Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельників у с.Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область » (ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
2 274 883,00 UAH
UA-2020-06-02-007120-b 45b9b3ad3e1449e3ada68783b5462804
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лариса Андріївна Бурлака

+380487930409 tairove.rada@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОВІДІОПОЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 25
Контактна особа: Лариса Андріївна Бурлака
+380487930409
tairove.rada@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:10
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:27
Очікувана вартість: 2 274 883,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 748,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 11000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ОГОЛОШЕННЯ*
про проведення відкритих торгів

1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: Юридична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 25, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496. Фактична адреса: вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Бурлака Лариса Андріївна, голова тендерного комітету, вул. 40-річчя Перемоги, 27, смт. Таїрове, Овідіопольський район, Одеська область, 65496, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельників у с.Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область ».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг (окремі частини предмету закупівлі (лоти) – не передбачено).
9. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 робота.
10. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Будівельників, с. Сухий Лиман, Овідіопольський район, Одеська область (відповідно до тендерної документації).
11. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2020 року.
12. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
13. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 274 883,00 грн. (два мільйони двісті сімдесят чотири тисячі вісімсот вісімдесят три грн. 00 коп.) з ПДВ.
14. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
15. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
16. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 748,83 грн. (двадцять дві тисячі сімсот сорок вісім грн. 83 коп.) – 1 %.
17. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %).
18. Інші критерії, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): відсутні.
19. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: «18» червня 2020 року час 00:00 год.
20. Розмір забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): 11 000‬,00 грн. (одинадцять тисяч грн. 00 коп.).
21. Вид забезпечення тендерних пропозиції (якщо замовник вимагає його надати): Електронна гарантія.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: Тендерна пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у виді електронної гарантії (надалі – банківська гарантія) в електронному форматі з накладанням електронного цифрового підпису банка – гаранта. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими перший зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гаранті оформлюється відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639. Банківська гарантія повинна свідчити про безумовний обов’язок банку сплатити на користь замовника: Таїровська селищна рада Овідіопольського району Одеської області (код ЄДРПОУ 05582159), р/р: №UA988201720344251025100036305 в ДКСУ в м. Київ МФО 820172 суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, зазначених у тендерній документації, а також містити строк її дії, назву предмета закупівлі, назву учасника та його код за ЄДРПОУ. Крім того, електронна банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку про залишок коштів на рахунку або інший документ банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції 11 000‬,00 грн. (одинадцять тисяч грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має відповідати строку дії пропозиції. До закінчення встановленого у тендерній документації строку, замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії (у вигляді електронного документа, скріпленого ЕП (електронним підписом) банка – гаранта) відповідно до строку, на який продовжено тендерну пропозицію Учасника, про що у складі тендерної пропозиції учасник надає довідку довільної форми про погодження продовження строку дії тендерної пропозиції та її забезпечення у формі банківської гарантії у разі отримання відповідної вимоги від замовника. Вид забезпечення: електронна гарантія у вигляді електронної банківської гарантії. Усі витрати пов’язані з поданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції Учасника. Пропозиції, що не супроводжується забезпеченням тендерної пропозиції або форма змісту такого забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляється замовником. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. В складі тендерної пропозиції має міститися лист від банку-гаранта щодо платоспроможність та не знаходження в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюється за рахунок коштів Учасника.
23. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. В разі надання документів, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, виданих відповідними установами, підприємствами, організаціями російською мовою, допускається наявність даних документів на російській мові. У іншому випадку в разі надання учасником будь-яких документів іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською. Переклад повинен бути посвідчений учасником торгів, або посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично, оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 цього Закону України «Про публічні закупівлі».

*Оголошення про проведення відкритих торгів сформовано у відповідності до вимог статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015р. №922-VIII (зі змінами та доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Будівельників у с.Сухий Лиман Овідіопольського району, Одеська область »
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
09 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:47
Додаток 1 (нова редакція) зі змінами 09.06.2020.pdf
09 червня 2020 15:47
Тендерна_документацiя (нова редакція) зміни до тендерної документації 09.06.2020.pdf
09 червня 2020 15:47
перелік змін 09.06.2020.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 4.pdf
02 червня 2020 15:10
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 1.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 5.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 2.pdf
02 червня 2020 15:10
Тендерна_документацiя.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 3.pdf
09 червня 2020 16:39
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 15:47
Додаток 1 (нова редакція) зі змінами 09.06.2020.pdf
09 червня 2020 15:47
Тендерна_документацiя (нова редакція) зміни до тендерної документації 09.06.2020.pdf
09 червня 2020 15:47
перелік змін 09.06.2020.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 4.pdf
02 червня 2020 15:10
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 1.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 5.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 2.pdf
02 червня 2020 15:10
Тендерна_документацiя.pdf
02 червня 2020 15:10
Додаток 3.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів
Дата подання: 07 червня 2020 10:55
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
Якщо Учасник орендує або залучає транспортні засоби, чи надає учасник в такому випадку свідоцтво про реєстрацію транспортних засобів? Чи достатньо договору оренди/надання послуг?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів та технологій, необхідних для виконання робіт за формою №3 цього додатку та копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. Слід зазначити, що у випадку, якщо Учасник користуватиметься залученими будівельними машинами (спецтехнікою) та/або механізмами та/або технологіями, Учасник додатково надає до даної довідки чинну копію (-ії) договору(ів) оренди (надання послуг, тощо) з усіма додатками, передбаченими договором(ами) на кожну одиницю вказану учасником у вищенаведеній довідці.
Ст.17 З.У. Про публічні закупівлі
Дата подання: 07 червня 2020 11:05
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
Зведена або окремими довідками надається документальне підтвердження ст.17 З.У. Про публічні закупівлі? І які саме пункти ст.17 З.У. Про публічні закупівлі щодо відсутності підстав, Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції? Довідка складається в довільній формі?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації та згідно формулювання вимог статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Слід зазначити, що інформація надається у довільній формі та може бути надана учасником як у вигляді зведеної довідки, так і за кожним пунктом окремо.
Проект договору
Дата подання: 07 червня 2020 11:08
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
В проекті договору Учасник заповнює п.3.1. ? Надайте чітку відповідь. Так чи ні?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації в проекті договору учасник заповнює всі пусті необхідні графи та не повинен відступати від даної форми. Таким чином, учасник заповнює п. 3.1. проекту договору (Додаток 3 до тендерної документації).
Формальні помилки
Дата подання: 07 червня 2020 11:36
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
Що розуміється під словосполучення "...та інші помилки допущені Учасниками в дркументах, що подані ними в складі тендерної пропозиції"? Які це помилки?
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п. 1 розділу 3 тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наприклад, незначні неточності перекладу, якщо вони не впливають на зміст пропозиції; розміщення інформації не на фірмовому бланку підприємства; орфографічні помилки та механічні описки в словах та словосполученнях, що зазначені в документах, що підготовлені безпосередньо учасником та надані у складі пропозиції. Наприклад: зазначення в довідці русизмів, сленгових слів або технічних помилок; зазначення невірної назви документу, що підготовлений безпосередньо учасником, у разі якщо зміст такого документу повністю відповідає вимогам цієї документації. Наприклад: замість вимоги надати довідку в довільній формі учасник надав лист-пояснення
Аналогічний договір
Дата подання: 07 червня 2020 11:48
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
Чому в довідці про наявність позитивного досвіду у виконанні аналогічного*за предметом договору в повному обсязі, в 6 стобці назва "найменування предмету закупівлі" ? Може треба було написати "найменування предмета закупівлі договору" або " найменування предмета договору"
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку (складена за Формою №1 цього додатку) яка підтверджує досвід виконання аналогічного* за предметом закупівлі договору, за яким виконувались роботи. Слід зазначити, що аналогічним договором є договір з предметом на виконання робіт з капітального ремонту дорожнього покриття або капітального ремонту дороги (доріг). Повідомляємо, що назва «найменування предмету закупівлі» як і «найменування предмета закупівлі договору» або «найменування предмета договору», фактично відповідає змісту формулювання вимог тендерної документації в цій частині.
Граємо у квест
Дата подання: 07 червня 2020 11:59
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:32
Шановний Замовник! Поясніть навіщо, Вам, як Замовнику, стільки багато зайвих на наш погляд ,ГАРАНТІЙНИХ ЛИСТІВ, які Учасник повиннен надати у складі своєї тендерної пропозиції? Адже, Учасник і так наділений правами та обов'язками на законодавчаму рівні, які ми, як Учасник гарантуємо в цих гарантійних листах. Чи ми, як Учасник повинні пройти квест під назвою "Знайти усі гарантійні листи та отримай звання переможця!"
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Положеннями частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Слід зазначити, що тендерна документація відповідає у повному обсязі вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД" 1 756 325,40
UAH з ПДВ
1 599 989,00
UAH з ПДВ
Документи
ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР" 1 801 422,00
UAH з ПДВ
1 599 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ" 1 960 000,00
UAH з ПДВ
1 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ" 2 100 000,00
UAH з ПДВ
1 756 325,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП" 2 021 989,45
UAH з ПДВ
1 959 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:34
Електронний підпис
22 липня 2020 17:33
Довідка.zip
22 липня 2020 17:33
Довідка МВС.rar
22 липня 2020 17:33
Довідка ДФС.pdf
17 червня 2020 17:51
Електронний підпис
17 червня 2020 17:51
Технічна частина.PDF
17 червня 2020 17:51
Розрахунки.rar
17 червня 2020 17:51
Гарантія.rar

Публічні документи

17 червня 2020 15:10
Електронний підпис
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_Т2.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ЛС1_2-1-1.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ИВРЛС_2-1-1.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ДЦ_4.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ДЦ_3.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ДЦ_2.rtf
17 червня 2020 15:10
295_ДЦ_ДФ_2-1-1.rtf
17 червня 2020 15:10
295.imd
17 червня 2020 15:10
Технічна частина.pdf
17 червня 2020 15:10
Гарантія 11.19-GT.113-32.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 22:10
Електронний підпис
17 червня 2020 22:09
Технічна частина.rar

Публічні документи

17 червня 2020 18:17
Електронний підпис
17 червня 2020 18:16
УКРБУД ТРЕСТ 19288 p7s.7z
17 червня 2020 18:16
Технічна частина.pdf
17 червня 2020 18:16
ДЦ вул. Будівельників.7z

Публічні документи

17 червня 2020 17:44
Електронний підпис
17 червня 2020 17:42
185.imd
17 червня 2020 17:42
Розрахунки.rar
17 червня 2020 17:42
2. Технічна частина.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"

ДОЧІРНЄ ПІДПРИЄМСТВО "ЛИДЕР"

ТОВ "ЕНЕРГО-РОСТ"

ТОВ "УКРБУД ТРЕСТ"

ТОВ "ДОРСТРОЙГРУПП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
Переможець 1 599 989,00
UAH з ПДВ
17 липня 2020 21:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 21:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОГРЕСДОРБУД"
#40603406
1 599 989,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2021 09:49
Електронний підпис зміни до договору
15 січня 2021 09:48
доп будів.pdf зміни до договору
15 січня 2021 09:44
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 12:22
001 (1).pdf укладений
03 серпня 2020 12:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 3.1., 3.2 Договору про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №02-0308/20 від “03” серпня 2020 року (далі - Договір) Сторони уклали Додаткову угоду до зазначеного Договору про наступне: 1. Зменшити суму договору на 13 561,12 грн. (тринадцять тисяч п’ятсот шістдесят одна грн. 12 коп.) у т.ч. ПДВ 2 260,19 (дві тисячі двісті шістдесят грн. 19 коп.). Загальна сума Договору у 2020 році становить 1 586 427,88 грн (один мільйон п’ятсот вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять сім гривень 88 коп.) у т.ч. ПДВ 264 404,65 (двісті шістдесят чотири тисячі чотириста чотири грн. 65 коп.). 2. Додаток до Договору «Договірна ціна» викласти у новій редакції, що додається та який є невід’ємною частиною цієї Угоди та Договору. 3. Сторони дійшли згоди вважати виконаними у повному обсязі роботи за Договором про закупівлю робіт за рахунок бюджетних коштів №02-0308/20 від “03” серпня 2020 року.
Номер договору про закупівлю: 02-0308/20
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 586 427,88
UAH (в тому числі ПДВ 264 404,65 UAH)