Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 – км 155+000, Полтавська область»
Очікувана вартість
8 075 000,00 UAH
UA-2020-06-02-007446-b d2e4f68cb4ee4b06804f638b1dd0e0bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вишегородський Ігор Юрійович

+380532615824 tender@polsad.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України
Код ЄДРПОУ: 25898491
Вебсайт: http://www.pl.ukravtodor.gov.ua/
Місцезнаходження: 36039, Україна , Полтавська обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А
Контактна особа: Вишегородський Ігор Юрійович
+380532615824
tender@polsad.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:26
Звернення за роз’ясненнями: до 12 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 червня 2020 10:00
Початок аукціону: 23 червня 2020 11:02
Очікувана вартість: 8 075 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 80 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 40375 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Відповідно до пункту 27 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» - «роботами є супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Послуги з технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті «Реконструкція автомобільної дороги державного значення Н-31 Дніпро-Царичанка-Кобеляки-Решетилівка на ділянці км 150+000 – км 155+000, Полтавська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт
Індекс автомобільних доріг: H-31 — Дніпро - Царичанка - Кобеляки - Решетилівка

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів може здійснювати попередню оплату робі на строк, що не перевищує трьох місяців, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», та в розмірі до 30 % вартості Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться Замовником за виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника на підставі рахунку-фактури та актів здачі – приймання виконаних робіт підписаними Сторонами. Пiсляоплата 30 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 16:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
02 червня 2020 15:23
Технічна специфікація (Додаток 4).pdf
02 червня 2020 15:23
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ (Додаток 3).pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 червня 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. B-Act 7 186 003,64
UAH з ПДВ
6 943 753,62
UAH з ПДВ
Документи
Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ" 7 244 449,81
UAH з ПДВ
7 002 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 липня 2020 09:40
Електронний підпис
03 липня 2020 09:35
Довідка МВС
03 липня 2020 09:35
Довідка п.12 ч.1 ст.17
03 липня 2020 09:35
Довідка п.5 6 12 ч.1 ст.17
03 липня 2020 09:35
Довідка абз.1 ч.2 ст.17
19 червня 2020 18:11
Електронний підпис
19 червня 2020 18:05
43. KRK B-Act.pdf
19 червня 2020 18:04
55. Технічне завдання.pdf
19 червня 2020 18:04
51. Договір лабораторія.pdf
19 червня 2020 18:04
48. Проєкт договору.pdf
19 червня 2020 18:04
43. Судовий реєстр.pdf
19 червня 2020 18:04
43. Статут.pdf
19 червня 2020 18:04
43. KRK Bialachowski.pdf
19 червня 2020 18:04
20. Баланс.pdf
19 червня 2020 18:04
19.3. Лист відгук Радеч.pdf
19 червня 2020 18:04
17.3.1. Договір Радеч.pdf
19 червня 2020 18:04
15. Наказ - Каганяк.pdf
19 червня 2020 18:04
17.1.1. Договір Свідніца.pdf
19 червня 2020 18:04
15. Наказ - Глоба.pdf
19 червня 2020 18:04
15. Наказ - Височин.pdf
19 червня 2020 18:04
14. Страхові поліси.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Стрілець.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Корженко.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Каганяк.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Ірза.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Глоба.pdf
19 червня 2020 18:04
12. Договір - Височин.pdf
19 червня 2020 18:04
5. Договір обладнання.pdf
19 червня 2020 18:04
3. Довідка - обладнання.pdf

Публічні документи

22 червня 2020 09:11
Електронний підпис
22 червня 2020 09:10
проект договору.pdf
22 червня 2020 09:10
довідки кваліфікація.pdf
22 червня 2020 09:10
цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 09:10
довідки відповідність.pdf
22 червня 2020 09:10
працівники.rar
22 червня 2020 09:10
офіс, обладнання.rar
22 червня 2020 09:10
лист-відгук.pdf
22 червня 2020 09:10
договір+опис.pdf
22 червня 2020 09:10
акти-2.pdf
22 червня 2020 09:10
лабораторія.rar
22 червня 2020 09:10
банківська гарантія.rar
22 червня 2020 09:10
установчі.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. B-Act

Консорціум "ЮІ ІНЖИНІРІНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. B-Act
#5542415384
Переможець 6 943 753,62
UAH з ПДВ
30 червня 2020 10:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 червня 2020 10:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. B-Act
#5542415384
6 943 753,62
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2023 09:38
№ 141-02-20 д.у.24.pdf зміни до договору
29 грудня 2023 09:38
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 08:32
№ 141-02-20 д.у.21.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 08:32
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 13:25
№ 141-02-20 д.у.15.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 13:25
Електронний підпис зміни до договору
25 серпня 2020 22:17
№ 141-02-20 (д.у. № 02) (1).pdf зміни до договору
25 серпня 2020 22:16
Електронний підпис зміни до договору
20 серпня 2020 13:49
№ 141-02-20 (д.у. № 01) (1) (1).pdf зміни до договору
20 серпня 2020 13:48
Електронний підпис укладений
17 липня 2020 09:10
№ 141-02-20.pdf укладений
17 липня 2020 09:07
№ 141-02-20 (додаток № 1).pdf укладений
17 липня 2020 09:07
№ 141-02-20 (додаток № 2).pdf укладений
17 липня 2020 09:07

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
20 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Взяття юридичних зобов’язань по договору, що підлягають виконанню у поточному році.
Номер договору про закупівлю: 141-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 01
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Внесення змін до пункту 2.2. Розділу 2 «ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ» Договору.
Номер договору про закупівлю: 141-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 02
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 141-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт (надання послуг) на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 141-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 21
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік.
Номер договору про закупівлю: 141-02-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 24
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML