Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70)
Coal brand AM (13-25), DO (25-50), AO (25-70)
Очікувана вартість
6 890 000,00 UAH
UA-2020-06-02-005146-b c6550d01714a4eca8555788499015584
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іваницький Андрій

+380484731369 tarutinoviddil@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна , Одеська область обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Контактна особа: Іваницький Андрій
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Додаткові контактні особи: Ivanitskyi Andrii
+38048731369
taritinoviddil@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Viddil osviti Tarutinskoi rayonnoi derzhavnoi administratsii
National ID: 02145292
Contact point: Ivanitskyi Andrii
+380484731369
tarutinoviddil@ukr.net
Additional contacts: Ivanitskyi Andrii
+38048731369
taritinoviddil@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 02 червня 2020 13:38
Звернення за роз’ясненнями: до 16 серпня 2020 10:53
Оскарження умов закупівлі: до 22 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 серпня 2020 10:53
Початок аукціону: 01 жовтня 2020 15:01
Очікувана вартість: 6 890 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH
Publication date: 02 червня 2020 13:38
Enquiries until: 16 серпня 2020 10:53
Complaints submission until: до 22 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 26 серпня 2020 10:53

Information

Estimated total value: 6 890 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 34 450 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
260 тонни
Вугілля марки АМ (13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal brand AM (13-25)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 15 жовтня 2020
500 тонни
Вугілля марки ДО (25-50)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal brand DO (25-50)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 15 жовтня 2020
500 тонни
Вугілля марки АО (25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Coal brand AO (25-70)
CPV: 09110000-3
Період постачання: по 15 жовтня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 90 банківських днів з дня поставки (передачі) товару Payments for Products are made by the Buyer in the national currency of Ukraine by non-cash transfer of funds to the current account of the Supplier within 90 calendar days after signing the Act of acceptance-transfer of Products. Пiсляоплата 90 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
14 серпня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:31
ТД вугілля зі змінами від 14.08.doc
14 серпня 2020 10:53
Зміни, що вносяться до ТД 14.08.docx
12 серпня 2020 13:56
Зміни, що вносяться до ТД 12.08.docx
10 серпня 2020 10:55
Зміни, що вносяться до ТД 10.08.docx
10 серпня 2020 10:55
ТД вугілля зі змінами від 10.08.doc
26 червня 2020 15:02
Перелік змін 26.06.doc
14 серпня 2020 12:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 10:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 серпня 2020 13:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 серпня 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 червня 2020 15:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 15:27
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
14 серпня 2020 12:31
ТД вугілля зі змінами від 14.08.doc
14 серпня 2020 10:53
ТД вугілля зі змінами від 14.08.doc
12 серпня 2020 13:56
ТД вугілля зі змінами від 12.08.doc
26 червня 2020 15:02
ТД вугілля зі змінами від 26.06.doc
03 червня 2020 15:26
ТД вугілля зі змінами від 03.06.doc
02 червня 2020 13:38
ТД вугілля 02.06.doc
14 серпня 2020 10:53
Зміни, що вносяться до ТД 14.08.docx
12 серпня 2020 13:56
Зміни, що вносяться до ТД 12.08.docx
10 серпня 2020 10:55
Зміни, що вносяться до ТД 10.08.docx
10 серпня 2020 10:55
ТД вугілля зі змінами від 10.08.doc
03 червня 2020 15:26
Зміни, що вносяться до ТД.docx
26 червня 2020 15:02
Перелік змін 26.06.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Яким рішенням затверджено ТД?
Дата подання: 02 червня 2020 14:18
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:25
ЗАТВЕРДЖЕНО Рішенням тендерного комітету від « __» _________ 2020 року Голова тендерного комітету
Відповідь: Тендерна документація буде виправлена
уточнення
Дата подання: 02 червня 2020 14:52
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:25
Шановний замовнику, надайте розяснення,щодо наступного: 1. У п. 7,9 додатку № 4 до тендерної документації та у Додатку № 1 до тендерної документації є "..." (три крапки), що це означає?
Відповідь: Тендерна документація буде виправлена
Дискримінаційна - незаконна вимога
Дата подання: 03 червня 2020 16:05
Дата відповіді: 05 червня 2020 09:12
Вимоги ТД "Учасник –переможець має забезпечити здійснення зважування товару, що відпускається, на території Тарутинського району у присутності уповноваженого представника». Дана вимога є дискримінаційною, так як жоден учасник не зобовязаний чинним законодавством забеспечаватти зваження та окремо-визначеній теріторії. Багаточисленними рішеннями АМКУ дана вимога визнається дискримінаційною. Приведіть тендерну документацію у відповідність чинному ЗУ "Про публічні закупівлі" та приберіть дискримінайійну вимогу! У іному випадку будемо вимушені звернутись до органу оскарження та органів фінансового контролю за захистом своїх прав та проведення перевірки даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: При чому тут дискримінаційні умови? В Тарутинському району Одеської області функціонує безліч фемерских господарств, на яких встановлені сертифіквані зважувальні комплекси. Ціна такої послуги становить від 200 до 300 гривень. Яким чином дана вимога створює дискримінаційні умови? Що може завадити учаснику-переможцю з іншої області перед доставкою товару до навчального закладу разом із представником відділу освіти зважитись на одному із зважувальних комплексів Тарутинського району?
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 05 червня 2020 08:41
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:19
Згідно вимог пункту 1 розділу 3 Документації конкурсних торгів Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, а саме: 3) Інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, зазначеною у Додатку 4 тендерної документації, а саме: - копією дійсного сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик на вугілля що є предметом закупівлі або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником. Відповідно до вимог ДСТУ 7146:2010 «Вугілля кам’яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови» для вугілля встановлюють кодове число та визначають додаткові параметри кодифікації згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. За результатами дослідження оформлюють сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик (додаток А). Під час укладання договору на постачання вугілля для побутових потреб повинен бути представлений сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик, що містить додаткові параметри кодифікації вугілля середнього та високого рангів згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації. Термін дії сертифіката генетичних, технологічних та якісних характеристик-чотири роки. ГАРАНТІЇ ВИРОБНИКА-виробник повинен гарантувати відповідність якості вугілля вимогам цього стандарту. Марку вугілля встановлюють на підставі генетичних особливостей та основних технологічних характеристик відповідно до ДСТУ 3472 один раз на чотири роки. Приймає вугілля ВТК виробника відповідно до ГОСТ 1137 та цього стандарту. Вугілля приймають та постачають партіями. Партію вугілля вважають прийнятою до відправлення, якщо від неї відібрано об’єднану товарну пробу згідно з ДСТУ 4096 та оформлено посвідчення якості. Тобто сертифікат генетичних, технологічних та якісних характеристик повинен бути наданий виробником вугілля разом з посвідченням якості. Враховуючи вищевикладене, просимо пояснити, чому ви розмістили дану вимогу з порушенням чинного законодавства.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надання в складі пропозиції документів, передбаченими п.п. 3 п. 1.1 розділу 3 тендерної документації, не перечить нормам чинного законодавства України, а наявність цих документів підтверджує якісь продукції, яку пропонує учасник.
некоректно сформульована вимога
Дата подання: 05 червня 2020 09:13
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:23
Згідно вимог пункту 7 додатку 4 тендерної документації Постачальник повинен за вимогою замовника перед поставкою замовленої марки вугілля надати документальне підтвердження щодо якості та зразки даного вугілля для орієнтування представником замовника та звірянням зразків з поставленим в пункт призначення вугіллям. Замовник залишає за собою право провести експертизу якості вугілля кам’яного зі складу будь-якого … для підтвердження відповідності вугілля кам’яного посвідченню якості, який надається на кожну партію. В разі невідповідності вугілля кам’яного посвідченню якості, витрати, пов’язані з проведенням експертизи, покладаються на Учасника-переможця. Просимо надати пояснення яким чином замовник при орієнтуванні та звірянні зразків з поставленим в пункт призначення вугілля встановить марку вугілля, його фракційний та хімічний склад. На підставі яких ГОСТів та ДСТУ замовником буде проведено орієнтування щодо якості вугілля та його відповідності вимогам документації конкурсних торгів. Яку кількість вугілля потрібно надати у якості зразка. Згідно якої методики повинно бути відібрано дані зразки. Яким інструментом, як та хто повинен відбирати ці зразки.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовник має можливість укласти договори із лабораторіями, що розміщені на території України та які здійснюють свою діяльність відповідно до контролю якості ISO 17025. Якість вугілля, що постачатиметься, має відповідати наданим сертифікатам. Продукція повинна відповідати технічним вимогам тендерної документації.
Щодо забору зразків: Тендерною документацією передбачено надання Постачальником, на вимогу Замовника, контрольної проби вугілля, у кількості, достатній для здійснення замірів (випробувань), якими буде підтверджено якість партії продукції, що планується до поставки. Замовник запросить представника акредитованої лабораторії для забору контрольної проби вугілля. Забір буде здійснено у порядку, передбаченому чинним законодавством України та відповідно до норм контролю якості. Всі витрати з незалежної експертизи вугялля несе Постачальник.
уточнення
Дата подання: 05 червня 2020 11:15
Дата відповіді: 05 червня 2020 14:05
"При чому тут дискримінаційні умови? В Тарутинському району Одеської області функціонує безліч фемерских господарств, на яких встановлені сертифіквані зважувальні комплекси. Ціна такої послуги становить від 200 до 300 гривень. Яким чином дана вимога створює дискримінаційні умови? Що може завадити учаснику-переможцю з іншої області перед доставкою товару до навчального закладу разом із представником відділу освіти зважитись на одному із зважувальних комплексів Тарутинського району?" Шановний Замовнику! Жоден учасник не зобовязаний чинним законодавством забеспечаватти зваження та окремо-визначеній теріторії. зазначте у відповді нормативно-правовий акт яким Ви керувались при встановлені вимоги?!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України встановлено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Відповідно до статті 6 цього Цивільного Кодексу України, сторони є вільними в
укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного
законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Дана вимога міститься в проєкті договору та стосується лише учасника-переможця процедури закупівлі.
Щодо зважування
Дата подання: 05 червня 2020 14:59
Дата відповіді: 05 червня 2020 15:42
"Відповідно до статті 6 цього Цивільного Кодексу України, сторони є вільними в укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу інших актів цивільного законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості." Шановний Замовнику, ваша відповідь підтверджує незаконність ваших вимог!. Даною вимогою ви встановлююете імперативну вимогу! Про які вільні умови йде мова?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На території Тарутинського району є безліч сертифікованих вагових компексів. Ви можети обрати будь-який для зважування. Перед поставкою вугілля представники відділу освіти Тарутинської РДА повинні перевірити, чи співпадає вага в товаро-транспортних документах та фактична вага вугілля, що поставляється. Таким чином дана вимога підпадає повністю під категорію вимог розумності та справедливості.
Щодо показників та марок вугілля
Дата подання: 05 червня 2020 15:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:24
Шановний Замовнику, поясніть, будь-ласка, яким ДСТУ передбачено вугілля марки ДО (25-50) і його якісні показники? Чи відомі Вам учасники/виробники, що пропонують таке вугілля? Як Ви визначали очікувану вартість на вугілля ДО (25-50)? Окрім того, вимагаємо привести всі показники якості вугілля марки АМ (13-250 та АО (25-70) у відповідність до ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 та додержуватися принципу публічних закупівель недискримінації учасників!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до проведеного аналізу, в тому числі і в електронній системі закупівель, закупівлі вугілля кам’яного марок АО (25-50) проходили в багатьох областях України. З даного аналізу нам також відомо про наявність в Україні постачальників такого вугілля. Дана інформація є загальнодоступною для всіх і в електронній системі закупівель, і в інших засобах інформації, з якою за бажанням можна ознайомитись в будь-який час. Замовником прийнято рішення встановити у Документації ту марку вугілля, яка забезпечать якісне теплопостачання та відповідає вимогам замовника. Замовником не порушено права потенційних учасників та наші дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог, обмеження конкуренції немає. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах, в тому числі і виробники, і інші представники виробника, що мають змогу постачати якісну продукцію. Під час проведення закупівлі пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
Уточнення
Дата подання: 05 червня 2020 15:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:25
Додатком 2 вимагається надання копію протоколу/-ів засновників стосовно формування статутного капіталу, вкладів учасників та їх розподілу. Якщо учасник з організаційно-правовою формою «товариство з обмеженою відповідальністю» створений на підставі рішення одноосібного засновника і в цьому рішенні зазначено лише розмір статутного капіталу, але не зазначено вклади учасників та їх розподіл (що є логічним, оскільки немає між ким розподіляти), чи не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції такого учасника надання копії рішення засновника про створення товариства з обмеженою відповідальністю, в якому зазначено лише розмір статутного капіталу?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" передбачено необхідність не тільки формування, а і оплати статутного капіталу Товариства. Учасник у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, що має у своєму складі лише одного учасника (засновника) повинен надати відповідне рішення.
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 10 червня 2020 14:14
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:26
Шановний Замовнику, поясніть, будь-ласка, яким ДСТУ передбачено вугілля марки ДО (25-50) і його якісні показники? В ДСТУ 7146:2010 є марка Д (13-100): зольність до 14%, вологість до 14, нижча теплота не менше 5300 ккал/кг та марка Д (25-200): зольність до 14%, вологість до 14, нижча теплота не менше 5300 ккал/кг. Вимагаємо привести всі показники якості вугілля у відповідність до ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015 або змінити марку вугілля у відповідності до ДСТУ 7146:2010 та ДСТУ 3472:2015!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні та якісні характеристики вугілля, визначені Замовником згідно тендерної документації, не суперечить нормативним вимогам встановленим у ДСТУ 7146:2010.
Згідно п 3.3. технічних вимог ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
Якісні показники вугілля визначені у таблиці 1 технічних вимог ДСТУ 7146:2010 прописані у значенні «не більше» та/або «не менше». Тож зазначення Замовником більш якісніших показників не суперечить технічним вимогам ДСТУ 7146:2010.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
Кваліфікаційні критерії
Дата подання: 10 червня 2020 14:19
Дата відповіді: 11 червня 2020 19:26
Доброго дня! На виконання вимоги ТД дод. 4 п.9, а саме: "Учасник повинен забезпечити поставку замовленого обсягу Товару в в навчальні заклади відділу освіти Тарутинської РДА власним або орендованим транспортом Учасника, або орендованим транспортом по договору на перевезення відповідно до п. 1.3 додатку 2 до цієї ТД відповідно до заявок, наданих Замовником." ЗАПИТАННЯ: надання договору про надання відповідних послуг, буде відповідати вимогам ТД та Замовника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо під "наданням договору про надання відповідних послуг" мається на увазі договір про надання послуг перевезення, надання такого договору буде відповідати вимогам ТД Замовника.
Уточнення
Дата подання: 12 червня 2020 12:15
Дата відповіді: 17 червня 2020 22:18
Шановний Замовнику, поясніть, будь-ласка, якими документами ви керувалист при встановлені технічних характеристик ДО (25-50), АМ (13-250 та АО (25-70)? Проаналізувавши документи, зокрема сертифікати генетичних, технологічних та якісних характеристик та посвідчення якості учасників, які приймають участь у закупівлі, ми прийшли до висновку, що вугілля з такими характеристиками є тільки у одного учасника! Зазначаємо, що вказаний акт підтверджує незаконність проведення даного тендеру! Надайте обгрунтоване пояснення!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики визначено відповідно до встановлених стандартів, що звичайно ставляться до вугільної продукції.
Ви зазначаєте, що перевірили документи учасників. Цікаво дізнатися яким чином? Станом на сьогодні, строк на подачу документів для приймання участі у процедурі закупівлі не завершено. Система також не дає можливості передивитися у вільному доступі вже подані документи.
Ваш висновок є припущенням, що не має ніякого обгрунтування.
уточнення
Дата подання: 12 червня 2020 12:21
Дата відповіді: 17 червня 2020 22:19
Шановний Замовнику, Вами ніколи не закуповувались вугілля камяне марок ДО (25-50), АМ (13-250 та АО (25-70). Надайте поясення чому у цьому році ви змінили предмет закупівлі? Вами замінено обладнання? Чи проводили ви випробування вугілля камяного, що є предметом даної закупівлі на Вашому обладнанні? якщо так, якою особою проводились такі випробування? звідки та на якій підставі придбали таке вугілля для випробування?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля вугільної продукції, що є предметом даного тендеру, спрямована на якісне забезпечення всіх закладів, яким воно буде опалюватися. Нажаль, вугілля, що закуповувалося за попредніми процедурами, не давало якісного опалення. За даною процудурою закупівлі, нами планується придбання більш якісної вугільної продукції. Більш вищі технічні вимоги до предмету закупівлі знаходяться в межах норм експлуатації обладнання, за допомогою якого здійснюватиметься споживання продукції.
Щодо відповді та вимоги ТД
Дата подання: 16 червня 2020 17:35
Дата відповіді: 17 червня 2020 22:21
Ваша відповідь: "Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" передбачено необхідність не тільки формування, а і оплати статутного капіталу Товариства. Учасник у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, що має у своєму складі лише одного учасника (засновника) повинен надати відповідне рішення." Надайте законодаче обгрунтування вашій відповіді: зокрма зазначте пункт, статтю ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" почитаючи з 2017 року, якою передбачено "відповідне рішення". Я надайте обгруновану відповідь з посиланням на норми чинног закнодаства на підставі яких учасник повинен вам надавати вигадані вами "відповідні рішення" із зназначенням пунтку. статті. нормативно-правового акту. зазначаємо, що замовнику заборонено вигадувати вимоги) У разі ігнорування даного питання будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для притягнення до відповідальності за порушення чинного законодавства та до АМКу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля продукції повинная здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України. З 2017 року зазначений Закон неодноразово змінювався. Тому використовувати потрібно його лише в останній редакції від 28.04.2020 року.
Крім того, вимога щодо внесення (поповнення) Статутного капіталу передбачена Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Дата подання: 18 червня 2020 19:00
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:58
Шановний ЗАмовнику! Відповідно до вимог чинного ЗУ "Про публічні закпівлі", Замовник може встановлювати вимоги у тендерну документації тількі ті, що передбачені чинним законодваством! (ст 22 Закону) Виходячи з вашої відповіді Ви не знаете які нормативно-правові акти ви використовували при встановлені вимог! Хто писав Вам тендерну документацію?! Чому ви не надаєте чітку відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію складено відповідно до вимог чинного законодавства України, затверджено тендерним комітетом.
Ви зазначаєте, що перевірили документи учасників. Цікаво дізнатися яким чином? Станом на сьогодні, строк на подачу документів для приймання участі у процедурі закупівлі не завершено. Система також не дає можливості передивитися у вільному доступі вже подані документи. Ваш висновок є припущенням, що не має ніякого обгрунтування.
Дата подання: 18 червня 2020 19:03
Дата відповіді: 26 червня 2020 13:59
Шановний Замовнику. не так багато учасників беруть участь у закупівлі. І дізнатичь с якими документами учасники приймали участь у закупілі дуже легко- так як електрона система закупівель містить пошук по типу товару і відкрити документи учасників, які приймали участь у інших процедурах закупвлі не складно так як вони є ПУБЛІНЧИМИ!. Ви зазначаете, що встановили кращі показники, а надайте відповідь яким чином ви визначали такі показники?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Показники визначено відповідно до чинних стандартів. Технічні та якісні характеристики вугілля, визначені Замовником згідно тендерної документації, не суперечить нормативним вимогам встановленим у ДСТУ 7146:2010.
Згідно п 3.3. технічних вимог ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
Якісні показники вугілля визначені у таблиці 1 технічних вимог ДСТУ 7146:2010 прописані у значенні «не більше» та/або «не менше». Тож зазначення Замовником більш якісніших показників не суперечить технічним вимогам ДСТУ 7146:2010.
Розгорнути всі запитання: 16 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-005146-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 15 червня 2020 11:02
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Додатком 1 форма тендерної пропозиції, Додатком 1 до проекту договору про закупівлю та Додатком 4 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документації, визначено, зокрема, що товар повинен відповідати технічним вимогам згідно з Додатком 4.
У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:

Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800
Замовником в порушення норм діючого законодавства встановлено дискримінаційні вимоги відносно показників зольності, вологи, леткіх речовини, сірки, нижчої теплоти згоряння. Тобто ним дані показники взято не з ДСТУ а з сертифікатів конкретного постачальника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Звернить увагу на те, що такий показник як сірка вказаний замовником російською мовою- сера, чого не може бути в українських нормативних документах. Крім того в чинних українських ДСТУ інші формулювання щодо вищезазначених показників.
Замовником не зазначено в Документації жодного ДСТУ на підставі якого ним визначено показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння.
Вимагаємо внести зміни в документацію конкурсних торгів та зазначити на підставі яких ДСТУ замовником було зазначено в документації конкурсних торгів показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:16
Тендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-005146-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО", Код ЄДРПОУ:38720398
Дата подання: 15 червня 2020 11:21
дискримінаційні вимоги документації конкурсних торгів
Додатком 1 форма тендерної пропозиції, Додатком 1 до проекту договору про закупівлю та Додатком 4 інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Документації, визначено, зокрема, що товар повинен відповідати технічним вимогам згідно з Додатком 4.
У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:

Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800

Таким чином, встановлені у Додатку 1 форма тендерної пропозиції, Додатку 1 до проекту договору про закупівлю та додатку 4 Документації показники для вугілля Д (25-50), АМ (13-25) та АО (25-70) не узгоджуються з вимогами ДСТУ 7146:2010.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно ГОСТу 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТу 19242.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Стандарту "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1".
У таблиці 1 "Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля", зокрема, визначені наступні показники для вугілля марок Д (25-200), АМ (13-25) та АО (25-100):





Назва продукції


Марка вугілля згідно з ДСТУ 3472

Розмір кусків згідно з ГОСТ 19242,
мм

Зольність на сухий стан палива,
%,
не більше ніж

Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж
Масова частка кусків розміро м менше нижчої границі,
%, не більше ніж Масова частка мінеральних домішок (породи з розміром кусків 25 мм і більше для незбагачено го вугілля,
%, не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж
Збагачене та незбагачене
розсортоване вугілля
Д
25-200
14
14
12
1,8
22,190
(5300)
Збагачене та незбагачене розсортоване
вугілля
А
13-25
16
7
17
-
25,120
(6000)
Збагачене та незбагачене розсортоване
вугілля
А
25-100
13
6
12
1.8
25,120
(6000)

Отже, встановивши зазначені вище технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовник обмежив потенційне коло учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Замовник має внести зміни до Документації в цій частині.
У разі ненадання ґрунтовної відповіді на нашу вимогу або надання відповіді у стилі ні про що, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України з цього приводу з метою приведення вимог документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України та усунення навмисно або штучно створених з боку замовника обмежень до учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:15
Тендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-005146-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 15 червня 2020 16:18
Вимога до Замовника
Вивчивши тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від «02» червня 2020 року зі змінами від 03.06. 2020 року (затвердженими рішенням тендерного комітету №б\н від 03.06.2020р.) ми вважаємо, що її умови порушують вимоги Закону України "Про публічні закупівлі" та наше право на участь у цих відкритих торгах, зокрема:
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
Згідно з частиною 6 Розділу ІІІ Документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону та зазначеним у Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації.
Згідно додатку № 4 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800
На нашу думку, наведені у Додатку 4 вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, і не дають можливості нам, як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі.
1. В Додатку 4 зазначено, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником).
Зазначаємо, що державний стандарт, що встановлює технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", зокрема, і для вугілля марок А та Д.

На нашу думку дана вимога Замовника щодо якісних показників вугілля є дискримінаційною, незаконною та такою, що суттєво звужує коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, не дає можливості нам як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі.
Замовник зазначає, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів, отже повинен відповідати ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472:2015.
Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. (ДСТУ 7146:2010 додається). ГОСТ 19242 втратив чинність 01.01.2019 р.
Зазначаємо, що ми співвпрацюємо з виробниками/постачальниками, які виробляють/постачають вугілля камяне відповідно до вимог Стандарту.
Таким чином, встановивши показники якості вугілля, що не узгоджуються зі Стандартами, Замовник унеможливлює участь багатьох учасників, які працюють в межах чинного законодавства, у даній Процедурі.
У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності.
ВМАГАЄМО привести показники якості для вугілля марок АМ, АО, Д у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Крім того, зазначаємо, що чинними ДСТУ передбачені вугілля камяне марки А та Д , а не АО, АМ, ДО. Отже. замвонику, крів вищевказаних змін необхідно узгодити технічні вимоги за марками у тому числі.
Зазначаємо, що у випадку незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження.
Наголошуємо, що у 2020 році (зокрема, 26.05.2020 ) органом оскарження вже було винесено рішення за аналогічним питанням та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни.
Крім того, вимагаємо надати інформацію на підставі яких нормативно-правових документів Замовник встановлював показники якості до предмету закупівлі?
Провівши аналіз документів потенційних учасників, вбачається, що Замовник пропитсував технічні характеристики під документи окремого учасника, що є порушенням чинного законодавства та порушенням принципів здійснення закупівель.
У випадку якщо Замовник не переведе вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства та порушувати чинний ЗУ «Про публічні закупівлі» та КК України, будемо вимушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів (ДАСУ, ДРПУ, тощо) для проведення перевірки даної закупівлі та притягнення уповноваженої особи Замовника та членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:14
ендерна документація не містить дискримінаційних або інших вимог, які б обмежували учасників. Відповідь на дане звернення була надана у попередніх відповідях. Вимогу задоволено не буде.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-005146-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 19 червня 2020 09:38
вимога
Ваша відповідь: "Законом України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" передбачено необхідність не тільки формування, а і оплати статутного капіталу Товариства. Учасник у вигляді товариства з обмеженою відповідальністю, що має у своєму складі лише одного учасника (засновника) повинен надати відповідне рішення."
Надайте законодаче обгрунтування вашій відповіді: зокрма зазначте пункт, статтю ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" почитаючи з 2017 року, якою передбачено "відповідне рішення".
Я надайте обгруновану відповідь з посиланням на норми чинног закнодаства на підставі яких учасник повинен вам надавати вигадані вами "відповідні рішення" із зназначенням пунтку. статті. нормативно-правового акту.
зазначаємо, що замовнику заборонено вигадувати вимоги!
Вимагаємо надати пояснення з нормативно-правовим обгрунтуванням "відповідного рішення"!

У разі ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для притягнення до відповідальності за порушення чинного законодавства та до АМКу.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:12
Закупівля продукції повинная здійснюватися відповідно до норм чинного законодавства України. З 2017 року зазначений Закон неодноразово змінювався. Тому використовувати потрібно його лише в останній редакції від 28.04.2020 року.
Крім того, вимога щодо внесення (поповнення) Статутного капіталу передбачена Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-005146-b.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ПІВДЕННИЙ ПАЛИВНИЙ СКЛАД", Код ЄДРПОУ:42768142
Дата подання: 21 червня 2020 00:23
Вимоги тендерної документації грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»
Згідно пп.8 п.1 розділу 3 тендерної документації, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну (з урахуванням усіх податків і зборів), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема: заповненою формою комерційної пропозиції згідно Додатку 1 тендерної документації.

Така вимога грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНУ/ПРИВЕДЕНУ ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 червня 2020 14:10
Очікувана вартість закупівлі перевищує межі, встановлені у частині третій статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі» України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922-VIII (надалі - Закон).
Відповідно до ч.1 статті 28 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись у відповідності до норм та вимог Закону.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-005146-b.c6
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-06-02-005146-b.c7
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 26 червня 2020 11:26
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 30 червня 2020 21:03
рішення від 30..06.2020 № 12733 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 30 червня 2020 21:03
рішення від 24.07.2020 №14392 .pdf
Дата публікації: 29 липня 2020 20:48
Коментар замовника щодо усунення порушення: Відповідно до рішення постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства в сфері публічних закупівель №14392-р/пк-пз від 24.07.2020 р., яким колегія АМКУ зобов'язує Відділ освіти Тарутинської районної державної адміністрації внести зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі - "Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70) ", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-06-02-005146-b, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині цього рішення тендерний комітет відділу освіти Тарутинської РДА вніс відповідні зміни у тендерну документацію закупівлі
Дата виконання рішення замовником: 10 серпня 2020 11:40
Номер скарги: UA-2020-06-02-005146-b.b8
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42827548
Дата подання: 13 серпня 2020 15:49
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Скарга на незаконні вимоги тендерної документації
Документи
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 17 серпня 2020 18:00
рішення від 17.08.2020 № 15610 +лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 17 серпня 2020 17:59
рішення від 27.08.020 № 16227.pdf
Дата публікації: 01 вересня 2020 19:27

Документи подані скаржником

26 червня 2020 10:19
скарга Газенерготрейд.pdf
26 червня 2020 10:19
ПОСВІДЧЕННЯ якості ДО.jpg
26 червня 2020 10:19
АМ.pdf
26 червня 2020 10:19
АО.pdf

Документи подані замовником

Документи подані скаржником

13 серпня 2020 15:06
скарга.pdf

Документи подані замовником

17 серпня 2020 10:10
417 від 17.08.2020.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-03-000054 ● b8e9ab932b134cb39f5788fd474984b2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 липня 2020 14:20
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-06-02-005146-b 02.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Порушення усунуто шляхом розміщення роїз'яснення до тендерно документації та продовження строку подання тендерних пропозицій на сім днів, відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі"

2020-07-13 10:48:52


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 липня 2020
Кінцевий строк оскарження: 22 липня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-12

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
UA-2020-06-02-005146-bc6550d01714a4eca8555788499015584
Найменування: Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації
Код ЄДРПОУ: 02145292
Місцезнаходження: 68500, Україна, Одеська область обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "Укрснаб-Паливо"
Документи
Очікується рішення
Документи
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" Документи
Очікується рішення
Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" Документи
Очікується рішення
Документи

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "Укрснаб-Паливо" #38720398

№ рішення у справі

70/55-р/к

Дата рішення у справі

22.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Документи

01 вересня 2020 19:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

19 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:21
проект договору 333.PDF
13 серпня 2020 10:21
Б_аналогічні договори.PDF
11 серпня 2020 12:41
проект договору 222.PDF
01 липня 2020 11:23
Електронний підпис
01 липня 2020 11:20
довідка код доступу.PDF
01 липня 2020 11:20
довідка працівники.PDF
01 липня 2020 11:20
Справка Приват.pdf
01 липня 2020 11:20
довідка ст 17.PDF
01 липня 2020 11:20
витяг єдр.PDF
01 липня 2020 11:20
статут.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист довкілля.PDF
01 липня 2020 11:19
проект договір.PDF
01 липня 2020 11:19
довідка ліцензія.PDF
01 липня 2020 11:19
довідка санкції.PDF
01 липня 2020 11:19
довкілля.PDF
01 липня 2020 11:19
техпаспорт самоскид.PDF
01 липня 2020 11:19
копія паспорту.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист домішки.PDF
01 липня 2020 11:19
витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 11:19
інф техн якісн.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист поставка.PDF
01 липня 2020 11:19
УДК 11.pdf

Документи

01 вересня 2020 19:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 серпня 2020 21:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:51
Довідка банк рахунок.pdf
23 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
23 серпня 2020 10:19
Протокол НР.7Z
23 серпня 2020 10:19
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 серпня 2020 10:19
Лист для клієнті1.7z
23 серпня 2020 10:19
Гарантія 5359-20.7z
23 серпня 2020 10:19
Витяг із Статуту.7z
23 серпня 2020 10:19
Банківська ліцензі1.7z
23 серпня 2020 10:19
Тендерна пропозиція.pdf

Документи

01 вересня 2020 19:33
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:35
Лiцензiя_скан.pdf
25 серпня 2020 12:35
Лiцензiя.zip
25 серпня 2020 12:35
Довiренiст__скан.pdf
25 серпня 2020 12:35
Довiренiст__Рижий.zip
25 серпня 2020 12:35
Гарантия_4464.zip
25 серпня 2020 12:35
29. Довідка з РВС Банку.pdf
25 серпня 2020 12:35
28. Довідка ПУМБ.pdf
25 серпня 2020 12:35
26. Копія витягу з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 12:34
20. Витяг ПДВ..pdf
25 серпня 2020 12:34
19. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 12:34
Рейтинг_Скан.pdf
25 серпня 2020 12:34
Рейтинг.zip
25 серпня 2020 12:34
15. Лист щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 12:33
8. Лист щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 12:33
1. Модельний статут.pdf

Документи

01 вересня 2020 19:34
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

25 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:42
СТАТУТ актуальний.pdf
25 серпня 2020 18:42
проект договору.pdf
25 серпня 2020 18:42
тех вимоги.pdf
25 серпня 2020 18:42
субпідрядник.jpg
25 серпня 2020 18:42
ст.17.pdf
25 серпня 2020 18:42
санкції.jpg
25 серпня 2020 18:42
пропозиція без цін.pdf
25 серпня 2020 18:42
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 18:42
про перевірку ецп.jpg
25 серпня 2020 18:42
про поставку.jpg
25 серпня 2020 18:42
про уповноваженого.jpg
25 серпня 2020 18:42
пдв.jpg
25 серпня 2020 18:42
Опис статут.pdf
25 серпня 2020 18:42
копія сертиф АО.pdf
25 серпня 2020 18:42
про відповідність.jpg
25 серпня 2020 18:42
копія сертиф АМ.pdf
25 серпня 2020 18:42
мтб.jpg
25 серпня 2020 18:42
ПОСВІДЧЕННЯ якості ДО .jpg
25 серпня 2020 18:41
Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf
25 серпня 2020 18:41
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 18:41
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 18:41
купівля ваги.pdf
25 серпня 2020 18:41
Наказ № 1.pdf
25 серпня 2020 18:41
Договір Нижанковичі 2.pdf
25 серпня 2020 18:41
згода з проектом.jpg
25 серпня 2020 18:41
працівники.jpg
25 серпня 2020 18:41
єдиний податок.jpg
25 серпня 2020 18:41
Договір Нижанковичі 1.pdf
25 серпня 2020 18:41
код доступу.jpg
25 серпня 2020 18:41
згода персональні.jpg
25 серпня 2020 18:41
домішки.jpg
25 серпня 2020 18:41
витяг єдр.pdf
25 серпня 2020 18:41
дог автотранспорт.pdf
25 серпня 2020 18:41
дог.оренда вольво.pdf
25 серпня 2020 18:41
довкілля.jpg
25 серпня 2020 18:41
Рішення № 2.pdf
25 серпня 2020 18:41
довкілля1.jpg
25 серпня 2020 18:41
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 18:41
довідки з банків (2).pdf
25 серпня 2020 18:41
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 18:41
БАЛАНС 2019р..pdf
25 серпня 2020 18:41
довідки з банків (1).pdf
25 серпня 2020 18:41
витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 18:41
відсутність ліцензії.jpg
25 серпня 2020 18:41
Гарантія 15820-19-96.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрснаб-Паливо"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 10:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" Документи
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" Документи
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" Документи
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" Документи

Публічні документи

19 серпня 2020 11:18
Електронний підпис
13 серпня 2020 10:21
проект договору 333.PDF
13 серпня 2020 10:21
Б_аналогічні договори.PDF
11 серпня 2020 12:41
проект договору 222.PDF
01 липня 2020 11:23
Електронний підпис
01 липня 2020 11:20
довідка код доступу.PDF
01 липня 2020 11:20
довідка працівники.PDF
01 липня 2020 11:20
Справка Приват.pdf
01 липня 2020 11:20
довідка ст 17.PDF
01 липня 2020 11:20
витяг єдр.PDF
01 липня 2020 11:20
статут.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист довкілля.PDF
01 липня 2020 11:19
проект договір.PDF
01 липня 2020 11:19
довідка ліцензія.PDF
01 липня 2020 11:19
довідка санкції.PDF
01 липня 2020 11:19
довкілля.PDF
01 липня 2020 11:19
техпаспорт самоскид.PDF
01 липня 2020 11:19
копія паспорту.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист домішки.PDF
01 липня 2020 11:19
витяг ПДВ.pdf
01 липня 2020 11:19
інф техн якісн.PDF
01 липня 2020 11:19
гарант лист поставка.PDF
01 липня 2020 11:19
УДК 11.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 21:52
Електронний підпис
25 серпня 2020 21:51
Довідка банк рахунок.pdf
23 серпня 2020 10:20
Електронний підпис
23 серпня 2020 10:19
Протокол НР.7Z
23 серпня 2020 10:19
Наказ Фролова Ю.М.7Z
23 серпня 2020 10:19
Лист для клієнті1.7z
23 серпня 2020 10:19
Гарантія 5359-20.7z
23 серпня 2020 10:19
Витяг із Статуту.7z
23 серпня 2020 10:19
Банківська ліцензі1.7z
23 серпня 2020 10:19
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 13:02
Електронний підпис
25 серпня 2020 12:35
Лiцензiя_скан.pdf
25 серпня 2020 12:35
Лiцензiя.zip
25 серпня 2020 12:35
Довiренiст__скан.pdf
25 серпня 2020 12:35
Довiренiст__Рижий.zip
25 серпня 2020 12:35
Гарантия_4464.zip
25 серпня 2020 12:35
29. Довідка з РВС Банку.pdf
25 серпня 2020 12:35
28. Довідка ПУМБ.pdf
25 серпня 2020 12:35
26. Копія витягу з ЄДР.pdf
25 серпня 2020 12:34
20. Витяг ПДВ..pdf
25 серпня 2020 12:34
19. Проект договору.pdf
25 серпня 2020 12:34
Рейтинг_Скан.pdf
25 серпня 2020 12:34
Рейтинг.zip
25 серпня 2020 12:34
15. Лист щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 12:33
8. Лист щодо ліцензії.pdf
25 серпня 2020 12:33
1. Модельний статут.pdf

Публічні документи

25 серпня 2020 18:43
Електронний підпис
25 серпня 2020 18:42
СТАТУТ актуальний.pdf
25 серпня 2020 18:42
проект договору.pdf
25 серпня 2020 18:42
тех вимоги.pdf
25 серпня 2020 18:42
субпідрядник.jpg
25 серпня 2020 18:42
ст.17.pdf
25 серпня 2020 18:42
санкції.jpg
25 серпня 2020 18:42
пропозиція без цін.pdf
25 серпня 2020 18:42
Протокол НР.7Z
25 серпня 2020 18:42
про перевірку ецп.jpg
25 серпня 2020 18:42
про поставку.jpg
25 серпня 2020 18:42
про уповноваженого.jpg
25 серпня 2020 18:42
пдв.jpg
25 серпня 2020 18:42
Опис статут.pdf
25 серпня 2020 18:42
копія сертиф АО.pdf
25 серпня 2020 18:42
про відповідність.jpg
25 серпня 2020 18:42
копія сертиф АМ.pdf
25 серпня 2020 18:42
мтб.jpg
25 серпня 2020 18:42
ПОСВІДЧЕННЯ якості ДО .jpg
25 серпня 2020 18:41
Договір Ст.Самбір ЦРЛ.pdf
25 серпня 2020 18:41
Наказ Фролова Ю.М.7Z
25 серпня 2020 18:41
Лист для клієнті1.7z
25 серпня 2020 18:41
купівля ваги.pdf
25 серпня 2020 18:41
Наказ № 1.pdf
25 серпня 2020 18:41
Договір Нижанковичі 2.pdf
25 серпня 2020 18:41
згода з проектом.jpg
25 серпня 2020 18:41
працівники.jpg
25 серпня 2020 18:41
єдиний податок.jpg
25 серпня 2020 18:41
Договір Нижанковичі 1.pdf
25 серпня 2020 18:41
код доступу.jpg
25 серпня 2020 18:41
згода персональні.jpg
25 серпня 2020 18:41
домішки.jpg
25 серпня 2020 18:41
витяг єдр.pdf
25 серпня 2020 18:41
дог автотранспорт.pdf
25 серпня 2020 18:41
дог.оренда вольво.pdf
25 серпня 2020 18:41
довкілля.jpg
25 серпня 2020 18:41
Рішення № 2.pdf
25 серпня 2020 18:41
довкілля1.jpg
25 серпня 2020 18:41
Витяг із Статуту.7z
25 серпня 2020 18:41
довідки з банків (2).pdf
25 серпня 2020 18:41
Банківська ліцензі1.7z
25 серпня 2020 18:41
БАЛАНС 2019р..pdf
25 серпня 2020 18:41
довідки з банків (1).pdf
25 серпня 2020 18:41
витяг ПДВ.pdf
25 серпня 2020 18:41
відсутність ліцензії.jpg
25 серпня 2020 18:41
Гарантія 15820-19-96.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Укрснаб-Паливо"

ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО"

ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД"

ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД"

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 вересня 2020 19:06
Кінець періоду оскарження: 22 вересня 2020 00:00
Дата відміни: 22 вересня 2020 00:01
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Документи:
11 вересня 2020 19:06
Електронний підпис
11 вересня 2020 19:06
Протокол ТК 10.09 відміна.pdf