Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26019 Валя Кузьмина - Круп’янське - Велика Буда на ділянці км 3+200 – км 5+000, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи
Overhaul of the automobile road of the tanning corridor of the mass value O26019 Val Kuzmin - Krup'yanke - the Great Buda at the distance of km 3+200 - km 5+000, Chernivtsi region (Code for DK 021:2015 45000000-7 The works will be carried out in the region).
Очікувана вартість
36 609 977,00 UAH
UA-2020-06-02-007004-b ba50cb819e4f42988585c555841218dd
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мінько Юрій Миколайович

380506752333 yuraminko1983@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Контактна особа: Мінько Юрій Миколайович
380506752333
yuraminko1983@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Upravlinnya infrastrukturi, kapitalnogo budivnictva ta ekspluataciyi dorig Cherniveckoyi oblasnoyi derzhavnoyi administraciyi
National ID: 43565662
Contact point: Minko Yuri Mikolayovich
380506752333
yuraminko1983@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020 15:05
Звернення за роз’ясненнями: до 23 червня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:50
Очікувана вартість: 36 609 977,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 183 049,89 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 183049.89 UAH
Publication date: 02 червня 2020 15:05
Enquiries until: 23 червня 2020 17:00
Complaints submission until: до 29 червня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 03 липня 2020 17:00

Information

Estimated total value: 36 609 977 UAH including VAT
Minimal lowering step: 183 050 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1.8 кілометри
Капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О26019 Валя Кузьмина - Круп’янське - Велика Буда на ділянці км 3+200 – км 5+000, Чернівецька область (Код за ДК 021:2015 45000000-7 Будівельні роботи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, Чернівці, Михайла Грушевського 1
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Overhaul of the automobile road of the tanning corridor of the mass value O26019 Val Kuzmin - Krup'yanke - the Great Buda at the distance of km 3+200 - km 5+000, Chernivtsi region (Code for DK 021:2015 45000000-7 The works will be carried out in the region).
CPV: 45000000-7
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначена Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування. Пiсляоплата 30 Робочі 1
Виконання робіт Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником "Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації", від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору. Пiсляоплата 30 Робочі 2
Дата подання заявки ункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 30
Виконання робіт ункт 5.24 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Пiсляоплата 30 Календарні 67

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:49
ТД О26019 зі змінами 2.docx
26 червня 2020 15:48
Перелік змін 2.doc
26 червня 2020 16:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 червня 2020 21:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 15:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:49
ТД О26019 зі змінами 2.docx
24 червня 2020 21:17
ТД О26019 зі змінами.docx
02 червня 2020 15:07
ТД О26019.docx
26 червня 2020 15:48
Перелік змін 2.doc
24 червня 2020 21:17
Перелік змін.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-21-000052 ● bac8b3a2ff974a5e95cfda615c524cf7
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020 09:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

21.09.2020 № 160
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 21.09.2020 № 160

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
20 UA-2020-06-02-007004-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-24 16:00:59

Запит про надання пояснень

Прошу надати документи, які підтверджують факт надання недостовірної інформації учасниками ТОВ «ШБУ-77» та ТОВ «Граніт 001»?
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-29 14:19:57

Пояснення

ТОВ «ГРАНІТ-001» в складі тендерної пропозиції було надано відгук Державного підприємства «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» від 16.06.2020 №01-05/36. Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької облдержадміністрації звернулося за підтвердженням інформації, наданої учасником ТОВ «ГРАНІТ-001», до ДП «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» (лист від 06.07.2020 №178). За інформацією ДП «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ» (лист від 06.07.2020 №01-05/736) державне підприємство не надсилало відгук ТОВ «ГРАНІТ-001». Враховуючи вищезазначене, Замовником було прийнято рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГРАНІТ-001», оскільки присутній ймовірний факт підробки позитивного відгуку, що підтверджується листом ДП «ДОРОГИ ПРИКАРПАТТЯ».
ТОВ «ШБУ-77» не надали копію диплому майстра будівельних та монтажних робіт Макарчука Олександра Юлійовича, що не відповідає вимогам Додатку 2.6. Тендерної документації. Згідно з пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77». Додатково повідомляємо, що Замовник відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ШБУ-77» за невідповідність кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та не вбачає факт надання недостовірної інформації учасником ТОВ «ШБУ-77».


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 16 липня 2020
UA-2020-06-02-007004-bba50cb819e4f42988585c555841218dd
Найменування: Управління інфраструктури, капітального будівництва та експлуатації доріг Чернівецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43565662
Місцезнаходження: 58000, Україна, Чернівецька область обл., Чернівці, Михайла Грушевського, 1
Учасник Документи Рішення
ТОВ Березівкаагрошляхбуд Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ГРАНІТ-001 Документи
Відхилено
Документи
ТОВ "ШБУ-77" Документи
Відхилено
Документи

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 12:22
Електронний підпис
03 липня 2020 12:22
Електронний підпис
03 липня 2020 12:20
GRI0359OD20.pdf
03 липня 2020 12:20
37 Німенко К.С._37.pdf
03 липня 2020 12:20
36 Лященко О.С._34.pdf
03 липня 2020 12:20
34 довідка банку.pdf
03 липня 2020 12:20
33 виписка.pdf
03 липня 2020 12:19
8 Статут.pdf
03 липня 2020 12:19
7 проект договору.pdf
03 липня 2020 12:19
23 дорожні робітники.pdf
03 липня 2020 12:19
19 мат-тех база.pdf
03 липня 2020 12:19
17 транспортна схема.pdf
03 липня 2020 12:19
15 технічне завдання.pdf
03 липня 2020 12:19
12 інші довідки.pdf
03 липня 2020 12:19
11 інформація ч.1_2 ст.17.pdf

Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ДФС.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ст 17 аб1 ч2.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ст 17 п12ч1.pdf
03 липня 2020 12:48
Електронний підпис
03 липня 2020 12:47
Електронний підпис
03 липня 2020 12:44
_витяг_з_наказу_Мороз.pdf
03 липня 2020 12:44
_довiренiст__Мороз.pdf
03 липня 2020 12:43
_лiцензiя_Банку.pdf
03 липня 2020 12:43
Виписка_19599.pdf
03 липня 2020 12:43
1 Довідка ст 17 2.pdf
03 липня 2020 12:43
1.1 Довідка ст17.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір 6.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір 25.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Альянс .pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Асланян 9 1 .pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Дорстрой.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Мшеп 26.06.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Техно Б.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір УБС .pdf
03 липня 2020 12:42
2.7 Листи підтв .pdf
03 липня 2020 12:41
2.8Тех паспорт.pdf
03 липня 2020 12:41
2.8Тех паспорти на МТБ.pdf
03 липня 2020 12:41
2.15 Подбор С7 С5.pdf
03 липня 2020 12:41
2.17 Атестат АБЗ.pdf
03 липня 2020 12:40
2.18 свідоцтво на ДС50Б.pdf
03 липня 2020 12:40
2.19 Транспортні схеми.pdf
03 липня 2020 12:40
2.23 Договір з лаборат .pdf
03 липня 2020 12:40
2.28 Накази .pdf
03 липня 2020 12:39
2.30 Дипломи .pdf
03 липня 2020 12:39
2.31 посвідчення прац.pdf
03 липня 2020 12:38
2.35відгук проспект (1).pdf
03 липня 2020 12:38
2.36 Акт сверки.pdf
03 липня 2020 12:38
3.4 Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 12:38
4 Проект договору.pdf
03 липня 2020 12:37
6 Досвід субпідрядн.pdf
03 липня 2020 12:37
6 МТБ субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
6 Персонал субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
6 стаття 17 субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
9.1 Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 12:37
9.2 Сертифікат ISO 2.pdf
03 липня 2020 12:37
9.6 Лiцензiя.pdf

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:08
Електронний підпис
03 липня 2020 16:06
Довіреності банку.pdf
03 липня 2020 16:06
Fwd_ юр.док. банка.zip
03 липня 2020 15:59
15.2 Пояснення по ДС50.PDF
03 липня 2020 15:58
15.1 Транспортна схема.PDF
03 липня 2020 15:57
12. Проект договору.PDF
03 липня 2020 15:57
8. Підтвердження МТБ.PDF

Документи

Публічні документи

03 липня 2020 16:28
Електронний підпис
03 липня 2020 16:27
29 Лист пояснення.PDF
03 липня 2020 16:27
27 дипломи.zip
03 липня 2020 16:27
Реєстр.PDF
03 липня 2020 16:26
61 Відгук _12 -1.pdf
03 липня 2020 16:26
60 Договір 12.pdf
03 липня 2020 16:26
37 Довідки по ст 17.PDF
03 липня 2020 16:25
42 Інформаційний лист.PDF
03 липня 2020 16:25
17 Інвентарні картки.pdf
03 липня 2020 16:25
41 Лист пояснення.PDF
03 липня 2020 16:25
33 Відгук.jpg
03 липня 2020 16:25
32 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч2.pdf
03 липня 2020 16:25
40 Копія Статуту.PDF
03 липня 2020 16:25
32 Кб2 Кб3 Хуст _262 Ч1.pdf
03 липня 2020 16:25
8 Свідоцтва.rar
03 липня 2020 16:25
7 техніка.PDF
03 липня 2020 16:24
6 Оригінал ліцензії.pdf
03 липня 2020 16:24
4 ISO 14001 (оригінал).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ ГРАНІТ-001

ТОВ "ШБУ-77"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор" 36 560 070,00
UAH з ПДВ
36 377 016,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Березівкаагрошляхбуд 36 539 644,00
UAH з ПДВ
36 539 644,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:37
Електронний підпис
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ДФС.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка МВС.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ст 17 аб1 ч2.pdf
04 серпня 2020 12:36
1 Довідка ст 17 п12ч1.pdf
03 липня 2020 12:48
Електронний підпис
03 липня 2020 12:47
Електронний підпис
03 липня 2020 12:44
_витяг_з_наказу_Мороз.pdf
03 липня 2020 12:44
_довiренiст__Мороз.pdf
03 липня 2020 12:43
_лiцензiя_Банку.pdf
03 липня 2020 12:43
Виписка_19599.pdf
03 липня 2020 12:43
1 Довідка ст 17 2.pdf
03 липня 2020 12:43
1.1 Довідка ст17.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір 6.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір 25.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Альянс .pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Асланян 9 1 .pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Дорстрой.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Мшеп 26.06.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір Техно Б.pdf
03 липня 2020 12:42
2.6 Договір УБС .pdf
03 липня 2020 12:42
2.7 Листи підтв .pdf
03 липня 2020 12:41
2.8Тех паспорт.pdf
03 липня 2020 12:41
2.8Тех паспорти на МТБ.pdf
03 липня 2020 12:41
2.15 Подбор С7 С5.pdf
03 липня 2020 12:41
2.17 Атестат АБЗ.pdf
03 липня 2020 12:40
2.18 свідоцтво на ДС50Б.pdf
03 липня 2020 12:40
2.19 Транспортні схеми.pdf
03 липня 2020 12:40
2.23 Договір з лаборат .pdf
03 липня 2020 12:40
2.28 Накази .pdf
03 липня 2020 12:39
2.30 Дипломи .pdf
03 липня 2020 12:39
2.31 посвідчення прац.pdf
03 липня 2020 12:38
2.35відгук проспект (1).pdf
03 липня 2020 12:38
2.36 Акт сверки.pdf
03 липня 2020 12:38
3.4 Технічне завдання.pdf
03 липня 2020 12:38
4 Проект договору.pdf
03 липня 2020 12:37
6 Досвід субпідрядн.pdf
03 липня 2020 12:37
6 МТБ субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
6 Персонал субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
6 стаття 17 субпідряд .pdf
03 липня 2020 12:37
9.1 Витяг ПДВ.pdf
03 липня 2020 12:37
9.2 Сертифікат ISO 2.pdf
03 липня 2020 12:37
9.6 Лiцензiя.pdf

Публічні документи

03 липня 2020 12:22
Електронний підпис
03 липня 2020 12:22
Електронний підпис
03 липня 2020 12:20
GRI0359OD20.pdf
03 липня 2020 12:20
37 Німенко К.С._37.pdf
03 липня 2020 12:20
36 Лященко О.С._34.pdf
03 липня 2020 12:20
34 довідка банку.pdf
03 липня 2020 12:20
33 виписка.pdf
03 липня 2020 12:19
8 Статут.pdf
03 липня 2020 12:19
7 проект договору.pdf
03 липня 2020 12:19
23 дорожні робітники.pdf
03 липня 2020 12:19
19 мат-тех база.pdf
03 липня 2020 12:19
17 транспортна схема.pdf
03 липня 2020 12:19
15 технічне завдання.pdf
03 липня 2020 12:19
12 інші довідки.pdf
03 липня 2020 12:19
11 інформація ч.1_2 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Компанія "Євродор"

ТОВ Березівкаагрошляхбуд

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
Переможець 36 377 016,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 17:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 17:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Компанія "Євродор"
#38972680
36 377 016,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 січня 2024 17:44
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 22:33
ДУ 7 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 22:32
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 15:40
ДУ 6 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 15:38
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:58
ДУ 5 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:57
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 14:44
ДУ 4 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 14:42
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 11:33
ДУ 3 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2020 18:34
ДУ 2 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
22 грудня 2020 18:33
Електронний підпис зміни до договору
14 вересня 2020 12:27
ДУ №1 до 42-ДГ.pdf зміни до договору
14 вересня 2020 12:25
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 22:12
Договір №42-ДГ.pdf укладений
18 серпня 2020 22:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення деяких пунктів в новій редакції. Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору "ІІІ. Договірна ціна" викласти в новій редакції. Виключення деяких пунктів договору.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ. Договору "ІІІ. Договірна ціна" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти договірну ціну в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункт 3.1. розділу ІІІ Договору викласти в новій редакції. Пункти 17.1., 17.2., 17.3. розділу XVII Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 6.1., 15.1., 17.1., 17.2., 17.3. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 6.1., 17.1., 17.2., 17.3. Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1., 6.1., 15.1, 17.2., розділ XVIII Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 42-ДГ
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 33 061 376,40
UAH (в тому числі ПДВ 5 510 229,40 UAH)