Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Овочі та фрукти
Очікувана вартість
455 000,00 UAH
UA-2020-06-02-003110-b d70bd4eed6b0488c9654a8189ad0f307
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Шматкова

+380535021496 kotvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Сектор освіти та молоді Котелевської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145547
Місцезнаходження: 38600, Україна , Полтавська обл., Котелевський район, смт Котельва, вул. ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, 224
Контактна особа: Наталія Шматкова
+380535021496
kotvo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:34
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 13:03
Очікувана вартість: 455 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5553 кілограми
Капуста білокачанна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2220 кілограми
Цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
2210 кілограми
Морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
3375 кілограми
Буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
13900 кілограми
Картопля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
600 кілограми
Огірки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
570 кілограми
Помідори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1400 кілограми
Банани
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
220 кілограми
Лимони
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
105 кілограми
Апельсини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
30 кілограми
Мандарини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1110 кілограми
Яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 червня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 13:05
зміни до ТД.docx
02 червня 2020 12:02
тендерна документація офочі та фрукти.docx
03 червня 2020 13:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 13:05
зміни до ТД.docx
02 червня 2020 12:02
тендерна документація офочі та фрукти.docx
02 червня 2020 11:34
тендерна документація офочі та фрукти.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-003110-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 26 червня 2020 08:41
Скасувати рішення щодо визначення ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" переможцем
18.06.2020 р. відбувся аукціон на закупівлю: за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти), переможцем якого 22.06.2020 р. було визначено ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА". Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція переможця не відповідає вимогам встановленим в Тендерній Документації.
По-перше, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Копію всіх сторінок паспорту (у разі якщо учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець), або копії обох сторінок ID-паспорту (нового зразку) з додатком.

Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
У складі пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" містяться скан-копії тільки окремих сторінок (сторінки 1,2,3,4,5,6,7,12,13) паспорту Дубина Л.В.
Оскільки Замовником у тендерній документації було чітко зазначено надання всіх сторінок паспорту, таким чином, ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА", не надала в повному обсязі паспорт Дубини Л.В. (наявні лише його окремі сторінки), а тому не підтверджує відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-c) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт.

По-друге, згідно п 1. Розділу IІI. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі pdf: а саме: заповненою тендерною пропозицією (Додаток 2). Учасник повинен надати "Тендерну пропозицію" не відступаючи від форми згідно Додатку 2. Також у Додатку 2 Замовник зазначає, що: “Ціни, ПДВ, сума, що відображаються цифрами у цій формі визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми)».
У складі тендерної пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" надає Тендерну пропозицію, де в колонці : “Загальна вартість товару, з урахуванням податків і зборів, грн.” зазначає Загальну вартість товару цифрами без зазначення другого десяткового знаку після коми. Таким чином, надана тендерна пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.




По-третє, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами:
- копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору;
- копією видаткових накладних та оригіналом листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів (дати та суми договору) та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
Аналогічним договором є договір на поставку товару за ДК 021:2015 (за 4 знаком). Інформація в довідці повинна відповідати копіям договорів, накладних та листам-відгукам.

Згідно тендерної документації Замовника: назва предмета закупівлі - Код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти). Тобто ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції мала надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ДК 021:2015 за 4 знаком - 0322 з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; копією видаткових накладних та оригіналом листа-відгука від контрагента. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" відсутня інформація та документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ДК 021:2015 за 4 знаком - 0322. Таким чином, надана тендерна пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає валіфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника та повинна бути відхилена.


По-четверте, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Документи про якість товару: сертифікати якості або декларацію виробника або протоколи випробувань на товар.

У складі пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" відсутні документи про якість товару. Таким чином, пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.



Враховуючи вищезазначене, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
30 червня 2020 08:03
Шановний учаснику! Законом не передбачено можливість за результатами звернень або з власної ініціативи скасовувати рішення про визначення переможця.
Номер вимоги: UA-2020-06-02-003110-b.b2
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І., Код ЄДРПОУ:2707716424
Дата подання: 01 липня 2020 14:47
Скасувати рішення щодо визначення ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" переможцем
18.06.2020 р. відбувся аукціон на закупівлю: за кодом ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти), переможцем якого 22.06.2020 р. було визначено ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА". Фізична особа-підприємець Мазаратій Наталія Іванівна не погоджується з рішенням тендерного комітету, оскільки пропозиція переможця не відповідає вимогам встановленим в Тендерній Документації.
По-перше, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Копію всіх сторінок паспорту (у разі якщо учасником є фізична особа, у тому числі фізична особа-підприємець), або копії обох сторінок ID-паспорту (нового зразку) з додатком.

Відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 №2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
У складі пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" містяться скан-копії тільки окремих сторінок (сторінки 1,2,3,4,5,6,7,12,13) паспорту Дубина Л.В.
Оскільки Замовником у тендерній документації було чітко зазначено надання всіх сторінок паспорту, таким чином, ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА", не надала в повному обсязі паспорт Дубини Л.В. (наявні лише його окремі сторінки), а тому не підтверджує відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника та повинна бути відхилена.
Керуючись рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №7320-р/пк-пз від 20.07.2018 (індивідуальний номер закупівлі UA-2018-05-23-000249-c) в якому зазначені ідентичні порушення, та наявність окремих сторінок паспорту не вважається підтвердженням вимогам Замовника, надати паспорт.

По-друге, згідно п 1. Розділу IІI. Інструкції з підготовки тендерної пропозиції: Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів у форматі pdf: а саме: заповненою тендерною пропозицією (Додаток 2). Учасник повинен надати "Тендерну пропозицію" не відступаючи від форми згідно Додатку 2. Також у Додатку 2 Замовник зазначає, що: “Ціни, ПДВ, сума, що відображаються цифрами у цій формі визначаються з точністю до другого десяткового знаку (другий розряд після коми)».
У складі тендерної пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" надає Тендерну пропозицію, де в колонці : “Загальна вартість товару, з урахуванням податків і зборів, грн.” зазначає Загальну вартість товару цифрами без зазначення другого десяткового знаку після коми. Таким чином, надана тендерна пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.

По-третє, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного(них) договору(рів) за предметом закупівлі з підтверджуючими документами:
- копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору;
- копією видаткових накладних та оригіналом листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів (дати та суми договору) та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості.
Аналогічним договором є договір на поставку товару за ДК 021:2015 (за 4 знаком). Інформація в довідці повинна відповідати копіям договорів, накладних та листам-відгукам.

Згідно тендерної документації Замовника: назва предмета закупівлі - Код за ДК 021:2015 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти). Тобто ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" у складі тендерної пропозиції мала надати довідку в довільній формі з інформацією про наявність виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ДК 021:2015 за 4 знаком - 0322 з підтверджуючими документами: - копією договору з усіма додатками (в тому числі специфікація) та додатковими угодами (у випадку наявності), які є невід’ємною частиною договору; копією видаткових накладних та оригіналом листа-відгука від контрагента. Проте, у складі тендерної пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" відсутня інформація та документи, що підтверджують виконання аналогічного договору за предметом закупівлі ДК 021:2015 за 4 знаком - 0322. Таким чином, надана тендерна пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає валіфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника та повинна бути відхилена.

По-четверте, згідно Додатку 4 тендерної документації Замовника, для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам Замовника учасник повинен надати: Документи про якість товару: сертифікати якості або декларацію виробника або протоколи випробувань на товар.

У складі пропозиції ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" відсутні документи про якість товару. Таким чином, пропозиція ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" не відповідає вимогам Замовника та повинна бути відхилена.

Відповідно до абз.3 п.15 ст. 29 ЗУ "Про публічні закупівлі» у разі отримання достовірної інформації про невідповідність переможця процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, підставам, установленим частиною першою статті 17 Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Відповідно до пп.2 п.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.

Наголошуємо також, що згідно Ст.16414 Розділу X Прикінцевих та перехідних положень ЗУ «Про публічні закупівлі»: Придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель відповідно до вимог закону; застосування конкурентного діалогу або торгів з обмеженою участю, або переговорної процедури закупівлі на умовах, не передбачених законом; невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону; відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення); укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі; внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом; внесення недостовірних персональних даних до електронної системи закупівель та неоновлення у разі їх зміни; порушення строків оприлюднення тендерної документації -
тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п’ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.



Враховуючи вищезазначене, Замовник був зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Просимо Замовника усунути допущене порушення. У випадку незадоволення нашої вимоги ми будемо вимушені звернутися з оскарженням рішення замовника до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА" 386 599,00
UAH з ПДВ
319 999,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна 425 554,50
UAH з ПДВ
320 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І. 454 768,56
UAH з ПДВ
454 768,56
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 липня 2020 14:40
Додаткові документи.pdf
19 червня 2020 14:35
Електронний підпис
19 червня 2020 14:35
Виправлення овочі.pdf
17 червня 2020 14:40
Електронний підпис
17 червня 2020 14:38
Тендер обновва1.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 19:21
Електронний підпис
17 червня 2020 19:20
Цінова 1.pdf
17 червня 2020 19:20
Цінова 2.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 17:34
Електронний підпис
17 червня 2020 17:33
на подання.pdf
17 червня 2020 17:33
на подання 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА"

Фізична особа-підприємець Випущенко Людмила Миколаївна

ФОП МАЗАРАТІЙ Н. І.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА"
#2434712921
Переможець 319 999,00
UAH з ПДВ
22 червня 2020 16:23
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 червня 2020 13:27

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику! Розглянувши Вашу Тендерну пропозицію, просимо Вас усунути невідповідності в інформації та документах, що подані Вами шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту подання вимоги. (ст.26. ч.4.п.9 ЗУ "Про публічні закупівлі"). 1)Так як ФОП Дубина Л.В. не є платником ПДВ, що підтверджується Витягом з реєстру платників єдиного податку, «Тендерна пропозиція» учасника надається без врахування ПДВ, графа ПДВ не заповнюється, що зазначено в примітках в Тендерній пропозиції (Додаток 2) до Тендерної документації. В Додатку 4 Замовник в Тендерній документації вимагав оригінал листа-відгука від контрагента, що підтверджує успішне виконання умов договору (з обов’язковим зазначенням №, дати, предмету закупівлі, обсягів (дати та суми договору) та строку дії договору на постачання товару за предметом закупівлі, завірені належним чином відповідною установою) та поставку товару належної якості. В лістах-відгуках не зазначено в яких обсягах відбувалося постачання товару. В Додатку 4 розділі 5. п.5.12 від Учасника вимагалось надати заповнений договір про закупівлю та специфікацію до Договору в сканованому вигляді, але учасником наданий частково заповнений договір. Також в Додатку 4 розділ 2 вимагалось надати довідку про підтвердження наявності в Учасника працівників відповідної кваліфікації. У Вашій довідці №16 від 16.06.2020 року зазначена не вся інформація, яка вимагалась Замовником, а саме відсутня інформація про особу, яка буде відповідальною за виконання замовлень, її контактний телефон.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 червня 2020 16:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ДУБИНА ЛЮДМИЛА ВІКТОРІВНА"
#2434712921
319 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 08:58
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 13:58
№6 (273).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 13:56
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 08:34
ДУ № 5.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 08:34
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 10:23
ДУ №4 (овочі).pdf зміни до договору
23 листопада 2020 10:04
Електронний підпис зміни до договору
07 жовтня 2020 15:31
ду овочі зменшення.pdf зміни до договору
07 жовтня 2020 15:29
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2020 14:43
ДОД.УГОДА 2 .pdf зміни до договору
05 жовтня 2020 14:43
Електронний підпис зміни до договору
09 вересня 2020 16:50
ДУ овочі.pdf зміни до договору
09 вересня 2020 16:50
Електронний підпис укладений
03 липня 2020 14:34
Договір 273 (овочі та фрукти).pdf укладений
03 липня 2020 14:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
09 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни на 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Збільшення ціни на 10 %
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна ціни в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення
Номер договору про закупівлю: 273
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 220 139,94
UAH