Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкція спортивного майданчика КЗ «Немирівський спортивний комплекс» Немирівської міської ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту за адресою: Україна, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вул. Соборна, 78»
Очікувана вартість
6 296 369,00 UAH
UA-2020-06-02-004871-b daac72259588445484ce1cf83aee281e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бублик Тетяна Василівна

+380680069505 liliyajaremenko.1992@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ Немирівський спортивний комплекс Немирівської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35168064
Місцезнаходження: 22800, Україна , Вінницька обл., Немирів, Соборна 78
Контактна особа: Бублик Тетяна Василівна
+380680069505
liliyajaremenko.1992@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 13:21
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 14:19
Очікувана вартість: 6 296 369,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,52%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 30000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкція спортивного майданчика КЗ «Немирівський спортивний комплекс» Немирівської міської ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту за адресою: Україна, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вул. Соборна, 78»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 22800, Україна, Вінницька область, м. Немирів, вул. Соборна, 78
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції -всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою,всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально. Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Категорія Замовника: відповідно до п.3 ч.1 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: банківська гарантія,умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначено в пунктах 2, 3 розділу ІІІ тендерної документації. Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:34
Перелiк_змiн.pdf
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 5.PDF
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 4.PDF
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 3.pdf
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 2.pdf
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 1.PDF
10 червня 2020 16:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
10 червня 2020 16:39
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:37
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 червня 2020 16:34
Перелiк_змiн.pdf
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 5.PDF
02 червня 2020 13:22
ДОДАТОК 5.PDF
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 4.PDF
02 червня 2020 13:22
ДОДАТОК 4.PDF
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 3.pdf
02 червня 2020 13:22
ДОДАТОК 3.pdf
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 2.pdf
02 червня 2020 13:22
ДОДАТОК 2.PDF
10 червня 2020 16:34
ДОДАТОК 1.PDF
02 червня 2020 13:22
ДОДАТОК 1.PDF
10 червня 2020 16:34
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
02 червня 2020 13:22
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЇ.PDF

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Відомість ресурсів
Дата подання: 05 червня 2020 10:20
Дата відповіді: 10 червня 2020 11:35
Згідно п. 6.2.2 ДСТУ Б Д.1.1-1: 2013 «Правила визначення вартості будівництва», замовник надає підряднику відомість обсягів робіт, що закуповуються замовником, відомість ресурсів до неї, з відповідними кошторисними цінами або без цін, або затверджену проектну документацію. Просимо доповнити тендерну документацію відомісттю ресурсів необхідних для виконання капітального ремонту.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На Ваше запитання повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни в Тендерну документацію.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-004871-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЮКС-ЦЕНТР", Код ЄДРПОУ:41924202
Дата подання: 27 червня 2020 16:22
Вимога, щодо не обгрунтованого обрання переможця процедури.
ВИМОГА
щодо усунення порушення чинного законодавства України у сфері публічних закупівель

(у порядку ст.7 Закону України «Про публічні закупівлі»)
на неправомірне рішення Замовника

Відповідно до інформації розміщеної в системі електронних закупівель ProZorro, Замовником - КОМУНАЛЬНИМ ЗАКЛАДОМ "НЕМИРІВСЬКИЙ СПОРТИВНИЙ КОМПЛЕКС" НЕМИРІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ВІННИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ було проведено закупівлю ID UA-2020-06-02-004871-b на закупівлю робіт, за предметом закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика КЗ «Немирівський спортивний комплекс» Немирівської міської ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту за адресою: Україна, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вул. Соборна, 78» (код ДК 021:2015: 45454000-4 —«Реконструкція»).
Відповідно до протоколу розкриття у закупівлі взяли участь 2 учасники.


24.06.2020 року (рішення тендерного комітету № 4) за результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник розмістив у системі повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ОЛЕРІТ" (код ЄДРПОУ 31836183).

Детально ознайомившись з тендерною пропозицією останнього, зазначаємо, що в її складі відсутні належним чином оформлені документи, а також технічні характеристики пропоновані учасником не відповідають технічному завданню, оприлюдненому Замовником при оголошенні закупівлі. А саме:

1. Відповідно до пункту 5 Розділу ІІІ Тендерної документації, Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами та доповненнями (у редакції що введена в дію 19.04.2020, підстава – 114-IX).
Кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника встановленим кваліфікаційним критеріям, зазначено в Додатку 1 до тендерної документації. Додаток 1 до тендерної документації містить кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, відповідно до пункту 4 якого для підтвердження наявності фінансової спроможності, учасник має надати фінансову звітність за останній звітній період.
Згідно ст.13 Закону Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні звітнім періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Крім того, відповідно до облікової політики підприємства фінансова звітність може складатися за інші періоди. Таким чином, останнім звітнім періодом, за який має бути надано баланс та звіт про фінансові результати підприємства та/або фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва є 2019 рік.
У складі пропозиції ТОВ "Олеріт" відсутній фінансовий звіт суб’єкта малого підприємництва за останній звітній період – тобто 2019 рік, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

2. Відповідно до вимог пункту 4 Розділу ІІІ Тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції лист – погодження із умовою щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, а саме:
«Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 120 (ста двадцяти) днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників процедури закупівлі продовження строку дії тендерних пропозицій.
Учасник процедури закупівлі має право:
- відхилити таку вимогу, не втрачаючи при цьому наданого ним забезпечення тендерної пропозиції;
- погодитися з вимогою та продовжити строк дії поданої ним тендерної пропозиції і наданого забезпечення тендерної пропозиції».
У складі пропозиції ТОВ "Олеріт" відсутній лист – погодження із умовою щодо строку, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а отже є підставою для відхилення пропозиції учасника.

3. Відповідно до вимог пункту 2 Розділу VІ Тендерної документації, учасник повинен надати у складі пропозиції лист – погодження із умовою щодо строку укладання договору, а саме:
«Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю призупиняється».
У складі пропозиції ТОВ "Олеріт" відсутній лист – погодження із умовою щодо строку укладання договору, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині, а отже є підставою для відхилення пропозиції учасника.

4. Відповідно до підпункту 1 пункту 3 Розділу V Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен в інших документах тендерної пропозиції додатково надати, зокрема -
«копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платника єдиного податку виданих станом не більше двотижневої давнини відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у передбачених законодавством випадках) (для юридичних осіб, для фізичних осіб-підприємців)».
Як вбачається з даної вимоги, Замовником встановлена пряма вимога надати у складі тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість або копію витягу з реєстру платника єдиного податку (у передбачених законодавством випадках).
ТОВ "Олеріт" не дотримався встановленої тендерною документацією вимоги і не надав у складі своєї тендерної пропозиції копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість.
В електронній системі закупівель «prozorro» відсутні звернення від ТОВ "Олеріт" щодо надання пояснень с приводу неподання копії витягу з реєстру платника податку на додану вартість та в тендерній документації відсутні будь-які примітки щодо неподання документів у складі пропозиції які містяться в відкритих реєстрах, а отже не подання учасником такого документу є підставою для відхилення його пропозиції.
Отже, тендерна пропозиція ТОВ "Олеріт" не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.

5. Відповідно до вимог Додатку 3 до тендерної документації - «Для підтвердження того, що пропоновані учасником обладнання, огорожа та спортивне покриття, інформація про які зазначено в даному додатку, за своїми характеристиками відповідають вимогам, встановленим у тендерній документації, учасник у складі пропозиції повинен надати копії сертифікатів якості або відповідності, або будь-який інший документ».
У складі пропозиції ТОВ "Олеріт" відсутні копії сертифікатів якості або відповідності, або будь-якого іншого документу на все обладнання яке зазначено в Додатку 3 до тендерної документації, а отже тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині та є такою, що підлягає відхиленню.
Пунктом 7 Розділу І Тендерної документації передбачено - Всі документи, що готуються учасником безпосередньо до участі у процедурі закупівлі викладаються українською мовою. Всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути посвідчений нотаріально.
У складі пропозиції ТОВ "Олеріт" міститься сертифікат ISO на покриття складений іноземною мовою без перекладу на українську мову та нотаріальним посвідчення підпису перекладача, що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.
Також, пропозиція учасника містить висновки СЕС та сертифікати ISO які завірені печаткою та підписом керівників інших підприємств - ТОВ «Дитячі та спортивні майданчики» та ТОВ «Компанія Спорт ін», а не уповноваженою особою учасника ТОВ "Олеріт", що не відповідає вимогам тендерної документації в цій частині.

Відповідно до статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” Замовник був зобов’язаний відхилити пропозицію такого Учасника і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною.
Дії Замовника щодо акцептування учасника без необхідних документів прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель – об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитую систему електронних закупівель в цілому.
Виходячи з вищевикладеного,

ПРОШУ:

1. Скасувати рішення тендерного комітету № 4 від 24.06.2020 року, щодо визначення переможцем процедури на закупівлю робіт, за предметом закупівлі «Реконструкція спортивного майданчика КЗ «Немирівський спортивний комплекс» Немирівської міської ради під мультифункціональний майданчик для занять ігровими видами спорту за адресою: Україна, Вінницька область, Немирівський район, м. Немирів, вул. Соборна, 78» (код ДК 021:2015: 45454000-4 —«Реконструкція») учасника ТОВ "ОЛЕРІТ" (код ЄДРПОУ 31836183) та під час здійснення публічних закупівель діяти виключно у рамках Закону.
2. Розглянути це звернення та надати відповідь у встановлені законом строки.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
02 липня 2020 17:14
Відповідь на вимогу про усунення порушень

Документи подані скаржником

Документи

02 липня 2020 17:13
протокол

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-004871-b.c2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "Олеріт", Код ЄДРПОУ:31836183
Дата подання: 14 липня 2020 12:47
Порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Зазначено в скарзі
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 16 липня 2020 18:16
рішення від 16.07.2020 № 13745 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 16 липня 2020 18:16
рішення від 10.08.2020 № 15264.pdf
Дата публікації: 13 серпня 2020 21:30

Документи подані скаржником

14 липня 2020 12:21
Скарга
14 липня 2020 12:21
Скарга у Word
14 липня 2020 12:22
39.2. Копія свідоцтва ПДВ

Документи подані замовником

20 липня 2020 15:50
Пояснення
20 липня 2020 15:50
Пояснення
20 липня 2020 15:50
Протокол
20 липня 2020 15:50
Протокол
20 липня 2020 15:50
Тендерна документація
20 липня 2020 15:50
Додаток 1
20 липня 2020 15:50
Додаток 2
20 липня 2020 15:50
Додаток 3
20 липня 2020 15:50
Додаток 4
20 липня 2020 15:50
Додаток 5
20 липня 2020 15:50
Перелік змін
20 липня 2020 15:50
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 14:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Олеріт" 5 834 300,00
UAH з ПДВ
5 768 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ЦЕНТР" 6 150 000,00
UAH з ПДВ
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 16:53
Електронний підпис
26 червня 2020 10:08
Електронний підпис
26 червня 2020 10:04
Тендерна пропозиція
26 червня 2020 10:04
Пояснювальна записка
26 червня 2020 10:04
Підсумкова відомість
26 червня 2020 10:04
Обєктний кошторис
26 червня 2020 10:04
Локальний кошторис 2-1-2
26 червня 2020 10:04
Локальний кошторис 2-1-1
26 червня 2020 10:04
Зведений кошторис
26 червня 2020 10:04
Договірна ціна
26 червня 2020 10:04
Довідка МВС
17 червня 2020 16:58
Електронний підпис
17 червня 2020 16:56
Підписаний_Ліцензія.pdf
17 червня 2020 16:56
Висновок СЕЕ на EPDM.pdf
17 червня 2020 16:56
48. Дозвіл 2.pdf
17 червня 2020 16:56
47. Дозвіл 1.pdf
17 червня 2020 16:55
46. Ліцензія з додатком .pdf
17 червня 2020 16:55
40. Статут.pdf
17 червня 2020 16:55
35. Тендерна пропозиція.PDF
17 червня 2020 16:55
33. Проект договору.pdf
17 червня 2020 16:55
10. Відгук.PDF
17 червня 2020 16:55
7. Штатний розпис.PDF

Публічні документи

17 липня 2020 19:32
Електронний підпис
17 липня 2020 19:26
Тендерна пропозиція.pdf
17 липня 2020 19:26
ст. 17.pdf
17 липня 2020 19:26
Довідка.zip
17 липня 2020 19:26
Довідка.pdf
17 липня 2020 19:26
Довідка не банкрут.pdf
17 липня 2020 19:25
Довідка (1).zip
17 липня 2020 19:25
Довідка (1).pdf
17 червня 2020 23:54
Електронний підпис
17 червня 2020 23:52
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 23:52
Наші доки.pdf
17 червня 2020 23:52
Лист банк ГУ.pdf
17 червня 2020 23:52
Статут.pdf
17 червня 2020 23:52
санкції гар. лист.pdf
17 червня 2020 23:52
предст. інтер.pdf
17 червня 2020 23:52
погодження відхилення.pdf
17 червня 2020 23:52
погодження 60 днів.pdf
17 червня 2020 23:52
листи згоди субпідряд.pdf
17 червня 2020 23:52
інформація.pdf
17 червня 2020 23:52
заперечення.pdf
17 червня 2020 23:52
етика.pdf
17 червня 2020 23:52
Договір, календарний.pdf
17 червня 2020 23:52
Довiдка_ДПС_рахунки.pdf
17 червня 2020 23:52
Статистика.pdf
17 червня 2020 23:52
Опис.pdf
17 червня 2020 23:52
Витяг_ПДВ.pdf
17 червня 2020 23:52
погодження 120 днів.pdf
17 червня 2020 23:52
печатка.docx.pdf
17 червня 2020 23:52
ціна з урахуванням.pdf
17 червня 2020 23:52
субпідряд 1 ПП 2 ТОВ.pdf
17 червня 2020 23:52
Виписка_EДР.pdf
17 червня 2020 23:52
Лицензия с ЭЦП.pdf
17 червня 2020 23:52
гарантія банка.pdf
17 червня 2020 23:52
Виписка банк.pdf
17 червня 2020 23:52
inquiry_print.pdf
17 червня 2020 23:52
G0620-8018-GL_tender.pdf
17 червня 2020 23:52
0000001854570052.1.0.pdf
17 червня 2020 23:52
0000001854569991.1.0.pdf
17 червня 2020 23:52
інформація.pdf
17 червня 2020 23:52
ціна гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 23:52
погодженя таблиця.pdf
17 червня 2020 23:52
погодження з умовами.pdf
17 червня 2020 23:52
Згода.pdf
17 червня 2020 23:52
згода експертиза.pdf
17 червня 2020 23:52
заниження лист.pdf
17 червня 2020 23:52
Договірна ціна.pdf
17 червня 2020 23:52
довкілля.pdf
17 червня 2020 23:52
гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 23:52
ст. 17.pdf
17 червня 2020 23:52
працівники.pdf
17 червня 2020 23:52
мтб.pdf
17 червня 2020 23:52
Довідка про ліцензії.pdf
17 червня 2020 23:52
аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Олеріт"

ТОВ "ПОДІЛЮКС-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Рішення скасоване 5 768 300,00
UAH з ПДВ
02 липня 2020 17:19
ТОВ "Олеріт"
#31836183
Відхилено 5 768 300,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 16:00
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ЦЕНТР"
#41924202
Переможець 5 790 000,00
UAH з ПДВ
09 липня 2020 14:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 липня 2020 14:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПОДІЛЮКС-ЦЕНТР"
#41924202
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:03
акт приймання виконання будівельних робіт укладений
30 грудня 2020 10:02
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2020 16:41
Додаткова угода.pdf зміни до договору
29 жовтня 2020 15:53
Електронний підпис укладений
17 серпня 2020 15:47
додаткова угода зміни до договору
17 серпня 2020 15:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 2/17
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 5 775 840,00
UAH (в тому числі ПДВ 962 640,00 UAH)