Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Парасковіївська спеціальна загальноосвітня школа-інтернат №40 Донецької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 25107733 |
Місцезнаходження: | 84536, Україна , Донецька обл., с. Парасковіївка, Гірників, буд.23 |
Контактна особа: |
Василенко Олександр Іванович 380506036176 parainter40@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 червня 2020 16:28 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 червня 2020 16:28 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 12:36 |
Очікувана вартість: | 27 392 644,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 273 926,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 137000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 13:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 13:37 |
56.pdf | |
17 червня 2020 13:36 |
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами дата (2) (1).doc | |
05 червня 2020 12:58 |
53.pdf | |
02 червня 2020 15:19 |
ТЕП.pdf | |
02 червня 2020 15:19 |
КД.rar | |
02 червня 2020 15:19 |
БЗ.rar | |
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-2.rtf | |
02 червня 2020 15:19 |
ПЗ.pdf | |
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ВОБ.rtf | |
02 червня 2020 15:19 |
АР.rar | |
02 червня 2020 15:19 |
додаток СС2.pdf | |
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-1.rtf | |
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-3.rtf |
17 червня 2020 13:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||
17 червня 2020 13:37 |
56.pdf
|
||||
17 червня 2020 13:36 |
ТД реконструкція із термомодернізації зі змінами дата (2) (1).doc
|
||||
05 червня 2020 12:58 |
53.pdf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
ТЕП.pdf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
КД.rar
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
БЗ.rar
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-2.rtf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
ПЗ.pdf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ВОБ.rtf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
АР.rar
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
додаток СС2.pdf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-1.rtf
|
||||
02 червня 2020 15:19 |
170_СД_ЛС1_2-1-3.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-08-19-000048 ● 05350cac2231434eaf27680be53a0ef8
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 серпня 2021 16:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.08.2021 № 282
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11 UA-2020-06-02-007306-b 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-08-26 08:38:41
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат № 40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування. (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-02-007306-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-08-27 14:18:32
Пояснення
Парасковіївська спеціальна школа № 40 Донецької обласної ради надає пояснення ( інформації та документів) щодо обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі за ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївсьої спеціальної загальноосвітньої школи №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23 с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування.»
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно дефектного акту та затвердженої проектно-кошторисної документації. У разі, якщо інформація про необхідні технічні характеристики предмета закупівлі містить посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, мається на увазі «або еквівалент».
Обгрунтування розміру бюджетного призначення відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки в рамкам затвердженого Розпорядження Кабінетів Міністрів України № 211 від 26.02.2020 р. «Про інвестиційні програми і проекти регіонального розвитку, що можуть реалізовуватися у 2020 році за рахунок коштів державного фонду регіонального розвитку», лімітної довідки про бюджетні асигнування та кредитування та кошториса на 2020 рік.
Очікувана вартість робіт з реконструкції визначається відповідно до розробленої затвердженої проектно-кошторисної документації. Дана норма закріплена у наказі Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методіки визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», який встановлює порядок визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт та послуг, закупівля яких здійснюється відповідно до положень Закону України « Про публічні закупівлі» . При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості обєкта будівництва, згідно якого загал на кошторисна вартість будівництва складає – 28 650,683 тис. грн.
У тому числі:
- будівельні роботи – 22 682,883 тис. грн.
- інші витрати – 5 967,800 тис. грн.
В тому числі виконаних робіт – 271,378 тисю грн.
Інші витрати – 271,378 тис. грн.
Очікувана вартість робіт розрахована за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об΄єкта будівництва з урахуванням ПДВ.
Посилання на сайт, на якому розміщене обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюждетних призначень https://dfrr.minregion.gov.ua/Project-annotation?PROJT=23854
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надання пояснень на висновок Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Реконструкція із термомодернізацією будівлі Парасковіївської спеціальної загальноосвітньої школи-інтернат №40 Донецької обласної ради, по вул. Гірників, 23, с. Парасковіївка, Бахмутського району Донецької області. Коригування» (ДК 021:2015: 45454000-4 «Реконструкція»), (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-007306-b) Згідно висновку Державної аудиторської служби України про результати моніторингу процедури закупівлі (UA-2020-06-02-007306-b) були виявлені порушення Замовником чинного законодавства України в сфері публічних закупівель, а саме порушив вимоги: п. 10 ч. 1 ст. 10 Закону України «Про публічні закупівлі», абзацу 2 п. 1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі», ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі». На підставі вищенаведеного Держаудитслужба зобов’язує Замовника усунути виявлені порушення, зокрема розірвати договір з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладеного у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявленого порушення. В свою чергу повідомляємо, що усунути виявлені Держаудитслужбою порушення не видається можливим тому, що закупівля (UA-2020-06-02-007306-b) Замовником здійснювалася в 2020 році і укладений договір, який був оприлюднений в електронній системі закупівель ProZorro, на даний час втратив свою чинність, роботи були виконані і прийняті Замовником на підставі актів приймання-передачі виконаних робіт (ф.КБ-2в).
2021-09-09 10:01:29
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 вересня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 вересня 2021 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Протокол/и про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу: | протоколи про адміністративну відповідальність від 09.12.2021 № 31/71/2021пр; № 31/72/2021пр; № 31/73/2021пр; 31/74/2021пр |
Дата публікації: | 09 лютого 2022 |
Порушення, до яких додано протокол: |
|
Документи:
09 лютого 2022 14:56
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ" |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КАТРИЧ ТРЕЙД КОМПАНІ" |
25 973 492,00
UAH з ПДВ
|
25 425 638,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Будюхін Григорій Васильович |
26 569 067,59
UAH з ПДВ
|
25 490 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УБК №1" |
26 766 473,02
UAH з ПДВ
|
25 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СТРОИТЕЛЬСТВО И МОНТАЖ" |
26 761 654,85
UAH з ПДВ
|
26 126 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГРІН-ТРЕЙД КОМПАНІ" #39343204 |
Переможець |
22 200 000,00
UAH з ПДВ
|
02 липня 2020 12:15
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 липня 2020 16:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2020 15:01
|
2020-12-27_15-00-58_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2020 15:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 грудня 2020 12:49
|
2020-12-11_12-47-29_winscan_to_pdf.pdf | зміни до договору |
11 грудня 2020 12:48
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 липня 2020 09:37
|
96.pdf | зміни до договору |
22 липня 2020 09:35
|
Електронний підпис | укладений |
15 липня 2020 15:42
|
договір9607.pdf | укладений |
15 липня 2020 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 липня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Договір у новій редакції зі всіма додатками |
Номер договору про закупівлю: | 96/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 96/07 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 11 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна назви закладу |
Номер договору про закупівлю: | 96/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменьшення обсягів |
Номер договору про закупівлю: | 96/07 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |