Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів
Очікувана вартість
2 652 062,40 UAH
UA-2020-06-02-002253-a 672d9d9019004f41b0de02117f1e3c2a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Груценко Світлана Петрівна

+380487053440 kpjks@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "ЖКС "Чорноморський"
Код ЄДРПОУ: 35303608
Місцезнаходження: 65096, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Академіка Вільямса 81/4
Контактна особа: Груценко Світлана Петрівна
+380487053440
kpjks@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 21:47
Звернення за роз’ясненнями: до 07 червня 2020 23:59
Оскарження умов закупівлі: до 13 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 червня 2020 23:59
Початок аукціону: 18 червня 2020 11:20
Очікувана вартість: 2 652 062,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,57%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
509 од
послуги з технічного обслуговування ліфтів та послуги з експлуатації ліфтів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, м. Одеса, Київський р-н, згідно дислокації ліфтів на території КП «ЖКС «Чорноморський»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 липня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим договором здійснюються в національній валюті України протягом 30 календарних днів, шляхом сплати населенням вартості Послуг через систему ГЕРЦ, та перерахування грошових коштів на банківський рахунок Виконавця. Сумою сплати послуг за поточний місяць вважається сума отримана виконавцем в наступному місяці через систему ГЕРЦ. Різниця між сумою, що визначена в акті надання послуг за поточний місяць та сумою сплати через систему ГЕРЦ в наступному місяці, визначається сторонами як заборгованість Замовника перед Виконавцем, яка буде погашена по мірі надходження коштів від населення за послуги. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 21:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 21:47
Додаток 5.docx
02 червня 2020 21:47
ТД 5075 01.06.20.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 18 червня 2020 11:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР" 2 652 062,40
UAH з ПДВ
2 637 062,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ" 2 640 000,00
UAH з ПДВ
2 640 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 10:00
Електронний підпис
16 червня 2020 15:39
Форма Пропозиція+.pdf
16 червня 2020 15:39
Копія Статуту+.Zip
16 червня 2020 15:39
Інші документи +.pdf

Публічні документи

17 червня 2020 07:57
Електронний підпис
17 червня 2020 07:56
Пропозиція.pdf
17 червня 2020 07:56
Інші документи.pdf
17 червня 2020 07:56
Витяг з ЄДР+.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СЕРВІС-МЕНЕДЖМЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
Переможець 2 637 062,40
UAH з ПДВ
18 червня 2020 22:01

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 червня 2020 22:01

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ВИРОБНИЧЕ ОБ'ЄДНАННЯ "СТАЛЬКАНАТ-СІЛУР"
#26209430
2 637 062,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2021 17:33
ДУ 2 до Д 401 від 30.06.2020.pdf зміни до договору
06 січня 2021 17:32
Електронний підпис укладений
06 липня 2020 15:59
ДУ 1 від 06.07.20.pdf зміни до договору
06 липня 2020 15:55
Електронний підпис укладений
01 липня 2020 14:07
Договір зміни до договору
01 липня 2020 14:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): вибуття з обслуговування буд. 57 по вул. Ак. Вільямса
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): дія договору про закупівлю подовжено на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2021 року. зменшено обсяг закупівлі у зв'язку із знаяттям будинку з обслуговування Замовником.
Номер договору про закупівлю: 401
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML