21486550
Відхилено 324 042,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 13:01
ТОВ Тиса-Л
#41438296
Переможець 324 500,00
UAH з ПДВ
03 липня 2020 15:11

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 1.1. Додатку № 1 Додатку № 2 тендерної документації передбачено надання учасниками довідки в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання умов договору. В довідці обов’язково має бути наведено інформацію щодо переліку матеріалів, які будуть використані у процесі виконання поточного ремонту, з обов’язковим посиланням на постачальника та наданням копій документів, що підтверджують якість матеріальних ресурсів (сертифікат якості/відповідності або інший документ, що засвідчує якість товару). На підтвердження якості труб і фасонних частин з поліпропілену торгової марки «Kalde» учасником було надано сертифікат відповідності № UA.TR.042.65 -18, термін дії якого закінчився 22 квітня 2020 року. Оскільки такий сертифікат не є чинним, він не може вважатись документом, що засвідчує якість матеріальних ресурсів на дату розкриття тендерних пропозицій. Вимагаємо у встановлений Законом строк виправити вказану невідповідність шляхом завантаження через електронну систему закупівель нових документів.

Документи

03 липня 2020 13:01
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 липня 2020 15:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Тиса-Л
#41438296
324 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 січня 2021 17:18
Електронний підпис укладений
14 липня 2020 10:34
Договір № 258 від 14.07.2020.pdf укладений
14 липня 2020 10:33

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 324 497,32
UAH (в тому числі ПДВ 54 082,89 UAH)