Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Очікувана вартість
718 120,00 UAH
UA-2020-06-02-004656-b abfed484a5b44bb0beb90ab4957ef9bc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єфіменко Олена Анатоліївна

+380623524289 Helena2535@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Покровський психоневрологічний інтернат
Код ЄДРПОУ: 03190679
Місцезнаходження: 85301, Україна , Донецька обл., Покровськ, вул. Степана Бовкуна буд.1
Контактна особа: Єфіменко Олена Анатоліївна
+380623524289
Helena2535@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 13:06
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 13:11
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 13:11
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:25
Очікувана вартість: 718 120,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 590,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 21543.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
360 шт
Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85301, Україна, Донецька область, місто Покровськ, вулиця Степана Бовкуна, будинок 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 грудня 2020
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 13:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 13:07
ТД сидіння_ стільці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

вопрос уточнение
Дата подання: 02 червня 2020 14:20
Дата відповіді: 02 червня 2020 14:32
Добрый день,хотим задать вопрос уточнение насчет стульев,не получается дозвониться по указанному номеру телефона,можно-ли добавить еще один номер телефона?
Відповідь: Доброго дня! Телефони працюють. Спробуйте ще раз або ж напишіть Ваше уточнення тут.
вопрос уточнение
Дата подання: 02 червня 2020 14:41
Дата відповіді: 03 червня 2020 09:05
Мы три раза набираем номер вашего телефона и никто не поднимает телефон
Відповідь: (0623)534-289, споробуйте на цей номер
вопрос уточнение
Дата подання: 02 червня 2020 14:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 09:06
напишите для связи мобильный номер телефона
Відповідь: (0623)534-289, споробуйте на цей номер
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-004656-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра", Код ЄДРПОУ:33410877
Дата подання: 03 липня 2020 10:28
Порушення Закону України "Про публічні закупівлі"
Покровським психоневрологічним інтернатом (далі – Замовник) проводиться закупівля UA-2020-06-02-004656-b, предметом якої є ДК 021:2015: 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них. Відповідно до рішення тендерного комітету Покровського психоневрологічного інтернату від 24 червня 2020 року, оформленого протоколом № 72 (далі – Протокол, додаток 1) тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика Прем’єра» (далі – Тендерна пропозиція) було дискваліфіковано, на підставі того, що начебто Тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації по процедурі закупівлі - відкриті торги на закупівлю товару: ЕЗС ДК 021:2015: 39110000-6 – Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (далі – Тендерна документація, додаток 2) Вважаємо, що зазначена процедура закупівлі супроводжувалася порушеннями з боку Замовника, його рішення про дискваліфікацію Тендерної пропозиції суперечить приписам ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а Тендерна пропозиція відповідає Тендерній документації, а тому Замовника має бути зобов’язано скасувати його рішення, оформлене Протоколом з огляду на наступне. Згідно з ч. 1 ст. 3 Закону цей Закон застосовується, в тому числі, до замовників, визначених пунктами 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, за умови що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Враховуючи, що вартість предмета закупівлі товару перевищує 200 тисяч гривень, порядок проведення зазначеної закупівлі регулюється Законом. Відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель. Тендерна пропозиція – пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації (п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону). Частиною 1 ст. 5 Закону встановлено принципи здійснення публічних закупівель, серед яких: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Щодо доводів Замовника невідповідності тендерної пропозиції тендерній документації: По-перше, зі змісту Протоколу вбачається, що Замовник посилається на те, що «згідно п. 1.14 Додатку 1 до тендерної документації. Учасник повинен надати скан-копію довідки(-ок), виданої (-их) з усіх банківських установ, які здійснюють обслуговування учасника, про відсутність простроченої заборгованості за кредитами та відсотками по кожному рахунку окремо виданої (сформованої) не пізніше 5- ти календарних днів відносно дати розкриття пропозицій. В складі тендерної пропозиції відсутня дана довідка з АТ «КРЕДОБАНК», в якому на підставі довідки № 235-22011/20 від 15.06.2020р. в Учасника відкриті рахунки.» З таким доводом Замовника неможна погодитись, на підставі того, що в Тендерній пропозиції, а саме в файлі (формату .pdf) «9 Довідки з банку» (сторінка № 3) наявна довідка з АТ «КРЕДОБАНК» від 16.06.2020 р. № 235-22005/20 (додаток 3), в якій зазначено, що станом на 15.06.2020 р. у Товариства з обмеженою відповідальністю «Меблева фабрика Прем’єра» (далі – ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра»/Учасник) діючих кредитних договорів в АТ «КРЕДОБАНК» немає. По-друге, Замовник посилається на те, що «На виконання п.1.1. ч. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Учасник не надав документів, що підтверджують повноваження відповідної особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції.». Натомість, в Тендерній пропозиції, а саме в файлі (формату .pdf) «1. Відомості про учасника» (сторінки № 53-68) наявний Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (додаток 4), (сторінки 75-76) наказ та (сторінки 77-88) протокол про призначення директора (Додатки 5-6), з яких вбачається, що особою яка уповноважена представляти юридичну особу ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» у правовідносинах з третіми особами, має право вчиняти дії від імені юридичної особи ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» без довіреності, у тому числі підписувати договори є Мережко Ігор Володимирович (керівник), наявність відповідних повноважень у директора також вбачається зі статуту( сторінки 1-20), який подано у складі тендерної пропозиції (Додаток 7). Також, згідно з п. 3 Листа-гарантії про відсутність підстав для відмови Замовником Учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно до стаття 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (додаток 8), який міститься в файлі (формату .pdf) «5 Відповідність ст. 17» службові (посадові) особі ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра», яких уповноважено Учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, а саме має право підписувати тендерну документацію та договір Мережко Ігор Володимирович (директор). Крім того, відповідно до ч. 5 ст. 65 Господарського Кодексу України керівник підприємства без доручення діє від імені підприємства, представляє його інтереси в органах державної влади і органах місцевого самоврядування, інших організаціях, у відносинах з юридичними особами та громадянами, формує адміністрацію підприємства і вирішує питання діяльності підприємства в межах та порядку, визначених установчими документами. По-третє, Замовник у Протоколі зазначив, що «Порушено п. 1.3 ч. 1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, згідно якого документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, складеного суб’єктом господарювання, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. На документах, що складались Учасником (довідки, гарантійні листи) відсутні номер та дата їх складання згідно п.п. 2,3 ч. 4 Розділу II Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 р. «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях».». 1) Слід зазначити, що норми на які посилається Замовник, а саме п.п. 2, 3 ч. 4 Розділу II Наказу Міністерства юстиції України №1000/5 від 18.06.2015 р. «Про затвердження Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях» (далі – Наказ) містять обов’язок посадової (службової) особи тільки щодо датування управлінських документів. 2) Також, частина 4 Наказу, на яку послався Замовник, встановлює правила саме щодо управлінських документів. Відповідно до абз. 32 п. 2 Розділу І Наказу управлінський документ – службовий документ, спрямований на виконання установою функцій, що забезпечують її діяльність. До управлінських документів належать організаційно-розпорядчі, первинно-облікові, банківські, фінансові, звітно-статистичні, планові, ресурсні тощо. Найближчою формою управлінських документів до довідки є первинно-облікові. Передусім нагадаємо, що первинний документ – документ, що містить відомості про господарську операцію. Відповідно, господарська операція – дія чи подія, що зумовлює зміни у структурі активів і зобов’язань, власному капіталі підприємства (ст. 1 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні») Довідка – це документ інформаційного характеру, що підтверджує та описує ті чи інші факти та події. Довідки бувають двох видів: - довідка-підтвердження засвідчує юридичний факт та видається громадянам і установам (частіше особистого характеру). Ці довідки потребують засвідчення печаткою у разі її наявності; - довідка інформаційного характеру містить опис подій і фактів. Їх складають за запитом або вказівкою посадових осіб та організацій вищого рівня. Також довідки можна поділити на внутрішні та зовнішні. Зовнішні довідки надають іншим підприємствам, установам, організаціям, фізичним особам або контролюючим органам. Значну частину документів, що створюються на підприємстві та надходять ззовні, становлять інформаційно-довідкові документи (акти, службові листи, доповідні та пояснювальні записки, довідки, огляди, відгуки, листи тощо). Інформація, що міститься в них, може спонукати до дії (наприклад, до видання розпорядчих документів), а може бути просто взята до відома. Таким чином, можна зробити висновок, що довідка та гарантійний лист не відноситься до жодної із форм управлінських документів зазначених в Наказі, тому що вони є документами інформаційного характеру, таким чином доводи Замовника про те, що до довідок та гарантійних листів повинні застосовуватись вимоги регламентовані Наказом є неправильними. 3) Більше того, в частині п. 1 ч. 4 Наказу зазначено, що датою документа є відповідно дата його підписання, затвердження, прийняття, реєстрації або складення (для актів), засідання колегіального органу (для протоколів). Слід зазначити, що всі документи Тендерної пропозиції ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» підписані електронним підписом. Відповідно до п. 12 ч. 1 ст. 1 ЗУ «Про електронні довірчі послуги» електронний підпис – електронні дані, які додаються підписувачем до інших електронних даних або логічно з ними пов’язуються і використовуються ним як підпис. Таким чином, в цьому випадку, доцільно вважати датою підписання довідок та гарантійних листів дату нанесення на неї електронного підпису, а саме 17.06.2020 року, інформація про що міститься в системі офіційного учасника системи публічних закупівель PROZORRO – ZAKUPKI.PROM.UA, за наступним посиланням https://zakupki.prom.ua/ru/gov/tenders/UA-2020-06-02-004656-b. По-четверте, Замовник в Протоколі зазначає, що «Не заповнені проект договору та специфікація в частині вартості предмету закупівлі (п. 1.9 Додатку 1 до тендерної документації).». Проте слід зазначити, що остаточна ціна тендерної пропозиції визначається після проведення електронного аукціону, проект договору та специфікація заповнені належним чином із зазначенням необхідних реквізитів, що не може бути підставою для відхилення тендерної пропозиції Замовником. По-п’яте, Замовник в Протоколі зазначає, що «Тендерна пропозиція не містить жодних посилань на марку предмету закупівлі та/або матеріал, з якого його буде виготовлено товар, на які Учасник надає документи, що підтверджують відповідність товару встановленим нормам (п. 6.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції).». Натомість, відповідно до п. 6.1 Розділу III. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено, що Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником. Враховуючи викладене, Замовник встановив чіткі критерії, які повинні підтверджувати відповідність тендерної пропозиції Учасника тендерній документації, а саме: технічні, якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі, що насамперед і підтверджує ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» в свої тендерній пропозиції, а саме Технічними вимогами (додаток 9), які містяться в файлі (формату .pdf) «4 Технічні характеристики». Також в своєму доводі Замовник робить акцентування на марці предмета закупівлі, але в Тендерній документації не містить жодного обов’язку Учасника зазначати марку предмета закупівлі. Таким чином, Замовник з урахуванням зазначених доказів відповідності тендерної пропозиції учасника ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» Тендерній документації зобов’язаний був прийняти його тендерну пропозицію, а визнавши його тендерну пропозицію дискваліфікованою, порушив приписи ст. 31 Закону, в наслідок чого також порушив права та законні інтереси ТОВ «Меблева фабрика Прем’єра» на визнання переможцем та також порушив ст. 5 Закону. Відповідно до ч. 18 ст. 18 Закону за результатами розгляду скарги орган оскарження має право прийняти рішення: - про встановлення або відсутність порушень процедури закупівлі (у тому числі порушення порядку оприлюднення або неоприлюднення інформації про процедури закупівлі, передбаченої цим Законом); - про заходи, що повинні вживатися для їх усунення, зокрема зобов’язати замовника повністю або частково скасувати свої рішення, надати необхідні документи, роз’яснення, усунути будь-які дискримінаційні умови (у тому числі ті, що зазначені в технічній специфікації, яка є складовою частиною тендерної документації), привести тендерну документацію у відповідність із вимогами законодавства або за неможливості виправити допущені порушення відмінити процедуру закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 липня 2020 17:27
Рішення від 07.07.2020 №13190.pdf
Дата публікації: 07 липня 2020 17:27
рішення від 21.07.2020 № 14043.pdf
Дата публікації: 24 липня 2020 23:29
Коментар замовника щодо усунення порушення: РІШЕННЯ БУДЕ ВИКОНАНО!
Дата виконання рішення замовником: 27 липня 2020 14:28

Документи подані скаржником

03 липня 2020 09:23
Додаток 1.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 2.docx
03 липня 2020 09:23
Додаток 3.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 4.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 5.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 6.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 7.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 8.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 9.pdf
03 липня 2020 09:23
Додаток 10.pdf
03 липня 2020 09:23
Скарга.pdf

Документи подані замовником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "Олнайт" 417 120,00
UAH з ПДВ
417 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра" 468 966,00
UAH з ПДВ
468 966,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "РАДЗІЄВСЬКИЙ ВІКТОР ПИЛИПОВИЧ" 508 580,00
UAH з ПДВ
508 580,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЗЛОБІН ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ" 521 620,00
UAH з ПДВ
521 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 червня 2020 11:41
Електронний підпис
16 червня 2020 11:38
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
16 червня 2020 11:38
Пропозиція стулья.pdf
16 червня 2020 11:38
Ліцензія банку.zip
16 червня 2020 11:38
аналог дог, відгуки.rar
16 червня 2020 11:38
Dovidka банкрутство.pdf
16 червня 2020 11:38
Уставние Олнайт.rar

Публічні документи

03 серпня 2020 12:13
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:10
Довідки переможця.PDF
17 червня 2020 10:06
Електронний підпис
17 червня 2020 10:01
11 Зображення товару.pdf
17 червня 2020 10:01
10 Довідки з банку.pdf
17 червня 2020 10:01
9 Довідки з банку.pdf
17 червня 2020 10:01
7 Довідки.pdf
17 червня 2020 10:01
6 Проект договору.pdf
17 червня 2020 10:01
5 Відповідність ст.17.pdf
17 червня 2020 10:01
3 Відповідність ст.16.pdf
17 червня 2020 10:01
2 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

06 липня 2020 11:25
Електронний підпис
06 липня 2020 11:24
Dovidka_20171524190170454860.pdf.p7s
06 липня 2020 11:24
Dovidka_20171524190170454860.pdf
30 червня 2020 10:29
Електронний підпис
30 червня 2020 10:28
Довідка ч.2 ст.17.jpg
30 червня 2020 10:28
Довідка п.13.jpg
30 червня 2020 10:28
Довідка п.6.jpg
30 червня 2020 10:28
Довідка п.5.jpg
30 червня 2020 10:28
Доввідка п.12.jpg
17 червня 2020 09:56
Електронний підпис
17 червня 2020 09:53
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 09:53
Проект договору.pdf
17 червня 2020 09:53
Підписаний_Лицензия_.pdf
17 червня 2020 09:53
Підписаний_G0620-8172-GL_tender.pdf
17 червня 2020 09:53
НТ-06-004.png
17 червня 2020 09:53
крісло Титан.jpg
17 червня 2020 09:53
Зразок гарант талону.JPG
17 червня 2020 09:53
Документи2 (2).pdf
17 червня 2020 09:53
Документи1.pdf
17 червня 2020 09:53
Ridni Care KJT729.jpg
17 червня 2020 09:53
ISO.jpg
17 червня 2020 09:53
Fosca.jpg
17 червня 2020 09:53
Ascona.jpg

Публічні документи

16 червня 2020 14:27
Електронний підпис
16 червня 2020 14:26
Стілець-туалет OSD-2108D.jpg
16 червня 2020 14:26
Стілець м'який Изо.jpg
16 червня 2020 14:26
Стілець Ванесса хром.jpg
16 червня 2020 14:26
Стілець Аскона.jpg
16 червня 2020 14:26
Стілець OSD-BL610201.jpg
16 червня 2020 14:26
Пропозиція.pdf
16 червня 2020 14:26
Проект договору.pdf
16 червня 2020 14:26
Крісло Вікторія.png
16 червня 2020 14:26
Кваліфік док-ти2.pdf
16 червня 2020 14:26
Кваліфік док-ти.pdf
16 червня 2020 14:26
Документи з банку.rar
16 червня 2020 14:26
Довідка з банку.pdf
16 червня 2020 14:26
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "Олнайт"

ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"

ФОП "РАДЗІЄВСЬКИЙ ВІКТОР ПИЛИПОВИЧ"

ФОП "ЗЛОБІН ВОЛОДИМИР ІЛЛІЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "Олнайт"
#24065501
Рішення скасоване 417 120,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:28
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Рішення скасоване 468 966,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:28
ФОП "РАДЗІЄВСЬКИЙ ВІКТОР ПИЛИПОВИЧ"
#2235721897
Рішення скасоване 508 580,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:28
ПП "Олнайт"
#24065501
Відхилено 417 120,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 14:57
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
Переможець 468 966,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 15:08

Документи

23 червня 2020 15:29
Електронний підпис

Документи

24 червня 2020 15:43
Електронний підпис

Документи

27 липня 2020 14:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 15:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблева фабрика Прем'єра"
#33410877
468 966,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 лютого 2021 13:08
Електронний підпис укладений
17 листопада 2020 14:47
Додаткова угода 1 стільці.pdf зміни до договору
17 листопада 2020 14:45
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 15:22
Договір ПМ20-42.pdf зміни до договору
10 серпня 2020 15:14

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
17 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: ПМ20-42/N
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 468 954,00
UAH (в тому числі ПДВ 78 159,00 UAH)