Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою вул. Грабчака № 2, корп.2 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
1 805 162,40 UAH
UA-2020-06-02-002190-c efc816bccd754221bc0f8b04a5a62dd1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шанько Анна Ігорівна

+380532609432 zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради
Код ЄДРПОУ: 03365854
Місцезнаходження: 36020, Україна , Полтавська обл., Полтава, вул. Стрітенська, 19, м. Полтава
Контактна особа: Шанько Анна Ігорівна
+380532609432
zakupivli_uprav_zhkg@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:03
Звернення за роз’ясненнями: до 26 червня 2020 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 липня 2020 10:00
Очікувана вартість: 1 805 162,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 15 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,83%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Українська, більш детально про мову описано в тендерній документації; Умови надання забезпечення тендерних пропозицій : згідно тендерної документації; Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): PP = P/(1 + F1/PV) де: PP – приведена ціна; P – ціна; F1– питома вага іншого критерію оцінки (відстрочення оплати за виконані роботи), запропонованих учасником; PV – питома вага критерію “ціна”.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт внутрішньоквартальних проїзних доріг житлового будинку за адресою вул. Грабчака № 2, корп.2 у місті Полтава (45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 36000, Україна, Полтавська область, Полтава, вулиця Гробчака № 2, корп. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 08 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Розрахунок здійснюється Замовником у безготівковій формі. Замовник може здійснити перерахування попередньої оплати Підряднику в розмірі 30 % вартості робіт на умовах передбачених проектом Договору підряду Аванс 90 Календарні 30
Виконання робіт Замовник здійснює оплату за фактично виконані роботи на умовах передбачених проектом Договору підряду. Можливе відстрочення платежу за виконані роботи, відповідно до тендерної пропозиції Підрядника за результатами аукціону Пiсляоплата 241 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Відстрочення оплати за виконані роботи: 30%
на строк від 241 і більше днів: 30%
на строк від 181 до 240 днів: 15%
на строк від 121 до 180 днів: 10%
на строк від 61 до 120 днів: 5%
на строк, що складає менш ніж 60 днів: 0%
22 червня 2020 17:54
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
16 червня 2020 17:09
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 17:24
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:01
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
22 червня 2020 17:53
Тендерна документація вулиця Грабчака нова редакція3.docx
22 червня 2020 17:53
Перелік змін до тендерної документації від 22.06.2020.doc
22 червня 2020 17:53
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій.docx
16 червня 2020 17:09
Тендерна документація вулиця Грабчака нова редакція2.docx
16 червня 2020 17:09
Перелік змін до тендерної документації від 16.06.2020.doc
09 червня 2020 17:23
Тендерна документація вулиця Грабчака нова редакція.docx
09 червня 2020 17:23
Перелік змін до тендерної документації від 09.06.2020.doc
02 червня 2020 17:00
Тендерна документація вул. Грабчака.docx
02 червня 2020 17:00
Оголошення про проведення відкритих торгів1 (1).docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо подачі оригіналів чи копій документів
Дата подання: 04 червня 2020 16:43
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:09
На сторінці 8 Тендерної документації Замовника, зазначено: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без ЕЦП/КЕП на документі) повинні містити підпис уповноваженої посадової особи учасника закупівлі (із зазначенням прізвища, ініціалів та посади особи), а також відбитка печатки учасника (у разі використання) на кожній сторінці такого документу (окрім документів, виданих іншими підприємствами/установами/організаціями, а також статут, рішення засновників, накази учасника, опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії). Надайте роз’яснення з приводу подачі Статуту, наказу, рішення засновників, які подаються державному реєстратору для проведення реєстраційних дій? Які документи необхідно подавати як сканкопію з оригіналу? Чи правильно розуміємо вимогу? Сканкопія оригіналу Статуту, рішення загальних зборів засновників, наказ про призначення директора (без підпису уповноваженої особи учасника та печатки)?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Стосовно надання Статуту: у разі якщо Статут учасника розміщений в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань та відповідно до умов тендерної документації учасник може надати лист в довільній формі із зазначенням коду доступу до результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації та/або опис документів, що надаються юридичною особою державному реєстратору для проведення реєстраційної дії, тоді сканований з оригіналу Статут учасник може не надавати. У разі якщо учасник планує надати сканований Статут, то він надається у тому вигляді та з тими підписами, який існує у вашій організації.
Рішення загальних зборів засновників, наказ про призначення директора надається у вигляді сканованованого оригіналу документів, додатково ставити підпис уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції та ставити додатково печатку учасника на підпис не потрібно
Поняття співвиконавців
Дата подання: 04 червня 2020 16:44
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:10
В зв’язку з відсутністю в ЗУ «Про публічні закупівлі» вичерпного поняття співвиконавців, та відповідними положеннями Замовника в Тендерній документації (Додаток № 1 до тендерної документації), та виникненням непорозумінь при подачі тендерних пропозицій, прохаємо роз’яснити, хто в розумінні Замовника вважається співвиконавцем, в разі залучення до даної процедури закупівлі, із залученням яких можливо підтверджувати відповідність кваліфікаційним критеріям? Чи вважається співвиконавцем (юридична чи фізична особа), що за договором про надання послуг надає послуги автомобілем, будівельною технікою? Крім того, оскільки, залучення автомобіля, будівельної техніки на підставі договору про надання послуг передбачає наявність екіпажу (працівників виконавця послуги), надайте відповідь чи потрібно подавати відповідну інформацію на працівника (водія, машиніста) власника такого механізму – надавача послуги, у відповідності до Додатку № 1 до тендерної документації? Чи вважається співвиконавцем юридична особа, що надала в оренду той чи інший механізм для здійснення закупівлі? Чи вважається співвиконавцем (юридична чи фізична особа), що за договором оренди надає в оренду приміщення (базу) для зберігання матеріалів? Як визначити відсоток виконання договору про закупівлю в даному випадку? Прохаємо відобразити відповідні роз’яснення (зміни) в тендерній документації Замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Термін поняття «співвиконавці» в чинному законодавстві України не визначено. Зазначене в тендерній документації поняття «субпідрядник/співвиконавці» зазначено з огляду на формулювання зазначеного в Законі України «Про публічні закупівлі». Але, у законодавстві України є поняття субпідрядник. Під час укладання договорів підряду підрядник може для виконання робіт залучити субпідрядника. Оскільки предметом закупівлі є підрядні роботи то співвиконавець ототожнюється із поняттям субпідрядник, який може бути залучений учасником для виконання робіт. Слід зазначити, що враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі» субпідрядником/співвиконавцем може бути лише суб’єкт господарювання. Хто належить до суб’єктів господарювання зазначено у ст. 75 Господарського кодексу України.
Якщо між учасником та контрагентом укладено договір про надання послуг та предметом такого договору є надання послуги автомобілем, будівельною технікою, то учасник таким договором може підтвердити наявність автомобіля, будівельної техніки залученої на незаборонених чинним законодавством умовах.
У разі якщо учаснику будуть надаватися послуги автомобіля, будівельної техніки з екіпажем (працівників виконавця послуги) на договірних умовах не виключно для цього предмету закупівлі та відсутній укладений між учасником та суб’єктом господарювання, який надає такі послуги, договір субпідряду або гарантійний лист на залучення таких працівників для підтвердження кваліфікаційного критерію: «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» то не потрібно подавати відповідну інформацію на працівника (водія, машиніста) власника такого механізму – надавача послуги, у відповідності до Додатку № 1.
Якщо між учасником та контрагентом укладено договір на оренду того чи іншого механізму для здійснення закупівлі та приміщення (бази) для зберігання матеріалів, то учасник підтверджує такими договорами наявність у нього того чи іншого механізму та приміщення (бази) для зберігання матеріалів на правах оренди.
Стосовно обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю, методика або формула обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців в Законі України «Про публічні закупівлі» не визначення та Законом України «Про публічні закупівлі» не встановлено норму, що замовник повинен встановлювати методику або формулу обрахунку відсотка виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців. Тому учасник, у разі залучення субпідрядників/співвиконавців може самостійно обрахувати відсоток виконання договору про закупівлю для субпідрядників/співвиконавців виходячи з обсягів робіт (які зазначені у Додатку № 3 тендерної документації), для яких учасник планує залучити субпідрядника
Згода на збір та обробку персональних даних
Дата подання: 04 червня 2020 16:45
Дата відповіді: 09 червня 2020 17:11
В тендерній документації на сторінці 21 зазначено: «факт подання тендерної пропозиції учасником – юридичною особою, що є розпорядником персональних даних, вважається підтвердженням наявності у неї права на обробку персональних даних, а також надання такого права замовнику, як одержувачу зазначених персональних даних від імені суб’єкта (володільця). Таким чином, відповідальність за неправомірну передачу замовнику персональних даних, а також їх обробку, несе виключно учасник процедури закупівлі, що подав тендерну пропозицію». В зв’язку з виникненням неоднозначного та не зрозумілого трактування даного положення, що призведе до непорозумінь при подачі тендерних пропозицій учасниками, просимо надати відповідь чи потрібно подавати заяву про згоду на збір та обробку персональних даних, що містяться в тендерній пропозиції учасника у відповідності до ЗУ «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 р.?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Надавати заявки про згоду на збір та обробку персональних даних у складі тендерної пропозиції, які учасник отримає від осіб чиї персональні дані будуть відображені у тендерній пропозиції для формування тендерної пропозиції не є обов’язковим. У разі ненадання заявок про згоду на збір та обробку персональних даних це не буде підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника.
Разом з цим повідомляємо, що Ви маєте право завантажувати будь-які додаткові відомості за Вашим бажанням та на Ваш розсуд
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002190-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА", Код ЄДРПОУ:34011607
Дата подання: 04 червня 2020 16:32
Неоднозначний зміст положення Тендерної документації
На сторінці 3 (останнє речення), Замовником зазначено: «Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд». З даного пункту виникає питання, що Замовник вважає додатковими документами. Якщо учаснику необхідно пояснити той чи інший документ, котрий вимагався Замовником (нестандартна ситуація) та поданий в складі тендерної пропозиції, проте був не передбачений умовами Тендерної документації? Замовник не розгляне даний «додатковий» документ та відхилить пропозицію учасника, як таку яка не відповідає вимогам тендерної документації? В зв’язку з виникненням неоднозначного та не зрозумілого трактування даного положення, що призведе до непорозумінь при подачі тендерних пропозицій учасниками, вимагаємо виключити дане положення з умов тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 червня 2020 17:12
Вимога врахована та у тендерну документацію внесені зміни, а саме виключено останнє речення п. 7 р. 1 ст. 3 тендерної документації.
При цьому, звертаємо Вашу увагу, що Замовник може не брати до відома додатково надані документи, в разі якщо вони не стосуються вимог тендерної документації та не обґрунтовують (пояснюють) підстав подання або неподання того чи іншого документу котрий вимагає замовник в тендерній документації та враховуючи положення Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу, що у разі невиконання вимог тендерної документації учасником та встановлення замовником підстав відповідно до ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію учасника чи переможця.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 липня 2020 10:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" 1 681 272,25
UAH з ПДВ
1 681 272,25
UAH з ПДВ
1.4285714286 1 176 890.57 Документи

Публічні документи

03 липня 2020 19:12
Електронний підпис
03 липня 2020 19:10
Garantiya_9 000.zip
03 липня 2020 19:10
8. Кошторис.pdf
03 липня 2020 19:10
11.Цінова пропозиція.pdf
22 червня 2020 17:15
Електронний підпис
22 червня 2020 17:15
Garantiya_9 000_new.zip
16 червня 2020 13:43
Електронний підпис
16 червня 2020 13:36
Garantiya_9 000.zip
16 червня 2020 13:36
8. Кошторис.pdf
16 червня 2020 13:36
5. Відповідність ст. 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА"

Інформація про відміну

Дата відміни
06 липня 2020 10:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій