Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників,23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування.
Очікувана вартість
27 392 644,00 UAH
UA-2020-06-02-007306-b 24ecb1800ad04c6b8912aa88dbda4918
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василенко Олександр Іванович

380506036176 parainter40@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 25107733
Місцезнаходження: 84536, Україна , Донецька обл., с. Парасковіївка, Гірників, буд.23
Контактна особа: Василенко Олександр Іванович
380506036176
parainter40@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:17
Звернення за роз’ясненнями: до 14 червня 2020 16:28
Оскарження умов закупівлі: до 20 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 червня 2020 16:28
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:36
Очікувана вартість: 27 392 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 273 926,44 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 137000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників,23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84536, Україна, Донецька область, с. Парасковіївка, вул. Гірників,23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:37
56.pdf
17 червня 2020 13:36
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами дата (2) (1).doc
05 червня 2020 12:58
53.pdf
02 червня 2020 15:19
ТЕП.pdf
02 червня 2020 15:19
КД.rar
02 червня 2020 15:19
БЗ.rar
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
02 червня 2020 15:19
ПЗ.pdf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ВОБ.rtf
02 червня 2020 15:19
АР.rar
02 червня 2020 15:19
додаток СС2.pdf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
17 червня 2020 13:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 13:37
56.pdf
17 червня 2020 13:36
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами дата (2) (1).doc
05 червня 2020 12:57
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами дата.doc
02 червня 2020 15:18
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами (2).doc
05 червня 2020 12:58
53.pdf
02 червня 2020 15:19
ТЕП.pdf
02 червня 2020 15:19
КД.rar
02 червня 2020 15:19
БЗ.rar
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
02 червня 2020 15:19
ПЗ.pdf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ВОБ.rtf
02 червня 2020 15:19
АР.rar
02 червня 2020 15:19
додаток СС2.pdf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
02 червня 2020 15:19
170_СД_ЛС1_2-1-3.rtf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-007306-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АРТПРОМПРОЕКТБУД", Код ЄДРПОУ:41135749
Дата подання: 03 червня 2020 14:49
Дискримінація учасників закупівлі
Шановний Замовнику. Відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівель є недискримінація учасників. Тендерна документація та оголошення про проведення торгів містить дискримінаційні вимоги, а саме: "Загальний досвід роботи Учасника має бути не менше 5 років." Чому не 2 або 4 роки? Адже є вимога до аналогічних договорів за 2018-2019 рік і фінансова спроможность також за 2 роки. Вважаємо ці вимоги дискримінаційними та звужуючими кола учасників. Вимагаємо прибрати дані вимоги, усунучи таким чином порушення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 13:01
усунули порушення та внесли зміни до тендерної документації
усунули порушення та внесли зміни до тендерної документації

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-08-19-000048 ● 05350cac2231434eaf27680be53a0ef8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 серпня 2021 16:44
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


19.08.2021 № 282

Київ



Про початок моніторингу
процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»



Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-02-007306-b 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-08-26 08:38:41

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат № 40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-02-007306-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-08-27 14:18:32

Пояснення

Парасковіївська спеціальна школа № 40 Донецької обласної ради надає пояснення ( інформації та документів) щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївсьої спеціальної загальноосвітньої школи №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23 с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування.»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно дефектного акту та затвердженої проектно-кошторисної документації. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Обгрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамкам затвердженого Розпорядження Кабінетів Міністрів України № 211 від 26.02.2020 р. «Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2020 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування та кошториса на 2020 рік.
Очікувана вартість робіт з реконструкції визначається відповідно до розробленої затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методіки визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України « Про публічні закупівлі» . При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва, згідно якого загал на кошторисна вартість будівництва складає – 28 650,683 тис. грн.
У тому числі:
- будівельні роботи – 22 682,883 тис. грн.
- інші витрати – 5 967,800 тис. грн.
В тому числі виконаних робіт – 271,378 тисю грн.
Інші витрати – 271,378 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об΄єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сайт, на якому розміщене обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюждетних призначень https://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation?PROJT=23854

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надання пояснень на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-007306-b) Згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2020-06-02-007306-b) були виявлені порушення Замовником чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме порушив вимоги: п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищенаведеного Держаудитслужба зобов’язує Замовника усунути виявлені порушення, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. В свою чергу повідомляємо, що усунути виявлені Держаудитслужбою порушення не видається можливим тому, що закупівля (UA-2020-06-02-007306-b) Замовником здійснювалася в 2020 році і укладений договір, який був оприлюднений в електронній системі закупівель ProZorro, на даний час втратив свою чинність, роботи були виконані і прийняті Замовником на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт (ф.КБ-2в).

2021-09-09 10:01:29


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 вересня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 вересня 2021

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: протоколи про адміністративну відповідальність від 09.12.2021 № 31/71/2021пр; № 31/72/2021пр; № 31/73/2021пр; 31/74/2021пр
Дата публікації: 09 лютого 2022
Порушення, до яких додано протокол:
  • Частина 3 статті 164-14 КУпАП

Документи:

09 лютого 2022 14:56
Електронний підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ" 22 200 000,00
UAH з ПДВ
22 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" 25 973 492,00
UAH з ПДВ
25 425 638,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович 26 569 067,59
UAH з ПДВ
25 490 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УБК №1" 26 766 473,02
UAH з ПДВ
25 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" 26 761 654,85
UAH з ПДВ
26 126 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 липня 2020 11:58
Електронний підпис
06 липня 2020 11:57
Документи переможця.pdf
01 липня 2020 15:18
Електронний підпис
24 червня 2020 15:57
Електронний підпис
24 червня 2020 15:53
Тендерна пропозиція.pdf
24 червня 2020 15:53
Проект договору.pdf
24 червня 2020 15:53
План фінансування.pdf
24 червня 2020 15:53
Наявність працівників.pdf
24 червня 2020 15:53
Наказ охорона праці.pdf
24 червня 2020 15:53
Додаток 6.pdf
24 червня 2020 15:53
Договірна ціна.pdf
24 червня 2020 15:53
Витяг ПДВ.pdf
24 червня 2020 15:53
G7710.20.7z
24 червня 2020 15:53
1079.imd

Публічні документи

23 червня 2020 17:40
пропоз.pdf
23 червня 2020 17:40
коштор.pdf
23 червня 2020 17:40
Катрич_уставные.rar
23 червня 2020 17:40
Катрич_уставные.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 12:25
Електронний підпис
23 червня 2020 12:24
люди.pdf
23 червня 2020 12:23
аналогічні договори.pdf
23 червня 2020 12:21
Пiдписаний_gar1789.pdf
23 червня 2020 12:20
Пiдписаний_Лицензия.pdf
23 червня 2020 12:20
кошториси.rar
23 червня 2020 11:19
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

24 червня 2020 16:26
Довідка про субпідряд.pdf
24 червня 2020 16:26
план фінансування.pdf
24 червня 2020 16:26
пояснювальна записка.pdf
24 червня 2020 16:26
Календарний графік.pdf
24 червня 2020 16:26
Лицензия.pdf.2.p7s
24 червня 2020 16:26
Лицензия.pdf.1.p7s
24 червня 2020 16:26
Лицензия.pdf
24 червня 2020 16:26
G7683.20.pdf.2.p7s
24 червня 2020 16:26
G7683.20.pdf.1.p7s
24 червня 2020 16:26
G7683.20.pdf
24 червня 2020 16:26
Щодо вогнезахисту.pdf
24 червня 2020 16:26
44. Довідки з банку.pdf
24 червня 2020 16:26
42. ПДВ_УБК.pdf
24 червня 2020 16:26
38. ЦІнова пропозиція.pdf
24 червня 2020 16:26
34. Декларація-дозвіл (1).pdf
24 червня 2020 16:26
22. Довідка ст 17 п. 13.pdf
24 червня 2020 16:26
21. Довідка ст 17 п.12 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
20. Довідка ст 17 п.11 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
19. Довідка ст 17 п.10 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
18. Довідка ст 17 п.9 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
17. Довідка ст 17 п.8 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
16. Довідка ст 17 п.6 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
15. Довідка ст 17 п.5 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
14. Довідка ст 17 п.4 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
13. Довідка ст 17 п.3 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
11. Довідка ст 17 п.2 ч. 1.pdf
24 червня 2020 16:26
8.2 Ліцензія pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
8.1 Дозвіл субпідряду.pdf
24 червня 2020 16:26
8. Декларація-дозвіл.pdf
24 червня 2020 16:26
7.2. Протокол 2016 УБК _to_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
7. Приказ директор.pdf
24 червня 2020 16:26
5.1 Виписка.pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
5. Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 червня 2020 16:26
4. Статут УБК №1.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.6 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.5 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.4 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.3 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.2 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.2.1 Акти.pdf
24 червня 2020 16:26
3.1.3 Акти Шилівка.pdf
24 червня 2020 16:26
3.1.2 Акти Шилівка.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_Т3-10.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_Т2.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ОС_2-1_2.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ОС_2-1_1.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ИВР.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ДЦ_6.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ДЦ_4.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ДЦ_3.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ДЦ_2.pdf
24 червня 2020 16:26
2_ДЦ_ВОБ.pdf
24 червня 2020 16:26
2.imd
24 червня 2020 16:26
2.17 ЦПД Мойсєєв ГП_to_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
2.16 ЦПД Зелянін ГПto_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
2.15 ЦПД Заворотько ГП.pdf
24 червня 2020 16:26
2.14 ЦПД Головченко ГП.pdf
24 червня 2020 16:26
2.13 ЦПД Карпенко ГП_to_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
2.11 ЦПД ЛітвіновГП_to_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
2.10 Трудовая Рижих.pdf
24 червня 2020 16:26
2.6 ЦПД Ткач ГП_to_pdf.pdf
24 червня 2020 16:26
2.4 Трудовая Рак М.Г..pdf
24 червня 2020 16:26
1. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

23 червня 2020 11:04
Електронний підпис
18 червня 2020 11:47
Електронний підпис
16 червня 2020 11:13
Електронний підпис
16 червня 2020 11:11
оборуд.175 019,98.pdf
16 червня 2020 11:11
оборуд. 1908339,41.pdf
16 червня 2020 11:11
оборуд. 102296,56.pdf
16 червня 2020 11:11
оборуд. 597 752,77.pdf
16 червня 2020 11:11
обор.485109,87.pdf
16 червня 2020 11:11
Відгук ДКБ.PDF
16 червня 2020 11:11
5251955,84.pdf
16 червня 2020 11:11
3 269 331,22.pdf
16 червня 2020 11:11
1 187378,39.pdf
16 червня 2020 11:11
1 671 383,99.pdf
16 червня 2020 11:11
Никольское Ф-2 141кб.pdf
16 червня 2020 11:11
Договор 111 от 25,05,2018.pdf
16 червня 2020 11:11
акт 2640.pdf
16 червня 2020 11:11
928 566,88.pdf
16 червня 2020 11:11
702 988,54.pdf
16 червня 2020 11:11
534 670,18.pdf
16 червня 2020 11:11
429 962,82.pdf
16 червня 2020 11:11
4 358 347,60.pdf
16 червня 2020 11:11
3 409 978,16.pdf
16 червня 2020 11:11
2 516 529,68.pdf
16 червня 2020 11:11
2 205 134,72.pdf
16 червня 2020 11:11
1 076 302,08.pdf
16 червня 2020 11:11
1 016 801,47.pdf
16 червня 2020 11:11
Статут.pdf
16 червня 2020 11:11
Протокол НР.7Z
16 червня 2020 11:11
ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
16 червня 2020 11:11
Проект договора.pdf
16 червня 2020 11:11
Повноваження підпису.pdf
16 червня 2020 11:11
Паспорт Опря В.Є..pdf
16 червня 2020 11:11
Наказ Фролова Ю.М.7Z
16 червня 2020 11:11
Ліцензії.pdf
16 червня 2020 11:11
Лист для клієнтів.7z
16 червня 2020 11:11
Додаток №8.PDF
16 червня 2020 11:11
Довідки банку.pdf
16 червня 2020 11:11
Гарантія 4880-20.7z
16 червня 2020 11:11
Відгук ДКБ.PDF
16 червня 2020 11:11
Витяг із Статуту.7z
16 червня 2020 11:11
Банківська ліцензія.7z
16 червня 2020 11:11
Баланс.pdf
16 червня 2020 11:11
32.imd

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ"

ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ"

Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович

ТОВ "УБК №1"

ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ"
#39343204
Переможець 22 200 000,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 12:15
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

Просимо Вас додатково надати інфориацію щодо працівників, які будуть виконувати роботи з вогнезахисної обробки конструкцій горищних приміщень ( П.І.Б., документи, що пітверджують кваліфікацію)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 липня 2020 12:15

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ"
#39343204
22 200 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
27 грудня 2020 15:01
2020-12-27_15-00-58_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
27 грудня 2020 15:01
Електронний підпис зміни до договору
11 грудня 2020 12:49
2020-12-11_12-47-29_winscan_to_pdf.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 12:48
Електронний підпис зміни до договору
22 липня 2020 09:37
96.pdf зміни до договору
22 липня 2020 09:35
Електронний підпис укладений
15 липня 2020 15:42
договір9607.pdf укладений
15 липня 2020 15:42

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
15 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Договір у новій редакції зі всіма додатками
Номер договору про закупівлю: 96/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 96/07
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна назви закладу
Номер договору про закупівлю: 96/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменьшення обсягів
Номер договору про закупівлю: 96/07
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 714 038,17
UAH (в тому числі ПДВ 2 619 006,36 UAH)