Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дитячий ігровий майданчик в кількості 3 (три) комплекта
Очікувана вартість
240 000,00 UAH
UA-2020-06-02-003249-b 965c74fff7c346a4b1b2b325048d0c23
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Войтко Наталія Корнієвна

+380985943825 ivankovetcka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Семенівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04345463
Місцезнаходження: 13371, Україна , Житомирська обл., Іванківці, Стадіонна, буд. 1
Контактна особа: Войтко Наталія Корнієвна
+380985943825
ivankovetcka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:41
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 11:45
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 11:45
Початок аукціону: 19 червня 2020 12:21
Очікувана вартість: 240 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 200,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:37530000-2: Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплекти
Дитячий ігровий майданчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13371, Україна, Житомирська область, с.Іванківці, вул. Шевченка,40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 комплекти
Дитячий ігровий майданчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13375, Україна, Житомирська область, с.Терехове, вул. Дж.Конрада,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор
1 комплекти
Дитячий ігровий майданчик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13353, Україна, Житомирська область, с.Сингаївка, вул. Корольова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2020
ДК 021:2015: 37530000-2 — Вироби для парків розваг, настільних або кімнатних ігор

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Опдата за товар проводиться після поставки та монтажу у 10-и денний термін з моменту надходження фінансування Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:27
Зміни тех. умови.doc
02 червня 2020 11:41
ТД дитячі ігрові майданчики.doc
03 червня 2020 16:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 16:27
Зміни тех. умови.doc
02 червня 2020 11:41
ТД дитячі ігрові майданчики.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

На гойдалці ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ застосовувати жорсткі елементи підвішування
Дата подання: 03 червня 2020 12:22
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:30
Доброго дня! Відповідно до НПАОП 92.7 -1.01-06 ПРАВИЛА БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АТРАКЦІОННОЇ ТЕХНІКИ (єдиний нормативний правовий акт України) згідно Розділу 5.17. Додаткові вимоги безпеки до дитячих гойдалок п.5.17.9. на гойдалці ЗАБОРОНЯЄТЬСЯ застосовувати жорсткі елементи підвішування. Просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно додатку 3 тендерної документації, а саме: договору купівлі - продажу пунктом 4,7 передбачено, що обладнання та його монтаж повинні відповідати вимогам НПАОП 92.7-1.01-06 «Правил будови і безпечної експлуатації атракціонної техніки». Відповідальним за порушення вимог цих Правил, за безпечність конструкції, правильність вибору матеріалів, якість виготовлення, установлення налагодження, реконструкції, ремонту, технічне обслуговування, технічного огляду, експертного обстеження та експлуатації є «Продавець».
Таким чином, будуть розглядатись пропозиції, які відповідають НПАОП 92.7 -1.01-06 ПРАВИЛА БУДОВИ І БЕЗПЕЧНОЇ ЕКСПЛУАТАЦІЇ АТРАКЦІОННОЇ
ТЕХНІКИ.
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Дата подання: 03 червня 2020 12:52
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:30
Добрий день, скажіть будь ласка чи будуть розглядатися аналогічні товари, що не гірші за технічними характеристиками???
Відповідь: Звичайно.
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Дата подання: 03 червня 2020 12:53
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:32
Добрий день, для розрахунку логістики уточніть будь ласка графік поставок і обсяги. Чи можлива разова поставка протягом місяця після підписання договору ????
Відповідь: Згідно додатку 3 тендерної документації, а саме: договору купівлі - продажу пунктом 1,2 передбачено, що Продавець зобов`язується передати у власність «Покупцю» Товар, здійснити його доставку та монтаж (встановлення). у двадцяти денний строк з моменту підписання договору. Можлива разова поставка
Добрий день, підкажіть будь ласка чи потрібен Вам монтаж або демонтаж конструкцій ???
Дата подання: 03 червня 2020 12:55
Дата відповіді: 03 червня 2020 15:26
Добрий день, підкажіть будь ласка чи потрібен Вам монтаж або демонтаж конструкцій ???
Відповідь: Демонтаж не потрібен. Територія вільна від будь-яких конструкцій. Згідно додатку 3 тендерної документації, а саме: договору купівлі - продажу пунктом 1.2 передбачено, що«Продавець» зобов`язується передати у власність «Покупцю» Товар, здійснити його доставку та монтаж (встановлення). у двадцяти денний строк з моменту підписання договору.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-15-000038 ● 6539315cd914485cbce9e1a3abcfad9b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 липня 2020 16:57
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

15.07.2020
№ 46

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Людмила КОСТЮК

Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 15.07.2020 № 46.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2020-06-02-003249-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-07-23 13:18:24

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Дитячий ігровий майданчик в кількості 3 (три) комплекта» (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-003249-b) та відповідно до пунктів 6, та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 та пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань.
Відповідно до пункту 19 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація має містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме - технічні помилки та описки.
Крім того, згідно з пункту 8 ч. 10. ст. 11 Закону України «Про публічні закупівлі» рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію чи були встановлені факти формальних (несуттєвих) помилок при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТРИГЛАВ БЛ» на відповідність тендерній документації Семенівської сільської ради з наданням документального підтвердження (протокол засідання тендерного комітету).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-07-24 10:51:53

Пояснення

Семенівська сільська рада повідомляє, що при розгляді отриманої найбільш економічно вигідної пропозиції, яка надійшла від ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ" встановлено, що подана ним тендерна пропозиція відповідає всім вимогам, визначених у тендерній документації. Проте, при розгляді, отриманих через електронну систему закупівель документів тендерним комітетом вста новлено, що ТОВ «ТРИГЛАВ БЛ» завантажено файл з назвою «Загальні відомості про учасника». При відкритті даного файлу виявлено, що підвантажено сканкопію листа про додержання заходів із захисту довкілля, тобто назва файлу не відповідає його змісту. Члени тендерного комітету прийшли до згоди, що вищезазначена невідповідність не впливає на зміст пропозиції та виникла із-за технічної помилки. Відповідно до п.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі Учасник процедури закупівлі може протягом 24 годин виправити невідповідності в документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель. На підставі вищезазначеного, тендерним комітетом Семенівської сільської ради прийнято рішення розмістити в електронній системі закупівель повідомлення про усунення невідповідності завантаженої довідки та надати учаснику ТОВ «ТРИГЛАВ БЛ» 24 години на виправлення технічної помилки. ТОВ «ТРИГЛАВ БЛ» завантажив в установлені терміни правильну довідку та на засіданні тендерного комітету від 25.06.2020 року прийнято рішення про визначення його переможцем відкритих торгів, як учасника, який подав найбільш економічно вигідну пропозицію. Крім того, тендерним комітетом, протягом періоду розгляду отриманих пропозицій, на підставі інформації із відкритих Державних реєстрів встановлено, що ТОВ «ТРИГЛАВ БЛ» є виробником дитячих ігрових майданчиків з 2016 року. Приймав участь у 24 аналогічних тендерних торгах та у 12 визнаний переможцем.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 19 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Семенівська сільська рада надає заперечення на висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата публікації: 10 серпня 2020

Документи:

10 серпня 2020 15:58
Заперечення на висновок
10 серпня 2020 15:58
Протокол
10 серпня 2020 15:58
Заперечення на висновок
10 серпня 2020 15:58
Заперечення на висновок
10 серпня 2020 15:58
Протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 12:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ" 197 990,00
UAH з ПДВ
197 990,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ" 208 500,00
UAH з ПДВ
208 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ДП "Мілленіум-Плюс" ТОВ "Нове тисячоліття" 235 150,00
UAH з ПДВ
235 150,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 18:15
Електронний підпис
30 червня 2020 18:10
Довідка з ДФС.pdf
24 червня 2020 10:16
Електронний підпис
24 червня 2020 09:52
Виписка Триглав.pdf
17 червня 2020 21:32
Електронний підпис
17 червня 2020 21:19
Виписка Триглав.pdf
17 червня 2020 21:19
статут.pdf
17 червня 2020 21:19
20.Довідка по статті 17.pdf
17 червня 2020 21:19
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
17 червня 2020 21:19
Серт. 2019.PDF
17 червня 2020 21:19
05 Тех. характеристики .pdf
17 червня 2020 21:19
04.Дог.Житомирська об..pdf

Публічні документи

17 червня 2020 14:06
Електронний підпис
17 червня 2020 14:04
4. Проект договору .pdf
17 червня 2020 14:04
2. Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

12 червня 2020 10:19
Електронний підпис
11 червня 2020 16:54
47 Свідоцтво Прохідна3.pdf
11 червня 2020 16:54
47 Свідоцтво Прохідна2.pdf
11 червня 2020 16:54
47 Свідоцтво Прохідна1.pdf
11 червня 2020 16:54
36 Паспорт и код.rar
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 6 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 5 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
42 Статут.rar
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 4 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 3 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 2 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
31 Витяг з ЄДР 1 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
5 Технічні вимоги 13 ст.pdf
11 червня 2020 16:53
5 Тех.вимоги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ"

ФОП "ПАВЛЮК ІГОР ВАСИЛЬОВИЧ"

ДП "Мілленіум-Плюс" ТОВ "Нове тисячоліття"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ"
#40700056
Переможець 197 990,00
UAH з ПДВ
25 червня 2020 15:14
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 11:35

Вимога про усунення невідповідностей

Добрий день! Прошу надати реєстр наданих документів, завантажити додаток 1 - Відомості про учасника та розшифрувати підпис (прізвище та ініціали) на копіях документів

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 червня 2020 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТРИГЛАВ БЛ"
#40700056
197 990,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 жовтня 2020 10:01
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 13:04
Договір укладений
13 липня 2020 13:03

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 13 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 990,00
UAH (в тому числі ПДВ 32 998,33 UAH)