Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування пожежної сигналізації)
Очікувана вартість
900 000,00 UAH
UA-2020-06-02-002360-b 5cfba57625934d8193d68e6991ac145b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондар Євген Юрійович

380445216485 plankmkl12@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство «Київська міська клінічна лікарня №12» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 25680639
Місцезнаходження: 01103, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Професора Підвисоцького, будинок 4А
Контактна особа: Бондар Євген Юрійович
380445216485
plankmkl12@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:58
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 15:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 15:23
Очікувана вартість: 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50410000-2: Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів (технічне обслуговування пожежної сигналізації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50410000-2 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування вимірювальних, випробувальних і контрольних приладів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 12:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 10:59
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Наувчання
Дата подання: 04 червня 2020 13:40
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:23
Добрий день. Відповідно до п.2. Додатку 2 до ТД учасник надає Копії документів (сертифікатів, листів тощо ), які підтверджують, що виконавці робіт пройшли навчання від виробника(-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щодо технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуюванням. Від якого виробника і виробника чого? Тендер на технічне обслуговування. Роз'ясныть детальніше.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, пацієнтів різного мобільного стану та обслуговуючого персоналу, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг, а також та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Термін надання послуг
Дата подання: 04 червня 2020 14:41
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:23
Добрий день. Який термін надання послуг.
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В п. 4.4 розділу «Загальні положення» тендерної документації чітко написано:




4.4

строк поставки товарів (надання послуг, виконання робіт)

червень-грудень 2020 р.
навчання у виробника
Дата подання: 04 червня 2020 15:51
Дата відповіді: 05 червня 2020 10:22
Чим обгрунтовується проходження навчання у виробника обладнання ( Копії документів (сертифікатів, листів тощо ), які підтверджують, що виконавці робіт пройшли навчання від виробника(-ів) (або представництва (-в) чи філії виробника (-ів) – якщо їх відповідні повноваження поширюються на територію України або від офіційно уповноваженого представника (-ів)) протипожежного обладнання щодо технічного обслуговування систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та керування евакуюванням). Відповідно ліцензійних умов дана вимога відсутня.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. В тендерній документації даної процедури закупівлі чітко прописано, що при відсутності в Учасника документа на ту чи іншу вимогу Замовника то ним надається інформаційна довідка у довільній формі що до відсутності зазначених документів або подаються аналогічні документи з пояснювальною запискою стосовно надання таких документів. Звертаємо Вашу увагу на те, що Замовник піклується про безпеку, в першу чергу, пацієнтів різного мобільного стану та обслуговуючого персоналу, тому для Замовника дуже важливо вибрати виконавця робіт та послуг висококваліфікованого, з великим досвідом на ринку надання таких послуг, а також та на те, що Замовник під час формування тендерної документації та її умов, керувався ЗУ «Про публічні закупівлі», в ст. 22 якого сказано, що тендерна документація може містити іншу інформацію та вимоги і. т.д., яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Замовник вважає, що дана вимога не є дискримінаційною.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 15:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СМП-Вогнезахист" 799 634,99
UAH з ПДВ
799 634,99
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович 895 587,00
UAH з ПДВ
895 587,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АПС-Кривий Ріг" 900 000,00
UAH з ПДВ
900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 червня 2020 08:38
Довідка з банку
18 червня 2020 10:50
Проект Договору.PDF
18 червня 2020 10:50
Документи працівників.rar
18 червня 2020 10:50
Довідки_ листи.rar
18 червня 2020 10:50
Пожежна ліцензія.rar
18 червня 2020 10:50
Акт ознайомлення.PDF
18 червня 2020 10:50
Тендерна пропозиція.PDF

Публічні документи

01 липня 2020 16:03
Електронний підпис
26 червня 2020 19:21
Електронний підпис
26 червня 2020 18:46
Електронний підпис
26 червня 2020 15:51
Електронний підпис
18 червня 2020 14:33
Електронний підпис
16 червня 2020 21:24
Електронний підпис

Публічні документи

16 червня 2020 10:30
виписка.PDF
16 червня 2020 10:30
витяг ПДВ.PDF
16 червня 2020 10:30
матеріально-техн.база.PDF
16 червня 2020 10:30
працівникі.PDF
16 червня 2020 10:30
пропозиція.PDF
16 червня 2020 10:30
сертификат ISO.PDF
16 червня 2020 10:30
ст.17 Закону.PDF
16 червня 2020 10:30
Статут.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СМП-Вогнезахист"

Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович

АПС-Кривий Ріг

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СМП-Вогнезахист"
#38760116
Відхилено 799 634,99
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 червня 2020 16:30
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович
#1620619015
Переможець 895 587,00
UAH з ПДВ
01 липня 2020 15:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 червня 2020 12:12

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до додатку 2 , таблиці 2 документації Учаник ненадав наступні документи: 7 Повторну тендерну пропозицію з урахуванням проведеного аукціону (відповідно до Додатку 1 до тендерної документації) у разі, якщо Учасник знижував ціну своєї пропозиції, надається протягом одного робочого дня після завершення аукціону за кожним лотом (частиною предмету закупівлі). 11 Копія дозволу або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки», виданого (ної) на Учасника на виконання робіт, що виконуються на висоті понад 1,3 метра та верхолазні роботи. 12 Документальне підтвердження (накладна, договір оренди, договір надання послуг тощо) наявності власної або орендованої або на праві іншого користування електротехнічної лабораторії/або послуг електровимірювання, разом із копією сертифікату на таку лабораторію з додатком до нього. 13 Документальне підтвердження (накладна, договір оренди, договір надання послуг тощо) наявності власного або орендованого пульта централізованого спостереження за станом пожежної сигналізації або його наявність на праві іншого користування або / послуг спостереження за станом пожежної сигналізації. 14 Копія сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015 p. з обов’язковим наданням відповідного звіту аудиту до сертифікату, виданого центром сертифікації чи інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2020 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації.(відсутній відповідного звіту аудиту до сертифікату, виданого центром сертифікації чи інший аналогічний сертифікат (чинний до кінця 2020 року), отриманий учасником на підставі діючого на даний час нормативного документу, виданий органом сертифікації Оригінал довідки, з обслуговуючого банку в якому відкрито (-ті) рахунок (-ки), про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами. Довідка повинна бути видана обслуговуючим банком не більше ніж за 15 календарних днів до кінцевої дати подання тендерних пропозицій відповідно до оголошення про проведення торгів

Вимога про усунення невідповідностей

Надати Істотні умови Договору згідно Додатку 5 до тендерної документації, підписані учасником.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 липня 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа - підприємець Черепанський Петро Леонович
#1620619015
895 587,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 15:36
Додаток до ДУ № 2.pdf зміни до договору
18 грудня 2020 15:01
ДУ № 2 від 14.12.20. до Договору № 598 від 20.07.20..pdf зміни до договору
17 грудня 2020 15:57
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 14:37
Електронний підпис зміни до договору
23 липня 2020 10:36
Додаткова угода №1 до договору №598.pdf зміни до договору
22 липня 2020 17:19
Електронний підпис укладений
21 липня 2020 14:33
Договір №598 пожежна сигналізація.pdf укладений
21 липня 2020 14:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 598
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 598
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 80 078,00
UAH