Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 351+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області
Очікувана вартість
4 885 933,00 UAH
UA-2020-06-02-002047-c a34c0dcf08484432b3c09b37ae9d445b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Фунтова Надія Сергіївна

+380552367768 SADHO-TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25899361
Місцезнаходження: 73036, Україна , Херсонська обл., Херсон, ВУЛИЦЯ ПОПОВИЧА, будинок 23
Контактна особа: Фунтова Надія Сергіївна
+380552367768
SADHO-TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 01 липня 2020 12:12
Очікувана вартість: 4 885 933,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 24 429,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24429.66 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 351+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 351+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Відповідно до документації, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник може здійснити попередню оплату (аванс) відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070 в розмірі, що не перевищує 30% від вартості робіт Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Бюджетні фінансові зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань та фактично отриманих бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним договором в розумінні п. 2 ч. 1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами ф. КБ-2в і ф.КБ-3, складених у відповідності з положенням чинного ДСТУ Б Д.1.1-1 2013 (зі змінами та поправками), СОУ 42.1-37641918-050:2018 та підписаних уповноваженими представниками сторін. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на на реєстраційний рахунок Замовника в Державній казначейській службі Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 14:55
Електронний підпис
17 червня 2020 14:39
Зміни ТД.doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 2(нова редакція).doc
17 червня 2020 14:39
Документація (нова редакція).doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 3(нова редакція).doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 1(нова редакція).doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 4(нова редакція).doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 5(нова редакція).doc
17 червня 2020 14:55
Електронний підпис
02 червня 2020 16:29
Електронний підпис
17 червня 2020 14:39
Зміни ТД.doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 2(нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
ДОДАТОК 2.doc
17 червня 2020 14:39
Документація (нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
Документація.doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 3(нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
ДОДАТОК 3.doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 1(нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
ДОДАТОК 1 .doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 4(нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
ДОДАТОК 4.doc
17 червня 2020 14:39
ДОДАТОК 5(нова редакція).doc
02 червня 2020 16:28
ДОДАТОК 5.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-01-000007 ● 1ec9cd3a17464beb8fe1e5729d92d13e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 31 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 02 квітня 2021 12:10
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
31.03.2021 № 236
Чернігів

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Чернігівській області Ірина БІЛАЗЕРСЬКА

Додаток
до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 31.03.2021 № 236

Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 6. UA-2020-06-02-002047-с 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-07 12:57:45

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу закупівлі «ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг» очікуваною вартістю 4 885 933,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-06-02-002047-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (чинний на момент проведення закупівлі, далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань:
1) Відповідно до пункту 7 «Забезпечення виконання договору про закупівлю» розділу VI «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації учасник-переможець, не пізніше дати укладення договору про закупівлю, вносить забезпечення виконання договору в розмірі 3% від вартості договору у формі оригіналу банківської гарантії. У разі продовження строку дії договору згідно з умовами договору учасник-переможець зобов’язаний продовжити дію забезпечення виконання договору на відповідний строк.
Просимо повідомити, чи була дотримана вищезазначена вимога ВАТ «Акелік Груп» при укладанні договору від 24.07.2020 № 1-АК/20 та при укладанні додаткової угоди від 30.12.2020 № 1 (щодо продовження строку дії договору про закупівлю) (з наданням підтверджуючих документів)?
2) Просимо надати документальне підтвердження об'єктивних обставин, що стали підставою для укладання додаткової угоди від 30.12.2020 № 1 щодо продовження строку дії договору та строку виконання робіт.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 14:02:42

Пояснення на запит Держаудитслужби України у межах проведення моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 351+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)

Служба автомобільних доріг у Херсонській області надає пояснення на запит Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області в межах проведення моніторингу закупівлі ГБН Г.1-218-182:2011 Капітальний ремонт мосту через суходіл на км 351+781 автомобільної дороги загального користування державного значення М-14 Одеса – Мелітополь – Новоазовськ (на м. Таганрог) у Херсонській області (45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг) (URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-06-02-002047-c).


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 21 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 27 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 01 липня 2020 12:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО" 4 885 933,00
UAH з ПДВ
3 585 933,00
UAH з ПДВ
Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП" 4 592 777,02
UAH з ПДВ
4 085 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АРМХІМПРОМ 4 861 504,00
UAH з ПДВ
4 550 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 червня 2020 11:05
Електронний підпис
30 червня 2020 11:02
Наказ на директора.jpg
30 червня 2020 11:02
Лицензия.PDF
30 червня 2020 11:02
Витяг.PDF
30 червня 2020 11:02
23. Лист з кодом доступу.pdf
30 червня 2020 11:02
29._Лист_про_субпiдряд.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:09
Електронний підпис
24 липня 2020 14:07
Договірна ціна.pdf
20 липня 2020 18:16
Електронний підпис
20 липня 2020 17:38
Довідка МВС.jpg
20 липня 2020 17:38
Довідка ДПС.rar
30 червня 2020 19:31
Електронний підпис
30 червня 2020 19:14
28 Договірна ціна.pdf
30 червня 2020 19:14
27 Лист-згода.pdf
30 червня 2020 19:14
26 Лист пояснення.pdf
30 червня 2020 19:14
25 Статутні документи.pdf
30 червня 2020 19:14
24 Ліцензія.pdf
30 червня 2020 19:14
21 Довідка ст.17.pdf
30 червня 2020 19:14
19 Аналогічний договір.pdf
30 червня 2020 19:14
16 Довідка працівники.pdf
30 червня 2020 19:14
13 Довідка МТБ.pdf
30 червня 2020 19:14
3 Проект договору.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 17:54
Електронний підпис
30 червня 2020 17:50
Устав.doc
30 червня 2020 17:50
Проект Договору.pdf
30 червня 2020 17:50
Приказ.doc
30 червня 2020 17:50
Працівники3.pdf
30 червня 2020 17:50
Працівники2.pdf
30 червня 2020 17:50
Працівники.pdf
30 червня 2020 17:50
Техпаспорти ВК ДБМ-1-2.pdf
30 червня 2020 17:50
Статистика н.doc
30 червня 2020 17:50
Опис.docx
30 червня 2020 17:50
Ліцензія2.jpg
30 червня 2020 17:49
Лицензія.jpg
30 червня 2020 17:49
С-во НДС.doc
30 червня 2020 17:49
Св-во гос регистрации.doc
30 червня 2020 17:49
КБ 3 листопад1.pdf
30 червня 2020 17:49
Протокол _2.doc
30 червня 2020 17:49
КБ 3 листопад.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 3 жовтень3.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 3 жовтень2.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 3 жовтень.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в листопад1.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в листопад.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в жовтень4.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в жовтень3.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в жовтень2.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в Жовтень.pdf
30 червня 2020 17:49
КБ 2в жовтень (2).pdf
30 червня 2020 17:49
Договір Шахтобуріння.pdf
30 червня 2020 17:49
Згоди.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір ФПГ Алькор.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір субпідряду.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір Спецшахтобуд.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода3.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода2.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода 5.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода 4.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір МОСТ.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода 1.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір мост 2.pdf
30 червня 2020 17:49
Довідка 11.pdf
30 червня 2020 17:49
Додаткова угода 1.1.pdf
30 червня 2020 17:49
Договір лабораторія.pdf
30 червня 2020 17:49
Довідка 10.pdf
30 червня 2020 17:49
Довідка 9.pdf
30 червня 2020 17:49
Довідка 03-6.pdf
30 червня 2020 17:49
Гарантійний лист АБЗ.pdf
30 червня 2020 17:49
гарантия 24 429_66.zip
30 червня 2020 17:49
Выписка.doc
30 червня 2020 17:49
Автогрейдер.pdf
30 червня 2020 17:49
JCB 05728.jpg
30 червня 2020 17:49
IMG-fb98c4881d77e4487ab58329ace05283-V.jpg
30 червня 2020 17:49
IMG-eb7f06afedfd9b20915250110e7a250d-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Договір АБЗ.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-baf37c094e10400a56398cef6ad8ddf3-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка8.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-b2963d2bcc3b8a8f1cb839870c43ffb8-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка7.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-86781311295e94d445d317a8373cdb53-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка6.pdf
30 червня 2020 17:49
Довідка5.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-8040cb97767c4870297204044967586f-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка4.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-2256cd3d561f94452d1c66ee61ea428c-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка3.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-22f8db3bb377b4790bae465c085af1fb-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка2.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-9fddb40a58362613b312e484359acfb3-V.jpg
30 червня 2020 17:49
IMG-9e24257c02862ba5b3af6d5c73f93fef-V.jpg
30 червня 2020 17:49
Довідка1.pdf
30 червня 2020 17:49
IMG-6e7d9bed2cf4e05eb7f1eb8126275199-V.jpg
30 червня 2020 17:49
IMG-4e3463d86dff6911018b440a0f19c01a-V.jpg
30 червня 2020 17:49
IMG-0ee44b6861a62f20fb811a17b36987a1-V.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО"

ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"

ТОВ АРМХІМПРОМ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦПРОЕКТ-СО"
#41926938
Відхилено 3 585 933,00
UAH з ПДВ
08 липня 2020 11:12
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
Переможець 4 085 900,00
UAH з ПДВ
10 липня 2020 15:03

Документи

08 липня 2020 11:11
Електронний підпис
08 липня 2020 11:11
Протокол 313.PDF

Документи

10 липня 2020 15:03
Електронний підпис
10 липня 2020 15:03
Протокол 330.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 липня 2020 15:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ВАТ "АКЕЛІК ГРУП"
#1501817351
4 085 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 липня 2020 15:03
Електронний підпис
10 липня 2020 15:03
Протокол 330.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2020 15:04
Договір №1-АК20 від 24.07.2020.pdf укладений
24 липня 2020 15:04
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2021 13:25
Підтвердження розірвання Договору.pdf укладений
12 жовтня 2021 13:24
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 16:06
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
30 грудня 2020 16:06

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.12.1 розділу ХІІ Договору «продовження строку дії договору та виконання зобов'язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі»
Номер договору про закупівлю: №1-АК/20 від 24.07.2020
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 липня 2020 — 04 жовтня 2021
Сума оплати за договором: 1 225 770,00
UAH (в тому числі ПДВ 204 295,00 UAH)
Причини розірвання договору: Відповідно до п.6.2.1. Договору №1-АК/20 від 24.07.2020р. Замовник має право "Достроково розірвати цей Договір в односторонньому порядку у разі невиконання зобов’язань Підрядником, повідомивши про це його у строк за 10 календарних днів до дати розірвання, у разі якщо Підрядник: - допустив відставання темпів виконання робіт згідно днів з Календарним графіком виконання робіт (Додаток 3);