Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Будівництво очисних споруд продуктивністю 500 м³/добу по вул. Б.Хмельницького, в с.Хотів Київської області» (Коригування)
Очікувана вартість
18 347 842,00 UAH
UA-2020-06-02-002946-b 9a9ba6b99a5949f08194933bbc6c9863
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Руденко Галина Миколаївна

+380632688725 khotiv-rada@khotiv-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Хотівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області
Код ЄДРПОУ: 04362154
Місцезнаходження: 08171, Україна , Київська обл., село Хотів, площа Паширова,2
Контактна особа: Руденко Галина Миколаївна
+380632688725
khotiv-rada@khotiv-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 11:26
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 13:00
Початок аукціону: 18 червня 2020 15:30
Очікувана вартість: 18 347 842,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 91 739,21 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 29356.55 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Будівництво очисних споруд продуктивністю 500 м³/добу по вул. Б.Хмельницького, в с.Хотів Київської області» (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08171, Україна, Київська область, с. Хотів, вул. Б.Хмельницького
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 червня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані Роботи будуть здійснюватися на підставі «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати»/ Типова форма № КБ-3 (Довідка КБ-3), «Актів приймання виконаних будівельних робіт»/Типова форма № КБ-2в (Акт КБ-2в) Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 червня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
09 червня 2020 14:41
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
09 червня 2020 14:41
Технічне завдання ЗМІНИ.docx
09 червня 2020 14:41
Додатки до ТД ЗМІНИ.docx
02 червня 2020 11:27
Проект Договору підряду.docx
10 червня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 11:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 14:41
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
09 червня 2020 14:41
Тендерна документація ЗМІНИ.docx
02 червня 2020 11:27
Тендерна документація на тендер.docx
09 червня 2020 14:41
Технічне завдання ЗМІНИ.docx
02 червня 2020 11:27
Технічне завдання.docx
09 червня 2020 14:41
Додатки до ТД ЗМІНИ.docx
02 червня 2020 11:27
Додатки до ТД.docx
02 червня 2020 11:27
Проект Договору підряду.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Запитання щодо підготовки пропозиції
Дата подання: 04 червня 2020 14:37
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:09
- Просимо уточнити, чи можливо запропонувати (подати у складі тендерної пропозиції) аналогічне обладнання для очисних сопруд, або еквівалентне, що має аналогічні технічні характеристики? - Чи є можливість вказати, хто є розробником проекту та носієм авторського права? Чи готовий автор проекту розглядати та погоджувати аналогічне обладнання та технологію в рамках авторського нагляду? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваші питання розглянуто. По результатам розгляду інформуємо, що усі посилання в технічному завданні (Додаток 3 до ТД) на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги до обладнання передбачені розділом ІІ до Додатку 3 ТД.
Учасники мають право ознайомитися у робочі дні та години Замовника із малюнками, кресленнями та іншими документами по роботах за адресою Замовника: с. Хотів пл. Паширова,2 Києво-Святошинський район Київська область для об’єктивної та повної підготовки своїх пропозицій конкурсних торгів.
Генеральним проектувальником проекту «Будівництво очисних споруд продуктивністю 500 м³/добу по вул. Б.Хмельницького, в с.Хотів Київської області» (Коригування) є Приватне підприємство «Укрбіотал-проект».
Інші питання не відносяться до компетенції Замовника.
Запитання
Дата подання: 05 червня 2020 15:47
Дата відповіді: 09 червня 2020 14:13
Шановний Замовнику! Чи можливо запропонувати на Тендер аналогічну технологію і проект, який відповідає по ступіню очистки стоків, габаритним розмірам та санітарно-захисній зоні??? Чи є дискримінаційними умовами з ознаками корупційних домовленостей вимога про те, що поставку та монтаж обладнання може виконувати тільки та організація яка сертифікована виробником обладнання??? Чекаємо вашої відповіді! Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день. Ваше питання розглянуто. По результатам розгляду інформуємо, що усі посилання в технічному завданні (Додаток 3 до ТД) на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Вимоги до обладнання передбачені розділом ІІ до Додатку 3 ТД. Враховуючи технологічну складність обладнання та технології, яка підлягає застосуванню, Замовник повинен отримати документальне підтвердження належного монтажу та пусконалагодження основного обладнання, в результаті якого у виробника не буде претензій до встановлення обладнання в разі настання гарантійних випадків.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000044 ● ac7a9c6622784074b5244ef62c889b7b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 серпня 2020 08:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

07.08.2020 № 133

Київ

Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 133
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
19 UA-2020-06-02-002946-b 02.06.2020
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення на моніторинг № UA-M-2020-08-07-000044 Наказом Північного офісу Держаудитслужби України від 07.08.2020 № 133 було розпочато моніторинг закупівлі № UA-2020-06-02-002946-b, що оголошена нами, Хотівською сільською радою Києво-Святошинського району Київської області, як Замовником у розумінні Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). 02 вересня 2020 року було надано висновок моніторингу про наявність порушень законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). Зауважень до умов тендерної документації в органу моніторингу немає. Щодо суті встановлених порушень. Тендерний комітет розглянув зауваження щодо Учасника ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» і вважає, що вказані у висновку підстави відхилення переможця торгів є формальними та були враховані під час оцінки пропозиції такого Учасника. Враховуючи можливість оскарження наших рішень/дій до Антимонопольного комітету України, ми завжди враховуємо практику (зазвичай уже усталену) постійно діючої колегії органу оскарження. Саме враховуючи таку практику, нами було прийнято рішення про відсутність підстав для відхилення такого Учасника. Щодо підтвердження повноважень посадової особи директора ТОВ «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО». У висновку зазначено наступне: “Відповідно до п. 1. 1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Пунктом 4 Додатку 2 до ТД передбачено, що учасники мають надати копію протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). У складі пропозиції Переможця міститься наказ від 27.06.2019 № 16-К про призначення на посаду директором Оверчука С.М. з 01.07.2019 року, підписаний особою, яка на момент його підписання не мала відповідних повноважень, оскільки згідно з рішенням учасника від 27.06.2019 № 13 відповідна особа призначається на посаду директора з 01.07.2019 року. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» не підтверджено повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 4 Додатку 2 до ТД.” Відповідно до умов тендерної документації було передбачено наступні вимоги: По-перше, у п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачено: “1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.” Згідно цієї вимоги достатнім підтвердженням повноважень є або протоколів зборів засновників, або наказ про призначення, або інший документ, який може підтверджувати повноваження підписанта. Учасником надано обидва документи, чим виконано вимогу, в тому числі, протокол загальних зборів засновника, наявність якого повністю виконує вимогу. По-друге, у Додатку 2 до ТД передбачено: “4) Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).” Таким чином, у Додатку 2 до ТД зазначена розширена вимога, де передбачено надання і рішення засновника, і наказ про призначення. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надано обидва документи (“1.6.1. Рішення про призначення”; “1.6.2. Наказ про призначення”). Замовник не перевіряє законність чи незаконність внутрішніх документів Учасника, адже до наказу про призначення директора (вступу у посаду) не застосовуються специфічні форми чи зміст, він є внутрішнім документом товариства. У свою чергу наданий наказ про призначення виданий на підставі дійсного протоколу зборів засновників, а також особа засновника та директора співпадає, тому повноваження керівника є безспірними. Замовник вважає підтвердження повноважень посадової особи підтверджено належним чином саме з огляду а) на альтернативність вимоги; б) належність підстави видачі наказу про призначення керівника. Просимо вважати виявлені порушення усунутими, враховуючи вищенаведене. Щодо надання локальних кошторисів не у повному обсязі. У висновку зазначено наступне: “Крім того, згідно з п. 6 Розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена у тому числі локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, розрахунком загальновиробничих витрат. Аналізом документів, які містяться на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі пропозиції не надано локальних кошторисів №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7 та підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до них, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та не виконано вимогу п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Згідно умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу III тендерної документації та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Зокрема, розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А та всіма необхідними розрахунками). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надало у складі пропозиції підписаний дефектний акт згідно усіх необхідних обсягів, а також договірну ціну та підтверджуючі розрахунки до неї у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. Щодо наданих локальних кошторисів - у сканованому вигляді відсутні локальні кошториси №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7, але вони наявні у змісті пояснювальної записки; їх вартість та обсяги враховані у загальній ціновій пропозиції. Також ця інформація та повна форма і зміст документів (всі локальні кошториси, підсумкові відомості та інші необхідні розрахунки) є у інформаційній моделі складеної у програмному комплексі АВК (“3.imd”). Таким чином, Учасник надав усю необхідну інформацію, яка вимагається Замовником. Технічні, кількісні та якісні характеристики - підтверджені у повному обсязі, адже пропозиція ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” повністю відповідає технічним вимогам згідно Додатку 3 до ТД. У Замовник відсутні підстави для відхилення за п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Просимо вважати виявлені порушення усунутими, враховуючи вищенаведене. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. У п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Така інформація міститься у тендерній документації (п. 7 Розділу І ТД). Так як вся необхідна інформація є оприлюдненою в електронній системі закупівель, а усунути такий недолік в оголошені вже неможливо - просимо вважати порушення таким, що не є суттєвим та не буде тягнути юридичних наслідків для цієї процедури закупівлі. Користуючись своїм правом згідно ст. 8 Закону України “Про публічні закупівлі” надати свої заперечення до висновку органу моніторингу, просимо: 1. Розглянути заперечення до висновку 2. Вважати порушення такими, що є усунутими з огляду на пояснення Замовника.

2020-09-08 14:25:33


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII))

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель ((За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону; порушення частини 11 статті 29 Закону № 922-VIII)) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

порушення в моніторингу не усунуто

2020-09-14 08:45:58

Оскарження в суді

Опис: До: Київського окружного адміністративного суду, б-р Лесі Українки, 26 м. Київ, 01133ПОЗИВАЧ:Хотівська сільська рада Києво-Святошинського району Київської області, пл. Паширова, 2, с. Хотів, Києво-Святошинський район, Київська обл., 08171, код ЄДРПОУ 04362154, електронна пошта: khotiv-rada@khotiv-rada.gov.ua, телефон (04598) 9-43-84 ВІДПОВІДАЧ: Північний офіс Державної аудиторської служби України, ЄДРПОУ 40479560, 04053, м. Київ, вул. Січових Стрільців, 18, електронна пошта: mailbox@das.gov.ua, телефон (044) 272-60-18 Адміністративний позов немайнового характеру. Судовий збір: 2102,00 грн. АДМІНІСТРАТИВНИЙ ПОЗОВ про визнання неправомірним та скасування рішення суб’єкта владних повноважень. 02.09.2020 на веб-порталі Уповноваженого органу було оприлюднено Висновок про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та зобовязанння Замовника розірвати договір з ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення (далі: Висновок). Позивачем 08.09.2020 14:25 год. було розміщено в електронній системі Заперечення на моніторинг № UM-2020-08-07-000044. Висновком встановлено: Інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником. Порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). (Копія висновку – додаток №1, заявляється клопотання про витребування в суб’єкта владних повноважень). Відповідно до ч.10 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. Адміністративний позов подається з дотриманням встановленого строку. Вважаємо такий Висновок неправомірним та таким, що не ґрунтується на фактичних матеріалах, виходячи з нижченаведеного: 1.Так, Органом державного фінансового контролю у висновку зазначено: “Відповідно до п. 1. 1 Розділу 3 ТД, тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм та завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником, зокрема документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору. Пунктом 4 Додатку 2 до ТД передбачено, що учасники мають надати копію протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). У складі пропозиції Переможця міститься наказ від 27.06.2019 № 16-К про призначення на посаду директором Оверчука С.М. з 01.07.2019 року, підписаний особою, яка на момент його підписання не мала відповідних повноважень, оскільки згідно з рішенням учасника від 27.06.2019 № 13 відповідна особа призначається на посаду директора з 01.07.2019 року. Враховуючи зазначене, товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» не підтверджено повноважень директора, чим не виконано вимогу п. 4 Додатку 2 до ТД.” Необхідно зазначити, що відповідно до умов тендерної документації було передбачено наступні вимоги: п. 1 Розділу ІІІ ТД передбачено: “1.5. Повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції уповноваженої особи учасника процедури закупівлі підтверджується: для посадових (службових) осіб учасника, які уповноважені підписувати документи пропозиції та вчиняти інші юридично значущі дії від імені учасника на підставі положень установчих документів – розпорядчий документ про призначення (обрання) на посаду відповідної особи (наказ про призначення та/ або протокол зборів засновників, тощо); для осіб, що уповноважені представляти інтереси учасника під час проведення процедури закупівлі, та які не входять до кола осіб, які представляють інтереси учасника без довіреності – довіреність, оформлена у відповідності до вимог чинного законодавства, із зазначенням повноважень повіреного, разом з документами, що у відповідності до цього пункту підтверджують повноваження посадової (службової) особи учасника, що підписала від імені учасника вказану довіреність.” Згідно цієї вимоги достатнім підтвердженням повноважень є або протоколів зборів засновників, або наказ про призначення, або інший документ, який може підтверджувати повноваження підписанта. Учасником надано обидва документи, чим виконано вимогу, в тому числі, протокол загальних зборів засновника, наявність якого повністю виконує вимогу. По-друге, у Додатку 2 до ТД передбачено: “4) Документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності).” Таким чином, у Додатку 2 до ТД зазначена розширена вимога, де передбачено надання і рішення засновника, і наказ про призначення. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надано обидва документи (“1.6.1. Рішення про призначення”; “1.6.2. Наказ про призначення”). Замовник не перевіряє законність чи незаконність внутрішніх документів Учасника, адже до наказу про призначення директора (вступу у посаду) не застосовуються специфічні форми чи зміст, він є внутрішнім документом товариства. У свою чергу наданий наказ про призначення виданий на підставі дійсного протоколу зборів засновників, а також особа засновника та директора співпадає, тому повноваження керівника є безспірними. Замовник вважає підтвердження повноважень посадової особи підтверджено належним чином саме з огляду а) на альтернативність вимоги; б) належність підстави видачі наказу про призначення керівника. Щодо надання локальних кошторисів не у повному обсязі. У висновку зазначено наступне: “Крім того, згідно з п. 6 Розділу 3 ТД учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження про відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації. Інформація про відповідність запропонованої пропозиції технічним вимогам, встановленим замовником у Додатку 3 до цієї тендерної документації, повинна бути підтверджена у тому числі локальними кошторисами (мають бути складені відповідно до технічного завдання з урахуванням технологічного процесу), підсумковою відомістю ресурсів, розрахунком загальновиробничих витрат. Аналізом документів, які містяться на веб-порталі Уповноваженого органу встановлено, що товариством з обмеженою відповідальністю «ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО» у складі пропозиції не надано локальних кошторисів №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7 та підсумкових відомостей ресурсів, розрахунків загальновиробничих витрат до них, чим не підтверджено відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі та не виконано вимогу п. 6 Розділу 3 ТД. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону № 922-VIII, замовник відхиляє тендерну пропозицію учасника як такого, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.” Згідно умов тендерної документації, Учасник повинен надати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до пункту 6 Розділу III тендерної документації та Додатку 3 до цієї тендерної документації. Зокрема, розрахунком ціни тендерної пропозиції (договірної ціни), який Учасник повинен надати за формою договірної ціни, визначеної згідно національному стандарту «Правила визначення вартості будівництва» з підтверджуючими розрахунками за статтями витрат договірної ціни у відповідності до ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 Додаток С (з локальними кошторисами Додаток А та всіма необхідними розрахунками). Розрахунок ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) подається у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” надало у складі пропозиції підписаний дефектний акт згідно усіх необхідних обсягів, а також договірну ціну та підтверджуючі розрахунки до неї у вигляді інформаційної моделі складеної у програмному комплексі АВК або сумісному програмному комплексі, а також у сканованому вигляді у форматі “PDF”. Щодо наданих локальних кошторисів - у сканованому вигляді відсутні локальні кошториси №№ 2-1-3, 2-1-4, 2-1-5, 2-1-7, але вони наявні у змісті пояснювальної записки; їх вартість та обсяги враховані у загальній ціновій пропозиції. Також ця інформація та повна форма і зміст документів (всі локальні кошториси, підсумкові відомості та інші необхідні розрахунки) є у інформаційній моделі складеної у програмному комплексі АВК (“3.imd”). Таким чином, Учасник надав усю необхідну інформацію, яка вимагається Замовником. Технічні, кількісні та якісні характеристики - підтверджені у повному обсязі, адже пропозиція ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” повністю відповідає технічним вимогам згідно Додатку 3 до ТД. У Замовник відсутні підстави для відхилення за п. 2 ч. 1 ст. 31 Закону. Щодо питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. У п. 8 ч. 2 ст. 21 Закону передбачено зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів інформації про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Необхідно зазначити, що така інформація міститься у тендерній документації (п. 7 Розділу І ТД). Вся необхідна інформація є оприлюдненою в електронній системі закупівель. Зазначаємо, що Позивачем не подано іншого позову до цього самого відповідача з тим самим предметом та з тих самих підстав. Позивачем до позовної заяви долучено всі наявні докази на підтвердження обставин, якими позивач обґрунтовує позовні вимоги. На виконання положень ч. 5 ст. 94 КАС України зазначаємо про наявність всіх оригіналів письмових доказів, які були додані до цієї позовної заяви. Виходячи з вищенаведеного, керуючись статтями 5, 77, 160, 161 КАС України, Законом України «Про публічні закупівлі», «Порядком заповнення форми висновку про результати моніторингу закупівлі», затвердженим Наказом Державної аудиторської служби України 23.04.2018 № 86, просимо Суд: 1. Визнати протиправним та скасувати Висновок про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.09.2020 13:35 в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та зобов'язання Замовника розірвати договір з ТОВ “ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО” про закупівлю та зобов’язання Замовника усунути порушення. 2. Витребувати в відповідача: Північного офісу Держаудитслужби України оригінал оскаржуваного рішення – Висновок про результати моніторингу закупівлі Державної установи Національний антарктичний науковий центр предмет закупівлі за ДК 021:2015:45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт за процедурою відкриті торги Prozorro № PROZORRO (оголошення UA-2020-06-02-002946-b) інформація про оприлюднення: aс7а9с6622784074B5244ef62c889b7b 07.08.2020 14:08 Північного офісу Державної аудиторської служби України, який було оприлюднено на веб-порталі Уповноваженого органу 02.09.2020 13:35. ДОДАТКИ: 1. Копія електронного доказу – висновку Північного офісу Державної аудиторської служби України було від 02.09.2020 13:35 про результати моніторингу закупівлі Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (доказ у позивача відсутній, клопотання про витребування у відповідача). 2. Копія Повідомлення про намір укласти договір під час застосування процедури відкриті торги (доказ наявний у позивача). 3. Копія виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань Хотівської сільської ради Києво-Святошинського району Київської області (доказ наявний у позивача). 4. Копія позовної заяви (1 примірник). 5. Квитанція про сплату судового збору. Сільський голова М.Г.Безпечний
Дата публікації: 16 вересня 2020

Документи:

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33" 15 177 266,00
UAH з ПДВ
14 895 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС" 18 100 000,00
UAH з ПДВ
14 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" 17 924 166,00
UAH з ПДВ
14 958 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" 18 343 933,89
UAH з ПДВ
18 343 933,89
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТАРТА БУД ПЛЮС" 18 346 510,00
UAH з ПДВ
18 346 510,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 11:01
Електронний підпис
24 червня 2020 11:01
2.1. Лист підтвердження.pdf
24 червня 2020 11:00
Електронний підпис
17 червня 2020 10:43
5.1 Проект договору.pdf
17 червня 2020 10:43
3.1.13 обєктний кошторис.pdf
17 червня 2020 10:43
3.1.6 локальні кошториси.pdf
17 червня 2020 10:43
3.1.3 договірна ціна.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 12:58
Електронний підпис
17 червня 2020 12:56
1187.ims
17 червня 2020 12:52
Електронний підпис
17 червня 2020 12:47
Статут ЖОК.pdf
17 червня 2020 12:47
ЖОК.rar
17 червня 2020 12:47
Посвідчення Мільченко.pdf
17 червня 2020 12:47
Посвідчення Бондарук.pdf
17 червня 2020 12:47
Наказ Мільченко.pdf
17 червня 2020 12:47
наказ Курінна.pdf
17 червня 2020 12:47
Наказ Бондарук.pdf
17 червня 2020 12:47
Лист гарантія ст17.pdf
17 червня 2020 12:47
Кошторис.pdf
17 червня 2020 12:47
Довідка мат.тех база.pdf
17 червня 2020 12:47
Витяг ВП ПС.zip
17 червня 2020 12:47
Акт Рокмант.pdf
17 червня 2020 12:47
3 Статут, завірений.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 17:26
Електронний підпис
23 липня 2020 17:24
Супровідний лист.pdf
22 липня 2020 11:24
Довідка по ч. 2 ст 17.pdf
14 липня 2020 14:46
Електронний підпис
14 липня 2020 12:31
Супровідний лист.pdf
14 липня 2020 12:30
Реєстр документів.pdf
17 червня 2020 10:33
Електронний підпис
17 червня 2020 10:27
1.3.1. Договір №1.pdf
16 червня 2020 16:01
8. Тендерна пропозиція.pdf
16 червня 2020 16:01
8.6. Довідка Приват.pdf
16 червня 2020 16:01
8.5 Виписка.pdf
16 червня 2020 16:01
8.4. Лист-погодження 3.pdf
16 червня 2020 16:01
8.3. Лист-погодження 2.pdf
16 червня 2020 16:01
8.1 Лист-погодження 1.pdf
16 червня 2020 16:01
7. Банківська гарантія.rar
16 червня 2020 16:01
5. Проект договору.pdf
16 червня 2020 16:01
3.imd
16 червня 2020 16:01
3.6. Дозвіл 1.pdf
16 червня 2020 16:01
3.5. Дозвіл 2.pdf
16 червня 2020 16:01
3.4. Ліцензія.pdf
16 червня 2020 16:01
3.3. Довідка про ЗП.pdf
16 червня 2020 16:01
3.2. Календарний графік.pdf
16 червня 2020 16:01
3.10.4 Лист №62 від 05.06.20.PDF
16 червня 2020 16:00
3.10.1 Сертифікат ІСО.pdf
16 червня 2020 16:00
3.10 Листи від виробника.pdf
16 червня 2020 16:00
3.1. Договірна ціна.pdf
16 червня 2020 16:00
2. Довідки по ст 17.pdf
16 червня 2020 16:00
1.9 Лист про санкції.pdf
16 червня 2020 16:00
1.5 Витяг з ПДВ.pdf
16 червня 2020 16:00
1.4.1 Довідка про статут.pdf
16 червня 2020 16:00
1.4 Статут.pdf
16 червня 2020 16:00
1.3.1. Договір №1.pdf
16 червня 2020 16:00
1.2.6. Охорона праці.pdf
16 червня 2020 16:00
1.2.1.1. Диплом.pdf
16 червня 2020 16:00
1. 1. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 12:11
Електронний підпис
17 червня 2020 12:11
Кошториси.rar.p7s
16 червня 2020 16:48
Електронний підпис
16 червня 2020 16:47
Выписка 2.jpg
16 червня 2020 16:47
Виписка 1.jpg
16 червня 2020 16:47
Статут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33"

Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"

ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТАРТА БУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНЕ УПРАВЛІННЯ №33"
#01269589
Відхилено 14 895 000,00
UAH з ПДВ
06 липня 2020 10:48
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 12:27
Приватне підприємство "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС"
#34456142
Відхилено 14 900 000,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 16:02
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 липня 2020 09:03
ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ"
#38537298
Відхилено 14 958 200,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 липня 2020 10:01
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"
#38234930
Переможець 18 343 933,89
UAH з ПДВ
15 липня 2020 10:31
Вимога про усунення невідповідностей
до 14 липня 2020 16:26

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей ПрАТ «БМУ №33» Вимога про усунення невідповідностей - 1: Вимога тендерної документації: На підтвердження можливості виконання робіт, які є предметом закупівлі, учасник повинен підтвердити наявність інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці (підтвердити наявність у відповідних осіб профільної освіти, належних сертифікатів, дозволів, допусків тощо). Наявні невідповідності: У складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження наявності начальника дільниці. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати оновлену інформацію про працівників, а також надати по начальнику дільниці профільної освіти, належних сертифікатів, дозволів, допусків тощо. Вимога про усунення невідповідностей - 2: Вимога тендерної документації: Також Учасник (або один з об’єднання учасників, або субпідрядник) повинен мати кваліфікованих працівників, які мають досвід та кваліфікацію виконання робіт, а також уповноважені на здійснення шеф-монтажних, пусконалагоджувальних та сервісних робіт установок глибокої біологічної очистки стічних вод (надає відповідні документи від виробника установок). Наявні невідповідності: У складі пропозиції Учасника відсутнє підтвердження наявності у працівників Учасника кваліфікованих працівників, які: а) мають досвід та кваліфікацію виконання робіт та б) уповноважені на здійснення шеф-монтажних, пусконалагоджувальних та сервісних робіт установок глибокої біологічної очистки стічних вод. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати підтвердження від заводу-виробника про наявність в Учасника працівників, які мають досвід та кваліфікацію роботи з установками глибокої біологічної очистки стічних вод. Вимога про усунення невідповідностей - 3: Вимога тендерної документації: Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Наявні невідповідності: У складі пропозиції Учасник не надав свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів на власні транспортні засоби. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати оригінали або копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів на всі зазначені у тендерній пропозиції власні транспортні засоби. Вимога про усунення невідповідностей - 4: Вимога тендерної документації: Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.тендерній пропозиції власні транспортні засоби. Наявні невідповідності: У складі пропозиції Учасник не надав Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна); Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна). Вимога про усунення невідповідностей - 5: Вимога тендерної документації: Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору.тендерній пропозиції власні транспортні засоби. Наявні невідповідності: У складі пропозиції Учасника надано договір оренди №01/02-18 від 01.02.2018року з необмеженим строком дії, без підтвердження його дійсності строком до кінця 2020 року. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Підтвердження терміну дії договору оренди №01/02-18 від 01.02.2018 року не менше ніж до 31 грудня 2020 року у вигляді протоколу намірів про продовження терміну дії договору.

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених під час вивчення поданої пропозиції ПП «РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС» Вимога про усунення невідповідностей - 1: Вимога тендерної документації: Учасник повинен надати довідку за встановленою формою, згідно Додатку 2, а також ця Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ II «Будівельні машини і механізми»). Для підтвердження інформації зазначеної в Довідці про наявність обладнання та матеріально- технічної бази, учасник повинен надати: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Наявні невідповідності: Учасником надано довідку не за встановленою формою, а також не надано підтверджуючі документи згідно вимог. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Оновлена довідка згідно встановленою формою, а також надати підтверджуючі документи: - у разі, якщо обладнання та матеріально-технічна база є власною надаються свідоцтва про реєстрацію транспортних засобів (для рухомого майна), Витяг з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності (для нерухомого майна), оборотно - сальдову відомість чи витяг з неї, або видаткові накладні, або акти приймання-передачі, тощо (для іншого обладнання та механізмів), або інший документ яким учасник може підтвердити власне право користування; - у разі, якщо матеріально-технічна база, офіс використовуються на підставі договору (ів), що посвідчують право користування (договір оренди, тощо) - надаються відповідні скан-копії з оригіналів договорів у повному обсязі (з додатками). - у разі залучення до виконання робіт машин та механізмів надається документ, що підтверджує підстави залучення учасником зазначеної техніки (договір оренди, лізингу, надання послуг техніки, тощо). Договори повинні бути чинні на дату подання пропозиції і термін їх дії повинен бути не меншим ніж до 31 грудня 2020 року, або ж повинен бути представлений протокол намірів про продовження терміну дії договору. Надати інформацію про офісні та складські приміщення Учасника Вимога про усунення невідповідностей - 2: Вимога тендерної документації: Для підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати довідку за встановленою формою підтвердити наявність інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці (підтвердити наявність у відповідних осіб профільної освіти, належних сертифікатів, дозволів, допусків тощо). Також Учасник (або один з об’єднання учасників, або субпідрядник) повинен мати кваліфікованих працівників, які мають досвід та кваліфікацію виконання робіт, а також уповноважені на здійснення шеф-монтажних, пусконалагоджувальних та сервісних робіт установок глибокої біологічної очистки стічних вод (надає відповідні документи від виробника установок). Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: - копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці, а саме: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо. Наявні невідповідності: Учасником надано довідка про наявність працівників не за встановленою формою, а також не надано документів, які вимагалися Замовником на підтвердження.В Учасника відсутнє підтвердження наявності інженера з охорони праці. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати оновлену довідку про наявність працівників згідно Додатку 2. Надати підтверджуючі документи щодо трудових відносин з такими працівниками, а також згідно вимог ТД підтвердити наявність у інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці профільної освіти, належних сертифікатів, дозволів, допусків тощо. Надати інформацію про наявність працівника - інженера з охорони праці. Надати підтвердження про наявність працівників, які уповноважені на здійснення шеф-монтажних, пусконалагоджувальних та сервісних робіт установок глибокої біологічної очистки стічних вод, з наданням підтверджуючих документів. Вимога про усунення невідповідностей - 3: Вимога тендерної документації: Учасник на підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів повинен надати довідку за встановлено формою. Також учасник повинен надати копії не менше трьох договорів (в т.ч. докази їх виконання) на проведення будівництва або реконструкції або капітального ремонту, за останні 5 років, сума кожного з яких повинна перевищувати 1,5 млн. грн. Наявні невідповідності: Учасником надано інформацію про виконання 2 договорів, замість 3. У складі пропозиції відсутні копії договорів та актів виконаних робіт. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати оновлену довідку за встановленою формою з інформацією про три договори, а також додати згідно цієї довідки копії таких договорів з актами виконаних робіт. Вимога про усунення невідповідностей - 4: Вимога тендерної документації: Учасник повинен надати документи, що підтверджують повноваження керівника, а саме: копія протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копія рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду (для суб'єктів підприємницької діяльності - фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців за наявності). Наявні невідповідності: Учасником надано лише довідку з інформацією про таку особу без надання підтверджуючих документів. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати щодо уповноваженої особи (керівника) наступні документи: копію протоколу установчих/загальних зборів або витяг з протоколу установчих/загальних зборів або копію рішення засновника та наказ/розпорядження про призначення або про вступ на посаду.

Документи

08 липня 2020 16:01
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених під час вивчення поданої пропозиції ТОВ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВІ СИСТЕМИ" Вимога про усунення невідповідностей - 1: Вимога тендерної документації: Учасник повинен надати довідку за встановленою формою, зокрема згідно Додатку 2, а також ця Довідка повинна відображати основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ II «Будівельні машини і механізми»). Наявні невідповідності: Учасником надано довідку з інформацією, яка не відображає основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ II «Будівельні машини і механізми»). Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Оновлена довідка згідно встановленою формою, з інформацією, яка відображає основні машини, механізми, обладнання, передбачені кошторисом учасника («Підсумкова відомість ресурсів» розділ II «Будівельні машини і механізми»). Вимога про усунення невідповідностей - 2: Вимога тендерної документації: Для підтвердження наявності працівників Учасник повинен надати довідку за встановленою формою підтвердити наявність інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці (підтвердити наявність у відповідних осіб профільної освіти, належних сертифікатів, дозволів, допусків тощо). Наявні невідповідності: Учасником надано довідка про наявність працівників з інформацією про інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці та надано відповідні посвідчення та сертифікати таких осіб, але не підтверджено наявність у них профільної освіти. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Надати документи про освіту працівників: інженера-кошторисника, начальника дільниці, інженера з охорони праці.

Документи

10 липня 2020 15:42
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей виявлених під час вивчення поданої пропозиції ТОВ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО" Вимога про усунення невідповідностей - 1: Вимога тендерної документації: Для підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати: копії документів, що підтверджують наявність трудових відносин між учасником та працівниками, зазначеними в довідці, а саме: копії трудових книжок (1 сторінка та сторінки із записами про прийом на роботу) або витяги з трудових книжок із записами про прийом на роботу або накази або витяги з наказів про прийняття на роботу, або копії договорів або витягів з договорів цивільно-правового характеру, тощо. Наявні невідповідності: У складі пропозиції надано інформацію про працівників, які працюють за договорами цивільно-правового характеру. Але станом на проведення оцінки учасника такі договори уже припинили строк своєї дії. Документи, які Учасник повинен надати, щоб усунути невідповідність: Підтвердження щодо наявності з такими працівниками відносин у вигляді або взяття до штату, або продовження попереднього договору, або укладення нового договору станом на оцінку пропозиції Учасника.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 липня 2020 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДЖІ ЕС ГРУП БУДІВНИЦТВО"
#38234930
18 343 933,89
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 18:53
Звіт про виконання Договору укладений
27 січня 2023 18:52
Електронний підпис укладений
11 грудня 2021 23:19
ПОВІДОМЛ ПРО ВНЕС ЗМІН 08.12.2021.pdf зміни до договору
11 грудня 2021 23:17
ДОДАТКОВА УГОДА 5 від 08.12.2021.pdf зміни до договору
11 грудня 2021 23:17
Електронний підпис укладений
11 грудня 2021 23:01
ПОВІДОМ ПРО ВНЕС ЗМІН 30.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2021 22:59
ДОДАТКОВА УГОДА -4 від 30.12.2020.pdf зміни до договору
11 грудня 2021 22:59
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 16:49
Додаткова 4 ДЖІ ЕС.pdf зміни до договору
05 листопада 2021 16:23
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:17
Додаткові угоди.pdf зміни до договору
09 листопада 2020 17:15
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 17:27
Договір підряду.pdf укладений
30 липня 2020 17:08

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
09 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв"язку зі зменшенням обсягів закупівлі та покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 30
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна первісного замовника та визначення правонаступника
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): на підставі п.4 ч.5ст.41 (відповідно до повідомлення)
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: Дод.угода №-4 від 30.12.2020р.
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаток 4 (План фінансування обєкта будівництва)
Номер договору про закупівлю: 30
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 16 364 407,74
UAH (в тому числі ПДВ 2 727 401,29 UAH)