Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 00000000000000000000000000 |
Код ЄДРПОУ: | 00000000 |
Місцезнаходження: | 00000, 0000000 , 00000000000000000 обл., 00000, 000000000000000000000000 |
Контактна особа: |
0000000000000000000000000000000 0000000000000 00000000000000000000 |
Категорія: | tender.organization_kind.0000000 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 17:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 червня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 червня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 19 червня 2020 11:28 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
payment-events.000000000000000 | 00000000000000000000000 | payment-types.00000000000 | Банківські |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 червня 2020 11:55 |
0000000000000000000000000000000000000000000 |
02 червня 2020 17:38 |
00000000 |
02 червня 2020 17:34 |
000000000000000000000000000000000000000000 |
02 червня 2020 17:34 |
000000000000000000000000000000 |
02 червня 2020 17:34 |
0000000000000000000000000000000 |
19 червня 2020 11:55 |
0000000000000000000000000000000000000000000
|
||
02 червня 2020 17:38 |
00000000
|
||
02 червня 2020 17:34 |
000000000000000000000000000000000000000000
|
||
02 червня 2020 17:34 |
000000000000000000000000000000
|
||
02 червня 2020 17:34 |
0000000000000000000000000000000
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скарги до процедури
Дата подання: 07 липня 2020 15:44
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-18-000006 ● 9094a2bd01634d9598bc21001dbad922
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 червня 2020 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.06.2020 № 113
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказ.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-06-02-002117-a 02.06.2020. Дані автоматичних індикаторів ризиків, що спрацювали (RISK1-12). Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-06-26 11:38:38
Пояснення з власної ініціативи
03.06.2020 в електронній системі було опубліковано загальне запитання а саме: - Доброго дня! Якими саме документами підтверджується відповідність технічним вимогам? Відповідь ми надали (хоча не так швидко як планували). Однак вважаємо запитання некоректним, так як в тендерній документації пропосано наступне: Інформація про технічні та якісні характеристики предмету закупівлі
Зразки повинні цілком відповідати затвердженим моделям, нормативно-технічним документам і виготовлятись із затверджених основних та допоміжних матеріалів з дотриманням технології виробництва та мати товарний вигляд, а саме:
Жилет розвантажувальний повина відповідати Технічним Вимогам від 30.07.2018 № 42 зі сповіщенням про зміни №2 вид 2 (olive green) .
Дані технічні вимоги являються власністю Національної гвардії України.
Дані технічні вимоги можуть бути використані Учасниками процедури закупівлі тільки з метою ознайомлення.
Ознайомитися з технічними вимогами можна на офіційному сайті Національної гвардії України В майбутньому будемо враховувати часові показники на запитання
Відповідь на пояснення з власної ініціативи органом ДАСУ
Дата: 2020-07-10 15:43:21
Про зупинення моніторингу закупівлі
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
10.07.2020 № 120
Львів
Про зупинення моніторингу
закупівлі
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Відповідно до частини 13 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на розміщення суб’єктом оскарження скарги в електронній системі закупівель UA-2020-06-02-002117-a.a1 - зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-06-02-002117-a, прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 24.06.2020 № 113 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.
Начальник Роман КРОЛЯК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-07-27 15:29:38
Про поновлення моніторингу закупівель
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
27.07.2020 № 133
Львів
Про поновлення рішення
про початок моніторингу
Відповідно до частини тринадцятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, і з огляду на опублікування рішень органу оскарження про припинення розгляду скарги за процедурою закупівлі ID: UA-2020-06-02-002117-а.
НАКАЗУЮ:
Поновити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури UA-2020-06-02-002117-а (оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу 02 червня 2020 року), прийняте наказом Західного офісу Держаудитслужби від 24 червня 2020 року № 113 «Про початок моніторингу закупівель» у зв’язку із відмовою у задоволенні скарги за номером в електронній системі закупівель ID: UA-2020-02-06-002117-а.a1.
Начальник Роман КРОЛЯК
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 31 липня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 15 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (У річному плані встановлено, що на порушення вимог пункту частини 2 статті 4 Закону річний план закупівель Замовника не містить інформації про місцезнаходження та категорії Замовника. Встановлено порушення вимог частини 1 та частини 2 статті 24 Закону - несвоєчасне надання роз’яснень замовником щодо змісту тендерної документації. Встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 червня 2020 11:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
0000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
0,00
UAH з ПДВ
|
0,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
0000000000000000 #00000000 |
Відхилено |
0,00
UAH з ПДВ
|
26 червня 2020 19:28
|
0000000000000000 #00000000 |
Переможець |
0,00
UAH з ПДВ
|
30 червня 2020 21:26
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
00000000 | укладений |
02 січня 2021 23:08
|
00000000 | укладений |
04 серпня 2020 16:15
|
0000000000000000000000000000000000000000 | зміни до договору |
04 серпня 2020 16:13
|
00000000 | укладений |
29 липня 2020 09:48
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
0000000 | укладений |
29 липня 2020 09:44
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 04 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 |
Номер договору про закупівлю: | 00000 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | не вказано |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |