Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 387+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області
Очікувана вартість
4 711 283,00 UAH
UA-2020-06-02-002168-c ● 1ebb03eeb2ae47eba08bd7147ad5fcb0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25899361 |
Місцезнаходження: | 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Фунтова Надія Сергіївна +380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 01 липня 2020 12:32 |
Очікувана вартість: | 4 711 283,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 23 556,42 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 23556.41 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 387+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 387+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт | Аванс | 5 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-050:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 14:59 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 14:59 |
Зміни ТД.doc | |
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc | |
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc | |
17 червня 2020 14:59 |
Документація (нова редакція).doc | |
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc | |
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc | |
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc |
17 червня 2020 14:59 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
Зміни ТД.doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 2 (нова редакція).doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 3 (нова редакція).doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
Документація (нова редакція).doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 1 (нова редакція).doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 4 (нова редакція).doc
|
|||
17 червня 2020 14:59 |
ДОДАТОК 5 (нова редакція).doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги ТД
Дата подання: 03 червня 2020 11:30
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:17
Доброго дня. Просимо Вас пояснити наступне: ваші вимоги встановлені в ТД: 5.1. Переможець торгів у строк, що не перевищує 5 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, надає Замовнику договірну ціну сформовану відповідно до вимог п.5.2. цієї тендерної документації, та календарний графік виконання робіт на погодження, а також договір.
Договірна ціна - це ціна Переможця процедури закупівлі за результатами аукціону.
5.2. Договір, розрахунок договірної ціни та календарний графік виконання робіт надається Замовнику у паперовому вигляді у строки, визначені п.5.1. цієї тендерної документації з супроводжувальним листом на фірмовому бланку (у разі наявності) із вихідними реквізитами (дата, номер).
Проте Закон (ст 12) встановлює, що Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації.просимо привести у відповідність ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює, що Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне виконання робіт.
Відповідно до Додатку №3 тендерної документації договір містить невід’ємні додатки до нього, зокрема: договірну ціну та календарний графік виконання робіт.
Згідно до п.8 ст.12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Подання інформації в паперовому вигляді вимагається лише від Учасника-переможця, а саме: договір про закупівлю та невід’ємні додатки до нього для погодження та підписання. Такі документи не подаються в складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (розділ 3 тендерної документації)
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, тендерна документація Замовника складена обґрунтовано та не містить невідповідності.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Закон України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) встановлює, що Договір про закупівлю - господарський договір, що укладається між замовником і учасником за результатами проведення процедури закупівлі та передбачає платне виконання робіт.
Відповідно до Додатку №3 тендерної документації договір містить невід’ємні додатки до нього, зокрема: договірну ціну та календарний графік виконання робіт.
Згідно до п.8 ст.12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі.
Подання інформації в паперовому вигляді вимагається лише від Учасника-переможця, а саме: договір про закупівлю та невід’ємні додатки до нього для погодження та підписання. Такі документи не подаються в складі тендерної пропозиції Учасника відповідно до Інструкції з підготовки тендерної пропозиції (розділ 3 тендерної документації)
Згідно з ч. 1 ст. 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного кодексу України та Господарського кодексу України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Таким чином, тендерна документація Замовника складена обґрунтовано та не містить невідповідності.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
вимоги до АБС
Дата подання: 03 червня 2020 11:33
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:17
просимо вас повідомити чи має для вас значення з якої відстані буде постачатися асфальто-бетонна суміш (про що зазначено в нпа України не більше встановленого часу), чи потрібен вам атестат на АСБ?
Відповідь: Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації якість робіт повинна відповідати умовам ДБН В.2.3-4-2015 та вимогам П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд» та іншим нормативно-технічним документам, державним стандартам України.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Відповідно до п.6 р.3 тендерної документації якість робіт повинна відповідати умовам ДБН В.2.3-4-2015 та вимогам П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України», СОУ 45.2-00018112-028:2008 «Забезпечення якості при будівництві, ремонті та експлуатаційному утриманні автомобільних доріг та мостових споруд» та іншим нормативно-технічним документам, державним стандартам України.
Вимоги ТД
Дата подання: 03 червня 2020 11:38
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:19
Вимога ТД: Згідно з положеннями п.6.3.5 ДСТУ договір за результатами торгів складається після погодження договірної ціни. Шановний замовнику, Ви ж розумієте що зазначений вище норматив - ДСТУ має нижчу юридичну силу, а ніж Закон України Про публічні закупівлі. Як ви можете пояснити встановлену Вами вище вимогу оскільки положення Закону такого не містить ".Договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. "
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, п.3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції Учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку Участноком кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись Сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
затверджено рішенням тендерного комітету
протокол № 226 від 09.06.2020 року.
У відповідь на питання, що надійшли 03.06.2020р. (ідентифікатор процедури закупівлі: UA-2020-06-02-002168-c) повідомляємо наступне:
Згідно з ст. 843 Цивільного кодексу України у договорі підряду визначається ціна роботи або способи її визначення. Відповідно до статті 844 ЦКУ ціна у договорі підряду може бути визначена у кошторисі. Якщо робота виконується відповідно до кошторису, складеного підрядником, кошторис набирає чинності та стає частиною договору підряду з моменту підтвердження його замовником.
При цьому п. 6.2.4 ДСТУ визначено, що ціна пропозиції Переможця торгів є договірною ціною на об'єкт будівництва, яка формується генпідрядником із залученням субпідрядних організацій, погоджується із замовником.
Разом з тим, п.3.15 ДСТУ визначено, що договірна ціна - кошторис, яким визначається вартість робіт, узгоджена сторонами (замовником та підрядником) та обумовлена у договорі підряду.
Таким чином, оскільки ціна тендерної пропозиції Учасника може зменшуватися за результатами електронного аукціону, що призводитиме до необхідності перерахунку Участноком кошторису та ураховуючи при цьому, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції, у випадку закупівлі робіт договірна ціна (кошторис) може погоджуватись Сторонами саме під час укладання договору про закупівлю з дотриманням вимог Закону та Цивільного кодексу.
Під час проведення публічних закупівель Замовник дотримується усіх принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:59
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" |
4 711 283,00
UAH з ПДВ
|
3 711 283,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" |
4 428 606,02
UAH з ПДВ
|
4 319 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АРМХІМПРОМ |
4 687 726,00
UAH з ПДВ
|
4 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" #41926938 |
Відхилено |
3 711 283,00
UAH з ПДВ
|
08 липня 2020 11:21
|
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" #1501817351 |
Переможець |
4 319 999,00
UAH з ПДВ
|
10 липня 2020 15:06
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 жовтня 2021 13:37
|
Підтвердження розірвання договору.pdf | укладений |
12 жовтня 2021 13:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:46
|
Додаткова угода №1 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 16:44
|
Електронний підпис | укладений |
27 липня 2020 12:55
|
Договір №2-АК20 від 27.07.2020р..pdf | укладений |
27 липня 2020 12:52
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пп.3 п.12.1 розділу ХІІ «продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі» |
Номер договору про закупівлю: | №2-АК/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 27 липня 2020 — 04 жовтня 2021 |
Сума оплати за договором: |
656 314,51
UAH (в тому числі ПДВ 109 385,75 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п.6.2.1. Договору №2-АК/20 від 27.07.2020р. Замовник має право "Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів до дати розірвання, у разі якщо Підрядник: - допустив відставання темпів виконання робіт згідно днів з Календарним графіком виконання робіт (Додаток 3); |