Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт даху, перекриття та утеплення фасаду в Теребовлянській мистецькій школі за адресою : м. Теребовля , вул. Шевченка , 26
Очікувана вартість
3 599 596,00 UAH
UA-2020-06-02-003242-b 72ab96751fdd4af1a511055fc5eea505
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козак Назар Русланович

+380355121017 buhkylt_mr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Теребовлянської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40473951
Вебсайт: https://terebotg.in.ua/
Місцезнаходження: 48100, Україна , Тернопільська обл., Теребовля, вул.Шевченка,3г
Контактна особа: Козак Назар Русланович
+380355121017
buhkylt_mr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:40
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:22
Очікувана вартість: 3 599 596,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 997,98 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт даху, перекриття та утеплення фасаду в Теребовлянській мистецькій школі за адресою : м. Теребовля , вул. Шевченка , 26
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48100, Україна, Тернопільська область, м. Теребовля, Шевченка 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Акт виконаних робіт Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 червня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:42
Перелік змін до ТД від 01.06.2020.docx
05 червня 2020 13:42
Т Д Мист.школа ( ОНОВЛЕНА).doc
02 червня 2020 11:40
Локальний фасад додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Локальний перекриття додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Локальний дах додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Відомість ресурсів додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Додаток 5 проект договору.docx
02 червня 2020 11:40
Т Д Мист.школа.doc
05 червня 2020 13:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:45
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 червня 2020 13:42
Перелік змін до ТД від 01.06.2020.docx
05 червня 2020 13:42
Т Д Мист.школа ( ОНОВЛЕНА).doc
02 червня 2020 11:40
Локальний фасад додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Локальний перекриття додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Локальний дах додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Відомість ресурсів додаток 6.xls
02 червня 2020 11:40
Додаток 5 проект договору.docx
02 червня 2020 11:40
Т Д Мист.школа.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-003242-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕКТОР-БУДСЕРВІС", Код ЄДРПОУ:42104973
Дата подання: 04 червня 2020 16:17
щодо дискримінаційної вимоги
Шановний Замовнику, ознайомившись з Вашою тендерною документацією зазначаємо, що вимога, зазначена у ч. 17 п. 1. Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділу 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції «Фінансова спроможність – наявність статутного капіталу в розмірі не менше 25 % від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів» є дискримінаційною та незаконною.
Згідно з рішенням АМКУ від 20.05.2019 № 6206-р/пк-пз (номер скарги: UA-2019-04-17-001165-c.b1, посилання: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-04-17-001165-c): У додатку 3 Документації наведено технічні характеристики на закупівлю товару.
Згідно з пунктом 6 додатку 3 Документації Статутний капітал виробника світильників повинен бути не менш 50% від вартості тендеру, а термін існування підприємства – не менш за декларований гарантійний термін виробу (Підтвердити довідкою від заводу виробника).
Представник Скаржника на засіданні Колегії, яке відбулось 20.05.2019, зазначив, що його підприємство є виробником, а розмір статутного капіталу його підприємства складає 25 000 грн. В результаті, Замовник не довів необхідність встановлення зазначеної умови Документації саме в наведеній вище редакції (стосовно розміру статутного капіталу заводу виробника). Вищезазначену умову Документації можуть виконати лише ті суб’єкти господарювання, які мають змогу запропонувати до постачання продукцію заводу виробника, що має статутний капітал не менш 50% від вартості тендеру, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання (у тому числі, Скаржника). Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею 3 Закону, а саме – недискримінація учасників (у тому числі, Скаржника). Враховуючи вищенаведене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації».
Враховуючи вищезазначене, АМКУ визнає дискримінаційними умови тендерної документації щодо встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу.
Слід зазначити, що такий бар'єр для доступу на ринок учасників, як встановлення вимоги до мінімального розміру статутного капіталу, не визначений положеннями Закону України «Про публічні закупівлі», а лише посилює обмежений доступ невеликої кількості учасників та сприяє їх антиконкурентній поведінці.
Як наслідок, ця умова тендерної документації підлягають обов’язковому виключенню.
Тому, просимо внести зміни до тендерної документації та виключити вимогу щодо фінансової спроможності – наявність статутного капіталу в розмірі не менше 25 % від вартості закупівлі на момент оприлюднення оголошення про проведення торгів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 червня 2020 13:48
Рішенням тендерного комітету Відділу культури Теребовлянської міської ради від 05.06.2020 року протокол № 55 внесено зміни до тендерної документації
за процедурою ВІДКРИТІ ТОРГИ на закупівлю робіт класифікація за ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи « Капітальний ремонт даху, перекриття та утеплення фасаду в Теребовлянській мистецькій школі за адресою : м. Теребовля , вул. Шевченка , 26 »
Внесено наступні зміни:
1. Виключено із тендерної документації частину 17 п 1 Розділу 3.
У зв’язку із внесення змін до тендерної документації відкритих торгів, керуючись п.2. ст.23 Закону України Про публічні закупівлі, кінцевий строк подання тендерних пропозицій залишено : 18 червня 2020 р. 00.00 год. ( з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення строку подання тендерних пропозицій залишається не менше ніж сім днів.)

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000004 ● 5bd1fa2a017e4b56b5e55cea0e7fae51
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 10:38
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 №43
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.06.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
5. UA-2020-06-02-003242-b від 02.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

З приводу порушення вимог пункту 1 частини другої статті 4 Закону річний план закупівель Замовника UA-P-2020-06-01-002104-b не містить інформації про місцезнаходження та категорію замовника повідомиляємо, що з моменту оголошення закупівлі, та переходу плану в статус «Оголошено тендер» відсутня технічна можливість внесення змін до річного плану закупівель. Тендерним комітетом прийнято рішення про відміну тендеру відповідно до п. 2, ч. 1 ст. 32 ЗУ "Про публічні закупівлі".Інші зауваження по моніторингу будуть враховані при формуванні тендерної документації, плануванні та оголошенні наступних закупівель.

2020-06-16 15:34:45


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 27 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відображення закупівлі у річному плані встановлено порушення вимог частини 2 статті 4 Закону. За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-24 08:30:38

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 16 червня 2020 15:48
Кінець періоду оскарження: 27 червня 2020 00:00
Дата відміни: 27 червня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунути порушення, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Документи:
16 червня 2020 15:48
Електронний підпис
16 червня 2020 15:44
Протокол