Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 (СPV)-85110000-3 Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Проведення періодичного профілактичного медичного огляду)
Очікувана вартість
14 595,23 UAH
UA-2020-06-02-007309-b 08b34d1e166048bea48f5a1bf4811775
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Борисенко

+380982395542 school.48@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ "КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "МАРІУПОЛЬСЬКИЙ НАВЧАЛЬНО-ВИХОВНИЙ КОМПЛЕКС "ЛІЦЕЙ- ШКОЛА №48" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25342718
Місцезнаходження: 87550, Україна , Донецька обл., місто Маріуполь, ПРОСПЕКТ СВОБОДИ, будинок 45
Контактна особа: Лілія Борисенко
+380982395542
school.48@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


(послуги щодо проведення періодичного профілактичного медичного огляду)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ПР.25о М/п з проведення період. оглядів працівників ЗО навч.закладів/ч.1р/р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Свободи,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
ПР.26о М/п з проведення період оглядів працівників ЗО навч.закладів/ж.1р/р
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Свободи,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
1 послуга
ПР.13о М/п з обстеження на носійство збудників кишкових інфекцій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, Мариуполь, пр. Свободи,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 червня 2020  —  15 грудня 2020
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

02 червня 2020 15:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА №2 М.МАРІУПОЛЯ"
#24467263
Переможець 14 595,23
UAH з ПДВ
02 червня 2020 15:24

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
04 серпня 2020 16:42
додаткова угода 1 (3).pdf зміни до договору
04 серпня 2020 16:40
Електронний підпис зміни до договору
03 червня 2020 10:52
протокол помилки.pdf зміни до договору
03 червня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 15:33
НВК 48 договір112о проведення проф мед огляду.pdf укладений
02 червня 2020 15:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
03 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): протокол тех помилки
Номер договору про закупівлю: 1120
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол 77
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, регульованих цін (тарифів) і нормативів, які застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни
Номер договору про закупівлю: 1120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML