Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі
Очікувана вартість
2 813 900,00 UAH
UA-2020-06-02-002004-a 25655795b6e649088cd23bfcfb517aec
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Протасевич Віктор Олегович

+380352525848 gkge@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради
Код ЄДРПОУ: 35939939
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1
Контактна особа: Протасевич Віктор Олегович
+380352525848
gkge@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 16:53
Звернення за роз’ясненнями: до 21 червня 2020 16:58
Оскарження умов закупівлі: до 27 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 01 липня 2020 16:58
Початок аукціону: 02 липня 2020 12:22
Очікувана вартість: 2 813 900,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 14 069,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 червня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:10
Перелік змін.doc
18 червня 2020 17:10
Додаток 4.doc
18 червня 2020 17:10
ТД УЖКГ.doc
17 червня 2020 10:26
Перелік змін.doc
17 червня 2020 10:26
Додаток 2.doc
02 червня 2020 16:54
Дотаток 3.doc
02 червня 2020 16:54
Додаток 1.doc
18 червня 2020 17:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 червня 2020 10:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 16:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 червня 2020 17:10
Перелік змін.doc
18 червня 2020 17:10
Додаток 4.doc
02 червня 2020 16:54
Додаток 4.doc
18 червня 2020 17:10
ТД УЖКГ.doc
17 червня 2020 10:26
ТД УЖКГ.doc
02 червня 2020 16:54
ТД УЖКГ.doc
17 червня 2020 10:26
Перелік змін.doc
17 червня 2020 10:26
Додаток 2.doc
02 червня 2020 16:54
Додаток 2.doc
02 червня 2020 16:54
Дотаток 3.doc
02 червня 2020 16:54
Додаток 1.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-11-000003 ● ef05a249108048a8acdde4509cee44be
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 11 червня 2020 10:32
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

11.06.2020 №43
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


В.о.начальника Ганна ШКЛЯР


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.06.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

3. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-06-18 17:09:04

Роз'яснення щодо висновку

Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до тендерної документації, а саме в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та до Додатку 4.
Тендерну документацію та Додаток 4 викласти в новій редакції.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів: а саме додано інформацію про мову: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»; Внесено зміни до тендерної документації в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», в розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в п. 2 «Строк укладання договору», в розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» до 01.07.2020 року, а також в Додатку 2 «Проект договору» п.п.2) п.12.3 та п.4.6 вилучити.Тендерну документацію викласти в новій редакції. Щодо Додатку 4 інформуємо наступне: згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 24.04.2017р. №3304-06/13652-06 передбачено, що ст.17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.

2020-06-17 10:20:35


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 26 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

Порушення усунуто.

2020-06-19 09:18:18

  • UA-M-2020-12-03-000001 ● ae4bb21592af46808a173ea2170fba37
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 грудня 2020 12:53
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.12.2020 №74
Тернопіль

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.


Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА


Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.12.2020 №74
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:

1. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-12-03 14:32:25

Запит про надання пояснення

В межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-002004-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Згідно рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного територіального відділення від 24.07.2020 №72/32-р/к Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОМ-ІнвестБуд» (далі - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд») визнано винним у вчиненні порушення передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, шляхом узгодження конкурентної поведінки при підготовці та участі у відкритих торгах.
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу наявна інформація, щодо вчинення ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» порушення.
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України є загальнодоступною.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію, чому пропозицію вказаного учасника не відхилено з підстав зазначених у пункті 4 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-12-07 15:57:39

Повідомляємо, щодо моніторингу

Повідомляємо, щодо моніторингу управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області закупівлі №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Інформуємо Вас, що тендерний комітет управління проводить закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” (далі – Закон про захист економічної конкуренції), у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
У свою чергу, розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції регулюється розділом VII Закону про захист економічної конкуренції. Так, відповідно до частини першої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) приймають рішення, в тому числі про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Органи АМКУ оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття (частина друга статті 48 Закону про захист економічної конкуренції). Відповідно до частини другої статті 52 Закону про захист економічної конкуренції зокрема за порушення, передбачені: пунктами 1, 2 та 4 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи.
Статтею 22 Закону про АМКУ встановлено, зокрема що рішення органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Порядок виконання рішень та розпоряджень органів АМКУ, голів територіальних відділень АМКУ визначено статтею 56 Закону про захист економічної конкуренції. Поряд з цим оскарження рішень органів АМКУ регулюється статтею 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Законодавством України у сфері захисту економічної конкуренції не передбачено обов’язку щодо оприлюднення на офіційному сайті АМКУ інформації про зупинення рішення органу АМКУ, у випадках передбачених частиною четвертою та п’ятою статті 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Чинним законодавством не передбачено ведення АМКУ реєстру суб’єктів господарювання (учасників), які протягом останніх трьох років притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання органами АМКУ довідок про не притягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності.
Відповідно до частини першої статті 56 Закону про захист економічної конкуренції рішення органів АМКУ, голів його територіальних відділень надається на виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Отже, такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
Щодо вказаної закупівлі, повідомляємо наступне. Тендерним комітетом управління було оголошено відкриті торги на роботи №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника, вимога, зазначена у пункті 4 ч. 1 ст. 17 Закону «Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів», перевіряється замовником під час проведення процедури закупівлі.
Рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного відділення Антимонопольного комітету України щодо ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» №72/32-р/к прийнято 24.07.2020, а згідно чинних норм законодавства передбачено його оприлюднення на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття.
Кваліфікація переможця щодо закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» проводилась з 02.07.2020 (протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020).
На момент розгляду тендерним комітетом пропозицій ТОВ «ТОМ- ІнвестБуд» щодо вказаної закупівлі будь-яка інформація про рішення на офіційному веб-сайті АМКУ (www.amc.gov.ua) була відсутня, тому їх було визнано переможцем.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 11 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 грудня 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" 2 368 512,00
UAH з ПДВ
2 299 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 2 476 000,00
UAH з ПДВ
2 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 2 600 287,00
UAH з ПДВ
2 600 287,00
UAH з ПДВ
Документи
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" 2 779 920,00
UAH з ПДВ
2 779 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 17:27
ч2 ст17.pdf
22 липня 2020 17:26
Податкова.pdf
22 липня 2020 17:26
МВС.pdf
01 липня 2020 16:47
Електронний підпис
01 липня 2020 16:45
IMG_0001.pdf
01 липня 2020 16:36
4 Машини і мех.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт 1 4.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт 1 3.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт 1 2.pdf
01 липня 2020 16:36
3 Трудові.pdf
01 липня 2020 16:36
18 Проект договору.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт3.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт2.pdf
01 липня 2020 16:36
16 Акт1.pdf
01 липня 2020 16:36
15 Про аналогічні.pdf
01 липня 2020 16:36
14 Про освіту.pdf
01 липня 2020 16:36
13 ISO.pdf
01 липня 2020 16:36
11 Лабораторія.pdf
01 липня 2020 16:35
10 Атестат заводу.pdf
01 липня 2020 16:35
9 картка обліку завод.pdf
01 липня 2020 16:35
8 Асфальтний завод.pdf
01 липня 2020 16:35
6 Надання послуг.pdf
01 липня 2020 16:35
4 Обладнання.pdf
01 липня 2020 16:35
3 Працівники.pdf
01 липня 2020 16:35
2Кошторис.pdf
01 липня 2020 16:35
2Кошторис ч2.pdf
01 липня 2020 16:35
3 Працівники ч2.pdf

Публічні документи

30 червня 2020 15:09
Електронний підпис
30 червня 2020 15:06
ТЗ.pdf
30 червня 2020 15:06
Проєкт договору.pdf
30 червня 2020 15:05
Копії тех паспортів.pdf
30 червня 2020 15:03
копія труд книжок Суп.pdf
30 червня 2020 15:02
Сертифікат геодезиста.pdf
30 червня 2020 15:02
Свідоцтво геодезист.pdf
30 червня 2020 15:02
Копія дипломів.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Сукач.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Лешак.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Гураль.pdf
30 червня 2020 15:01
Договір геодезист.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Бойко.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Бабій.pdf
30 червня 2020 15:01
Копі наказу Гнат.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Грохола.pdf
30 червня 2020 15:01
Копія наказу Гупалюк.pdf
30 червня 2020 15:00
Договір лабораторія.pdf
30 червня 2020 15:00
Довідка лабораторія.pdf
30 червня 2020 15:00
Транспортна схема.pdf
30 червня 2020 14:59
сертифікат аб суміш.pdf
30 червня 2020 14:59
Ліцензійна угода асф.pdf
30 червня 2020 14:59
Гарантійний лист асф.pdf
30 червня 2020 14:59
Атестат ЩМА.pdf
30 червня 2020 14:59
Інформація про АБЗ.pdf
30 червня 2020 14:58
Статут.PDF
30 червня 2020 14:58
Сертифікат ISO 9001.pdf
30 червня 2020 14:58
Строк дії ТП.pdf
30 червня 2020 14:58
Опис до Статуту.PDF
30 червня 2020 14:58
Чинні дозвола.pdf
30 червня 2020 14:58
Оригінал ліцензія.PDF
30 червня 2020 14:58
Довідка повноваження.pdf
30 червня 2020 14:58
Довідка субпідряд.pdf
30 червня 2020 14:58
Наказ про призначеня+.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:40
Електронний підпис
01 липня 2020 13:39
Транспортна схема.pdf
01 липня 2020 13:39
Технічне завдання.pdf
01 липня 2020 13:39
Статут.pdf
01 липня 2020 13:39
Сертифікат ISO.pdf
01 липня 2020 13:39
Свідоцтво ISO.pdf
01 липня 2020 13:39
Розрахунки.pdf
01 липня 2020 13:39
Протокол 9.pdf
01 липня 2020 13:39
Протокол 7.pdf
01 липня 2020 13:39
Проект договору.pdf
01 липня 2020 13:39
ПДВ зав..pdf
01 липня 2020 13:39
Опис.pdf
01 липня 2020 13:39
Наказ 448.pdf
01 липня 2020 13:39
копія атестат.pdf
01 липня 2020 13:39
Копії техпаспортів.pdf
01 липня 2020 13:39
копії дипломів.pdf
01 липня 2020 13:39
Картка обліку ОЗ-6.pdf
01 липня 2020 13:39
Календарний план.pdf
01 липня 2020 13:39
договір оренди база.pdf
01 липня 2020 13:39
Договір 500.pdf
01 липня 2020 13:39
Договір 409.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідки та акти 500.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідки та акти 409.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідки ст 17.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідка працівники.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідка обладнання.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідка лабораторія.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідка база.pdf
01 липня 2020 13:39
Довідка АБЗ.pdf

Публічні документи

01 липня 2020 13:09
Електронний підпис
01 липня 2020 13:05
Копії трудових 9.pdf
01 липня 2020 13:05
Копії трудових 8.pdf
01 липня 2020 13:04
Лок.кошториси 6-1-1, 6-1-2.pdf
01 липня 2020 13:04
Лок.кошториси 6-2-1, 6-2-2.pdf
01 липня 2020 13:04
Лок.кошторис 1-1-2.pdf
01 липня 2020 13:04
Договірна ціна.pdf
01 липня 2020 13:04
Транспортна схема.pdf
01 липня 2020 13:04
Копії трудових 6.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 4.pdf
01 липня 2020 13:03
Копія дипломів.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 5.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 2.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 3.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 7.pdf
01 липня 2020 13:03
Копії трудових 1.pdf
01 липня 2020 13:03
Копія Статуту.pdf
01 липня 2020 13:03
Копія ліцензії.pdf
01 липня 2020 13:03
Довідка про санкції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
Переможець 2 299 900,00
UAH з ПДВ
16 липня 2020 15:34
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104

№ рішення у справі

72/32-р/к

Дата рішення у справі

25.06.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 липня 2020 15:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд"
#33282104
2 299 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 09:29
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 17:28
Додаток 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 16:53
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 12:47
Договір.pdf укладений
30 липня 2020 12:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись чинним законодавством, п. 12.2 та п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 1 Договору «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 3 «План фінансування» та п.3.1., 3.4., 5.1., 11.1 вказаного Договору і викласти їх в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 1110
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 281 028,57
UAH (в тому числі ПДВ 380 170,57 UAH)