Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ культури Теребовлянської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40473951 |
Вебсайт: | https://terebotg.in.ua/ |
Місцезнаходження: | 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка,3г |
Контактна особа: |
Козак Назар Русланович +380355121017 buhkylt_mr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 11:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 18 червня 2020 15:22 |
Очікувана вартість: | 3 599 596,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 997,98 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Акт виконаних робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 червня 2020 13:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
05 червня 2020 13:42 |
Перелік змін до ТД від 01.06.2020.docx | |
05 червня 2020 13:42 |
Т Д Мист.школа ( ОНОВЛЕНА).doc | |
02 червня 2020 11:40 |
Локальний фасад додаток 6.xls | |
02 червня 2020 11:40 |
Локальний перекриття додаток 6.xls | |
02 червня 2020 11:40 |
Локальний дах додаток 6.xls | |
02 червня 2020 11:40 |
Відомість ресурсів додаток 6.xls | |
02 червня 2020 11:40 |
Додаток 5 проект договору.docx | |
02 червня 2020 11:40 |
Т Д Мист.школа.doc |
05 червня 2020 13:46 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
05 червня 2020 13:42 |
Перелік змін до ТД від 01.06.2020.docx
|
|||
05 червня 2020 13:42 |
Т Д Мист.школа ( ОНОВЛЕНА).doc
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Локальний фасад додаток 6.xls
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Локальний перекриття додаток 6.xls
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Локальний дах додаток 6.xls
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Відомість ресурсів додаток 6.xls
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Додаток 5 проект договору.docx
|
|||
02 червня 2020 11:40 |
Т Д Мист.школа.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Згідно з рішенням АМКУ від 20.05.2019 № 6206-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-17-001165-c.b1, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-17-001165-c): У додатку 3 Документації наведено технічні характеристики на закупівлю товару.
Згідно з пунктом 6 додатку 3 Документації Статутний капітал виробника світильників повинен бути не менш 50% від вартості тендеру, а термін існування підприємства – не менш за декларований гарантійний термін виробу (Підтвердити довідкою від заводу виробника).
Представник Скаржника на засіданні Колегії, яке відбулось 20.05.2019, зазначив, що його підприємство є виробником, а розмір статутного капіталу його підприємства складає 25 000 грн. В результаті, Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умови Документації саме в наведеній вище редакції (стосовно розміру статутного капіталу заводу виробника). Вищезазначену умову Документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають змогу запропонувати до постачання продукцію заводу виробника, що має статутний капітал не менш 50% від вартості тендеру, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника). Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації».
Враховуючи вищезазначене, АМКУ визнає дискримінаційними умови тендерної документації щодо встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу.
Слід зазначити, що такий бар'єр для доступу на ринок учасників, як встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу, не визначений положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», а лише посилює обмежений доступ невеликої кількості учасників та сприяє їх антиконкурентній поведінці.
Як наслідок, ця умова тендерної документації підлягають обов’язковому виключенню.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо фінансової спроможності – наявність статутного капіталу в розмірі не менше 25 % від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.
за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю робіт класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт даху, перекриття та утеплення фасаду в Теребовлянській мистецькій школі за адресою : м. Теребовля , вул. Шевченка , 26 »
Внесено наступні зміни:
1. Виключено із тендерної документації частину 17 п 1 Розділу 3.
У зв’язку із внесення змін до тендерної документації відкритих торгів, керуючись п.2. ст.23 Закону України Про публічні закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій залишено : 18 червня 2020 р. 00.00 год. ( з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишається не менше ніж сім днів.)
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000004 ● 5bd1fa2a017e4b56b5e55cea0e7fae51
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 10:38 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 №43
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.06.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-06-02-003242-b від 02.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З приводу порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-01-002104-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію замовника повідомиляємо, що з моменту оголошення закупівлі, та переходу плану в статус «Оголошено тендер» відсутня технічна можливість внесення змін до річного плану закупівель. Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендеру відповідно до п. 2, ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі".Інші зауваження по моніторингу будуть враховані при формуванні тендерної документації, плануванні та оголошенні наступних закупівель.
2020-06-16 15:34:45
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-24 08:30:38
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 16 червня 2020 15:48 |
Кінець періоду оскарження: | 27 червня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 27 червня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. |
16 червня 2020 15:48
|
Електронний підпис |
16 червня 2020 15:44
|
Протокол |