Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Coal brand AM (13-25), DO (25-50), AO (25-70)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна , Одеська область обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18 |
Контактна особа: |
Іваницький Андрій +380484731369 tarutinoviddil@ukr.net |
Додаткові контактні особи: |
Ivanitskyi Andrii +38048731369 taritinoviddil@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Viddil osviti Tarutinskoi rayonnoi derzhavnoi administratsii |
National ID: | 02145292 |
Contact point: |
Ivanitskyi Andrii +380484731369 tarutinoviddil@ukr.net |
Additional contacts: |
Ivanitskyi Andrii +38048731369 taritinoviddil@ukr.net |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 13:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2020 10:53 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 26 серпня 2020 10:53 |
Початок аукціону: | 01 жовтня 2020 15:01 |
Очікувана вартість: | 6 890 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 34 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 10000 UAH |
Publication date: | 02 червня 2020 13:38 |
Enquiries until: | 16 серпня 2020 10:53 |
Complaints submission until: | до 22 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 26 серпня 2020 10:53 |
Information
Estimated total value: | 6 890 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 34 450 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за товар здійснюються на умовах відстрочки платежу протягом 90 банківських днів з дня поставки (передачі) товару Payments for Products are made by the Buyer in the national currency of Ukraine by non-cash transfer of funds to the current account of the Supplier within 90 calendar days after signing the Act of acceptance-transfer of Products. | Пiсляоплата | 90 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2020 12:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2020 12:31 |
ТД вугілля зі змінами від 14.08.doc | |
14 серпня 2020 10:53 |
Зміни, що вносяться до ТД 14.08.docx | |
12 серпня 2020 13:56 |
Зміни, що вносяться до ТД 12.08.docx | |
10 серпня 2020 10:55 |
Зміни, що вносяться до ТД 10.08.docx | |
10 серпня 2020 10:55 |
ТД вугілля зі змінами від 10.08.doc | |
26 червня 2020 15:02 |
Перелік змін 26.06.doc |
14 серпня 2020 12:34 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
14 серпня 2020 12:31 |
ТД вугілля зі змінами від 14.08.doc
|
||||||||||||||||||
14 серпня 2020 10:53 |
Зміни, що вносяться до ТД 14.08.docx
|
||||||||||||||||||
12 серпня 2020 13:56 |
Зміни, що вносяться до ТД 12.08.docx
|
||||||||||||||||||
10 серпня 2020 10:55 |
Зміни, що вносяться до ТД 10.08.docx
|
||||||||||||||||||
10 серпня 2020 10:55 |
ТД вугілля зі змінами від 10.08.doc
|
||||||||||||||||||
26 червня 2020 15:02 |
Перелік змін 26.06.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо забору зразків: Тендерною документацією передбачено надання Постачальником, на вимогу Замовника, контрольної проби вугілля, у кількості, достатній для здійснення замірів (випробувань), якими буде підтверджено якість партії продукції, що планується до поставки. Замовник запросить представника акредитованої лабораторії для забору контрольної проби вугілля. Забір буде здійснено у порядку, передбаченому чинним законодавством України та відповідно до норм контролю якості. Всі витрати з незалежної експертизи вугялля несе Постачальник.
укладенні договору, виборі контрагента та визначенні умов договору з урахуванням вимог цього Кодексу, інших актів цивільного
законодавства, звичаїв ділового обороту, вимог розумності та справедливості. Дана вимога міститься в проєкті договору та стосується лише учасника-переможця процедури закупівлі.
Підсумовуючи розгляд вашого звернення, на думку Замовника у оголошенні відсутній будь який дискримінаційний характер та не має потреби вносити зміни до технічних вимог документації в цій частині.
Крім того, додатково повідомляємо, що Замовник визначає предмет закупівлі самостійно виходячи з інформації про його технічні та якісні характеристики яка є у вільному доступі, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
Згідно п 3.3. технічних вимог ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
Якісні показники вугілля визначені у таблиці 1 технічних вимог ДСТУ 7146:2010 прописані у значенні «не більше» та/або «не менше». Тож зазначення Замовником більш якісніших показників не суперечить технічним вимогам ДСТУ 7146:2010.
Враховуючи вище викладене, вважаємо Вашу вимогу необґрунтованою.
Ви зазначаєте, що перевірили документи учасників. Цікаво дізнатися яким чином? Станом на сьогодні, строк на подачу документів для приймання участі у процедурі закупівлі не завершено. Система також не дає можливості передивитися у вільному доступі вже подані документи.
Ваш висновок є припущенням, що не має ніякого обгрунтування.
Крім того, вимога щодо внесення (поповнення) Статутного капіталу передбачена Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Згідно п 3.3. технічних вимог ДСТУ 7146:2010 за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1.
Якісні показники вугілля визначені у таблиці 1 технічних вимог ДСТУ 7146:2010 прописані у значенні «не більше» та/або «не менше». Тож зазначення Замовником більш якісніших показників не суперечить технічним вимогам ДСТУ 7146:2010.
Вимоги про усунення порушення
У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800
Замовником в порушення норм діючого законодавства встановлено дискримінаційні вимоги відносно показників зольності, вологи, леткіх речовини, сірки, нижчої теплоти згоряння. Тобто ним дані показники взято не з ДСТУ а з сертифікатів конкретного постачальника, що є дискримінаційним по відношенню до інших учасників. Звернить увагу на те, що такий показник як сірка вказаний замовником російською мовою- сера, чого не може бути в українських нормативних документах. Крім того в чинних українських ДСТУ інші формулювання щодо вищезазначених показників.
Замовником не зазначено в Документації жодного ДСТУ на підставі якого ним визначено показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння.
Вимагаємо внести зміни в документацію конкурсних торгів та зазначити на підставі яких ДСТУ замовником було зазначено в документації конкурсних торгів показники зольності, вологи, леткі речовини, сірка, нижча теплота згоряння.
У додатку 4 Документації Замовником визначені необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме:
Інформація про
необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800
Таким чином, встановлені у Додатку 1 форма тендерної пропозиції, Додатку 1 до проекту договору про закупівлю та додатку 4 Документації показники для вугілля Д (25-50), АМ (13-25) та АО (25-70) не узгоджуються з вимогами ДСТУ 7146:2010.
Національним стандартом України "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб" - ДСТУ 7146:2010 (надалі – Стандарт) передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько- Волинського басейну, з розмірами кусків згідно ГОСТу 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) – ГОСТу 19242.
Відповідно до підпункту 3.3 пункту 3 Стандарту "за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1".
У таблиці 1 "Якісні, технологічні та фізико-механічні показники вугілля", зокрема, визначені наступні показники для вугілля марок Д (25-200), АМ (13-25) та АО (25-100):
Назва продукції
Марка вугілля згідно з ДСТУ 3472
Розмір кусків згідно з ГОСТ 19242,
мм
Зольність на сухий стан палива,
%,
не більше ніж
Загальна волога на робочий стан палива, %, не більше ніж
Масова частка кусків розміро м менше нижчої границі,
%, не більше ніж Масова частка мінеральних домішок (породи з розміром кусків 25 мм і більше для незбагачено го вугілля,
%, не більше ніж Нижча теплота згорання на робочий стан палива, МДЖ/кг (ккал/кг), не менше ніж
Збагачене та незбагачене
розсортоване вугілля
Д
25-200
14
14
12
1,8
22,190
(5300)
Збагачене та незбагачене розсортоване
вугілля
А
13-25
16
7
17
-
25,120
(6000)
Збагачене та незбагачене розсортоване
вугілля
А
25-100
13
6
12
1.8
25,120
(6000)
Отже, встановивши зазначені вище технічні вимоги до предмета закупівлі, Замовник обмежив потенційне коло учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи викладене вище, Замовник має внести зміни до Документації в цій частині.
У разі ненадання ґрунтовної відповіді на нашу вимогу або надання відповіді у стилі ні про що, нами буде подано скаргу до Антимонопольного комітету України з цього приводу з метою приведення вимог документації конкурсних торгів до вимог чинного законодавства України та усунення навмисно або штучно створених з боку замовника обмежень до учасників закупівлі.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації Учасників. А дії Замовника (в частині встановлення зазначених нижче умов тендерної документації) порушують вимоги цієї статті Закону та один з принципів здійснення державних закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме - недискримінація Учасників.
Згідно з частиною 6 Розділу ІІІ Документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником згідно з частиною другою статті 22 Закону та зазначеним у Додатку 4 «Технічні вимоги» тендерної документації.
Згідно додатку № 4 до тендерної документації, Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Предмет закупівлі: Вугілля марки АМ (13-25), ДО (25-50), АО (25-70»
(ДК 021:201509110000-3 - Тверде паливо)
Найменування предмета закупівлі, фракція Одиниця виміру Кількість Зольність Ad, % max Вологa Wtr, % max Леткі речовини Vdaf, % max Сера Sd %, max Нижча теплота горіння Qir, max
Вугілля марки АМ (13-25) тон 260 6,0 6,7 3,0 1,2 7400
Вугілля марки ДО (25-50) тон 500 5,2 6,5 47,0 0,5 6200
Вугілля марки АО (25-70) тон 500 10,5 6,3 3,5 1,5 6800
На нашу думку, наведені у Додатку 4 вимоги Замовника є дискримінаційними, незаконними та такими, що суттєво звужують коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, і не дають можливості нам, як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі.
1. В Додатку 4 зазначено, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів (надати копії сертифікатів генетичних, технологічних та якісних характеристик або посвідчення якості на вугілля кам’яне, що передбачене для закупівлі замовником).
Зазначаємо, що державний стандарт, що встановлює технічні та якісні характеристики вугілля кам’яного для побутових потреб є ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови", зокрема, і для вугілля марок А та Д.
На нашу думку дана вимога Замовника щодо якісних показників вугілля є дискримінаційною, незаконною та такою, що суттєво звужує коло можливих учасників процедури закупівлі, зокрема, не дає можливості нам як потенційному учаснику прийняти участі в даній процедурі закупівлі.
Замовник зазначає, Товар повинен відповідати вимогам Державних стандартів, отже повинен відповідати ДСТУ 7146-2010 та ДСТУ 3472:2015.
Національним стандартом України ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови" передбачено використання для побутових потреб вугілля марок Д, ДГ, Г, П, А та Ж згідно з ДСТУ 3472 Донецького та Львівсько-Волинського басейну, з розмірами кусків згідно з ГОСТ 19242, а також вугілля, що імпортують, якщо воно за класифікаційними показниками відповідає ДСТУ 3472, а за розміром кусків (крім 6-100 мм) - ГОСТ 19242. Згідно пункту 3.1 Стандарту за якісними, технологічними та фізико-механічними показниками вугілля повинно відповідати вимогам, зазначеним у таблиці 1 даного Стандарту. (ДСТУ 7146:2010 додається). ГОСТ 19242 втратив чинність 01.01.2019 р.
Зазначаємо, що ми співвпрацюємо з виробниками/постачальниками, які виробляють/постачають вугілля камяне відповідно до вимог Стандарту.
Таким чином, встановивши показники якості вугілля, що не узгоджуються зі Стандартами, Замовник унеможливлює участь багатьох учасників, які працюють в межах чинного законодавства, у даній Процедурі.
У зв'язку з тим, що вимоги національних стандартів є обов'язковими для підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності та видів діяльності, що діють на території України, а також для громадян - суб'єктів підприємницької діяльності.
ВМАГАЄМО привести показники якості для вугілля марок АМ, АО, Д у відповідність до вимог діючих національних стандартів, а саме ДСТУ 7146:2010 "Вугілля кам'яне та антрацит для побутових потреб. Технічні умови".
Крім того, зазначаємо, що чинними ДСТУ передбачені вугілля камяне марки А та Д , а не АО, АМ, ДО. Отже. замвонику, крів вищевказаних змін необхідно узгодити технічні вимоги за марками у тому числі.
Зазначаємо, що у випадку незадоволення даної вимоги будемо вимушені звернутись за захистом своїх прав до органу оскарження.
Наголошуємо, що у 2020 році (зокрема, 26.05.2020 ) органом оскарження вже було винесено рішення за аналогічним питанням та зобов’язано Замовника внести відповідні зміни.
Крім того, вимагаємо надати інформацію на підставі яких нормативно-правових документів Замовник встановлював показники якості до предмету закупівлі?
Провівши аналіз документів потенційних учасників, вбачається, що Замовник пропитсував технічні характеристики під документи окремого учасника, що є порушенням чинного законодавства та порушенням принципів здійснення закупівель.
У випадку якщо Замовник не переведе вимоги тендерної документації до вимог чинного законодавства та порушувати чинний ЗУ «Про публічні закупівлі» та КК України, будемо вимушені звернутись до правоохоронних та контролюючих органів (ДАСУ, ДРПУ, тощо) для проведення перевірки даної закупівлі та притягнення уповноваженої особи Замовника та членів тендерного комітету до персональної відповідальності.
Надайте законодаче обгрунтування вашій відповіді: зокрма зазначте пункт, статтю ЗУ "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб підприємців та громадських формувань" почитаючи з 2017 року, якою передбачено "відповідне рішення".
Я надайте обгруновану відповідь з посиланням на норми чинног закнодаства на підставі яких учасник повинен вам надавати вигадані вами "відповідні рішення" із зназначенням пунтку. статті. нормативно-правового акту.
зазначаємо, що замовнику заборонено вигадувати вимоги!
Вимагаємо надати пояснення з нормативно-правовим обгрунтуванням "відповідного рішення"!
У разі ігнорування даної вимоги будемо вимушені звернутись до контролюючих органів для притягнення до відповідальності за порушення чинного законодавства та до АМКу.
Крім того, вимога щодо внесення (поповнення) Статутного капіталу передбачена Законом України "Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю".
Відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Щодо тлумачення та вірного розуміння чинного законодавства України, рекомендуємо звернутися за кваліфікованою правовою допомогою до відповідних фахівців в галузі права.
Така вимога грубо порушує вимоги частини 1 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: у разі якщо оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону, у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, КРІМ ІНФОРМАЦІЇ ПРО ЦІНУ/ПРИВЕДЕНУ ЦІНУ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
Відповідно до ч.1 статті 28 Закону у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні, електронною системою закупівель автоматично розкриваються всі файли тендерної пропозиції, крім інформації про ціну/приведену ціну тендерної пропозиції.
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій буде проводитись у відповідності до норм та вимог Закону.
Скарги до процедури
Дата подання: 26 червня 2020 11:26
Дата подання: 13 серпня 2020 15:49
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-03-000054 ● b8e9ab932b134cb39f5788fd474984b2
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 липня 2020 14:20 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.07.2020 Одеса № 209
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 03.07.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.07.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.07.2020 № 209
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
4. UA-2020-06-02-005146-b 02.06.2020 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Порушення усунуто шляхом розміщення роїз'яснення до тендерно документації та продовження строку подання тендерних пропозицій на сім днів, відповідно до ст. 24 Закону України "Про публічні закупівлі"
2020-07-13 10:48:52
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 липня 2020 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Відділ освіти Тарутинської районної державної адмінистрації |
Код ЄДРПОУ: | 02145292 |
Місцезнаходження: | 68500, Україна, Одеська область обл., Тарутинський р-н, смт Тарутине, пр-т Миру, буд. 18 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "Укрснаб-Паливо" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
|
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" | Документи |
Очікується рішення
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 26 серпня 2020 10:53
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство зобмеженою відповідальністю "УКРСНАБ-ПАЛИВО" | — | Документи | |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА ПАЛИВНА КОМПАНІЯ "ОБЛПАЛИВО" | — | Документи | |
ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД" | — | Документи | |
ТОВ "ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД" | — | Документи |
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 11 вересня 2020 19:06 |
Кінець періоду оскарження: | 22 вересня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 22 вересня 2020 00:01 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
11 вересня 2020 19:06
|
Електронний підпис |
11 вересня 2020 19:06
|
Протокол ТК 10.09 відміна.pdf |