Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати
Очікувана вартість
932 000,00 UAH
UA-2020-06-02-001928-b e7b2d502132e46f596fb087f08aa06be
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Осетрова

+380487760242 oospk@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне Некомерційне підприємство "Одеська обласна станція переливання крові" Одеської обласної ради
Код ЄДРПОУ: 05480878
Місцезнаходження: 65039, Україна , Одеська обл., м. Одесса, Бісквітний провулок,2/3
Контактна особа: Тетяна Осетрова
+380487760242
oospk@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 02 червня 2020 10:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 червня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 червня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 червня 2020 09:00
Початок аукціону: 19 червня 2020 11:57
Очікувана вартість: 932 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42930000-4: Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Центрифуга медична рефрижераторна підлогова з ротором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Бісквітний 2/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати
1 штуки
Центрифуга лабораторна з ротором
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65039, Україна, Одеська область, Одеса, провулок Бісквітний 2/3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 липня 2020  —  30 листопада 2020
ДК 021:2015: 42930000-4 — Центрифуги, вальцювальні машини чи торгові автомати

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 червня 2020 10:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 червня 2020 10:37
ТД центрифуги.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-06-03-000024 ● 8cbb52a365b54741a9e5002758b66bda
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 червня 2020 15:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
03.06.2020 Одеса № 169

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 02.06.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Андрія НОТЄВСЬКОГО від 03.06.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 03.06.2020 № 169
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу унікальний номер дата оприлюднення Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
1 2 3 4
2. UA-2020-06-02-001928-b 02.06.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Торги відмінено, у зв'язку з неможливістю усунення порушень, що виникли при складанні тендерної документації.

2020-06-12 14:19:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 червня 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 червня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто

-

2020-06-12 16:14:44

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 червня 2020 10:02
Кінець періоду оскарження: 23 червня 2020 00:00
Дата відміни: 23 червня 2020 00:01
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Відповідно до ЗУ "Про Публічні закупівлі" ст.32 ч.1 не можливість усунення порушень.
Документи:
12 червня 2020 10:02
Електронний підпис
12 червня 2020 10:01
Протокол відміни торгів.pdf