Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Деревина (дрова твердих порід)
Очікувана вартість
760 200,00 UAH
UA-2020-06-02-002005-b 1db9e53a4414489086d39e899aa18227
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Громенко

+380500496499 o.shovkyn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
Місцезнаходження: 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1
Контактна особа: Тетяна Громенко
+380500496499
o.shovkyn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:41
Звернення за роз’ясненнями: до 15 червня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 червня 2020 00:00
Початок аукціону: 25 червня 2020 12:56
Очікувана вартість: 760 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 801,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1000 метр кубічний
Деревина (дрова твердих порід)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85320, Україна, Донецька область, Мирноград, ЗОШ 5, ЗОШ № 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2020
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Поетапна оплата поставленого товару на підставі накладної протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару за наявності фінансування. У разі затримки фінансування розрахунки за відпущений товар здійснюються при отриманні Покупцем відповідного призначення на фінансування цього товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 червня 2020 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 21:03
перелік змін крок пониження.pdf
09 червня 2020 08:54
ТД дрова 2020 зі змінами 09.06.2020.doc
09 червня 2020 08:54
Проект договору дрова.docx
09 червня 2020 08:54
перелік змін.pdf
02 червня 2020 10:41
Проект договору дрова.docx
02 червня 2020 10:41
ТД дрова 2020 відділ освіти.doc
17 червня 2020 21:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 червня 2020 09:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 10:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 21:03
перелік змін крок пониження.pdf
17 червня 2020 20:57
перелік змін крок пониження.pdf
09 червня 2020 08:54
ТД дрова 2020 зі змінами 09.06.2020.doc
09 червня 2020 08:54
Проект договору дрова.docx
09 червня 2020 08:54
перелік змін.pdf
02 червня 2020 10:41
Проект договору дрова.docx
02 червня 2020 10:41
ТД дрова 2020 відділ освіти.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Коефіцієнт
Дата подання: 05 червня 2020 17:44
Дата відповіді: 09 червня 2020 09:13
В умовах тендреної документації зазначено, що: При складанні акту прийому-передачі – складометр переводиться у кубометр з коефіцієнтом 0,75. Саме, яка мається на увазі послідовність процедури прийому-передачі дров?
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання детально опрацьовано. Надаємо пояснення: якщо деревина (дрова твердих порід) будуть доставлені на грузовому автомобілі, для точного визначення кількості кубометрів, достатньо лише дізнатися обсяг (довжина х ширина х висота) накладених в кузові дров, перевести його в складометр, використовуючи коефіцієнт 0,75, дізнатися кількість кубів. Дервина (дрова твердих порід) повинна відповідати умовам ТД.
Тендерна пропозиція за результатом аукціону
Дата подання: 05 червня 2020 17:50
Дата відповіді: 09 червня 2020 08:44
В умовах Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що: Форма “ ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ ” подається на фірмовому бланку (при його наявності) у складі тендерної пропозиції у вигляді наведеному у цьому додатку. Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ цього додатку – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону. Повідомляємо, що в системі Prozorro встановленно обмеження на завантаження будь-яких документів Учасником після завершення аукціону, але до визначення Переможця процедури закупівлі. Просимо внести відповідні зміни в умови тендерної документації, та виключити дану вимогу стосовно завантаження повторного надання документів замовнику тендерну пропозицію додатку 2 до тендерної документації. https://prozorro.gov.ua/news/shchodo-nemozhlyvosti-zavantazhuvaty-dokumenty-pislya-aukcionu-do-obrannya-peremozhcya
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановні учасники! Ваше запитання детально опрацьовано. До тендерної документації внесено зміни, а саме: видалено текст: «Учасник, з мінімальною ціною після процедури «Електронний аукціон», повторно протягом двох робочих днів надає замовнику ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ цього додатку – приведену у відповідність до показників за результатами проведеного аукціону»

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-06-02-002005-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП Чиж Олексій Миколайович, Код ЄДРПОУ:2768902876
Дата подання: 31 липня 2020 07:19
ВИМОГА - щодо скасування рішення про визначення переможця.
вих. №1 від 30.07.2020 р.
ID закупівлі: UA-2020-06-02-002005-b
Заступнику голови тендерного комітету
Відділу освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
85323УкраїнаДонецька область
м. Мирноградв ул. Курська, 1
Боровець М.І.

ВИМОГА № 1
Надалі за текстом вказаної вимоги терміни, визначення та умовні скорочення:
- Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) – Закон;
- Відділу освіти Мирноградської міської ради – Замовник;
- Тендерна документація – Документація;
- Тендерна пропозиція – Пропозиція;
- «ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна» - Переможець.


Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович відповідно до рішення тендерного комітету Замовника, що затверджене протоколом обрання переможця № 106 від «29» липня 2020 року, в якому зокрема зазначено:
За результатом обговорення питання порядку денного члени тендерного комітету вирішили:
Підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31Закону відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Гончар Тетяни Анатоліївни, відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст.16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону, а також є найбільш економічно вигідною

Не згоден з цим рішенням з наступних підстав.

1) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема від учасників вимагалось надати у складі пропозиції: • копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців).
В складі Пропозиції Переможця відсутні окремі скановані сторінки паспорта, а саме сторінки: 4,5,6,7,8,9,12,13,14,15,16. Таким чином, Переможцем не надано копію паспорта (для фізичних осіб – підприємців), а надано лише окремі сторінки до нього, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України (ЗАТВЕРДЖЕНОГО Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII): 5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
Таким чином, копію паспорту Переможцем не надано у складі пропозиції, а надано лише його окрему частину.

Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону.

Вищенаведені невідповідності тендерної пропозиції Переможця, що повинні були призвести до її відхилення, ґрунтуються не на підставі нашої окремої думки або міркувань, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України та оскарження частин прийнятих рішень в судовому порядку. Надаємо окремі випадки:
1) № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016;
2) № 8761-р/пк-пз від 12.12.2017;
3) № 3887-р/пк-пз від 24.04.2018.


Посилаючись на вище наведене,

ВИМАГАЮ:

1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна, що затверджене протоколом обрання переможця № 106 від «29» липня 2020 року
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону.

з Повагою,
Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
03 серпня 2020 14:11
Відповідь на вимогу оприлюднено в електронній системі закупівель окремим протоколом.

Документи подані скаржником

31 липня 2020 07:18
Вимога № 1.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-06-02-002005-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна, Код ЄДРПОУ:2918604303
Дата подання: 01 липня 2020 14:07
Скасування рішення про відхилення тендерної пропозиції Учасника
Деталі у файлі з текстом скарги.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 03 липня 2020 17:22
Рішення від 03.07.2020 № 12989.pdf
Дата публікації: 03 липня 2020 17:22
рішення від 15.07.2020 № 13714.pdf
Дата публікації: 20 липня 2020 20:14
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення Замовника (протокол № 86 відхилення тендерних пропозицій від 30.06.2020р ФОП Гончар Тетяни Анатоліївни) за процедурою закупівлі Деревина (дрова твердих порід) ДК 021:2015 (СPV 2008) - 03410000-7 Деревина на підставі рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13714-р/пк-пз від 15.07.2020.
Дата виконання рішення замовником: 22 липня 2020 15:21

Документи подані скаржником

01 липня 2020 13:53
Скарга
15 липня 2020 09:39
Пояснення

Документи подані замовником

08 липня 2020 10:40
Пояснення у форматі .doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-07-23-000096 ● ee160d5fc63b46fcad086788a3edc84f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 04 серпня 2020 15:09
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

04.08.2020 №52
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.

Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА

Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-06-02-002005-b від 02.06.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-11 12:51:54

Запит про надання пояснень

В межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина (дрова твердих порід)», ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-002005-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Моніторингом тендерної документації (із змінами) встановлено, що Замовником на порушення вимог:
- пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем торгів довідки (зведеної довідки) в довільній формі, щодо його відповідності пунктам 2, 3 та 8 частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», в той час як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім цього, моніторингом тендерної документації встановлено, що замовником у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
При цьому замовником не враховано, що згідно частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження переможцем щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, Замовником визначається згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 фізичним особам довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС №1256.
Відповідно до пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року №236, ведення обліку податків і зборів, платежів, забезпечує Державна фіскальна служба України.
Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за №1102/32554.
Таким чином суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, відповідно довідки у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Згідно частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Однак моніторингом встановлено, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, окрім іншого, в листі-згоді на обробку персональних даних, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити причину допущених помилок?
При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-13 14:23:45

Усунення виявлених аудиторами порушень та відміна торгів

Розглянувши запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Н А К А З 04.08.2020 №52) Тернопіль тендерний комітет відділу освіти Мирноградської міської ради вирішив відмінити процедуру закупівлі деревини (дрова твердих порід) для закладів освіти Мирноградської міської ради код за ДК 021-2015 03410000-7 (Деревина) (номер оголошення UA-2020-06-02-002005-b Закупівля на prozorro.gov.ua) з підстави, що передбачена згідно п.2 ч.1. ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднити повідомлення про відміну торгів в електронній системі ProZorro через майданчик електронних закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 14 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 01 вересня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-4_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна 575 000,00
UAH з ПДВ
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 760 200,00
UAH з ПДВ
500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Чиж Олексій Миколайович 724 600,00
UAH з ПДВ
724 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2020 13:07
Електронний підпис
07 серпня 2020 13:05
Довідка відповідність-5
07 серпня 2020 13:05
Довідка відповідність-4
07 серпня 2020 13:05
Довідка відповідність-3
07 серпня 2020 13:05
Довідка відповідність-2
07 серпня 2020 13:05
Довідка відповідність-1
07 серпня 2020 13:05
Довідка податкова
07 серпня 2020 13:05
Довідка МВС
30 липня 2020 06:57
Електронний підпис
30 липня 2020 06:55
Остаточна пропозиція
28 липня 2020 13:48
Електронний підпис
28 липня 2020 13:14
Лист-згода
28 липня 2020 13:14
Акт виконаних робіт
28 липня 2020 13:14
ТТН
24 червня 2020 16:10
Електронний підпис
24 червня 2020 16:06
ОДП.pdf.zip
24 червня 2020 16:06
01-Пропозиція-2.PDF
16 червня 2020 18:37
Електронний підпис
16 червня 2020 18:21
27-Виписка з ЄДР.pdf
16 червня 2020 18:21
25-Паспорт якості.PDF
16 червня 2020 18:21
21-Лісорубні квитки.pdf
16 червня 2020 18:21
19-Пояснювальна до ТХ.PDF
16 червня 2020 18:21
11-Довідка про досвід.PDF
16 червня 2020 18:21
06-Лист-згода.PDF
16 червня 2020 18:21
04-Довідка щодо підпису.PDF
16 червня 2020 18:21
03-ІПН.PDF
16 червня 2020 18:21
02-Паспорт.pdf
16 червня 2020 18:21
01-Пропозиція.PDF

Публічні документи

17 червня 2020 18:45
Иванин штатка, приказы.pdf
17 червня 2020 18:45
Договір.pdf
17 червня 2020 18:45
10.Лист роз’яснення.pdf
17 червня 2020 18:45
9. Цінова пропозиція.pdf
17 червня 2020 18:45
8. Лист-гарантія.pdf
17 червня 2020 18:45
7. Погоджння з ТЗ.pdf
17 червня 2020 18:45
5. Загальна довідка ст17.pdf
17 червня 2020 18:45
4. Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна

ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Чиж Олексій Миколайович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна
#2918604303
Рішення скасоване 499 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:15
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ"
#3164802111
Рішення скасоване
500 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 15:15
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 липня 2020 00:00
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна
#2918604303
Переможець 499 000,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 09:32
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 15:21

Документи

30 червня 2020 12:51
Електронний підпис

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Документи

30 червня 2020 12:51
Звіт з ЄДР (припинено)

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в пропозиції. Відповідно до тендерної документації Розділ ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, п.5 Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону, пункт 3.5.2, п.п. 3.1. була застосована вимога у тендерній документації (п. 3.5.2.) про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору, наступна: « 3.1. Довідка в довільній формі, за підписом уповноваженої особи, скріплена печаткою Учасника, з зазначенням аналогічного договору по реалізації товару, що являється предметом закупівлі, який укладено в 2019-2020 роках, разом із аналогічним договором, що вказаний в довідці, а також копіями документів, які підтверджують виконання цього договору (накладна, ТТН, акт виконаних робіт)». Проте учасником ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна були надані наступні документи у тендерній пропозиції: Довідка про наявність досвіду виконання аналогічного договору (лист №52 від 16.06.2020 року); Копія договору №44 від 07.10.2019 року, укладеного з Попаснянським районим будинком культури; Копії накладних відповідно до виконання вищезазначеного договору №№002-008 від 17.10.2019 року; Копія листа-відгука керівника Попаснянського районного будинка культури. Відсутні у складі тендерної пропозиції ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна документи – товарно – транспортна накладна, акт виконаних робіт. Відповідно до вимог п.3.5.3 ТД у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не містить документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, або якщо документальне підтвердження не відповідає вимогам, або відсутність хоча б однієї інформації у довідках довільної форми, яка передбачена у п.п.3.5.2 п.5 розділу ІІІ ТД, або якщо документальне підтвердження вказує на невідповідність учасника кваліфікаційним вимогам, Учасник вважається таким, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, а його тендерна пропозиція відхиляється на підставі ст. 31 Закону. Для усунення виявлених невідповідностей необхідно додати відсутні документи. Відповідно до вимог п.3.1.6. ТД на вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції згоду (лист в довільній формі) на обробку персональних даних (із їх зазначенням) посадової особи учасника, що підписала документи пропозиції (в т.ч. збирання, зберігання і поширення). В листі-згоді на обробку персональних даних мають бути зазначені: прізвище, ім’я та по-батькові особи, її місце проживання/реєстрації, дату народження, ідентифікаційний код та паспортні дані (серія, №, ким і коли виданий) (додаток № 4). Для усунення виявлених невідповідностей необхідно привести у відповідність лист-згоду.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 29 липня 2020 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна
#2918604303
499 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 серпня 2020 14:35
Кінець періоду оскарження: 24 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 24 серпня 2020 00:03
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: з підстави, що передбачена згідно п.2 ч.1. ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель
Документи:
13 серпня 2020 14:35
Електронний підпис
13 серпня 2020 14:33
протокол про відміну торгів на деревину.pdf