Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Bearings
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Контактна особа: |
Кучерук Олена Миколаївна 2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYeMSTVO VYKONAVChOGO ORGANU KYYiVRADY (KYYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi) "KYYiVTEPLOENERGO" |
National ID: | 40538421 |
Contact point: |
Kucheruk Olena 2076757 KUCHERUK.OM@KTE.KMDA.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 червня 2020 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 липня 2020 10:00 |
Очікувана вартість: | 12 835 592,76 UAH з ПДВ |
Publication date: | 02 червня 2020 16:11 |
Enquiries until: | 03 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 09 липня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 13 липня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 12 835 593 UAH including VAT |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44440000-6: Вальниці
Тендерна документація
02 липня 2020 15:57 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 липня 2020 15:57 |
Перелік змін 02.07.docx | |
02 липня 2020 15:57 |
ТД_4444_Нова редакція 02.07.doc | |
02 липня 2020 15:57 |
Оголошення - 4444.doc | |
02 липня 2020 15:57 |
open tender - 4444.doc |
02 липня 2020 15:57 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
02 липня 2020 15:57 |
Перелік змін 02.07.docx
|
||||||
02 липня 2020 15:57 |
ТД_4444_Нова редакція 02.07.doc
|
||||||
02 липня 2020 15:57 |
Оголошення - 4444.doc
|
||||||
02 липня 2020 15:57 |
open tender - 4444.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги про усунення порушення
Ми, філія ПП «ТД «Галпідшипник», що діє від імені Приватного підприємства «Торговий Дім «Галпідшипник», не погоджуємось з результатом розгляду (допущенням до аукціону ТОВ «НВП «Новотех») з огляду на наступне:
1. Згідно вимоги частини VI пункту 6 тендерної документації , затвердженої на засіданні Тендерного комітету Комунального підприємства виконавчого органу Київради (КМДА) «Київтеплоенерго», протоколом №1207 від 02 липня 2020 року, у складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати лист-згоду про надання забезпечення виконання договору у разі визнання його (учасника) переможцем даної процедури закупівлі. Такий лист учасником ТОВ «НВП «Новотех» не був наданий.
2. На відповідність учасника установленим кваліфікаційним критеріям, тендерною документацією ( додаток 2 та додаток 4 тендерної документації) встановлена вимога надання копії сертифіката фахівця (фахівців) з неруйнівного контролю (вібродіагностика), не менше рівня кваліфікації II, з наданням завіреної Учасником копії сертифікату фахівця(фахівців) або іншого підтверджуючого кваліфікацію фахівця документу.
Проте ТОВ «НВП «Новотех» надав свідоцтво про підвищення кваліфікації, в якому не вказано рівень фахівця з неруйнівного контролю (вібродіагностика), а також документ «квалификационное удостоверение о проверке правил безопасности Гостехнадзора России», який взагалі немає відношення до фахівця з неруйнівного контролю, а лише посвідчує, що дана особа знає правила безпеки. Крім того, згідно ДСТУ EN ISO 9712:2014 «Неруйнівний контроль. Кваліфікація і сертифікація персоналу неруйнівного контролю (EN ISO 9712:2012, IDT)», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1494 від 30 грудня 2014 «Про прийняття європейських та міжнародних нормативних документів як національних стандартів України, змін до національних стандартів України, скасування національних стандартів України та міждержавних стандартів в Україні», в пункті 9.4 зазначено, що термін дії сертифікату не повинен перевищувати 5-ти років з дня сертифікації, вказаного в сертифікаті. Отже, на даний момент наданий сертифікат не є дійсним.
3. У технічній специфікації ( додаток 4 до тендерної документації), Замовником вказані вимоги до технічних параметрів, в тому числі до навантажень та максимально допустимих оборотів.
Також там же в п.2.2. вказано, що «Закупівля підшипників заводів-виробників, вказаних у технічних вимогах, здійснюється з метою повної взаємозамінності підшипників на обладнанні Замовника і забезпечення аналогічного рівня надійності й тривалості його роботи та уникнення аварійних зупинок.»
Аналізуючи технічні дані на сайтах виробників згідно електронних каталогів, можна побачити, що наступні позиції технічної пропозиції ТОВ НВП «Новотех» мають помітно нижчі показники навантажень та максимально допустимих обертів, а саме: №п/п :1, 11-21, 27, 28, 30, 31, 33-44, 48-60, 62-66, 68, 75-114, 116, 117, 120-130, 138, 140-149, 151, 152 (відмінності описані в порівняльній таблиці, що надана в додатку). Деякі з них також мають інші вагомі конструктивні відмінності, а саме:
Поз. 14 Замовником вимагається підшипник з матеріалом сепаратора сталь, а запропонований підшипник з латунним сепаратором,
Поз. 32 Замовником вимагається підшипник з матеріалом сепаратора сталь, а запропонований підшипник з латунним сепаратором,
Поз. 33 Замовником вимагається підшипник з матеріалом сепаратора сталь, а запропонований підшипник з латунним сепаратором,
Поз. 37 Замовником вимагається радіально-упорний підшипник з кутом контакту кульок α=40 °, а запропоновано підшипник, кут контакту кульок якого складає α=30 °,
Поз. 39 Замовником вимагається підшипник з матеріалом сепаратора: склонаповнений поліамід, а запропонований підшипник з металевим сепаратором,
Поз. 53 Замовником вимагається підшипник з матеріалом сепаратора: склонаповнений поліамід, а запропонований підшипник з металевим сепаратором,
Поз. 151 Замовником вимагається радіально-упорний підшипник з кутом контакту кульок α=26 °, а запропоновано підшипник, кут контакту кульок якого складає α=30 °,
Поз. 152 Замовником вимагається радіально-упорний підшипник з кутом контакту кульок α=26 °, а запропоновано підшипник, кут контакту кульок якого складає α=30 °.
Крім того, у технічній специфікації ( додаток 4 до тендерної документації) Замовником вказані виробники, які можуть вважатись еквівалентами. ТОВ НВП «Новотех» на наступні позиції запропонував товари, які не можуть вважатись еквівалентом:
Поз. 150 запропоновано виробника NTN (вимога документації: «SKF, або еквівалент ZVL,URB,ZKL»)
Поз. 151 запропоновано виробника NTN (вимога документації: «SKF, або еквівалент ZVL, URB, ZKL»)
Поз. 152 запропоновано виробника NTN (вимога документації: «SKF, або еквівалент ZVL, URB ,ZKL»)
4. У пункті 3 частини V Тендерної документації вказано, що тендерна пропозиція із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відхиляється Замовником, у разі якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону.
У пункті 3 частини V Тендерної документації, зазначено що, тендерна пропозиція із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель відхиляється Замовником, у разі якщо:
2) тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям.
Директор філії ПП ТД «Галпідшипник»
у м.Києві Іванчук О.Ю.
Ми, Філія ПП ТД «Галпідшипник у м.Києві, що діє від імені Приватного підприємства «Торговий дім «Галпідшипник», не погоджуємось з результатом розгляду (недопущенням до аукціону ПП ТД «Галпідшипник») з огляду на наступне:
Нашу пропозицію відхилено на основі наступного:
«Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної Документації
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Пунктом першим інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів з «технічною пропозицією за формою Додатку 5 до цієї тендерної документації;» Учасником не виконано даної вимоги тендерної документації, так як не завантажено вищенаведені документи Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
1. При поданні тендерної пропозиції були завантажені всі документи, в тому числі і Додаток 5 до тендерної документації (перелік завантажених документів вказаний у звіті торгового майданчику Smarttender та доданий до Вимоги). Помилково Додаток 5 був завантажений як цінова пропозиція. При відкритті ціни під час аукціону даний файл відкриється. Ми не погоджуємось з підставою відхилення, так як Додаток 5 до тендерної документації був завантажений.
2.1. У розділі V тендерної документації пункт 2 абзац 3 та абзац 5 вказано, що: «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації.
2.2.Вважаємо, що оцінити нашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації, можна за інформацією, наявною в :
- Додатку 4, доданим до нашої пропозиції, так як в ньому вказаний конкретний виробник, що нами пропонується (на вашу вимогу), та стандарти, згідно яких виготовляється товар, найменування товару.
- за сертифікатами якості та сертифікатами відповідності системи управління якості стандартам ISO 9001, де вказана країна виробника.
- за листом - погодженням умов договору. Згідно Додатку 6 до тендерної документації в проекті договору вказано в п.2.2 «Постачальник гарантує, що Товар є новим, виготовленим не раніше 2018 року, останніх або серійних моделей, містить в собі всі останні удосконалення в конструкції і матеріалах, раніше в експлуатації не перебував, а також зобов'язується надати Покупцеві до здійснення або разом із здійсненням поставки Товару технічну документацію на кожен вид Товару, що постачається.»
Нами був поданий лист з погодженням умов проекту договору, а отже рік виготовлення товару, який вимагався вказати в Додатку 5 для оцінки на відповідність технічних характеристик товару, буде не раніше 2018 року та нами підтверджений в цьому документі-листі.
Просимо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та розглянути нашу тендерну пропозицію на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Директор філії ПП ТД «Галпідшипник»
у м.Києві Іванчук О.Ю.
Ми, Філія ПП ТД «Галпідшипник у м.Києві, що діє від імені Приватного підприємства «Торговий дім «Галпідшипник», не погоджуємось з результатом розгляду (недопущенням до аукціону ПП ТД «Галпідшипник») з огляду на наступне:
Нашу пропозицію відхилено на основі наступного:
«Не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної Документації
тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме: Пунктом першим інструкції з підготовки тендерної пропозиції визначено, що документ з тендерною пропозицією подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, в яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення Замовником) та завантаження файлів з «технічною пропозицією за формою Додатку 5 до цієї тендерної документації;» Учасником не виконано даної вимоги тендерної документації, так як не завантажено вищенаведені документи Відповідно до пункту 2 частини першої статті 31 Закону замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації».
1. При поданні тендерної пропозиції були завантажені всі документи, в тому числі і Додаток 5 до тендерної документації (перелік завантажених документів вказаний у звіті торгового майданчику Smarttender та доданий до Вимоги). Помилково Додаток 5 був завантажений як цінова пропозиція. При відкритті ціни під час аукціону даний файл відкриється. Ми не погоджуємось з підставою відхилення, так як Додаток 5 до тендерної документації був завантажений.
2.1. У розділі V тендерної документації пункт 2 абзац 3 та абзац 5 вказано, що: «Відповідно до умов цієї тендерної документації формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме:
відсутність інформації у вигляді, встановленому Замовником та у разі якщо така інформація наявна в інших документах, що містяться у складі тендерної пропозиції, за умови, що Замовник може прийняти рішення про відповідність наявної інформації вимогам цієї тендерної документації.
2.2.Вважаємо, що оцінити нашу тендерну пропозицію на відповідність вимогам Замовника, встановленим у тендерній документації, можна за інформацією, наявною в :
- Додатку 4, доданим до нашої пропозиції, так як в ньому вказаний конкретний виробник, що нами пропонується (на вашу вимогу), та стандарти, згідно яких виготовляється товар, найменування товару.
- за сертифікатами якості та сертифікатами відповідності системи управління якості стандартам ISO 9001, де вказана країна виробника.
- за листом - погодженням умов договору. Згідно Додатку 6 до тендерної документації в проекті договору вказано в п.2.2 «Постачальник гарантує, що Товар є новим, виготовленим не раніше 2018 року, останніх або серійних моделей, містить в собі всі останні удосконалення в конструкції і матеріалах, раніше в експлуатації не перебував, а також зобов'язується надати Покупцеві до здійснення або разом із здійсненням поставки Товару технічну документацію на кожен вид Товару, що постачається.»
Нами був поданий лист з погодженням умов проекту договору, а отже рік виготовлення товару, який вимагався вказати в Додатку 5 для оцінки на відповідність технічних характеристик товару, буде не раніше 2018 року та нами підтверджений в цьому документі-листі.
Просимо скасувати рішення про відхилення нашої пропозиції та розглянути нашу тендерну пропозицію на відповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмету закупівлі тендерної документації.
Директор філії ПП ТД «Галпідшипник»
у м.Києві Іванчук О.Ю.
Ми, Філія ПП ТД «Галпідшипник у м.Києві, що діє від імені Приватного підприємства «Торговий дім «Галпідшипник», не погоджуємось з результатом розгляду (допущенням до аукціону ПП «Підшипникзбут») з огляду на наступне:
1. Згідно п 2.3 додатку № 4 Тендерної документації Замовник вказує, що :
У комплект технічної документації обов’язково повинні входити:
- якщо Учасник не є виробником товару, у складі технічної документації він повинен надати завірену Учасником копію сертифіката дистриб’ютора та/або дилера виробника, або лист авторизації від виробника, який підтверджує повноваження Учасника на поставку товару згідно даного Тендеру.
Проте надані Учасником ПП «Підшипникзбут» документи не є листами авторизації чи представництва від виробника. Листи щодо товару виробництва NTN, SNR, ZKL, ZVL надані невиробниками. Крім того, не надані документи, які підтверджують повноваження цих компаній від виробників, наприклад, сертифікати дистриб’юторів.
2. Згідно вимог пункту 7 розділу І : «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу покладається на учасника.
Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.»
Проте ПП «Підшипникзбут» надав наступні документи без перекладу на українську мову:
1. Сертифікат дистриб’ютора SKF (оригінал -російська мова)
2. Лист про гарантію якості SKF (оригінал -російська мова)
3. Зразок сертифікату якості ZVL ( є неперекладений текст з англійської мови)
3 . Згідно п 2.2.2. додатку № 4 Тендерної документації, Замовник вказує, що «Учасник повинен надати у складі пропозиції посилання на інтернет-ресурси із наявними каталогами запропонованих підшипників українською або англійською мовами. За відсутності в каталогах опису технічних характеристик окремих позицій Товару, надати такі технічні характеристики і креслення від виробника.»
Проте ПП «Підшипникзбут» не надав креслення на позиції, опис яких відсутній в електронних каталогах, а саме: позиція 39 (підшипник SKF 6309TN9/C3), Позиція 53 (підшипник SKF 6307TN9/C3).
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям.
Директор філії ПП ТД «Галпідшипник»
у м.Києві Іванчук О.Ю.
Ми, Філія ПП ТД «Галпідшипник у м.Києві, що діє від імені Приватного підприємства «Торговий дім «Галпідшипник», не погоджуємось з результатом розгляду (допущенням до аукціону ПП «Підшипникзбут») з огляду на наступне:
1. Згідно п 2.3 додатку № 4 Тендерної документації Замовник вказує, що :
У комплект технічної документації обов’язково повинні входити:
- якщо Учасник не є виробником товару, у складі технічної документації він повинен надати завірену Учасником копію сертифіката дистриб’ютора та/або дилера виробника, або лист авторизації від виробника, який підтверджує повноваження Учасника на поставку товару згідно даного Тендеру.
Проте надані Учасником ПП «Підшипникзбут» документи не є листами авторизації чи представництва від виробника. Листи щодо товару виробництва NTN, SNR, ZKL, ZVL надані невиробниками. Крім того, не надані документи, які підтверджують повноваження цих компаній від виробників, наприклад, сертифікати дистриб’юторів.
2. Згідно вимог пункту 7 розділу І : «Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою. Відповідальність за достовірність перекладу покладається на учасника.
Проектна та технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.»
Проте ПП «Підшипникзбут» надав наступні документи без перекладу на українську мову:
1. Сертифікат дистриб’ютора SKF (оригінал -російська мова)
2. Лист про гарантію якості SKF (оригінал -російська мова)
3. Зразок сертифікату якості ZVL ( є неперекладений текст з англійської мови)
3 . Згідно п 2.2.2. додатку № 4 Тендерної документації, Замовник вказує, що «Учасник повинен надати у складі пропозиції посилання на інтернет-ресурси із наявними каталогами запропонованих підшипників українською або англійською мовами. За відсутності в каталогах опису технічних характеристик окремих позицій Товару, надати такі технічні характеристики і креслення від виробника.»
Проте ПП «Підшипникзбут» не надав креслення на позиції, опис яких відсутній в електронних каталогах, а саме: Позиція 9(підшипник ZVL 1311), позиція 10 (підшипник ZVL 1313), позиція 227 (підшипник ZVL 7416BMB), позиція 354 (втулка ZVL H311), позиція 355(втулка ZVL H209).
Вважаємо, що тендерна пропозиція Учасника має бути відхилена як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та кваліфікаційним критеріям.
Директор філії ПП ТД «Галпідшипник»
у м.Києві Іванчук О.Ю.
Замовником визначено перелік виробників продукція яких підходить по технічним показникам для обладнання та устаткування на якому вона буде використовуватись. ТОВ «Новотех» запропоновано продукцію виробника NTN-SNR який зазначено в переліку та цілком влаштовує по своїм технічним параметрам замовників (цехи).
2. Вимогами тендерної пропозиції передбачені Кваліфікаційні критерії до учасників:
«Документально підтверджену інформацію про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Довідка у довільній формі про наявність в штаті фахівця(фахівців) з неруйнівного контролю (вібродіагностика), не менше рівня кваліфікації II, з наданням завіреної Учасником копії сертифікату фахівця(фахівців) або іншого підтверджуючого кваліфікацію фахівця документу.»
Учасником надана довідка з усіма супутніми документами, з підтвердженням наявності в штаті фахівця з неруйнівного контролю не менше рівня кваліфікації II. Також повідомляємо що, зазначений документ вимагався для підтвердження компетентності фахівця який у разі необхідності буде виконувати гарантійне обслуговування поставленої продукції.
про порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Скарги до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-09-04-000051 ● 7d6d1a0dc93949738c318958dc2da42b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 вересня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2020 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
07.09.2020 № 252
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 07.09.2020 № 252
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2020-06-02-001941-c 02.06.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення до висновку від 01.10.2020 за результатами моніторингу № UA-M-2020-09-04-000051
2020-10-07 16:37:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 жовтня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 жовтня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (в частині оприлюднення інформації про закупівлю (пункти 8 та 9 частини другої статті 21 Закону))
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | ЛОТ 1 – Підшипники – 152 позиції |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 6 707 108,76 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 67 071,09 UAH з ПДВ |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 201213.26 UAH |
Аукціон
Позиції
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів на поточний рахунок Постачальника, вказаний у даному Договорі, на підставі наданого Постачальником рахунку на оплату Товару, протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін відповідних видаткових накладних. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Запитання до процедури
Скарги до лоту
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 40538421 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна, Київська область обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5 |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ "НВП "НОВОТЕХ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Приватне підприємство "Торговий Дім"Галпідшипник" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
ПП "ПІДШИПНИКЗБУТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "НВП "НОВОТЕХ" |
3 395 892,00
UAH з ПДВ
|
3 395 892,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ПІДШИПНИКЗБУТ" |
5 104 000,00
UAH з ПДВ
|
5 104 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРПІДШИПНИК" |
6 582 973,00
UAH з ПДВ
|
6 582 973,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "НВП "НОВОТЕХ" #39682817 |
Переможець |
3 395 892,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 15:47
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 29 липня 2020 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2021 14:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:41
|
ДУ № 2 від 29.12.2020 (1).pdf | зміни до договору |
29 грудня 2020 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2020 17:05
|
ДУ № 1 від 07.12.2020 до Договору № 989_ДЗЗ-20 від 19.08.2020 (1).pdf | зміни до договору |
07 грудня 2020 17:05
|
Електронний підпис | укладений |
07 грудня 2020 17:03
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2020 13:37
|
Договір № 989_ДЗЗ-20 від 19.08.2020.pdf | укладений |
19 серпня 2020 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Сторони», а кожна окремо «Сторона», на підставі пункту 3 частини п’ятої статті 41 та пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», керуючись частиною першою ст. 651 Цивільного Кодексу України дійшли згоди і уклали цю Додаткову угоду № 1 (надалі — «Додаткова угода») до Договору про закупівлю товарів № 989/ДЗЗ-20 від «19» серпня 2020 року (надалі – «Договір») про наступне: 1. Сторони дійшли згоди внести зміни Додаток № 1 до Договору «Специфікацію», виклавши його в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони узгодили зміну ціни Договору в сторону зменшення і викласти п. 3.1. Договору у наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить 2 829 476,00 грн (два мільйони вісімсот двадцять дев’ять тисяч чотириста сімдесят шість грн 00коп.) без ПДВ, крім того ПДВ в розмірі 565 895,20 грн (П’ятсот шістдесят п’ять тисяч вісімсот дев’яносто п’ять грн, 20 коп). Загальна ціна Договору з урахуванням ПДВ становить 3 395 371,20 грн (Три мільйони триста дев’яносто п’ять тисяч триста сімдесят одна грн, 20 коп).». |
Номер договору про закупівлю: | 989/ДЗЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони на підставі частини шистої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» дійшли згоди продовжити строк дії договору до 31.03.2021, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році. (Сума договору та кількість товару після внесених змін – див. вкладення). |
Номер договору про закупівлю: | 989/ДЗЗ-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |