Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Протасевич Віктор Олегович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 21 червня 2020 16:58 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 червня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 липня 2020 16:58 |
Початок аукціону: | 02 липня 2020 12:22 |
Очікувана вартість: | 2 813 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 069,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 червня 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
18 червня 2020 17:10 |
Перелік змін.doc | |
18 червня 2020 17:10 |
Додаток 4.doc | |
18 червня 2020 17:10 |
ТД УЖКГ.doc | |
17 червня 2020 10:26 |
Перелік змін.doc | |
17 червня 2020 10:26 |
Додаток 2.doc | |
02 червня 2020 16:54 |
Дотаток 3.doc | |
02 червня 2020 16:54 |
Додаток 1.doc |
18 червня 2020 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
18 червня 2020 17:10 |
Перелік змін.doc
|
||||||
18 червня 2020 17:10 |
Додаток 4.doc
|
||||||
18 червня 2020 17:10 |
ТД УЖКГ.doc
|
||||||
17 червня 2020 10:26 |
Перелік змін.doc
|
||||||
17 червня 2020 10:26 |
Додаток 2.doc
|
||||||
02 червня 2020 16:54 |
Дотаток 3.doc
|
||||||
02 червня 2020 16:54 |
Додаток 1.doc
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-06-11-000003 ● ef05a249108048a8acdde4509cee44be
- Статус: вирішено ● Дата: 08 жовтня 2020
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 11 червня 2020 10:32 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.06.2020 №43
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника Ганна ШКЛЯР
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.06.2020 №43
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-06-18 17:09:04
Роз'яснення щодо висновку
Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до тендерної документації, а саме в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та до Додатку 4.
Тендерну документацію та Додаток 4 викласти в новій редакції.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Надаємо інформацію щодо моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового бунку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація), а саме: внесено зміни до оголошення про проведення відкритих торгів: а саме додано інформацію про мову: «Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»; Внесено зміни до тендерної документації в розділ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» в п.4 «Строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними», в розділ «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в п. 2 «Строк укладання договору», в розділ «Подання та розкриття тендерної пропозиції» в п.1 «Кінцевий строк подання тендерної пропозиції» до 01.07.2020 року, а також в Додатку 2 «Проект договору» п.п.2) п.12.3 та п.4.6 вилучити.Тендерну документацію викласти в новій редакції. Щодо Додатку 4 інформуємо наступне: згідно роз'яснення Мінекономрозвитку від 24.04.2017р. №3304-06/13652-06 передбачено, що ст.17 Закону встановлено перелік підстав за наявності яких замовник може або зобов’язаний відмовити в участі у процедурі закупівлі. Частиною другою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація повинна містити, зокрема вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. При цьому частиною третьою статті 17 Закону визначено, що замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 4, 8, 9, 10, 11 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно з абзацом третім частини третьої статті 17 Закону замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої цієї статті. Таким чином, тендерна документація повинна містити вимогу про надання учасниками виключно у довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій статті 17 Закону, за винятком пунктів 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
2020-06-17 10:20:35
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 червня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 червня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу відповідності оголошення про проведення відкритих торгів вимогам Закону встановлено порушення вимог частини 2 статті 21 Закону.) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Порушення усунуто.
2020-06-19 09:18:18
- UA-M-2020-12-03-000001 ● ae4bb21592af46808a173ea2170fba37
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 грудня 2020 12:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.12.2020 №74
Тернопіль
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 03.12.2020 №74
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
1. UA-2020-06-02-002004-a від 02.06.2020 - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-12-03 14:32:25
Запит про надання пояснення
В межах проведення моніторингу закупівлі Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І.Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул.І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м.Тернополі, (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-06-02-002004-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), виникла потреба в отриманні наступного пояснення.
Згідно рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного територіального відділення від 24.07.2020 №72/32-р/к Товариство з обмеженою відповідальністю «ТОМ-ІнвестБуд» (далі - ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд») визнано винним у вчиненні порушення передбаченого пунктом 1 статті 50 та пунктом 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, шляхом узгодження конкурентної поведінки при підготовці та участі у відкритих торгах.
На офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України у Зведених відомостях про рішення органів Комітету про визнання вчинення суб’єктами господарювання порушень законодавства про захист економічної конкуренції, передбачених пунктом 1 статті 50, пунктом 4 частини 2 статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції» у вигляді спотворення результатів торгів (тендерів) та накладення штрафу наявна інформація, щодо вчинення ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» порушення.
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті Антимонопольного комітету України є загальнодоступною.
У зв’язку з вищевикладеним прошу надати інформацію, чому пропозицію вказаного учасника не відхилено з підстав зазначених у пункті 4 частини першої статті 17 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-12-07 15:57:39
Повідомляємо, щодо моніторингу
Повідомляємо, щодо моніторингу управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області закупівлі №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
Інформуємо Вас, що тендерний комітет управління проводить закупівлі у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі».
Закон установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Відповідно до пункту 4 частини першої статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України “Про захист економічної конкуренції” (далі – Закон про захист економічної конкуренції), у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів (тендерів).
У свою чергу, розгляд справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції регулюється розділом VII Закону про захист економічної конкуренції. Так, відповідно до частини першої статті 48 Закону про захист економічної конкуренції за результатами розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції органи Антимонопольного комітету України (далі – АМКУ) приймають рішення, в тому числі про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.
Органи АМКУ оприлюднюють рішення за результатом розгляду справ про порушення законодавства про захист економічної конкуренції на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття (частина друга статті 48 Закону про захист економічної конкуренції). Відповідно до частини другої статті 52 Закону про захист економічної конкуренції зокрема за порушення, передбачені: пунктами 1, 2 та 4 статті 50 цього Закону, накладаються штрафи.
Статтею 22 Закону про АМКУ встановлено, зокрема що рішення органу Антимонопольного комітету України, голови територіального відділення Антимонопольного комітету України, його територіального відділення в межах їх компетенції є обов’язковими для виконання у визначені ними строки, якщо інше не передбачено законом. Порядок виконання рішень та розпоряджень органів АМКУ, голів територіальних відділень АМКУ визначено статтею 56 Закону про захист економічної конкуренції. Поряд з цим оскарження рішень органів АМКУ регулюється статтею 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Законодавством України у сфері захисту економічної конкуренції не передбачено обов’язку щодо оприлюднення на офіційному сайті АМКУ інформації про зупинення рішення органу АМКУ, у випадках передбачених частиною четвертою та п’ятою статті 60 Закону про захист економічної конкуренції.
Чинним законодавством не передбачено ведення АМКУ реєстру суб’єктів господарювання (учасників), які протягом останніх трьох років притягувались до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону про захист економічної конкуренції, у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів), а також надання органами АМКУ довідок про не притягнення (притягнення) таких суб’єктів господарювання до відповідальності.
Відповідно до частини першої статті 56 Закону про захист економічної конкуренції рішення органів АМКУ, голів його територіальних відділень надається на виконання шляхом надсилання або вручення під розписку чи доведення до відома в інший спосіб.
Отже, такою інформацією володіють безпосередньо самі суб’єкти господарювання (учасники), які були (не були) притягнуті до відповідальності.
Щодо вказаної закупівлі, повідомляємо наступне. Тендерним комітетом управління було оголошено відкриті торги на роботи №UA-2020-06-02-002004-a «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» (ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація).
У відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» та тендерної документації замовника, вимога, зазначена у пункті 4 ч. 1 ст. 17 Закону «Суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів», перевіряється замовником під час проведення процедури закупівлі.
Рішення адміністративної колегії Південно-західного міжобласного відділення Антимонопольного комітету України щодо ТОВ «ТОМ-ІнвестБуд» №72/32-р/к прийнято 24.07.2020, а згідно чинних норм законодавства передбачено його оприлюднення на офіційному веб-сайті АМКУ протягом 10 робочих днів з дня його прийняття.
Кваліфікація переможця щодо закупівлі «Капітальний ремонт – проїзної частини дороги на вул. І. Репина (ділянка дороги від обласного центру екстреної медичної допомоги та медицини катастроф (вул. І.Репина,11) до житлового будинку за адресою Вербицького,22 в м. Тернополі» проводилась з 02.07.2020 (протокол розгляду тендерних пропозицій від 16.07.2020).
На момент розгляду тендерним комітетом пропозицій ТОВ «ТОМ- ІнвестБуд» щодо вказаної закупівлі будь-яка інформація про рішення на офіційному веб-сайті АМКУ (www.amc.gov.ua) була відсутня, тому їх було визнано переможцем.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 грудня 2020 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 липня 2020 12:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" |
2 368 512,00
UAH з ПДВ
|
2 299 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" |
2 476 000,00
UAH з ПДВ
|
2 300 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" |
2 600 287,00
UAH з ПДВ
|
2 600 287,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Тернопільське міське шляхове ремонтно-будівельне підприємство "Міськшляхрембуд" |
2 779 920,00
UAH з ПДВ
|
2 779 920,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОМ-ІнвестБуд" #33282104 |
Переможець |
2 299 900,00
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 15:34
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2021 09:29
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2020 17:28
|
Додаток 4.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
30 липня 2020 12:47
|
Договір.pdf | укладений |
30 липня 2020 12:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись чинним законодавством, п. 12.2 та п.12.3 Договору, Сторони дійшли згоди внести зміни у Додаток 1 Договору «Договірна ціна», Додаток 2 «Календарний графік виконання робіт», Додаток 3 «План фінансування» та п.3.1., 3.4., 5.1., 11.1 вказаного Договору і викласти їх в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 1110 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |