Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для оснащення навчального кабінету початкової школи - 3 Лота: Лот 1 - Комп’ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор, Лот 2 - Багатофункціональний пристрій, ламінатор, проекційний екран, Лот 3 - Ноутбук, мультимедійний проектор, багатофункціональний пристрій для ІРЦ
Очікувана вартість
890 924,00 UAH
UA-2020-06-02-002142-a 3091d09da2124cf99b68990e2da1af4a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Самуник Олег Васильович

+380385831569 dunvidos@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40216423
Вебсайт: http://dunosvita.gov.ua/
Місцезнаходження: 32400, Україна , Хмельницька обл., Дунаївці, вул.Гагаріна, 16
Контактна особа: Самуник Олег Васильович
+380385831569
dunvidos@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 18:00
Очікувана вартість: 890 924,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Категорія замовника: п.3 ч. 4 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою

Тендерна документація

09 червня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:13
Додаток 3 зміни 09.06.docx
09 червня 2020 16:13
Додаток 2 зміни 09.06.docx
09 червня 2020 16:13
Додаток 1.docx
09 червня 2020 16:13
ТД компютери 2020 зміни 09.06.doc
09 червня 2020 16:13
Таблиця змін компи 09.06 .docx
09 червня 2020 16:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 червня 2020 18:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 17:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 16:13
Додаток 3 зміни 09.06.docx
03 червня 2020 17:56
Додаток 3.docx
02 червня 2020 17:51
Додаток 3.docx
09 червня 2020 16:13
Додаток 2 зміни 09.06.docx
03 червня 2020 17:56
Додаток 2.docx
02 червня 2020 17:51
Додаток 2.docx
09 червня 2020 16:13
Додаток 1.docx
03 червня 2020 17:56
Додаток 1.docx
02 червня 2020 17:51
Додаток 1.docx
09 червня 2020 16:13
ТД компютери 2020 зміни 09.06.doc
03 червня 2020 17:56
ТД компютери 2020 зміни.doc
02 червня 2020 17:51
ТД компютери 2020.doc
09 червня 2020 16:13
Таблиця змін компи 09.06 .docx
03 червня 2020 17:56
Таблиця змін компи .docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо авторизаційних листів від виробника
Дата подання: 05 червня 2020 13:04
Дата відповіді: 09 червня 2020 16:06
Шановний замовник, наша компанія вирішила прийняти участь у даній закупівлі! Та враховуючи що під дані технічні вимоги підходять ноутбуки лише двох світових іноземних виробників, то відповідно наша компанія звернулась до них за отриманням такого авторизаційного листа, які видаються через їх офіційні представництва в Україні . На що було отримано відповідь - що конкретний авторизаційний лист видається лише одному учаснику під конкретний тендер і листи під даний тендер вже зарезервовано іншим учасником. Враховуючи те що дана вимога обмежила можливість прийняти участь усім бажаючим та за умовами виробників для продажу ноутбуків не потрібно отримувати будь яких листів, дозволів чи погоджень від виробника - просимо або максимально розширити перелік офіційних постачальників (дистриб'ютор, реселер та партнер - також є ланкою розповсюдження офіційних товарів і кожен з них має право підтвердити офіційність та можливість постачання товару ) або прибрати дану дискримінаційну вимогу взагалі та отримати конкурентну, найефективнішу для замовника ціну, не обмежуючи конкуренцію та можливість в тому числі нам прийняти участь у даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення повідомляємо наступне. Відповідно до ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Додатком 2 до тендерної документації встановлено вимогу про надання копії листа від виробників або їх офіційних представництв в Україні запропонованого Учасником обладнання, а саме: ноутбук вчителя для даної закупівлі із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробника, чинного на дату подання тендерних пропозицій. Лист від виробників ноутбуків або їх офіційних представництв в Україні надає додаткові гарантії поставки необхідного товару належної якості, а також зменшить рівень ризику поставки неякісних товарів. Тому, дана вимога, є перш за все, можливістю документального підтвердження постачання учасником товарів належної якості та має на меті уникнути недобросовісних постачальників.
Але, з метою залучення якнайбільше Учасників процедури закупівлі, уникнення порушення принципів публічних закупівель Замовником буде внесено зміни в тендерну документацію та максимально розширено перелік суб’єктів, які можуть надати листи-авторизації.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002142-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 03 червня 2020 11:15
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 17:52
Доброго дня. На Ваше звернення надаємо наступну інформацію. Замовником в Додатку 2 до ТД передбачено в п.п. 2.3., що кожен примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим та активованим, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Уразі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Документи подані скаржником

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1 - Комп’ютер вчителя (ноутбук), мультимедійний проектор
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 636 000,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 3 180,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 19 червня 2020 15:43
Закінчення: 19 червня 2020 16:10
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

24 шт
Комп’ютер вчителя (ноутбук)
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, навчальні заклади управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Дата доставки: 15 серпня 2020
24 шт
Мультимедійний проектор
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 32400, Україна, Хмельницька область, Дунаєвецький р-н, навчальні заклади управління освіти, молоді та спорту Дунаєвецької міської ради Хмельницької області
Дата доставки: 15 серпня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар (партію Товару) Замовник здійснює протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту підписання акту приймання-передавання товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Запитання до процедури

Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Дата подання: 03 червня 2020 11:15
Дата відповіді: 03 червня 2020 17:51
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання." Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. На Ваше звернення надаємо наступну інформацію. Замовником в Додатку 2 до ТД передбачено в п.п. 2.3., що кожен примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим та активованим, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Уразі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002142-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЮДІТРЕЙД", Код ЄДРПОУ:42036301
Дата подання: 03 червня 2020 11:15
Інформація щодо запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі неліцензійної продукції
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання."
Звертаємо вашу увагу та те, що саме ДИСТРИБ’ЮТОР, а не офіційний партнер Windows контролює поставку ліцензійного програмного забезпечення в Україні. Крім того, повідомляємо про те, що вказаний текст стосовно вимог до програмного забезпечення узгоджений з представництвом Microsoft в України, тому прописуючи дослівно вказані вимоги в тендерній документації Україні замовник убезпечує себе від можливих негативних наслідків, які можуть настати після використання неліцензійної продукції.

Аргументи щодо вказаної вимоги містяться у вкладенні.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 червня 2020 17:52
Доброго дня. На Ваше звернення надаємо наступну інформацію. Замовником в Додатку 2 до ТД передбачено в п.п. 2.3., що кожен примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим та активованим, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Уразі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист від виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.
Дякуємо за взаєморозуміння!

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 червня 2020 16:10

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" 616 800,00
UAH з ПДВ
613 620,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 626 784,00
UAH з ПДВ
616 790,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 629 856,00
UAH з ПДВ
629 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 червня 2020 23:25
Електронний підпис
17 червня 2020 23:23
Технічні вимоги.pdf
17 червня 2020 23:23
Тендерна пропозиція.pdf
17 червня 2020 23:23
Проект договору.pdf
17 червня 2020 23:23
Паспорт-код.pdf
17 червня 2020 23:23
ноутбуки СЕС.pdf
17 червня 2020 23:23
Лист-погодження.pdf
17 червня 2020 23:23
Лист-партнер.pdf
17 червня 2020 23:23
Листи та довідки.pdf
17 червня 2020 23:23
Лист-гарантія.pdf
17 червня 2020 23:23
Звіт 2019.pdf
17 червня 2020 23:23
Довідка_рахунок_банк.pdf
17 червня 2020 23:23
Довідка підпис.pdf
17 червня 2020 23:23
Гарантійний лист.pdf
17 червня 2020 23:23
Витяг2.pdf
17 червня 2020 23:23
Витяг.PDF
17 червня 2020 23:23
Виписка.pdf
17 червня 2020 23:23
Аналогічні договори.pdf
17 червня 2020 23:23
Авторизаційний.pdf
17 червня 2020 23:23
Ideapad Сертифікат.pdf

Публічні документи

18 червня 2020 13:44
Електронний підпис
18 червня 2020 13:43
Технічна частина.pdf
18 червня 2020 13:43
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
Переможець 613 620,00
UAH з ПДВ
24 червня 2020 17:10
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ" #40954000

№ рішення у справі

72/76-р/к

Дата рішення у справі

03.11.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 червня 2020 17:10

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "М ЕНД Б СМАРТ АСІСТЕНТ"
#40954000
613 620,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 20:55
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 10:45
Додаткова угода компютерне обладнання.pdf зміни до договору
14 серпня 2020 10:42
Електронний підпис укладений
13 липня 2020 14:08
Додаткова 1 до договору 253.pdf зміни до договору
13 липня 2020 14:07
Електронний підпис укладений
08 липня 2020 15:30
Договір укладений
08 липня 2020 15:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі", кількість: комп’ютер вчителя (ноутбук) - 22 шт., мультимедійний проектор - 24 шт.
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 1,3 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 253
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 287 100,00
UAH (в тому числі ПДВ 47 850,00 UAH)