Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Мирноградської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22039296 |
Місцезнаходження: | 85323, Україна , Донецька обл., м. Мирноград, вул. Курська, 1 |
Контактна особа: |
Тетяна Громенко +380500496499 o.shovkyn@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 10:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 червня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 21 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 червня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 25 червня 2020 12:56 |
Очікувана вартість: | 760 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 801,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Поетапна оплата поставленого товару на підставі накладної протягом 30 банківських днів з моменту отримання товару за наявності фінансування. У разі затримки фінансування розрахунки за відпущений товар здійснюються при отриманні Покупцем відповідного призначення на фінансування цього товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 червня 2020 21:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
17 червня 2020 21:03 |
перелік змін крок пониження.pdf | |
09 червня 2020 08:54 |
ТД дрова 2020 зі змінами 09.06.2020.doc | |
09 червня 2020 08:54 |
Проект договору дрова.docx | |
09 червня 2020 08:54 |
перелік змін.pdf | |
02 червня 2020 10:41 |
Проект договору дрова.docx | |
02 червня 2020 10:41 |
ТД дрова 2020 відділ освіти.doc |
17 червня 2020 21:04 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 червня 2020 21:03 |
перелік змін крок пониження.pdf
|
||||||
09 червня 2020 08:54 |
ТД дрова 2020 зі змінами 09.06.2020.doc
|
||||||
09 червня 2020 08:54 |
Проект договору дрова.docx
|
||||||
09 червня 2020 08:54 |
перелік змін.pdf
|
||||||
02 червня 2020 10:41 |
Проект договору дрова.docx
|
||||||
02 червня 2020 10:41 |
ТД дрова 2020 відділ освіти.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
ID закупівлі: UA-2020-06-02-002005-b
Заступнику голови тендерного комітету
Відділу освіти Мирноградської міської ради
Код ЄДРПОУ: 22039296
85323УкраїнаДонецька область
м. Мирноградв ул. Курська, 1
Боровець М.І.
ВИМОГА № 1
Надалі за текстом вказаної вимоги терміни, визначення та умовні скорочення:
- Закон України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-ІХ) – Закон;
- Відділу освіти Мирноградської міської ради – Замовник;
- Тендерна документація – Документація;
- Тендерна пропозиція – Пропозиція;
- «ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна» - Переможець.
Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович відповідно до рішення тендерного комітету Замовника, що затверджене протоколом обрання переможця № 106 від «29» липня 2020 року, в якому зокрема зазначено:
За результатом обговорення питання порядку денного члени тендерного комітету вирішили:
Підстави для відхилення тендерної пропозиції відповідно до статті 31Закону відсутні. Таким чином, тендерна пропозиція учасника ФОП Гончар Тетяни Анатоліївни, відповідає умовам тендерної документації, кваліфікаційним критеріям, встановленим згідно ст.16 Закону та вимогам, установленим статтею 17 Закону, а також є найбільш економічно вигідною
Не згоден з цим рішенням з наступних підстав.
1) Тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених у статті 17 Закону і в цій тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у цій тендерній документації, зокрема від учасників вимагалось надати у складі пропозиції: • копію паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду/облікової картки фізичної особи-платника податків (для Учасників - фізичних осіб або фізичних осіб - підприємців).
В складі Пропозиції Переможця відсутні окремі скановані сторінки паспорта, а саме сторінки: 4,5,6,7,8,9,12,13,14,15,16. Таким чином, Переможцем не надано копію паспорта (для фізичних осіб – підприємців), а надано лише окремі сторінки до нього, що не відповідає умовам Документації в цій частині.
Відповідно до ПОЛОЖЕННЯ про паспорт громадянина України (ЗАТВЕРДЖЕНОГО Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII): 5. Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Усі сторінки книжечки пронумеровані і на кожній з них зображено Державний герб України і перфоровано серію та номер паспорта.
Таким чином, копію паспорту Переможцем не надано у складі пропозиції, а надано лише його окрему частину.
Посилаючись на вищенаведене, вважаємо, що Пропозиція Переможця не відповідала в цій частині умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню, згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
Вищенаведені невідповідності тендерної пропозиції Переможця, що повинні були призвести до її відхилення, ґрунтуються не на підставі нашої окремої думки або міркувань, а на підставі ґрунтовного аналізу практики розгляду відповідних скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України та оскарження частин прийнятих рішень в судовому порядку. Надаємо окремі випадки:
1) № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016;
2) № 8761-р/пк-пз від 12.12.2017;
3) № 3887-р/пк-пз від 24.04.2018.
Посилаючись на вище наведене,
ВИМАГАЮ:
1. Скасувати рішення тендерного комітету про визнання переможцем ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна, що затверджене протоколом обрання переможця № 106 від «29» липня 2020 року
2. Відхилити тендерну пропозицію ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель згідно абзацу першого пункту другого частини першої статті 31 Закону.
з Повагою,
Фізична особа-підприємець Чиж Олексій Миколайович
Скарги до процедури
Дата подання: 01 липня 2020 14:07
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-07-23-000096 ● ee160d5fc63b46fcad086788a3edc84f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2020 15:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.08.2020 №52
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 04.08.2020 №52
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
2. UA-2020-06-02-002005-b від 02.06.2020 - дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-11 12:51:54
Запит про надання пояснень
В межах проведення моніторингу закупівлі «Деревина (дрова твердих порід)», ДК 021:2015: 03410000-7 - Деревина, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-002005-b), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Моніторингом тендерної документації (із змінами) встановлено, що Замовником на порушення вимог:
- пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації не зазначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій;
- частини п’ятої статті 17 Закону, пункту 2 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем торгів довідки (зведеної довідки) в довільній формі, щодо його відповідності пунктам 2, 3 та 8 частини першої ст. 17 ЗУ «Про публічні закупівлі», в той час як така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Окрім цього, моніторингом тендерної документації встановлено, що замовником у п.5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено вимогу щодо подачі переможцем довідки в довільній формі, що підтверджує відсутність підстави передбаченої пунктом 12 частини першої статті 17 Закону. Інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України.
При цьому замовником не враховано, що згідно частини третьої статті 17 Закону спосіб документального підтвердження переможцем щодо відсутності підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті, Замовником визначається згідно із законодавством.
Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року №1256 (далі – Наказ МВС №1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 фізичним особам довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС.
Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений наказом МВС №1256.
Відповідно до пункту 4 Положення про Державну фіскальну службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 травня 2014 року №236, ведення обліку податків і зборів, платежів, забезпечує Державна фіскальна служба України.
Механізм надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, визначає Порядок надання довідки про відсутність заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, затверджений наказом Міністерства фінансів України від 03 вересня 2018 року № 733 та зареєстрований в Міністерстві юстиції України 27 вересня 2018 року за №1102/32554.
Таким чином суб'єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та щодо відсутності заборгованості з платежів, контроль за справлянням яких покладено на контролюючі органи, відповідно довідки у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Отже, на порушення частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав передбачених пунктах 12 та 13 частини першої статті 17 Закону.
Згідно частини 16 статті 29 Закону Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Однак моніторингом встановлено, Замовником розміщено повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, окрім іншого, в листі-згоді на обробку персональних даних, чим порушено вимоги частини 16 статті 29 Закону.
У зв’язку з вище викладеним прошу пояснити причину допущених помилок?
При цьому, слід зазначити, що згідно частини першої статті 31 Закону, замовник відміняє торги в разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-13 14:23:45
Усунення виявлених аудиторами порушень та відміна торгів
Розглянувши запит про надання пояснень ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ (Н А К А З 04.08.2020 №52) Тернопіль тендерний комітет відділу освіти Мирноградської міської ради вирішив відмінити процедуру закупівлі деревини (дрова твердих порід) для закладів освіти Мирноградської міської ради код за ДК 021-2015 03410000-7 (Деревина) (номер оголошення UA-2020-06-02-002005-b Закупівля на prozorro.gov.ua) з підстави, що передбачена згідно п.2 ч.1. ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднити повідомлення про відміну торгів в електронній системі ProZorro через майданчик електронних закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 14 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 вересня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Ризики, що спрацювали
RISK1-4_1
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 червня 2020 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна |
575 000,00
UAH з ПДВ
|
499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
760 200,00
UAH з ПДВ
|
500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Чиж Олексій Миколайович |
724 600,00
UAH з ПДВ
|
724 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна #2918604303 |
Рішення скасоване |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:15
|
|
ФОП "ІВАНІН АРТЕМ ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3164802111 |
Рішення скасоване |
500 000,00
UAH з ПДВ
|
22 липня 2020 15:15
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 02 липня 2020 00:00
|
ФОП Гончар Тетяна Анатоліївна #2918604303 |
Переможець |
499 000,00
UAH з ПДВ
|
29 липня 2020 09:32
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 15:21
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 серпня 2020 14:35 |
Кінець періоду оскарження: | 24 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 24 серпня 2020 00:03 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | з підстави, що передбачена згідно п.2 ч.1. ст. 32 Закону, а саме: неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
13 серпня 2020 14:35
|
Електронний підпис |
13 серпня 2020 14:33
|
протокол про відміну торгів на деревину.pdf |